LilleSnupp Skrevet 11. september 2018 #60621 Del Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, Kariannne skrev: Narsissismen lenge leve. Hadde jeg vært så selvsentrert håper jeg virkelig mine nærmeste hadde grepet inn! Blir klein av at de sperrer inngangen til den butikken. Håper de i det minste kjøpte buketten hun brukte i shooten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 11. september 2018 #60622 Del Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Håper de i det minste kjøpte buketten hun brukte i shooten. Kan jeg aldri tenke meg. CBE kjøper bare noe om hun blir sponset først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #60623 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 9 timer siden, Bettys skrev: https://www.seher.no/kjendis/jeg-glemte-trusa-hjemme/70193830 Godt man har Honolulu breeze Fra boken "Ting jeg ikke trenger å vite" til hygiene og tarmbakterier på treningssentre: https://www.tv2.no/a/9619346/ Det er godt frua har sitt eget treningsrom, takk🙄 Endret 11. september 2018 av Revenge of Cthulhu Flyttet lenke 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. september 2018 #60624 Del Skrevet 11. september 2018 Hva er det første man ser i episode 2 av frua, tror dere? #TruseløseCaroline 😂😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. september 2018 #60625 Del Skrevet 11. september 2018 11 timer siden, pøbelsara skrev: Skjerme ungene, ja. Hva er mer privat enn morgenstund på rommet og hadet-klem til mamma? En dotur, er det jeg kommer på i farten. Hvirfir i all verden gikk hun ut og sa at de skjermer ungene, når de altså eksponeres fullstendig fra første minutt av «bloggerne»? Noe blir ikke sant bare fordi fruen sier det. Greit at hun og mannen velger å selge livet sitt til høystbydende. Ungene burde likevel vært skjermet. men vi vet jo hva forklaringen er: Det var ikke hennes skyld. Det er ikke hun som har filmet og klippet og redigert og gjort valg. Det er Tv2 det. Og tv2 må gjøre det seerne vil. Og seerne er jo de samme som leser bloggen. Ergo - det er lesernes skyld. Sånn. Ferdig snakka. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 11. september 2018 Forfatter #60626 Del Skrevet 11. september 2018 11 timer siden, Kollontaj skrev: Og jeg bare tenker: Shit, for en meningsløs tilværelse. Hadde de enda vært hjemme sammen med ungene og valgt den livsstilen, men å farte rundt (i Sarpsborg 😏) med selskapssko i snøen for å ta oppstyltede bilder for deretter å spise lunsj mens de prater om seg selv, det er jaggu like intetsigende som å stå i kø på Rema (mulig det var mer, men da slo jeg av). Dette er da nøyaktig det samme som de viser frem på bloggen? Tar et visst forbehold da jeg ikke ser på Bloggerne, men tung sminke, ihjelmatchede pynteantrekk, stive photo shoots og 2 timers kafédate med mannen hvor de koser seg med å se på bilder av seg selv, eventuelt er de heller sammen på treningsdate - dette er jo normen for arbeidsdagene deres på bloggen også. Det samme med babystemmen og tungen foran tennene; helt likt som i bedriftens YT-videoer. Altså intet nytt under solen. Men var det ikke en annen Caroline vi skulle få se på Bloggerne da? Må vel være den granka-turen de dro på for å skape noe som helst innhold til Bloggerne, kremt, jeg mener -for å se på feriehus det da (bombe at det ikke ble noe boligkjøp liksom). Er kanskje der hun dukker opp, den ekte Caroline som hun har lovet oss? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 11. september 2018 #60627 Del Skrevet 11. september 2018 Hun åpner hjemmet sitt og serverer på sølvfat det pro-eksponeringskanalen Tv2 vil ha. I kommentarfeltet under seneste innlegg er det en leser som smelter av den famøse morgenscenen. CBE svarer: "<3<3" Et klarere svar (med to streker, eller hjerter om du vil, under) på spørsmålet om CBE virkelig ønsker å skjerme mer får man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 11. september 2018 Populært innlegg #60628 Del Skrevet 11. september 2018 8 minutter siden, Ultiva skrev: Dette er da nøyaktig det samme som de viser frem på bloggen? Tar et visst