Gjest Zaza Skrevet 19. september 2018 #61161 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 1 hour ago, CecilieX said: «Jeg har funnet en jakke fra XXX» Alle vet nå hvordan dette funker, men historiefortellingen tviholdes det på. Det må være trist å ha omskriving av sannheten som jobb. Du har ikke funnet en jakke av egen fri vilje, du har inngått et samarbeid med en produsent. Jeg skjønner at det ikke vil fungere om man kalte en spade for en spade, men jeg skjønner ikke hvordan man dag ut og dag inn sitter og dikter opp historier som ikke er sanne. Det var det første som slo meg også. Kanskje å pirke på ord men jeg tipper at hadde ikke produsentene tatt kontakt så ville mange produkter aldri ha blitt funnet. Skriv heller "jeg ble fortalt om, tipset om eller nærmere sannheten, jeg ble bedt om å skrive en tekst om hvor fantastisk denne jakken er. #vandrende-reklameskilt#kjøpt og betalt# Endret 19. september 2018 av Zaza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. september 2018 #61162 Del Skrevet 19. september 2018 23 minutter siden, Sobril skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet Martine Lunde: Er det dette skattepengene mine skal gå til 😂😂😂😂😂 Men skål da, medhøner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. september 2018 #61163 Del Skrevet 19. september 2018 Supert! Håper de ansetter @Asti! ☺️ 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. september 2018 #61164 Del Skrevet 19. september 2018 7 minutter siden, CecilieX skrev: Martine Lunde: Er det dette skattepengene mine skal gå til 😂😂😂😂😂 Men skål da, medhøner! Jepp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. september 2018 #61165 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) *dobbeltpost* Endret 19. september 2018 av Perle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. september 2018 #61166 Del Skrevet 19. september 2018 16 timer siden, Alice123 skrev: Vil oppfordre alle her inne til å sende melding til Stormberg om hva dere syntes om at de bruker CBE m/barn som reklameplakat. Link til kundeservice Jeg er (på ekte og ikke betalt) aktiv friluftsentusiast, og er lei meg for at en av mine favorittprodusenter velger å annonsere gjennom CBE Hei! Jeg har sendt mail, og fått til svar at de ikke har sponset henne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 19. september 2018 Populært innlegg #61167 Del Skrevet 19. september 2018 37 minutter siden, Perle skrev: Hei! Jeg har sendt mail, og fått til svar at de ikke har sponset henne. Hvis de ikke sponser henne, burde markedsføringsfolka til Stormberg slutte å hasjntagge i kommentarfeltet hennes på IG. Det ser bare suspekt ut. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 19. september 2018 #61168 Del Skrevet 19. september 2018 39 minutter siden, Perle skrev: Hei! Jeg har sendt mail, og fått til svar at de ikke har sponset henne. Samme her... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 19. september 2018 #61169 Del Skrevet 19. september 2018 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvis de ikke sponser henne, burde markedsføringsfolka til Stormberg slutte å hasjntagge i kommentarfeltet hennes på IG. Det ser bare suspekt ut. Kanskje dette er akkurat som med møblene som de hadde betalt for i etterkant? Jeg tipper dette er det nye nå; bloggerne kjøper produktene og får betalt fra samarbeidspartnerne i etterkant... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 19. september 2018 #61170 Del Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, Hebbbbbe skrev: Kanskje dette er akkurat som med møblene som de hadde betalt for i etterkant? Jeg tipper dette er det nye nå; bloggerne kjøper produktene og får betalt fra samarbeidspartnerne i etterkant... Ja. Eller tigging om spons/samarbeid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. september 2018 #61171 Del Skrevet 19. september 2018 Det passer jo ikke akkurat med Stormbergs profil å bruke omstridte rosabloggere som eksponerer ungene i tide og utide til markedsføring - så det kan jo være at det er sant at de hverken har sponset eller betalt henne for å bruke Stormbergklær. Men det er jo interessant at folk reagerer så negativt når en SoMe-aktør bruker produkter, at de klager. Jfr. anne Brith og Gant - hvor det faktisk blir en belastning for merkevaren at omstridte some-personligheter legger sin elsk på spesielle ting. