Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Mädchen skrev:

Minner meg om Hyacinth Bucket "Bouquet" i komiserien "Høy på pæra". Tviholder på en fasade som ikke eksisterer, mens folk rundt dem bare ler av dem og rister oppgitt på hodet.

Spot on! :fnise:

• Liker 11
Skrevet
11 timer siden, Tonio skrev:

Det går helt fint å redigere ett bilde før en putter det ut på Instagram/Snapchat.

Trenger ikke nødvendigvis PC engang lengre for å redigere. :) Ble vist frem på Sophies verden (tv serie) hvordan det kan bli gjort. 

Glemte et poeng - det var en film

• Liker 1
Skrevet

Jeg får litt fnatt over all hoppe-treningen. Hadde jeg gjort det samme med slik slapp sports-bh, ville det gjort vondt og anatomien min ville ha endret seg ganske fort. 

• Liker 11
Skrevet
13 timer siden, SKE87 skrev:

Det er print screen fra en snap/instastory, så det er faktisk helt «ekte» uten redigering (eller, kan jo kanskje kalles redigering, men den har ikke skjedd på en PC....)

Ekte, kommer det noe ekte fra CBE.no?

• Liker 9
Skrevet

I hennes verden ser det ut til at perfekt = fake.

• Liker 10
Skrevet

Rundt hvilken dato gikk hun i sports-bh mener dere? Må bla tilbake og se. 

• Liker 3
Skrevet

Vet dere om hun har sillikon i brystene? Har hun sagt noe om det? Syns det kan se litt sånn ut, men innbiller meg at hun har avkreftet dette i en spørsmålsrunde en gang. 

• Liker 2
Skrevet

Okei, da er det ikke bare jeg som syns det ser sånn ut. Men har hun sagt noe om det på bloggen, da? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen, orker ikke lese den bloggen for den gir meg null. Eller faktisk minus 😊 Noe så kjedelig! For mange år siden leste jeg den, men har syntes lenge at den er verre enn å se maling tørke 😊 Kanskje der kommer en oppsving med Bloggerne, men tviler i grunn... Den er for gjennomredigert og uekte på alle måter synes jeg.

• Liker 20
Skrevet

Det er bare lys og skygge. Ferdig snakka.

:edie:

• Liker 24
Skrevet

Bildene taler vel for seg selv. Jeg skjønner ikke hva mer det er å spekulere i. Hun ble sikkert så fornøyd med resultatet at det ble for fristende å vise seg uten bh på bloggen i alskens innlegg. 

• Liker 19
Skrevet

Synes bildet av henne i bølgene var flott. Så ekte ut! Ekte smil altså.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Irja said:

Synes bildet av henne i bølgene var flott. Så ekte ut! Ekte smil altså.

*humre*

• Liker 12
Skrevet (endret)

Viser til "gratisreklame"  (lenke til blogg) for intimspray med lenke til nettbutikken  Vita. Og nå reklamerer de for Vita... (lenke til IG).  

Jeg lurer ofte på hvor mange som tror at de trenger produkter som cbe og andre påvirkere "pusher" på de?  

("Hadde tenkt å sette inn smiley her,  men vet ikke om man bør le eller gråte,  så jeg lar være) . 

Endret av Asti
Skrevet

Veldig overraskende. 🤥

• Liker 10
Skrevet

Det ser altså så dumt ut når puppen står rett ut! Jeg blir lei meg når ikke en slank og veltrent kropp er nok.

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Det at hun har dratt med seg en bok fra TL-klubben og faktisk leser den er bare vittig. Det gjør liksom hele historien med eget bibliotek og StoryTel-reklamene komplett. 

Og i kommentarfeltet skriver hun at hun og mannen lytter til lydbok sammen men at det er noe vanskelig akkurat nå 🙄 Troverdig, not much! 

• Liker 9
Skrevet

TL-klubben, er det barnebøker? 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...