Gjest Cocosa Skrevet 11. juli 2018 #57781 Skrevet 11. juli 2018 (endret) 16 timer siden, Glufseguri skrev: Gurimalla, når ein ikkje trudde CBE.no kunne svare meir uspiseleg. Det var ikke min kommentar.. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 12. juli 2018 av Cocosa
Mrs Bella Skrevet 11. juli 2018 #57782 Skrevet 11. juli 2018 (endret) Hvis det er en større bedrift cbe.no markedsfører noe for, så er det en god vane å sende henvendelse til annonsøren og stille kritiske spørsmål til innholdet i annonsen. De vil som regel ikke fremstilles på denne måten... Å vise til kommentarfeltet er også god strategi... Dersom det er en mindre butikk, hotell ol, så er det bare å ringe og spørre etter eier og spørre om vedkommende får rabatt eller blir sponset, og vise til tekst på bloggen som er vanskelig å tolke. Som sant er: hvis de har ‘avtale’ med blogger, så er det ikke interessant å være kunde mer. Med sikkerhet er det i alle fall noen som har lovet å være obs i fht hvordan de opplever å bli utnyttet på bloggen og virksomheten hennes. Endret 11. juli 2018 av Mrs Bella 7
Gjest Cocosa Skrevet 11. juli 2018 #57783 Skrevet 11. juli 2018 1 minutt siden, Mrs Bella skrev: Hvis det er en større bedrift cbe.no markedsfører noe for, så Er det en god vane å sende henvendelse til annonsøren og stille kritiske spørsmål til innholdet i annonsen. De vil som regel ikke fremstilles på denne måten... Å vise til kommentarfeltet er også god strategi... Dersom det er en mindre butikk, hotell ol, så er det bare å ringe og spørre rett ut om vedkommende får rabatt eller blir sponset, og vise til tekst på bloggen som er vanskelig å tolke. Med sikkerhet er det i alle fall noen som har lovet å være obs i fht hvordan de opplever å bli utnyttet på bloggen og virksomheten hennes. Lurt. Men de som stilte spørsmålstegn til Freia fikk et rart svar tilbake. Synes fortsatt det er rart at de valgte akkurat henne som annonsør..
Mrs Bella Skrevet 11. juli 2018 #57784 Skrevet 11. juli 2018 Det er noen flåsete svar i alle fall skriftlig. I samtale får man mer info.
Gjest Zaza Skrevet 11. juli 2018 #57785 Skrevet 11. juli 2018 (endret) 15 minutter siden, Cocosa said: Det var ikke min kommentar.. Tenker at det blir med den ene som har blitt godkjent. Endret 11. juli 2018 av Zaza
Justlooking Skrevet 11. juli 2018 #57786 Skrevet 11. juli 2018 Antar CBE og familien deltar på bloggerne for å få mer oppmerksomhet og klikk. Slik at de kanskje kan få flere samarbeidspartnere og tjene enda mer. 8
Gjest Cocosa Skrevet 11. juli 2018 #57787 Skrevet 11. juli 2018 23 minutter siden, Zaza skrev: Tenker at det blir med den ene som har blitt godkjent. Virker sånn. Kommentaren min er slettet.
Gjest Glufseguri Skrevet 11. juli 2018 #57788 Skrevet 11. juli 2018 Og var den upassande delen av kommentaren fjerna og alle dei påfølgande
Miranda16 Skrevet 11. juli 2018 #57789 Skrevet 11. juli 2018 Jeg følger endel kjente amerikanere på IG som har et mye større leser potensial enn CBE. CBEs følgere på over 330k er latterlig mye for bittelille Norge hvor bare en bitteliten promille vet hvem hun er. 5
Gjest Zaza Skrevet 11. juli 2018 #57790 Skrevet 11. juli 2018 21 minutter siden, Glufseguri said: Og var den upassande delen av kommentaren fjerna og alle dei påfølgande Alt er fjernet, et tegn på "jeg innser at det ikke var passende" eller mer for å unngå unødvendig pes....? Jeg tipper det siste, ferdig snakka.