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. september 2018 #61172 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 23 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvis de ikke sponser henne, burde markedsføringsfolka til Stormberg slutte å hasjntagge i kommentarfeltet hennes på IG. Det ser bare suspekt ut. Ja, jeg skal skrive dette som svar. 14 minutter siden, pøbelsara skrev: Det passer jo ikke akkurat med Stormbergs profil å bruke omstridte rosabloggere som eksponerer ungene i tide og utide til markedsføring - så det kan jo være at det er sant at de hverken har sponset eller betalt henne for å bruke Stormbergklær. Men det er jo interessant at folk reagerer så negativt når en SoMe-aktør bruker produkter, at de klager. Jfr. anne Brith og Gant - hvor det faktisk blir en belastning for merkevaren at omstridte some-personligheter legger sin elsk på spesielle ting. Ja, det supert at folk reagerer! Markedføringsfolkene rundt om kring har sovet i timen. Antall "følgere" er IKKE det samme som antall "liker" og følgere er ikke nødvendigvis "fans". Tvert om. Endret 19. september 2018 av Perle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 19. september 2018 #61173 Del Skrevet 19. september 2018 7 minutter siden, Perle skrev: Ja, jeg skal skrive dette som svar. Ja, det supert at folk reagerer! Markedføringsfolkene rundt om kring har sovet i timen. Antall "følgere" er IKKE det samme som antall "liker" og følgere er ikke nødvendigvis "fans". Tvert om. Ja, etter at Caroline har forklart oss hvordan det fungerer å reklamere hos henne har hun så klart kjøpt varene selv, ellers blir det så mye skatt .. men hun forklarer jo ganske greit at hun allikevel kan ta seg betalt for reklame. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. september 2018 #61174 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Noen som vet om disse to damene som oppfordrer henne under turbildet på instagram til å merke innleggene med #medstormberg og #stormberg jobber for Stormberg? Jeg tenker at dette er slik de holder på. Kjøper ting, eksponerer, venter siden på at folk spør hvor sakene/klærene er fra, også blir dette opplyst om, VIPS innen noen måneder er hun offisielt å se på et reklamebilde med det samme merke i en eller annen kampanje. Derfor er det gull om folk mailer og sier ifra. Nå får hun blir hun kansje ikke å se i en kampanje med Stormberg , da de har fått vite hva folk flest synes. Akkurat som at AB neppe får noe spons av Gant... Endret 19. september 2018 av Perle skriveleifer 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 19. september 2018 #61175 Del Skrevet 19. september 2018 12 minutter siden, Perle skrev: Kan jeg spørre hvordan du stilte spørsmålet og om du nevnte konkrete plagg/linket til innlegg? Hvor lang tid etter du sendte mail fikk du svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 19. september 2018 #61176 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Hebbbbbe skrev: Kanskje dette er akkurat som med møblene som de hadde betalt for i etterkant? Jeg tipper dette er det nye nå; bloggerne kjøper produktene og får betalt fra samarbeidspartnerne i etterkant... Hvorfor har hun i så fall merket bloggposten som reklame? Ikke sponset, men de har garantert kjøpt reklameplass på bloggen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. september 2018 #61177 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Perle skrev: Noen som vet om disse to damene som oppfordrer under turbilde på instagram henne til å merke innleggene med #medstormberg og #stormberg jobber for Stormberg? Jeg tenker at det slik de holder på. Kjøper ting, eksonerer det, venter på at folk spør også blir det snappet og VIPS innen noen måneder er hun offisielt å se på et reklamebilde med samme merke. Derfor er gull om folk mailer å sier ifra. Nå får hun blir hun kansje ikke å se i en kampanje med Stormberg siden, da de har fått vite hva folk flest synes. Akkurat som at AB neppe får noe spons av Gant. Hun ene (første stormbergkommentaren) er i alle fall butikksjef på Stormberg ... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. september 2018 #61178 Del Skrevet 19. september 2018 Jaggu.... en til butikksjef på Stormberg 🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. september 2018 #61179 Del Skrevet 19. september 2018 Så flaut og kleint av Stormberg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 19. september 2018 #61180 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Ja, dette er skuffende av Stormberg. Skal man ha noen som helst mulighet for å få vite sannheten så må man nok velge sine ord med omhu og spissformulere det akkurat riktig, og selv da kan det være man ikke får riktig svar av noen av partene. 'Sponser dere Stormberg? - Nei. Har dere et samarbeid med Stormberg? - Nei. Har dere av skattemessige årsaker valgt å definere avtalen med Stormberg som en tidsbergrenset reklamekampanjeavtale? -Tja.' De lever som grever i livets gråsone. Håper de koser seg så lenge det varer. Endret 19. september 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg