Zenhouse Skrevet 10. juli 2018 #57741 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 16 timer siden, Medici skrev: Hvor mange ganger er denne teksten (...) endret i løpet av dagen? Litt av et sammensurium av om det er eldste eller dem, begge søstrene, som har fått dette kosttilskuddet. Begynner det å bli på tide å faktisk legge litt arbeid i jobben sin? Stusser litt, fordi jeg mener da jeg leste første gang at hun endret til «anbefales ikke til barn under tre år fordi det er tilsatt xylitol og et el annet til», men nå står det altså bare « anbefales barn over 3 år»? *rister på hodet Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 11. juli 2018 av Edie 13
Medici Skrevet 10. juli 2018 #57742 Skrevet 10. juli 2018 Ja, husker å ha lest det samme selv. Har ikke lest pakningsvedlegget til dette produktet, men synes ofte slike aldersråd har motsatt ordlyd. Det vil si, anbefales ikke barn under 3 år. 1 time siden, Christina73 skrev: Stusser litt, fordi jeg mener da jeg leste første gang at hun endret til «anbefales ikke til barn under tre år fordi det er tilsatt xylitol og et el annet til», men nå står det altså bare « anbefales barn over 3 år»? *rister på hodet 6
Gjest Zaza Skrevet 10. juli 2018 #57743 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 5 minutter siden, Medici said: Ja, husker å ha lest det samme selv. Har ikke lest pakningsvedlegget til dette produktet, men synes ofte slike aldersråd har motsatt ordlyd. Det vil si, anbefales ikke barn under 3 år. Mye en kan stille spørsmål ved/stille seg kritiske til etter å ha lest innlegget. Det hjelper jo ikke at teksten er utrolig klønete skrevet. Jeg savner godt språk, men kanskje for mye forlangt. Endret 10. juli 2018 av Zaza
Medici Skrevet 10. juli 2018 #57744 Skrevet 10. juli 2018 Enig, @Zaza. Når det står: anbefales barn over 3 år så vil jeg vite av hvem, og hvorfor. CBE er i hvertfall ikke en pålitelig og troverdig kilde. Noe dagens blogginnlegg med sine mange tekstredigeringer beviser. 26
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 10. juli 2018 Populært innlegg #57745 Skrevet 10. juli 2018 24 minutter siden, Medici skrev: Enig, @Zaza. Når det står: anbefales barn over 3 år så vil jeg vite av hvem, og hvorfor. CBE er i hvertfall ikke en pålitelig og troverdig kilde. Noe dagens blogginnlegg med sine mange tekstredigeringer beviser. Det dukker nok snart opp en "vitaminekspert" i kommentarfeltet som tar Caroline under sine vinger og gir henne rett i alt og kommer med en eller annen svadaforklaring for å ro det hele i land. 50
LilleSnupp Skrevet 10. juli 2018 #57746 Skrevet 10. juli 2018 Det står på siden til produsenten at de anbefaler produktet til barn over 3 år.. 🙈 7
Jobbermedbarn Skrevet 10. juli 2018 #57747 Skrevet 10. juli 2018 7 minutter siden, LilleSnupp skrev: Det står på siden til produsenten at de anbefaler produktet til barn over 3 år.. 🙈 Og i linken CBE selv har lagt ut fra matportalen, står det at kosttilskudd ikke er nødvendig blant norske barn som har et normalt, godt kosthold... http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/ 18
Medici Skrevet 10. juli 2018 #57748 Skrevet 10. juli 2018 20 minutter siden, LilleSnupp skrev: Det står på siden til produsenten at de anbefaler produktet til barn over 3 år.. 🙈 Det ville jeg sagt om jeg var produsent og.. 🤪 har produsenten en uavhengig kilde som anbefaler det samme, tro? 6
Liver Skrevet 10. juli 2018 #57749 Skrevet 10. juli 2018 Selvfølgelig er det leserne som har misforstått. Jeg tror denne bedriften er den jeg vet om som tar minst ansvar for egne handlinger. Lurer om de oppriktig tror og mener de aldri gjør eller sier feil? 26