Orly Skrevet 11. juli 2018 #57791 Skrevet 11. juli 2018 (endret) Latterlig, om hun så ikke mente det så har hun uansett skrevet det å CBE latt kommentaren stå. Jeg mistet en av foreldrene mine i kreft og kjente jeg ble vanvittig provosert av den kommentaren Ryddet for sitering av slettet innhold. Edie, adm. Endret 12. juli 2018 av Edie 17
Gjest Zaza Skrevet 11. juli 2018 #57792 Skrevet 11. juli 2018 (endret) 12 minutter siden, Orly said: Latterlig, om hun så ikke mente det så har hun uansett skrevet det å CBE latt kommentaren stå. Jeg mistet en av foreldrene mine i kreft og kjente jeg ble vanvittig provosert av den kommentaren Det skjønner jeg veldig godt du gjorde. Jeg reagerte også. Jeg tenker godt mulig hun ikke mente noe med det, som bloggeier hevder. Men det gjør ikke kommentaren bedre, kanskje forverrer det situasjonen. Hvis voksne folk slenger rundt seg med slike ubetenksomme utsagn og det blir blir bortfoklart med "kun en talemåte..." da er det kanskje på tide å bli seg sitt eget språkbruk bevisst?? Og hvordan i huleste kan hun hevde at "det er opplagt at vedkommende ikke mente det sånn. De fleste skjønner det". Nei, det virker jo ikke slik med tanke på kommentaren som ble godkjent (og la oss tippe en del som ikke ble det). Folk reagerer jo. Jeg jobber med barn og unge, og mange av dem slenger ubevisst rundt seg med ord som "jævla homo", uten at de faktisk mener at kameraten er homofil. Skal jeg bare la det passere ved å si "Det er jo kun en talemåte, alle skjønner det". Nei, jeg bryter inn hver gang jeg hører noe som plager meg, for så å forklare dem hva de faktisk sier. Det hjelper. Jeg ble først oppgitt over hvor teit/ubetenksom kommentaren til denne leseren var. Inntil jeg leser svaret som ikke bare støtter det, men er såpass allvitende/bedrevitende at dette burde vi jo skjønne ikke var sårende. Man kan modifisere språkbruken til å si at "jeg tolket det ikke slik" og ingen kan ta deg på det. Men det blir veldig rart å hevde at det er opplagt at vedkommende ikke mente det sånn ... opplagt for deg er ikke opplagt for alle. Endret 11. juli 2018 av Zaza
Irja Skrevet 11. juli 2018 #57793 Skrevet 11. juli 2018 Ny klein video med kjoler hun har «kjøpt inn» Nå skal Caroline fortelle oss hvordan vi skal kle oss i bryllup. Man skulle unngå hvitt, men allikevel var to av kjolene hun viste frem helt hvite 🤔 10
LilleSnupp Skrevet 11. juli 2018 #57794 Skrevet 11. juli 2018 3 minutter siden, Irja skrev: Ny klein video med kjoler hun har «kjøpt inn» Nå skal Caroline fortelle oss hvordan vi skal kle oss i bryllup. Man skulle unngå hvitt, men allikevel var to av kjolene hun viste frem helt hvite 🤔 De er champagnefarget i følge nelly.com
Kleenex Skrevet 11. juli 2018 #57795 Skrevet 11. juli 2018 På 10.7.2018 den 16.57, RompeRusk skrev: Kjempelurt å fremstille tran som "blæ". Forbildet sitt det ❤️ Utrolig voksent? Eh nei... 2
Chrisssi Skrevet 11. juli 2018 #57796 Skrevet 11. juli 2018 For en latterlig reklame på Instastory, det er bare så lavmål som det kan få blitt. Fruemannen har raidet vitaminpillene til barna. Orker ikke.....som frua sjøl sier 😫 12
MissLily Skrevet 11. juli 2018 #57798 Skrevet 11. juli 2018 Her tar både 3-åringen og 5-åringen en skje med tran som den naturligste ting i verden etter frokost, fordi det er en vane fra de var spebarn. Begge to spiser også mye frukt og grønnsaker hver dag, så her i huset har det aldri vært snakk om vitamintilskudd. Det forundrer meg derfor at et par som fronter en naturlig og sunn livsstil velger å reklamere for noe så bortkastet som som vitamintilskudd til barn. 23
Gjest Truka Skrevet 11. juli 2018 #57799 Skrevet 11. juli 2018 Hun var flott i alle kjolene, det skal hun ha.
Alice123 Skrevet 11. juli 2018 #57800 Skrevet 11. juli 2018 Jeg er sjeldent inne på bloggen av åpenbare årsaker, men unngår alltid kommentarfeltet for det er så pinlig. I dag gikk jeg inn og så på kommentarfeltet pga. diskusjonen denne tråden. Og jeg lurer på, er den full av sarkasme fra leserne som har gått over hodet på bloggeierne, eller er de spenna gærne? Jeg vil ikke gi konkrete eksempler, for jeg ønsker ikke henge ut noen. Men hallo, noen av dem er bare helt hinsides? 14
Fremhevede innlegg