lepus Skrevet 12. januar 2015 #5801 Skrevet 12. januar 2015 DEN HAR KOMMET! hun gir aldri opp http://carolinebergeriksen.no/2015/01/12/gi-aldri-opp/ 1
N.Tonks Skrevet 12. januar 2015 #5802 Skrevet 12. januar 2015 (endret) DEN HAR KOMMET! hun gir aldri opp http://carolinebergeriksen.no/2015/01/12/gi-aldri-opp/ Hva har dette med alle kommentarene LK har skrevet som PT-Åge, Doktor Morten, og slemme kommentarer til andre? :s edit: svarer meg selv. jo, de har hatt så mye hets at han måtte støtte henne.. sorry, my bad. Endret 12. januar 2015 av Nymphadora 6
Gjest gundagrynte Skrevet 12. januar 2015 #5803 Skrevet 12. januar 2015 Hva har dette med alle kommentarene LK har skrevet som PT-Åge, Doktor Morten, og slemme kommentarer til andre? :s edit: svarer meg selv. jo, de har hatt så mye hets at han måtte støtte henne.. sorry, my bad. Det viser jo bare atter engang at de ikke innrømmer noe som helst og blamer leserne...strutser!
Gjest hulderjenta Skrevet 12. januar 2015 #5804 Skrevet 12. januar 2015 Leser ingressen på FB, klikker meg ikke inn, men skjønner hva dette innlegget går i. Er det mulig??
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5805 Skrevet 12. januar 2015 Angrep er det beste forsvar. Om man ikke har noe annet å forsvare seg med. Herregud. 4
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #5806 Skrevet 12. januar 2015 Hun skriver i kommentar på bloggen at ip-adresser viser at kommentarer ble postet fra andre land, uten at de selv var der. Beleilig. Hehe, ja det er jo selvfølgelig lesere i utlandet som har hacket seg inn som admin for å poste støttende kommentarer. Eller det under her? Morsomt, hun har selv nevnt Hun bruker amerikansk Netflix aka VPN. VPN endrer jo ipen... Jepp! Utrolig bra at dette kom ut i mediene, men er samtidig skuffet igjen over medienes vinkling. De får igjen sympati fordi det har stormet av vonde negative kommentarer til de, og han ville bare beskytte familien. Bevisene (som finnes der svart på hvitt) blir skrevet om i mediene med ord som påstander, "angivelig", "med forbehold om at bildene ikke er manipulerte". Er det ingen som klarer å sette seg inn i en sak slik at de kan skrive den fulle og hele sannhet, når de attpåtil har fått alt forklart på Mail med lenker? Ja, de har fått en ripe i lakken eller to, men de som ikke har satt seg inn i saken godt nok får nok sympati for paret. Og stakkars Caroline som ikke visste. Samme her. VG tar ikke med alle fakta i det hele tatt. Noen burde vel ta kontakt med de som har sitert artikkelen fra VG, for den inneholder ikke det den burde. Hvorfor har ikke VG et kommentarfelt under artikkelen mon tro? De har på facebook. Men det er helt latterlig å lese. VG har fremstilt saken som at det kun er støttende kommentarer til kona, hverken hetsen, drapstrusselen eller det andre alvorlige i dette er tatt med. Kommentarene under viser hvor mye uvitenhet det er blant fansen hennes. Utallige kommentarer om hvor søtt og riktig det er av mannen å støtte kona, og at alle forstår at de må gjøre sånt når de er utsatt for slik hets. Ingen har visst fått med seg at det er ekteparet selv som har hetset andre. 6
kvm Skrevet 12. januar 2015 #5807 Skrevet 12. januar 2015 Leser ingressen på FB, klikker meg ikke inn, men skjønner hva dette innlegget går i. Er det mulig?? Synes du skal klikke deg inn å lese er viktig at vi inkluderer Carolines ytringer i denne saken, er jo faktisk henne vi diskuterer. Jeg tror det ligger noe i det hun skriver i innlegget, uten at jeg kan si noe om det er sant.
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #5808 Skrevet 12. januar 2015 Min gode gud. Nå har jeg lest innlegget hennes. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Dette hadde ikke provosert slik om hun ikke hadde fremstått som et offer. Det må da snart være nok! Hvorfor i alle dager tar ikke media mer tar i dette skuespillet? Det er da DE som har mobbet andre! (Flau over at jeg engasjerer meg, men dette er ikke bare kjendissladder.) 15
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5809 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Begynner å bli god til dette Den dama kommer aldri til å ta noe fullstendig ansvar for noe som helst. Om noe så håper jeg at folk har fått øynene litt opp nå. Endret 12. januar 2015 av Tjufsa 3
Gjest Bergensia Skrevet 12. januar 2015 #5810 Skrevet 12. januar 2015 Ja, for ALT er jo vår feil! Nok en gang beviser hun at hun ikke er i stand til å se sine egne feil og handlinger.
Soak Skrevet 12. januar 2015 #5811 Skrevet 12. januar 2015 Å herre, dette nye hun har lagt ut... Har blitt tatt i juks men høres ut som om hun har fått ett dødsbudskap. Jeg har ikke kommentert noe på denne saken før nå. Men når hun kommer ut med slikt som forklaring på juks, ja da klarer jeg ikke å dy meg. Hadde min mann skrevet kommentarer anonymt i mitt forsvar på min blogg, da hadde det blitt slettet ASAP. 8
Gjest gundagrynte Skrevet 12. januar 2015 #5812 Skrevet 12. januar 2015 Ja, for ALT er jo vår feil! Nok en gang beviser hun at hun ikke er i stand til å se sine egne feil og handlinger. Er så deilig å ikke måtte stå til ansvar for sine idiotiske handlinger men bare legge skylden på *de der ute* aka leserne....baaah!
Emas Skrevet 12. januar 2015 #5813 Skrevet 12. januar 2015 Kan noken som har lest det siste blogginnlegget komme med et lite referat, så vi ikkje skaper klikk på bloggen? 3
Dolce Skrevet 12. januar 2015 #5814 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er overrasket over at ingen i media har stilt et eneste kritisk spørsmål. Ingen har tatt tak i enkelt-kommentarer fra LK og dermed vist tydelig at unnskyldningen ikke holder mål. Kanskje fordi mange i media og ellers regner dette som en "kjendis-sak". Det er ikke det. Dette er en sak om media. Hadde dette vært en kjendis-sak, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Men blogging har de siste årene vokst seg til å bli et viktig media med svært mange lesere. Derfor burde denne saken blitt behandlet mer seriøst. Og ikke som kjendis-stoff. 18
N.Tonks Skrevet 12. januar 2015 #5815 Skrevet 12. januar 2015 Kan noken som har lest det siste blogginnlegget komme med et lite referat, så vi ikkje skaper klikk på bloggen? Gå på VG, der er det selvfølgelig en artikkel om det
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5816 Skrevet 12. januar 2015 http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-jeg-er-saa-utrolig-lei-meg/a/23372374/ 1
Gjest Sobril Skrevet 12. januar 2015 #5818 Skrevet 12. januar 2015 Er det slik at VG ikke vil ha fakta for fakta finnes...? "Hei! Vi tar alltid en vurdering på om det er behov for kommentarfelt eller ikke. I de sakene vi mener at leserne har noe konstruktivt å bidra med - har vi kommentarfelt. I denne saken har vi ikke kommentarfelt blant annet på grunn av risikoen for personsjikane."
Hls123 Skrevet 12. januar 2015 #5819 Skrevet 12. januar 2015 Offerrollen er inntatt igjen ser jeg.. Er det mulig?? Hadde det vært noe hold i det de skriver så hadde jo kommentarfeltet vært fullt av hets: men det slipper jo ikke Lars Kristian gjennom så hun får se!!!! Så hva i all verden er det de tror på selv egentlig? De kommentarene han har kommet med er jo gjerne på konstruktive tilbakemeldinger for å vise at "nei vi vet best", i tillegg til at hun SELV har svart på noen av kommentarene han har skrevet med feks "ja der fikk vi svar på det!". Så veldig lite hold i det de sier altså, skamme seg 17
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5820 Skrevet 12. januar 2015 Undertittet burde vært "skrevet i samarbeid med VG". 10
Fremhevede innlegg