forbehold da jeg ikke ser på Bloggerne, men tung sminke, ihjelmatchede pynteantrekk, stive photo shoots og 2 timers kafédate med mannen hvor de koser seg med å se på bilder av seg selv, eventuelt er de heller sammen på treningsdate - dette er jo normen for arbeidsdagene deres på bloggen også. Det samme med babystemmen og tungen foran tennene; helt likt som i bedriftens YT-videoer. Altså intet nytt under solen. Men var det ikke en annen Caroline vi skulle få se på Bloggerne da? Må vel være den granka-turen de dro på for å skape noe som helst innhold til Bloggerne, kremt, jeg mener -for å se på feriehus det da (bombe at det ikke ble noe boligkjøp liksom). Er kanskje der hun dukker opp, den ekte Caroline som hun har lovet oss? jeg holder en knapp på at "den ekte Caroline" er den samme Caroline vi har sett hele tiden. Jeg har vanskelig for å tro at der er noe mer substans under den polerte overflaten. Hadde det vært det, ville hun nok vist det frem for lenge siden. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 11. september 2018 #60629 Del Skrevet 11. september 2018 Hun svarer en leser at det ville vært rart om barna ikke var med i første episode, da ville vi ikke fått et inntrykk av dem som tobarnsforeldre. Så det så. Ingen vei utenom. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. september 2018 #60630 Del Skrevet 11. september 2018 14 minutter siden, Femilie skrev: Hun svarer en leser at det ville vært rart om barna ikke var med i første episode, da ville vi ikke fått et inntrykk av dem som tobarnsforeldre. Så det så. Ingen vei utenom. Er hun ikke mer kreativ enn det, altså? Finnes tusen måter å gi inntrykk av at de er tobarnsforeldre, minst. Et rotete frokostbord for 4 som stod igjen etter at far og de små har dratt i barnehage og som mor rydder mens hun forklarer for kamera at dagen har startet for alle. Eller leker her og der, barnetegninger på kjøleskapet eller ting barna har laget som står fremme feks, brettspill i gangen osv. I et hus med barn er det en egen atmosfære som sier at her bor barn. Men ikke hos Caroline. Der var det mer fokus på masse teite innramma bilder på veggen av ordene feminisme, den diskusjonen er jo et helt annet kapittel, og ellers ikke en eneste ting som stod eller lå feil i kataloghjemmet. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. september 2018 #60631 Del Skrevet 11. september 2018 Er helt sikker på at alt vi får se i Bloggerne av dette paret er nøye regissert. Både de dagene de har kamerafolk "på slep", og ikke minst det de filmer selv. Jeg ser for meg at det de VIL vise er et hardtarbeidende par med travle dager, og med en fantastisk kjemi. Ingen skal komme her å påstå at de lever i en boble, går oppå hverandre 24/7, eller blir lei av hverandre - de har det bare SÅ gøy sammen! Så mye å snakke om, for ikke å forglemme hvor mye jobb det egentlig ligger bak bloggen! Det går med andre ord i samme tralten som i blogginnleggene. Så hvordan vi skal bli kjent med CBE på en annen måte gjenstår å se. Nå har jeg bare sett første episode, og så langt stemmer mine betraktninger. Kanskje bortsett fra at dagen ikke ble framstilt så travel som jeg hadde sett for meg. Tvert i mot virket den rimelig bedagelig. Går ut fra at det tar seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. september 2018 #60632 Del Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, formula skrev: Er helt sikker på at alt vi får se i Bloggerne av dette paret er nøye regissert. Både de dagene de har kamerafolk "på slep", og ikke minst det de filmer selv. Jeg ser for meg at det de VIL vise er et hardtarbeidende par med travle dager, og med en fantastisk kjemi. Ingen skal komme her å påstå at de lever i en boble, går oppå hverandre 24/7, eller blir lei av hverandre - de har det bare SÅ gøy sammen! Så mye å snakke om, for ikke å forglemme hvor mye jobb det egentlig ligger bak bloggen! Det går med andre ord i samme tralten som i blogginnleggene. Så hvordan vi skal bli kjent med CBE på en annen måte gjenstår å se. Nå har jeg bare sett første episode, og så langt stemmer mine betraktninger. Kanskje bortsett fra at dagen ikke ble framstilt så travel som jeg hadde sett for meg. Tvert i mot virket den rimelig bedagelig. Går ut fra at det tar seg opp. Når hun fortalte om at mannen hadde valgt å pensjonere seg fra fotballen for å satse seriøs full tid med firmaet og bloggen så pausa hun faktisk litt, som om hun skjønte hvordan det hørtes ut. Hun vet jo med seg selv hva det går i, uansett hva hun vil vi andre skal tro. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 11. september 2018 #60633 Del Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, Lopploella skrev: Og så ideen om å lage en «reaksjonsvideo», der de filmer seg selv som ser seg selv på TV. Det er virkelig en selvopptatthet som ikke er til å begripe. Hva? Seriøst? Har de gjort det!? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. september 2018 #60634 Del Skrevet 11. september 2018 Så den CBE man har møtt på bloggen og alle dens satelitter i snart ti år er ikke i nærheten av den ekte CBE. Den CBE man nå møter på TV-skjermen, er heller ikke den ekte CBE. Hvem i all verden er den ekte CBE? Dette er så absurd at jeg lurer på om det hele er et kunstprosjekt av det mer surrealistiske slaget som har gått fullstendig over styr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #60635 Del Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Skogspike skrev: Hva? Seriøst? Har de gjort det!? Ikke enda men det kommer vel.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 11. september 2018 #60636 Del Skrevet 11. september 2018 41 minutter siden, Zeitgeist skrev: Så den CBE man har møtt på bloggen og alle dens satelitter i snart ti år er ikke i nærheten av den ekte CBE. Den CBE man nå møter på TV-skjermen, er heller ikke den ekte CBE. Hvem i all verden er den ekte CBE? Dette er så absurd at jeg lurer på om det hele er et kunstprosjekt av det mer surrealistiske slaget som har gått fullstendig over styr. The CBE is a lie!🍰 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 11. september 2018 #60637 Del Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Skogspike skrev: Hva? Seriøst? Har de gjort det!? Hun spurte faktisk om det var noen som synes det var en god ide 🙈 Altså at man skal se på CBE mens CBE ser på seg selv... Altså, SER de det ikke? Og de som svarer henrykt at det er en super ide, må da tulle med henne? Man begynner vel å tro at begrepet narsissisme får en ny og utvidet betydning. Hjelpeogtrøste altså. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 11. september 2018 #60638 Del Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, Mrs O'Donell said: Hun spurte faktisk om det var noen som synes det var en god ide 🙈 Altså at man skal se på CBE mens CBE ser på seg selv... (..) Nå spør jeg fordi jeg kan veldig lite om YouTube, er en slik "reaksjonsvideo" at man filmer seg selv mens man ser et program? Jeg tenkte at det var mer sånn "samtale i etterkant", typisk : "ja, så da er første episode ute og hva syns vi egentlig om det vi så og måten vi ble framstilt på". Ikke at det er særlig mer interessant , med mindre de evner å ta det hele med humor. Sjansen for det er jo svært liten etter hva jeg har forstått. Jeg bare er lite oppdatert på YouTube termer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. september 2018 #60639 Del Skrevet 11. september 2018 Skipperlua var på plass i dagens episode og det inne i sin egen stue. Ellers handlet det mest om fotoshooten for X-life og at hun brukte 3(!!) timer fra Oslo til Holsbru 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 11. september 2018 #60640 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Hvorfor må bloggere suge seg i tennene når de skal understreke noe i en snap? CBE gjør det, SE gjør det, AB gjør det, og andre? Kan noen dele ut tannpirkere og tannbørster til dem så de slipper å smatte på matrester når de snapper? Mulig matrestene sitter fast i reguleringen, de har gudbedre meg sponset regulering hele gjengen, men andre mennesker driver da ikke med den smattingen 😬 Endret 11. september 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg