FruRosa Skrevet 12. september 2018 #60741 Del Skrevet 12. september 2018 Inntrykket jeg får av henne i "bloggerne" er faktisk enda dårligere enn det jeg har fra blogg, IG og Snap. Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva det er, men hun fremstår rett og slett usympatisk. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebill Skrevet 12. september 2018 #60742 Del Skrevet 12. september 2018 Er det bare jeg som reagerer på "humoren"? Synes det er ubehagelig at de skal gjøre narr av hverandre for å være morsomme. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 12. september 2018 #60743 Del Skrevet 12. september 2018 4 minutter siden, FruRosa skrev: Inntrykket jeg får av henne i "bloggerne" er faktisk enda dårligere enn det jeg har fra blogg, IG og Snap. Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva det er, men hun fremstår rett og slett usympatisk. Samme her. Og inntrykket av en total meningsløs tilværelse forsterkes. I kveldens episode var de forsåvidt inne på det selv da de omtalte seg som "pensjonister ". 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2018 #60744 Del Skrevet 12. september 2018 5 minutter siden, lillebill skrev: Er det bare jeg som reagerer på "humoren"? Synes det er ubehagelig at de skal gjøre narr av hverandre for å være morsomme. Jeg reagerer også, men syns hun er verre enn han. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 12. september 2018 #60745 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) I dag på Bloggerne lærte vi altså om CBE at hun spiste én pølsebit før trening og at hun synes det er HÆ HÆ HÆ-morsomt at LKE trodde "micropop" betød "mikroskopiske popkorn". (Jeg begynner å lure på om skipperlua er et slags stille (ubevisst) rop om hjelp.) Endret 12. september 2018 av Fvonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 12. september 2018 #60746 Del Skrevet 12. september 2018 Hun framstår utrolig usympatisk. Skikkelig nebbete mot fruemannen, virker som om små blaff av kommentarfelt-Caroline kommer til overflaten. Begynner nesten å få litt sympati med LKE, kanskje ikke så rart at han har så mye irritasjon og aggresjon og frustrasjon å øse ut over ymse kommentarfelt og fora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2018 #60747 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Loffeliten skrev: Hun framstår utrolig usympatisk. Skikkelig nebbete mot fruemannen, virker som om små blaff av kommentarfelt-Caroline kommer til overflaten. Begynner nesten å få litt sympati med LKE, kanskje ikke så rart at han har så mye irritasjon og aggresjon og frustrasjon å øse ut over ymse kommentarfelt og fora. Veldig enig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. september 2018 #60748 Del Skrevet 12. september 2018 Sås to episode va bloggerne... Ikke helt min greie men ble nysgjerrig. Av de bloggerne som blir vist er CBE den eneste jeg overhode ikke ble bedre "kjent" med. Klarte ikke se personligheten i ert hele tatt. Anne brith er jeg ikke fan av, men man ser iallfall karaktertrekk som gjør henne til den hun er. Og samme med Kristine Ullebø, man får et inntrykk av henne som person. Men CBE... HELT TOMT. Hun har blitt til et varemerke og produkt, ikke en person 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 12. september 2018 #60749 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) 12 minutter siden, Loffeliten skrev: Hun framstår utrolig usympatisk. Skikkelig nebbete mot fruemannen, virker som om små blaff av kommentarfelt-Caroline kommer til overflaten. Begynner nesten å få litt sympati med LKE, kanskje ikke så rart at han har så mye irritasjon og aggresjon og frustrasjon å øse ut over ymse kommentarfelt og fora. Det er jeg helt enig i! Hadde aaaldri trodd han skulle seile opp som den mest sympatiske av de to! Det er søren meg bra gjort Caroline! Sånn som han har herjet i kommentarfelt, og det generelle inntrykket man får av han. Det er utrolig at hun klarer å overgå det 😱 Nå forstår jeg at mannen må avreagere et sted, for det der hadde jeg ikke holdt ut med særlig lenge! Endret 12. september 2018 av Hummingbird2 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 12. september 2018 #60750 Del Skrevet 12. september 2018 1 time siden, Skrueløs skrev: Vet ikke om det er så viktig å få med, men i dagens episode av Bloggerne fikk vi et lite klipp av soverommet til et av barna (ref tidlig i starten av CBE i episoden). Synes det er å trå over privatlivet til jentene. Tusen takk. Jeg har nå fått sett episoden, og la det til. Oppdatert: Cbe.no: Lenker til bruk av barn på SoMe for perioden 10.09. - 12.09.18: https://imgur.com/a/YXHoEIn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. september 2018 #60751 Del Skrevet 12. september 2018 27 minutter siden, lillebill skrev: Er det bare jeg som reagerer på "humoren"? Synes det er ubehagelig at de skal gjøre narr av hverandre for å være morsomme. Det er i alle fall ikke særlig sunt for et forhold som skal vare. Lurer på hva en parterapeut ville tenkt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 12. september 2018 #60752 Del Skrevet 12. september 2018 Hun virker besatt av å skulle bevise noe hele tiden. Slapp av Carro, du er helt sikkert bra nok om du bare roer ned fasadejaget et par hakk. Får litt assosiasjoner til Kongen av campingplassen... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 12. september 2018 #60753 Del Skrevet 12. september 2018 1 time siden, formula skrev: Denne liksom-kjeftingen, at de ikke blir lei? Hun "kjefter" på ham på snap hver gang han spiser en burger eller noe annet usunt, hun "kjefter" når han hakker pølser istedet for å skjære i skiver og for at han har kjøpt micro popcorn og ikke vanlig. Hvis det er sånn de har det "i virkeligheten",og har hatt det i mange år, synes jeg LKE er veldig tålmodig. Jeg ville slått henne rett ned etter et år med dette maset. Muligens forklaringen på hvorfor han går ukritisk amok i kommentarfelt på internett når frua er borte? Oppdemmet frustrasjon? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 12. september 2018 #60754 Del Skrevet 12. september 2018 11 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Muligens forklaringen på hvorfor han går ukritisk amok i kommentarfelt på internett når frua er borte? Oppdemmet frustrasjon? Spesielt i mot damer som konfronterar han. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 12. september 2018 #60755 Del Skrevet 12. september 2018 Den bedriften lyver til de grader om mindre eksponering av barn. I dag blir de brukt i et reklameinnlegg.... hvorfor må de det, Caro? Kan ikke de bare få lov å være hjemme fra jobben til foreldrene? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 12. september 2018 #60756 Del Skrevet 12. september 2018 Lars Kristian er mer ekte når han snakker og når han smiler, han utstråler en menneskelig varme og en kan på en måte koble seg inn på ham, som en kan relatere seg til de aller fleste mennesker. Caroline er.. jeg vet ikke, henne får jeg ikke en sånn varme eller relasjon til, jeg kan ikke føle hva hun tenker, eller føler når hun snakker, det er ikke noe mønster som går igjen, følelser man kan bli kjent med. Nei, kanskje jeg bare vaser på villspor, men hun prøver virkelig å være den perfekte, feilfrie, glatte dukken. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. september 2018 #60757 Del Skrevet 12. september 2018 Reklame fra Geilo. Måtte de tigge seg til et opphold for å komme seg vekk fra villaen som nå pusses opp igjen? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. september 2018 #60758 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: Lars Kristian er mer ekte når han snakker og når han smiler, han utstråler en menneskelig varme og en kan på en måte koble seg inn på ham, som en kan relatere seg til de aller fleste mennesker. Caroline er.. jeg vet ikke, henne får jeg ikke en sånn varme eller relasjon til, jeg kan ikke føle hva hun tenker, eller føler når hun snakker, det er ikke noe mønster som går igjen, følelser man kan bli kjent med. Nei, kanskje jeg bare vaser på villspor, men hun prøver virkelig å være den perfekte, feilfrie, glatte dukken. Merkelig par. Han virker som en logrende hund, blir han aldri lei av å være gift med en så selvopptatt person? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 12. september 2018 #60759 Del Skrevet 12. september 2018 20 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Lars Kristian er mer ekte når han snakker og når han smiler, han utstråler en menneskelig varme og en kan på en måte koble seg inn på ham, som en kan relatere seg til de aller fleste mennesker. Caroline er.. jeg vet ikke, henne får jeg ikke en sånn varme eller relasjon til, jeg kan ikke føle hva hun tenker, eller føler når hun snakker, det er ikke noe mønster som går igjen, følelser man kan bli kjent med. Nei, kanskje jeg bare vaser på villspor, men hun prøver virkelig å være den perfekte, feilfrie, glatte dukken. Så det godt da hun filmet seg selv når LK dro fleipen om mikro-popcorn. Blikket gikk rett til kamera da hun lo, det viktigste er å kontrollere utseende, oppførsel, hva andre ser. Istedet for å le naturlig og fritt sammen med mannen. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 12. september 2018 #60760 Del Skrevet 12. september 2018 22 minutter siden, Surikatt skrev: Merkelig par. Han virker som en logrende hund, blir han aldri lei av å være gift med en så selvopptatt person? Han jager jo konstant hennes annerkjennelse.. hun hakker og kommenterer så mye, alt fra den første episoden med at han liksom ikke var ærlig om hvor "fæl" hun så ut med de brillene. Hun annerkjenner ikke hans følelser eller meninger egentlig. Han spiser for fort, og han skjærte pølsene feil. Hvem hakker pølsene feil til ei pølsegryte? Hun ble jo så opprørt at jeg først trodde han virkelig hadde gjort noe feil. Hm.. om noe så har jeg faktisk endret èn mening etter at jeg så de live nå, jeg trodde faktisk først at han var den som var sjefete og "slem" med henne, fordi hun var så stille og ikke utagerende som han, han klikker i kommentarfelt og blabla. Jeg unnskylder det ikke, men jeg kan jo nesten skjønne det nå, hun har en sånn konstant "du gjør det ikke riktig" holdning mot ham, skjønner du? Jeg forstår jo at det er hennes egne følelser om seg selv hun tar ut på ham, men det er ikke riktig det som skjer. 3 minutter siden, Luka_S skrev: Så det godt da hun filmet seg selv når LK dro fleipen om mikro-popcorn. Blikket gikk rett til kamera da hun lo, det viktigste er å kontrollere utseende, oppførsel, hva andre ser. Istedet for å le naturlig og fritt sammen med mannen. Ja, det så jeg også, og jeg forstod da at vi kommer aldri til å se den ekte Cbe, ikke noen gang. Den jenta er ikke bra nok, ikke pen nok, ikke smart nok, ikke noe nok for den Caroline som har fått komme frem. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg