Kollontaj Skrevet 14. august 2018 #59261 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Det er så søtt og rosa og fluffy og vakkert og .... rosa. Jeg er sikkert slem, men den treningsinspirasjonsgreia på insta ga meg latterkrampe 🙈 når tilogmed location for dagens work out blir valgt for å matche dagens outfit bikker det over til fullstendig latterlig. Samme her. Ser helt snålt ut. Jeg mistet lysten til å trene. 11
LilleSnupp Skrevet 14. august 2018 #59262 Skrevet 14. august 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Samme her. Ser helt snålt ut. Jeg mistet lysten til å trene. Matchet ikke med fargene i treningsrommet.. 3
Liver Skrevet 14. august 2018 #59263 Skrevet 14. august 2018 De er blitt blinde for hvor mye de redigerer.....eller så sier ikke fotografen til modellen hvor mye han egentlig etterarbeider bildene. 11
Gjest CecilieX Skrevet 14. august 2018 #59264 Skrevet 14. august 2018 (endret) Sorry, henger bakpå og leser bloggen bare sporadisk. Jeg har faktisk aldri sett før at hun har vært hos frisøren og ikke fått det sponset. Vanligvis er det jo ikke måte på skryt av frisøren, men uten spons ingen omtale. Det skulle tatt seg ut. Når ikke hun, dronninga av frisørsponsing, lenger greier å tigge til seg litt klipp og striping, da tyder det på at det ikke bare har vært tørke i Norge i år, men i sponsmarkedet også. Kan det tyde på at flere og flere oppdager at bloggspons ikke er så effektivt? http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/08/sommerferie-host-hverdag/ Endret 14. august 2018 av CecilieX
cerruti Skrevet 14. august 2018 #59265 Skrevet 14. august 2018 Skulle de ikke på sommerprogrammet på tv2 i dag?
lillehammeren Skrevet 14. august 2018 #59266 Skrevet 14. august 2018 32 minutter siden, CecilieX skrev: Sorry, henger bakpå og leser bloggen bare sporadisk. Jeg har faktisk aldri sett før at hun har vært hos frisøren og ikke fått det sponset. Vanligvis er det jo ikke måte på skryt av frisøren, men uten spons ingen omtale. Det skulle tatt seg ut. Når ikke hun, dronninga av frisørsponsing, lenger greier å tigge til seg litt klipp og striping, da tyder det på at det ikke bare har vært tørke i Norge i år, men i sponsmarkedet også. Kan det tyde på at flere og flere oppdager at bloggspons ikke er så effektivt? http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/08/sommerferie-host-hverdag/ Frisørtimen ble merket med spons på Instastory... 3
Kollontaj Skrevet 14. august 2018 #59267 Skrevet 14. august 2018 Trengte ikke merke på bloggen fordi bildene viser henne før frisørtimen... 1
Vernis Skrevet 14. august 2018 #59268 Skrevet 14. august 2018 11 minutter siden, cerruti skrev: Skulle de ikke på sommerprogrammet på tv2 i dag? Jo, det ble sagt på tv2 i går at de skulle være gjester på "God sommer, Norge" i dag.
penny_ Skrevet 14. august 2018 #59269 Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, Medici skrev: Synd jeg glemte å ta screenshot i går, for da var veien langs elva/fossen skikkelig turkis, det var også flere av fjellsidene. Ser hun skriver nå at bildet er oppdatert, men påstår det bare er to turkise biler der. Jeg teller 8. Av 17 biler på bildet. Men i følge henne selv har de bare tweaket litt grønnfarge og skapt litt mer høstlige toner. Nytt for meg at høsten er svart og turkis. Vannet ser veldig unaturlig ut med den fargen de har gitt det. Imgur: zoomet inn på antall turkise biler og litt flekker i terrenget, pluss utdrag kommentarfelt. Stor underholdning med sånne som aldri tar feil. https://imgur.com/a/LvFWLA7 Bloglovin fjerner ikke det første bildet i blogginnlegget selv om det blir byttet ut https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2018/08/DJI_0047-1-copy.jpghttps://imgur.com/a/7bvK9IA 7
Gjest CecilieX Skrevet 14. august 2018 #59270 Skrevet 14. august 2018 12 minutter siden, lillehammeren skrev: Frisørtimen ble merket med spons på Instastory... Det er interessant. Bra det var merket da.
Gjest CecilieX Skrevet 14. august 2018 #59271 Skrevet 14. august 2018 (endret) 39 minutter siden, Kollontaj skrev: Trengte ikke merke på bloggen fordi bildene viser henne før frisørtimen... Blogginnlegget hadde i seg selv ingen reklameverdi, salong/frisør var ikke nevnt med et ord. Og som du never ble «produktet» ikke vist frem heller. Jeg merker meg at det er business som gjelder. Det rimer så dårlig når «flinkeste frisør X», slett ikke fortjener å nevnes på bloggen. Ikke no gratisreklame her nei, må vite. Endret 14. august 2018 av CecilieX
Papirfly Skrevet 14. august 2018 #59272 Skrevet 14. august 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod.
cerruti Skrevet 14. august 2018 #59273 Skrevet 14. august 2018 18 minutter siden, Vernis skrev: Jo, det ble sagt på tv2 i går at de skulle være gjester på "God sommer, Norge" i dag. Ja, var det jeg mente og.
Gulleplutt Skrevet 14. august 2018 #59274 Skrevet 14. august 2018 Det har blitt skrevet side opp og side ned (spekulasjoner) om hvorvidt Caroline har forstørret brystene sine eller ei og innleggene har fått stå i fred. Mitt nokså generelle innlegg om botox ble fjernet etter kort tid. Lurer jammen på hvorfor? 8
Populært innlegg Anniedoug Skrevet 14. august 2018 Populært innlegg #59275 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Vernis skrev: Jo, det ble sagt på tv2 i går at de skulle være gjester på "God sommer, Norge" i dag. Det er sagt gjentatte ganger i dag og når tv2 har reklamert for programmet. Vi fikk istedet et intervju med Thomas «Fingeren» Gullestad som uttalte seg veldig negativt om de som eksponerer barna sine på nett - og særlig de som bruker den i reklame! 56
Veslefrikk Skrevet 14. august 2018 #59276 Skrevet 14. august 2018 4 minutter siden, Anniedoug skrev: Det er sagt gjentatte ganger i dag og når tv2 har reklamert for programmet. Vi fikk istedet et intervju med Thomas «Fingeren» Gullestad som uttalte seg veldig negativt om de som eksponerer barna sine på nett - og særlig de som bruker den i reklame! Det var mer fornuftig bruk av skjermtid syns jeg. 41
Jobbermedbarn Skrevet 14. august 2018 #59277 Skrevet 14. august 2018 13 minutter siden, Anniedoug skrev: Det er sagt gjentatte ganger i dag og når tv2 har reklamert for programmet. Vi fikk istedet et intervju med Thomas «Fingeren» Gullestad som uttalte seg veldig negativt om de som eksponerer barna sine på nett - og særlig de som bruker den i reklame! Så bra👍🙏 Det er bare å håpe at dette blir mer og mer fremhevet👍 9
Kollontaj Skrevet 14. august 2018 #59278 Skrevet 14. august 2018 Kanskje de trakk seg pga temaet? (Om det skulle være barn og eksponering). 46
Populært innlegg Ultiva Skrevet 14. august 2018 Forfatter Populært innlegg #59279 Skrevet 14. august 2018 (endret) 20 minutter siden, Anniedoug skrev: Det er sagt gjentatte ganger i dag og når tv2 har reklamert for programmet. Vi fikk istedet et intervju med Thomas «Fingeren» Gullestad som uttalte seg veldig negativt om de som eksponerer barna sine på nett - og særlig de som bruker den i reklame! Så flott! Stor respekt for Gullestad og kona Jenny Skavlan som bryr seg om både barns rett på privatliv og rett til å skape sin egen identitet på nett - og som ikke forherliger overforbruk av klær, sko og alt mulig annet dill. Ser at CBE snakker varmt om Daily Calm-appen for å klare å stresse ned. Litt á la hårføningsteknikken til Helene Drage; for å roe ned på tankekjøret. Bra at disse bloggedamene klarer å stresse ned mellom selfies og smoothies 👍 Endret 14. august 2018 av Ultiva 54
Surikatt Skrevet 14. august 2018 #59280 Skrevet 14. august 2018 Ja, stress ned med en app. Slitsomt å lese om alt som foregår oppi hodet hennes. Tenker det er andre ting enn en app som må til her. 7
Fremhevede innlegg