Gjest Speilvegg Skrevet 12. juli 2018 #57821 Skrevet 12. juli 2018 (endret) 3 timer siden, FruRosa skrev: #maulerkosttilskuddtilfotballkamp Jeg blir kvalm av den type kosttilskudd. Endret 12. juli 2018 av Speilvegg
Gjest Truka Skrevet 12. juli 2018 #57822 Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, Kleenex skrev: Hva er greia med å ha med karaffel med brunt innhold i bakgrunnen på video med kjoleprøving? Alkohol i reklame er fremdeles forbudt. Dessuten har Fruene plassert 2 glass med stett med rosa innhold på gulvet ved siden av seg i blogginnlegget der Frua forteller om den nye tapeten... Jeg går ut ifra at de ikke drikker fun-light i stettglass eller? Noen som har meldt videoblogg innlegget til de rette instanser? De glassene er sååååå plassert, og er der kun for å provosere. Hvem tror at LK setter seg på gulvet ved siden av henne og drikker, eller at han tilfeldigvis satte glasset sitt der. Det ser bare dumt ut, like dumt som den karaffelen med konjakk som står vef klesstativet når hun prøver kjoler. Hvor er sigaren, forresten? Eller jo, den er vel i biblioteket.
Keaton Skrevet 12. juli 2018 #57823 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Hun tenkte ikke på at det sto alkohol der da de spilte inn videoen. (Kan jo ikke rydde stua bare for en video.) Neidaså. 🤨 Endret 12. juli 2018 av Kollontaj 17
LilleSnupp Skrevet 12. juli 2018 #57824 Skrevet 12. juli 2018 41 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun tenkte ikke på at det sto alkohol der da de spilte inn videoen. (Kan jo ikke rydde stua bare for en video.) Neidaså. 🤨 Nei, men flytte plastbuskbommene, coffietable bøker og annet dill rundt om i huset for bilder, si det kan hun.. 😬 26
Dysnomia Skrevet 12. juli 2018 #57825 Skrevet 12. juli 2018 Det er ikke mye innhold hun har igjen å skvise ut nå altså, begynner å bli klumsete hele opplegget. 19
Surikatt Skrevet 13. juli 2018 #57826 Skrevet 13. juli 2018 5 timer siden, Dysnomia skrev: Det er ikke mye innhold hun har igjen å skvise ut nå altså, begynner å bli klumsete hele opplegget. Ja, merker at det blir flere og flere oppkonstruerte aktiviteter for å virke interessant. Å svinse rundt i 8 forskjellige kjoler eller lage årets sponsefest til en småbarnsfar får dem til å se latterlige ut. Og det er bare to eksempler. Nå er neste skritt årets chartertur hvor vi selvsagt får se hvor flink hun er til å trene på ferie og kofferten er nok full av klær ingen har bruk for. Men egentlig er det bare synd på henne som må jobbe, posere, ta seg bra ut og alltid se etter motiver av seg selv og barna hun kan legge ut på nett. DET er ferien sin, det. 36
Mrs O'Donell Skrevet 13. juli 2018 #57827 Skrevet 13. juli 2018 De glassene på gulvet ser bare malplassert ut, og mener hun virkelig at vi skal tro at bakgrunnen for en video ikke er nøye utvalgt? Hvorfor er det så viktig å vise at de drikker alkohol? Er det classy liksom? En flaske vin koster 100-150 kr. Det har da de fleste råd til? Jeg skjønner ikke. Bloggen er blitt en parodi og det er ufattelig at en hel familie lever dette showroom-livet 24/7. Hvem pakker dagens antrekk komplett med sko, smykker og vesker for en chartertur egentlig? 38
Surikatt Skrevet 13. juli 2018 #57828 Skrevet 13. juli 2018 9 timer siden, Kollontaj skrev: Hun tenkte ikke på at det sto alkohol der da de spilte inn videoen. (Kan jo ikke rydde stua bare for en video.) Neidaså. 🤨 Hun tenker ikke på at det sto alkohol der, hvis det stemmer så tenker de vel også lite over hva de konsumerer av alkohol som småbarnsforeldre. 13
Edie Skrevet 13. juli 2018 #57829 Skrevet 13. juli 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
Sandin Skrevet 13. juli 2018 #57830 Skrevet 13. juli 2018 12 timer siden, Kleenex skrev: Hva er greia med å ha med karaffel med brunt innhold i bakgrunnen på video med kjoleprøving? Alkohol i reklame er fremdeles forbudt. Dessuten har Fruene plassert 2 glass med stett med rosa innhold på gulvet ved siden av seg i blogginnlegget der Frua forteller om den nye tapeten... Jeg går ut ifra at de ikke drikker fun-light i stettglass eller? Noen som har meldt videoblogg innlegget til de rette instanser? Dette stod også framme forrige gang hun svingte seg med klær. Da hadde det akkurat vært tatt opp dette med alkohol på bilder her på KG, og jeg oppfattet det som ren trass. Det positive nå er jo at hun har begynt å skrive REKLAME inni teksten også. Stort pluss i boka! 7
Gjest Cocosa Skrevet 13. juli 2018 #57831 Skrevet 13. juli 2018 Hvis man ikke tenker på at det står alkohol i et reklameinnlegg, sier det litt om hvor mye sjel man legger i jobben sin. Hvis det i det hele tatt er sant, da. Synes uansett det er rart at småbarnsfamilier har alkohol stående fremme. Vi gjemmer vinflaskene våre, langt unna rekkevidde for små barn.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 13. juli 2018 #57832 Skrevet 13. juli 2018 (endret) Det jeg har fått med meg av bedriften CBE er at dette er noe av det råeste som er der ute av det blogging og da bruker jeg ordet rått i negativ forstand. Her er det så tydelig en fasade og absolutt alt som legges ut er jo ren reklame. Måtte inn å ta en titt på denne vitamin videoen på insta......sorry, men det der er noe av det dummeste ever. I tillegg så fremstiller de at det skal være ok å knaske vitaminer - kanskje noen bør ta en prat med en legemiddel konsulent og få opplæring i hva maks doser innebærer. Dette med så åpenlys fremstilling av alkohol er noe jeg ser ekstremt negativt på - ikke bare hos CBE, men i sosiale medier generelt - hvorfor skal det være slik at man koser seg så lenge man har et glass med alkohol? Den dagen luftslottet deres punkterer er nok ikke så veldig langt unna - håper jeg at de har ballast nok til å ta den støyten når den kommer for det gjør det før eller siden. Endret 13. juli 2018 av Ms. Daisy skriveleif
FruGlad Skrevet 13. juli 2018 #57833 Skrevet 13. juli 2018 Det nederste bildet føyer seg bare inn i rekken av "har-tatt-så-mye-fillers-at-jeg-ikke-klarer-å-smile-avslappet-og-uanstengt-lenger"-bildene! Gurimalla, jeg blir helt matt av at man man ha så ulikt syn på hva som er et godt forbilde for barn og ikke 😨 17
Keaton Skrevet 13. juli 2018 #57834 Skrevet 13. juli 2018 https://imgur.com/a/DzSPZjc På bare tre år har mye forandret seg. 14
RompeRusk Skrevet 13. juli 2018 #57835 Skrevet 13. juli 2018 39 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/DzSPZjc På bare tre år har mye forandret seg. Shit, fikk faktisk bakoversveis av før-bildet! Ikke fordi hun stygg, for hun var en flott dame før, men fordi hun var så utrolig ugjenkjennelig 7
Keaton Skrevet 13. juli 2018 #57836 Skrevet 13. juli 2018 Det er ikke LKE som har fotografert 2015-bildet. 11
Mrs O'Donell Skrevet 13. juli 2018 #57837 Skrevet 13. juli 2018 Hun er jo mye kraftigere i ansiktet? Hvordan får de til det? Med samme vekt og mål hele tiden, mener jeg. Og i kveld er de på date. 6 dager etter forrige voksenfest. Men skuldrene er høye pga alt som må være ordnet til ferien... Det var det med kart, terreng og troverdighet igjen. 30
Surikatt Skrevet 14. juli 2018 #57838 Skrevet 14. juli 2018 3 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Hun er jo mye kraftigere i ansiktet? Hvordan får de til det? Med samme vekt og mål hele tiden, mener jeg. Og i kveld er de på date. 6 dager etter forrige voksenfest. Men skuldrene er høye pga alt som må være ordnet til ferien... Det var det med kart, terreng og troverdighet igjen. Med Photoshop er alt mulig. Så utrolig kleint å dokumentere en date. De har sikkert ikke nok tid sammen til å spise ute fra før. 9
Gunvald Skrevet 14. juli 2018 #57839 Skrevet 14. juli 2018 Hun klarer jo ikke legge bort telefonen ett sekund. Hvem har interesse av å se at mora kjører dem på date? Det er jo ikke rart bloggene blir mer og mer innholdsløse, alt som kan fortelles er allerede fortalt på disse storyene. Til og med under trening dokumenteres det heftig, virker jo som telefonen sitter limt i hånda. Trodde man var litt over det etter 14-15 års alderen. Det virker som mange tror at hvis det er stille i noen timer, så mister man fansen. 22
Edie Skrevet 14. juli 2018 #57840 Skrevet 14. juli 2018 Ryddet spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm.
Fremhevede innlegg