Jobbermedbarn Skrevet 10. juli 2018 #57750 Skrevet 10. juli 2018 6 minutter siden, Liver skrev: Selvfølgelig er det leserne som har misforstått. Jeg tror denne bedriften er den jeg vet om som tar minst ansvar for egne handlinger. Lurer om de oppriktig tror og mener de aldri gjør eller sier feil? ... og leseren «Lilly» er superfornøyd med masse og god villedende reklame fra en blogger uten kompetanse om det hun reklamerer for! Øker ikke akkurat troverdigheten til innlegget for å si det mildt! 30
Keaton Skrevet 10. juli 2018 #57751 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 🤪 Endret 10. juli 2018 av Kollontaj 2
Snaskesnusken Skrevet 10. juli 2018 #57752 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 1 time siden, Liver skrev: Selvfølgelig er det leserne som har misforstått. Jeg tror denne bedriften er den jeg vet om som tar minst ansvar for egne handlinger. Lurer om de oppriktig tror og mener de aldri gjør eller sier feil? Ja, det er selvfølgelig leserene som misforstår hver gang bloggeren blir tatt med buksene nede. CBE; Det er formidlingsevnen deres som er problemet. Opplys dere selv og få kunnskap om disse produktene som dere anbefaler! Endret 10. juli 2018 av Snaskesnusken 18
Gjest Truka Skrevet 10. juli 2018 #57753 Skrevet 10. juli 2018 Og der er overraskelsespartyet lagt ut. Det er spons fra a til å. Så jævlig usmakelig de folkene er.
H@nna30 Skrevet 10. juli 2018 #57754 Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: ... og leseren «Lilly» er superfornøyd med masse og god villedende reklame fra en blogger uten kompetanse om det hun reklamerer for! Øker ikke akkurat troverdigheten til innlegget for å si det mildt! Lilly kan jo være en reell person. Ikke nødvendig å spekulere. 5
Keaton Skrevet 10. juli 2018 #57755 Skrevet 10. juli 2018 Det var sponsefesten sin, det! 😳 De ballongene passet ikke til temaet som skulle være rustikt, de så bare malplasserte ut. Men hva gjør man ikke for å kunne ha litt ekstra reklame? Ser ut til å være med helium, da. 24
PecanPie Skrevet 10. juli 2018 #57756 Skrevet 10. juli 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Det var sponsefesten sin, det! 😳 De ballongene passet ikke til temaet som skulle være rustikt, de så bare malplasserte ut. Men hva gjør man ikke for å kunne ha litt ekstra reklame? Ser ut til å være med helium, da. Jeg syns ikke det ser ut som helium, men en lang ballong-«remse» som er festet i telttaket. Rustikk og «mandig»? Ikke det minste. Men det er vel dette disse fra Festlige ting kan; henge opp ballonger. 🤷🏼♀️ Og hvordan en kake på gullfat med bling kan være i tråd med temaet skjønner jeg ikke helt. Jeg tenker at rustikke paier e.l ville passet bedre inn, rent estetisk. Menmen. Den var sikkert god, og den ser fin ut på bilder. Bordet i seg selv var flott. Hadde skipper ballongene og heller kjørt på med lyslenker i taket hadde det blitt enda bedre, tror jeg! Men jeg finner der vanskelig å bli inspirert, for om man går inn på de ulike sidene og kikker på prisene, blir i alle fall jeg avskrekket. 17
Gunvald Skrevet 11. juli 2018 #57757 Skrevet 11. juli 2018 Jævlig spesielt at de går fra å ikke ville vise førstefødte, til å bruke begge barna som inntektskilde. Sellout. 48
Hege899 Skrevet 11. juli 2018 #57758 Skrevet 11. juli 2018 Tipper de gleder seg til hver eneste bursdag i det huset, for da kan de kjøre på med enda mer reklame. Trist. 18
Medici Skrevet 11. juli 2018 #57759 Skrevet 11. juli 2018 Når en ser hvor mye spons/betaling disse barna genererer så ble det nok for dyrt å la være. Forstår virkelig ikke hvordan de med god samvittighet kan gjøre det. Begge barna navngitt og solgt for reklame senest i går. Atter en gang vet hvem som helst noe nytt om disse barna. Atter en gang har foreldrene solgt privat informasjon om sine uvitende mindreårige barn. Kvalmt. 23
Edie Skrevet 11. juli 2018 #57760 Skrevet 11. juli 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett med svar og latterliggjøring. Edie, adm.
Fremhevede innlegg