Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Emilie112 skrev:

Hjelpe meg for et innlegg. Stakkar. Måtte stå 20 min i kø. Gjerrigknark også.. 

Greit for henne at hun får alt tilsendt nå da, så slipper andre stå bak henne i køen mens hun selv får alt gratis. Hun ante vel ikke hvor gjerrige de selv kom til å fremstå noen år etter dette innlegget. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om kakkelovnen er sponset? Ser Lene Orvik har lik. De fikk vel ovnene på ca samme tidspunkt? Pris kun 150 000kr 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa

Angående bilderedigering. I innlegget «valderøya..» (sært av en journalist å ikke bruke store forbokstaver i egennavn, men det er nå så...) ser man tydelig at tennene oppe er MYE hvitere enn de nede. Hvis de er slik fra naturens side er det greit, men jeg tviler på at hun kun bleker øverste tannrad. Er det dette som kalles lys/skygge-redigering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Forever ago. (For lenge siden.) 

Ja, men det er noe annet. 

It's been forever - det har vær for alltid

It's been forever ago - det er lenge (evigheter) siden

Lek med ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Lek med ord?

"It's been forever 😭"

Det kan også være humor, som er et språk ikke alle forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Tenker vi sier: hun stapper in det som er sponset, og bort når avtalen er over. ;) 

Da blir det finn etterhvert som feks det gullbordet de solgte unna ganske fort

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Truka said:

Sitet fra kommentarfeltet: «Det er så lekkert at jeg har ikke ord 🙂 Om du slutter som blogger noen gang kan du fint jobbe som interiørdesigner 🙂»

Så forskjellige øyne vi ser med, for i mine øyne er det megaharry og stilløst. Jeg tror at C ser en ting i butikken og liker den, men tenker ikke helhet, tenker ikke på at den skal passe inn. Og alt blir for mye bestandig enten det er jul eller ikke - huset er pyntet til trengsel akkurat som fruen selv.

Tror hun tenker:. Den vil jeg ha, så den kjøper jeg selv om den ikke passer inn. Men...., den ser dyr ut så da går jeg for den.

Tja. Jeg tror hun ser noe hos andre influencere og kopierer dette (Når hun går egne veier, blir det ofte helt stilkrise, slik som den nå vrakede bordellstilen..).

Bare et kjapt eksempel i farta: Lene Orvik har en lignende gulltralle, hvit kakkelovn, blomsterpotter i metall på høye ben, svarte smijernsdører etc.... Vips, så har Jammen meg CBE mye av samme stilen.

I tillegg kommer alle de allerede oppbrukte interiørdetaljene som missonihåndklær, overload av Sixbondstreet-møbler, ulvfenfliser, spisestuestoler med håndtak bak, samt trenden å pepre veggene med innrammet quotes og bilder av random filmstjerner i svarte rammer... (For all del, dette er helt fine interiørgreier!)

Men altså! CBE - en influencer på interiørfronten? Eh. Nei.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Tja. Jeg tror hun ser noe hos andre influencere og kopierer dette (Når hun går egne veier, blir det ofte helt stilkrise, slik som den nå vrakede bordellstilen..).

Bare et kjapt eksempel i farta: Lene Orvik har en lignende gulltralle, hvit kakkelovn, blomsterpotter i metall på høye ben, svarte smijernsdører etc.... Vips, så har Jammen meg CBE mye av samme stilen.

I tillegg kommer alle de allerede oppbrukte interiørdetaljene som missonihåndklær, overload av Sixbondstreet-møbler, ulvfenfliser, spisestuestoler med håndtak bak, samt trenden å pepre veggene med innrammet quotes og bilder av random filmstjerner i svarte rammer... (For all del, dette er helt fine interiørgreier!)

Men altså! CBE - en influencer på interiørfronten? Eh. Nei.

Komikerfrue har samme kakkelovn også 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Ja, men det er noe annet. 

It's been forever - det har vær for alltid

It's been forever ago - det er lenge (evigheter) siden

Lek med ord?

