hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5161 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes faktisk bloggen hennes skal bli slettet og at hun aldri får lov til å blogge igjen. Det er på sin plass. Bloggen hennes suger og er full av reklame. På toppen av det hele skriver hun kommentarer til seg selv på bloggen? Det blir ikke mer tragisk enn dette. Håper dette får konsekvenser. Enig. Hun burde legge ned hele bloggen og holde en LAV profil fremover. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. januar 2015 #5162 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.nordlys.no/Fotballfrue_skal_ha_laget_falske_kommentarer_p__egen_blogg____Utga_seg_for___v_re_lege__og_skr_t_av_sin_egen_rumpe-5-34-64080.html LKE gir uttrykk for at skjermdumpene kan være manipulerte, skriver Nordlys betyr det at han sier at brukerne på kvinneguiden har fabrikert bevis? Det er i såfall enda drøyere - det bør han kune føre et sannsynlig bevis for. For hvis det er det han sier, så driver noen med a,ærekrenkelser her - enten LKE eller brukerne på kinneguiden. Hva er mest sannsynlig??!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5163 Del Skrevet 11. januar 2015 http://mobil.nordlys.no/Fotballfrue_skal_ha_laget_falske_kommentarer_p__egen_blogg____Utga_seg_for___v_re_lege__og_skr_t_av_sin_egen_rumpe-5-34-64080.html Avisa nordlys om saken! Godt jobba dere som fikk dette frem og modige journalist som dekker saken. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. januar 2015 #5164 Del Skrevet 11. januar 2015 Enig. Hun burde legge ned hele bloggen og holde en LAV profil fremover. Yes. Dessverre tror jeg ikke hun får så mye konsekvenser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5165 Del Skrevet 11. januar 2015 Vedrørende straff ; ifølge min samboer som er jurist (ja, han er det faktisk - og ingen hacker, lover, lol), er det straffbart å utgi seg for å ha autorisasjon. Dersom dette i tillegg er gjort i markedsføringsammenheng og med forsøk på økonomisk vinning kan det få etterspill i retning bøter. Nå tviler jeg riktignok på at noen anmelder, og at politiet prioriterer ressurser på denne saken. Alternativet er sivilt søksmål dersom noen har blitt påført økonomisk tap som følge av dette. Beløpet er nok uansett så lite at saken behandles utenfor tingretten uansett. I en sivil sak er riktignok beviskravet lavere enn i en straffesak, men jeg tror en dommer vil finne det vanskelig å dømme uten håndfaste beviser. Min oppfatning er at de er det, men om de holder til en dom, er en annen sak. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 11. januar 2015 #5166 Del Skrevet 11. januar 2015 Liker hvordan den tråden på facebook utvikler seg, nå er det flere som ser hva vi har sett lenge og forklarer hvor lite sannsynlig det er at dette er resultatet av såkalt hacking\falske skjermdumper. Imponert over dere her inne på KG, jeg bøyer meg ydmykt i støvet! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavkarbomat Skrevet 11. januar 2015 #5167 Del Skrevet 11. januar 2015 betyr det at han sier at brukerne på kvinneguiden har fabrikert bevis? Det er i såfall enda drøyere - det bør han kune føre et sannsynlig bevis for. For hvis det er det han sier, så driver noen med a,ærekrenkelser her - enten LKE eller brukerne på kinneguiden. Hva er mest sannsynlig??!! Ingen på KG har fabrikert disse skjermdumpene. De var tilgjengelige for alle, ekstern og uavhengig kilde. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 11. januar 2015 #5168 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg er også blokkert fra instaen, etter å ha tipsa om denne tråden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #5169 Del Skrevet 11. januar 2015 Haha, den dagen det finnes en lovhjemmel for å nekte folk å blogge, skal jeg tipse noen om en liste med mine beste kandidater Nei, her er nok straffen med tapt troverdighet nok i seg selv, tenker jeg. Jo mindre troverdighet man har, jo dårligere er man til å selge. Når det er sagt er det jo andre bloggere som er tiltalt og dømt for underslag (offentlig tilgjengelig informasjon) som verken har stoppet bloggerkarrieren deres eller noe annet. Så jeg holder vel ikke akkurat pusten I hennes tilfelle har vel ikke lesertallene blitt de samme i ettertid? Tror uansett at de fleste rynker litt på nesen