Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Zeitgeist skrev:

Jeg får mer Petter Solberg-vibber :fnise: 

http://www.moisund.com/2010/12/21/petter-solberg-engelsk/

Ikke uenig. En kunne jo trodd det var for å være morsom, men så blodseriøs og selvhøytidelig bloggen ellers er har jeg vanskelig for å tro det. Den bærer ikke akkurat preg av så mye festlighet. Foruten når noen i familien skal feires med sponseselskap fra Festlige ting da.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt.: Wedding photographers today 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Sist noen påpekte engelsken hennes (spurte om hvorfor hun ikke bare  skrev på norsk) i kommentarfeltet, skrev hun at hun kom til å fortsette å skeive engelsk for å nå ut til internasjonale lesere. Engelsktalende lesere vil jo reagere på den elendige engelsken hennes, så jeg skjønnner ikke at hun ikke bare får hjelp til engelsken sin hvis hun så gjerne vil være internasjonal? Det må da virke mot sin hensikt? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 37
Skrevet

Den engelsken er jo tragisk. Hun kan jo ikke det mest grunnleggende engang. 

• Liker 14
Skrevet

Det er ikke ofte jeg vil anbefale Google translate, men... :Nikke:

• Liker 19
Skrevet

Stakkars Caroline og LK.  De strever så hardt. Biblioteket, hallen,stuene, whisky, sigarer, lysekroner, bling, aftenkjoler, ja you name it. De utmerker seg hverken når det gjelder kulturell eller sosial kapital og det er ingenting galt i det.Caroline fra Sarpsborg er god nok. Denne intense stebenen etter å være noe annet er så trist å bivåne. 

• Liker 43
Skrevet

og alt det konstruktive fortsetter og fortsetter. :tekola:

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, virkelig skrev:

og alt det konstruktive fortsetter og fortsetter. :tekola:

Du føler ikke at det å påpeke språket til en journalist/blogger som lever av å skrive er relevant og konstruktivt?

• Liker 45
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Du føler ikke at det å påpeke språket til en journalist/blogger som lever av å skrive er relevant og konstruktivt?

Språket, det er alt. Side etter side. Kalles for latterliggjøring . Ikke en konstruktiv kommentar på x antall sider

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, virkelig skrev:

Språket, det er alt. Side etter side. Kalles for latterliggjøring . Ikke en konstruktiv kommentar på x antall sider

Da er det vel bare atter en gang å oppfordre til å rapportere innlegg. I tillegg til å komme med konstruktive innlegg selv fremfor å klage på hva slags innlegg andre skriver.

• Liker 35
Skrevet
23 minutter siden, virkelig skrev:

Du føler at du kommer med konstruktive kommentarer til innleggene du ikke liker?

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Syns du selv at du bidrar konstruktivt til tråden? 

• Liker 16
Skrevet

Jeg har falt litt av, så to spørsmål: 

1) Har hun innrømmet at hun har tatt silikon? 

2) Har de begynt å jobbe som bryllupsfotografer? 

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan dere kan mene at hun har så voldsomt fokus på brystene sine i dette bryllupet. Det var da lite av hverken kløft eller nippels på de bildene jeg har sett. Enig at det har vært en del nippels i det siste og lite bh-bruk, men skjønner ikke kritikken av dagens antrekk altså. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
23 minutter siden, kaffemor skrev:

Jeg ser ikke helt hvordan dere kan mene at hun har så voldsomt fokus på brystene sine i dette bryllupet. Det var da lite av hverken kløft eller nippels på de bildene jeg har sett. Enig at det har vært en del nippels i det siste og lite bh-bruk, men skjønner ikke kritikken av dagens antrekk altså. 

https://imgur.com/a/bOBookn

Edit: jeg ser nå at hun brukte dette antrekket i venne/familiemiddagen til brudeparet kvelden før og ikke på selve bryllupsdagen. Håper noen snart kan sponse CBE med nipplecovers.

Endret av Ultiva
  • Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Gulleplutt skrev:

Stakkars Caroline og LK.  De strever så hardt. Biblioteket, hallen,stuene, whisky, sigarer, lysekroner, bling, aftenkjoler, ja you name it. De utmerker seg hverken når det gjelder kulturell eller sosial kapital og det er ingenting galt i det.Caroline fra Sarpsborg er god nok. Denne intense stebenen etter å være noe annet er så trist å bivåne. 

Pierre Bourdieu hadde neppe blitt imponert. 

• Liker 14
Skrevet
11 timer siden, Musken skrev:

Synes faktisk man skal få gå uten BH når man vil. Ja, er enig i at CBE ofte har en flashy stil, og stive brystvorter og silikonpupper bidrar til dette uttrykket. Likevel, som et feministisk standpunkt, bør kvinner som menn kunne gå med så mye eller lite undertøy som man ønsker.

I et bryllup synes jeg iallefall fotografen og hjelper bør være mest mulig nøytrale og ikke flashe forsida.. 

• Liker 13
Gjest Knitting lady
Skrevet
2 timer siden, amadine skrev:

Pierre Bourdieu hadde neppe blitt imponert. 

Tja, La distinction blir jo godt poengtert gjennom denne (og fleire andre ) blogger. Middelklassens streben til overklassens kulturelle kapital - eller snarare oppfatninga av kulturell kapital, kan i høgste grad eksemplifiseres i bloggkulturens estetikk. Så om ikkje imponert, hadde nok gode gamle Pierre nikka gjenkjennende på hovudet, og mumla noko om habitus 

Skrevet
11 timer siden, Skogspike skrev:

Kanskje disse: 

«Jeg har til og med fått eposter av menn, som takker meg for å ha inspirert kona deres til å pynte seg mer i hverdagen!»

Hentet herfra: http://www.carolinebergeriksen.no/2012/07/18/et-problem-a-ha-det-bra/ (lenke til blogg) 

Et utrolig navlebeskuende innlegg hun skrev der, ja til og med psykiateren tar feil. Hun har null selvinnsikt. 

• Liker 29
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...