Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Håper jeg aldri, ALDRI får så god tro på meg selv at jeg kan legge innpå med lutefisk, spille "Ryktet går" og drikke øl mens jeg vet at jeg er avslørt i en forferdelig pinlig sak.

Får prøve deg på spillet "besserwisser" heller!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lett å sjekke ip-adressene til hver kommentar, det står under kommentarene. Dette fordi man kan blokkere faste ip-adresser om man vil.

Joda, alle bevisene ligger ute. Det er avisene her (og først og fremst Nordlys), som ikke gjorde en god nok jobb med å sjekke bevisene selv. Artikkelen gav uttrykk for at skjermdumpene var bevisene, noe som er feil.

Jeg kjenner jeg blir forbanna over ansvarsfraskrivelsen fra de begge. Kommentarene hun har tillatt der svarer hun på som om det er en liten filleting, og ikke minst står fast ved at bare noen av kommentarene er fra LKE. Jeg vil tro de ikke har flere admin-kontoer på bloggen, isåfall er det enkelt å finne ut hvem som har skrevet og logget inn når.

Det er bare ansvarsfraskrivelse alt sammen. Og selvfølgelig kommer fansen med støttende kommentarer. Dette blir bare glemt av de som gir henne penger i banken dessverre.

IP-adresser kan manipuleres, og man kan feks. sette statiske ip-adresser om man ønsker det. IP-adresser endres kontinuerlig hver gang man kobler seg til og fra nettet. Man har feks. forskjellig ip-adresse på en mobil med mobilnett enn hvis man er koblet til med wifi.

Hun skriver i kommentar på bloggen at ip-adresser viser at kommentarer ble postet fra andre land, uten at de selv var der. Beleilig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentar på bloggen at ip-adresser viser at kommentarer ble postet fra andre land, uten at de selv var der. Beleilig.

Hun glemmer det viktige punktet med admin-innlogging da. Burde jo stenge hele bloggen nå som de har bevis på at de har blitt hacket.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, hun har selv nevnt Hun bruker amerikansk Netflix aka VPN. VPN endrer jo ipen...

Endret av Kate*
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lololol! Så noen skulle ha hacket seg inn fra utlandet, og skrevet kommentarer via admin men med andre navn?! Hvis jeg var hacker så hadde jeg jo postet i CBE eller LKE sitt navn, ikke skrevet som PT-åge og attpåtil forsvart henne! Hahaha åh gud, dette sirkuset varer evig.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt over meg selv som ikke klarer å legge fra meg denne saken! Oppdaterer KG hele dagen og IG, i tillegg til bloggen til frua :( Blir så sint på den dama!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lololol! Så noen skulle ha hacket seg inn fra utlandet, og skrevet kommentarer via admin men med andre navn?! Hvis jeg var hacker så hadde jeg jo postet i CBE eller LKE sitt navn, ikke skrevet som PT-åge og attpåtil forsvart henne! Hahaha åh gud, dette sirkuset varer evig.

Og på norsk?:D

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig snill utenlandsk hacker da må jeg si, som ikke bare hacker seg inn for å skrive fine og støttende kommentarer, men som i tillegg har gått på norskkurs!!! Ikke verst asså :fnise:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står skrevet her, #boikotten er i gang.

Frua påstår nå at de har blitt hacket, det er altså noen med en fremmed IP fra UTLANDET som har hacket dem. Hun har ikke skjønt/vil ikke vise at hun vet noe om at ip-adresser er bevegelige og fullt mulig å endre på, det er nok en blogghater fra Nigeria som har sittet og hamret med tastaturet LOGGET INN SOM ADMIN og hatt som hobby å lære seg terminologi og setningsoppbygning brukt av paret selv.

Unnskyld at jeg er så inkompetent, men hva mener du med "her" og "#boikotten er i gang"? Hvor "her"? KG? Bloggen? Instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at dette kom ut i mediene, men er samtidig skuffet igjen over medienes vinkling. De får igjen sympati fordi det har stormet av vonde negative kommentarer til de, og han ville bare beskytte familien. Bevisene (som finnes der svart på hvitt) blir skrevet om i mediene med ord som påstander, "angivelig", "med forbehold om at bildene ikke er manipulerte". Er det ingen som klarer å sette seg inn i en sak slik at de kan skrive den fulle og hele sannhet, når de attpåtil har fått alt forklart på Mail med lenker?

Ja, de har fått en ripe i lakken eller to, men de som ikke har satt seg inn i saken godt nok får nok sympati for paret. Og stakkars Caroline som ikke visste.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline mener at det kollektive «viet» setter dette på spissen? Det folk har gjort er å finne skjevhetenene, påpeke at de ikke stemmer med bildet, og etterpå ikke tie rolig i et hjørne. Hun påpeker at vi skal ha kalt «alle kommentarene falske», men det er absolutt ikke riktig. Det dyktige folk har plukket ut er rett og slett de kommentarene i kodene som ser ut til å være skrevet av andre. Å delvis innrømme skyld, og legge denne på LK, virker mot sin hensikt. Carolines selvstendighet har fått en alvorlig knekk, og ved å benekte delvis kjennskap, tror jeg hun skader sin egen og bedriftens sak på sikt. Jeg håper faktisk det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at man kan være så korttenkt, og absolutt ikke under slike omstendigheter. Hva tror hun dette vil gjøre med kampviljen til de som gidder å bruke tid på å gå henne etter i sømmene? Dette vil jo bare kaste mer bensin på bålet, og jeg nekter å tro at kvinner (ære være) som Nora Nordbo godtar å høre på disse løgnene, atter en gang.

:murvegg:

Endret av Tjufsa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg fatter ikke at man kan være så korttenkt, og absolutt ikke under slike omstendigheter. Hva tror hun dette vil gjøre med kampviljen til de som gidder å bruke tid på å gå henne etter i sømmene? Dette vil jo bare fyre mer bensin på bålet, og jeg nekter å tro at kvinner (ære være) som Nora Nordbo godtar å høre på disse løgnene, atter en gang.

:murvegg:

..og den av de 2 kommentarene som hun lot stå igjen på FB..det er fra en sympatisør..selvfølgelig...blir kvalm jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gundagrynte

Hvorfor har ikke VG et kommentarfelt under artikkelen mon tro?

Er det slik at VG ikke vil ha fakta for fakta finnes...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...