Ja, jeg skrev bare det jeg ville ha skrevet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viking-girl said:

Komikerfrue har samme kakkelovn også 

Ja, det understreker vel poenget mitt..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på bloggen til Lene Orvik nå. Du verden, frua er tydeligvis inspirert av litt av hvert fra den kanten .... Jaja. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

Gikk inn på bloggen til Lene Orvik nå. Du verden, frua er tydeligvis inspirert av litt av hvert fra den kanten .... Jaja. 

Hun fikk ganske harde tilbakemeldinger ang interiøret da de startet dette oppussingsprosjektet. Og for noen som lever av spons og blogg, er det nesten viktigere at publikum liker hjemmet ditt enn at du selv gjør det. Lene får nærmest utelukkende skryt av hjemmet sitt (smaken er som baken men hun er poppis i some) - da er det lett å snu kappen etter vinden og prøve å hanke inn litt kopipoeng fra noen som faktisk ER trendy.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, skyflakes skrev:

Hun fikk ganske harde tilbakemeldinger ang interiøret da de startet dette oppussingsprosjektet. Og for noen som lever av spons og blogg, er det nesten viktigere at publikum liker hjemmet ditt enn at du selv gjør det. Lene får nærmest utelukkende skryt av hjemmet sitt (smaken er som baken men hun er poppis i some) - da er det lett å snu kappen etter vinden og prøve å hanke inn litt kopipoeng fra noen som faktisk ER trendy.

Riktig. Synes kanskje Orvik virker både mer avslappet og trygg... Frua skifter iallfall stil fortere enn jeg skifter sokker 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel mer en helhet i interiøret til Orvik? CBE.no har jo budoir-bad, shabby chic lysekroner, litt Slettvoll-stil, litt «harry goes to the Riviera- glam» fra (husker ikke hva det merket heter), men veldig lite som signaliserer en egen stil. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Grunnen til at bloggerne har mange av de samme produktene er nok at produsentene har valgt seg blogg som markedsføringskanal. Da ender de jo opp med å se ut som de kopierer hverandre. 

#personliginteriør #elskpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor hun legger ut bilder av interiøret når hun kun ønsker positiv tilbakemeldinger? 🤔 Personlig syns jeg stilen hennes er for ren og matchy match, og kjempe harry med karaffelen som romblikk. De hadde nok syns at min blir for Astrid Lindgren med et snev av barnehage. 

Det er for mye å forlange at alle leserne ska elske alt du viser frem, og fortelle deg at du burde bli interiørdesigner. Og jeg tror en del av de som leser bloggen hennes er småbarnsforeldre som ikke har like rolige barn som henne. Ergo en karaffel og sigarer er ikke førstevalget av å ha liggende henslengt i stua....midtstua for å være presis. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa

Jeg synes ikke det er noe problem å kjøpe det en liker av interiørdetaljer, selv om det ikke passer sammen. Det er det som skaper et hjem. Problemet her er vel at CBE ikke har noen stil. Man kjører på med det man får sponset. Det er helt horribelt at man klarer å pusse opp alle husets rom både to og tre ganger på halvannet år, og med så sprikende stiler at jeg har ikke ord (ikke la meg begynne på miljø-aspektet ved dette). Alle kan gjøre en maleblemmert, men som regel bor man seg til og prøver seg fram med både farge og form på hjemmet sitt. Og nei, jeg synes ikke hjemmet til CBE-familien er noe å trakte etter. Det eier ikke personlighet. Da likte jeg huset i Siljan bedre, før de begynte med sponsefest fra januar til desember. Det er dét som er stilen hennes - hvitt og romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cocosa skrev:

Angående bilderedigering. I innlegget «valderøya..» (sært av en journalist å ikke bruke store forbokstaver i egennavn, men det er nå så...) ser man tydelig at tennene oppe er MYE hvitere enn de nede. Hvis de er slik fra naturens side er det greit, men jeg tviler på at hun kun bleker øverste tannrad. Er det dette som kalles lys/skygge-redigering?

Uhm... man ser jo knapp tennene nede, men er enig i at tennene oppe ser unormalt hvite ut. De ser ut som i en Solidox-reklame. 

Endret av penny_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cocosa skrev:

Hva med tennene til LKE, da? Enten har han overredigert seg selv eller bleket tennene noe heftig. Men med all den kaffe og vindrikkingen må det vel til. For å ikke glemme whiskyen.

Endret av Surikatt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...