og tenker seg om både to og ti ganger før de inngår et samarbeid med henne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5170 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) I hennes tilfelle har vel ikke lesertallene blitt de samme i ettertid? Tror uansett at de fleste rynker litt på nesen og tenker seg om både to og ti ganger før de inngår et samarbeid med henne :-) Hun kan iallefall se langt etter TV2 o.l. Så noen TV-karriere blir det ikke med det første. Nå er de avkledd for hva de er, kyniske amatører. Endret 11. januar 2015 av Nettopp 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5171 Del Skrevet 11. januar 2015 The ball is rolling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 11. januar 2015 #5172 Del Skrevet 11. januar 2015 I hennes tilfelle har vel ikke lesertallene blitt de samme i ettertid? Tror uansett at de fleste rynker litt på nesen og tenker seg om både to og ti ganger før de inngår et samarbeid med henne :-) Nei, det har du helt rett i :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. januar 2015 #5173 Del Skrevet 11. januar 2015 Ingen på KG har fabrikert disse skjermdumpene. De var tilgjengelige for alle, ekstern og uavhengig kilde. nei, selvfølgelig, men er det ikke likevel det han implisitt sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5174 Del Skrevet 11. januar 2015 Lurer på om Get Inspired som mente at alle kan jo gjøre feil er umoralske nok til å fortsette å forsvare dama. Siden jeg har lagt ut svarene deres her, svarer de neppe meg, men hadde vært interessant å høre deres mening om saken. For øvrig spent på hvordan "hackerksperter" skal beskylde Google. Gleder meg til fortsettelsen - synd å si det, men jeg håper ekteparet er dumme nok til å drite seg loddrett ut når de først lyver til den store gullmedalje. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2015 #5175 Del Skrevet 11. januar 2015 Fordi de er ordentlige leger og jurister som ikke tør skrive uten å hacke seg inn? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5176 Del Skrevet 11. januar 2015 nei, selvfølgelig, men er det ikke likevel det han implisitt sier? Det er visst usikkert, enten har de blitt hacket av en kommentarkåt alter-ego av begge to, eller så har noen av de ekstremt dumme kvinnene på KG manipulert kildekoder (noe som strengt tatt er umulig), det virker å være vanskelig å komme med en enerådende årsak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uranus Skrevet 11. januar 2015 #5177 Del Skrevet 11. januar 2015 Visningsnamn og Nora Nordbo, EKSTREMT BRA JOBBET!!! Det må føles fantastisk at mediene nå tar tak i arbeidet deres?? Håper nå at sponsorene (getinspired) som har forsvart dette får så hatten passer og tenker seg om to ganger før de inngår ny kontrakt om samarbeid. Ellers gleder jeg meg til vi får kommentar fra Sirkus Eriksen, bare et spørsmål om tid før de må forklare seg. Snøballen ruller seg stadig større og slettingen deres er bare en dråpe i havet... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 Populært innlegg #5178 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes vi skal gi en takk til KG og de som har makta å moderere denne tråden gratis og på fritiden, slik at vi hadde et forum å diskutere og grave på. De kunne ha stengt tråden, tross alt. Det er vel Irrlys vi har holdt i arbeid? Takk til henne også 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 11. januar 2015 #5179 Del Skrevet 11. januar 2015 Digger at grafen på facebook for antall "liker klikks" går nedover etter dette ble oppdaget! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 11. januar 2015 #5180 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes vi skal gi en takk til KG og de som har makta å moderere denne tråden gratis og på fritiden, slik at vi hadde et forum å diskutere og grave på. De kunne ha stengt tråden, tross alt. Det er vel Irrlys vi har holdt i arbeid? Takk til henne også Enig! Flott gjort av moderator, det har helt klart vært innmari mye jobb her de siste dagene. Samtidig vil jeg også skryte litt av alle som har klart å holde diskusjonen saklig. Det har vært så mange drittslengende FF-tråder tidligere som jeg ikke har giddet å engasjere meg i, men denne synes jeg stort sett har vært saklig og velformulert. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg