Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest ane_luise87
Skrevet
26 minutter siden, Vipser skrev:

Hvorfor er det ikke standardhøyde på barstoler? Eller kjøkkenøyer? 🙄

Aner ikke. Men da vi kjøpte barstoler fra Hay til kjøkkenet vårt, kunne vi velge mellom to sittehøyder. Da måtte vi så klart måle opp først så det ikke ble feil. Synes det bare er merkelig hvor lite gjennomtenkt diverse valg har vært hos CBE. Da hun viste fram tapetene som hun skulle bruke til barnerommene, falt jeg litt for den samme rosa tapeten som hun skulle ha til yngste sitt rom. Vi pusset opp rom til våre jenter helt samtidig med CBE. Men det tok ikke lang tid før jeg så at rosafargen i den tapeten var mer beige/fersken enn ren rosa. Det fant bo dessverre CBE ut lenge etter at de hadde tapetsert rommet, og måtte fjerne den fordi denne ikke passet til rosafargen på lekene og resten av interiøret. Det provoserer meg hvordan de bare skifter ut alt mulig hele tiden. Men kanskje synes de ikke at det er så nøye siden de tydeligvis får sponset omtrent alt de ønsker seg hele tiden. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
4 timer siden, Asti skrev:

Er det ikke benkeplaten (som vises godt på bildet) og kjøkkenøya (som vises delvis) som cbe.no/Treasures har fått enten mot gratis produkter + eventuelt betaling for reklameinnlegg? Vi får vel fasiten, når (det merkede) reklameinnlegget kommer...

Ut i fra annonsen for fire dager siden så tolket jeg det som om mer enn benkeplate og kjøkkenøy var sponset, mest pga ord som "kjøkkenprosjekt" og at hele kjøkkenet har blitt tegnet opp av leverandøren: 

https://imgur.com/a/W3ont

Ser at jeg kan ha tatt feil 😊 Men benkeplate og kjøkkenøy er like fullt avbildet og plassert sammen med alkohol. Og det er uansett ikke OK å merke et møbel som reklame, for så å plassere alkohol på det fire dager senere og ikke merke!

Endret av Ultiva
  • Liker 12
Gjest Gillians
Skrevet
15 minutter siden, ane_luise87 skrev:

Aner ikke. Men da vi kjøpte barstoler fra Hay til kjøkkenet vårt, kunne vi velge mellom to sittehøyder. Da måtte vi så klart måle opp først så det ikke ble feil. Synes det bare er merkelig hvor lite gjennomtenkt diverse valg har vært hos CBE. Da hun viste fram tapetene som hun skulle bruke til barnerommene, falt jeg litt for den samme rosa tapeten som hun skulle ha til yngste sitt rom. Vi pusset opp rom til våre jenter helt samtidig med CBE. Men det tok ikke lang tid før jeg så at rosafargen i den tapeten var mer beige/fersken enn ren rosa. Det fant bo dessverre CBE ut lenge etter at de hadde tapetsert rommet, og måtte fjerne den fordi denne ikke passet til rosafargen på lekene og resten av interiøret. Det provoserer meg hvordan de bare skifter ut alt mulig hele tiden. Men kanskje synes de ikke at det er så nøye siden de tydeligvis får sponset omtrent alt de ønsker seg hele tiden. 

Det er nå så at de får alt gratis, men det må jo være utrolig masete uansett å pusse opp og re-pusse opp konstant? Bare det hadde jeg fått mark av. Konstant oppussing i et år, det må jo slite litt på dem. Og jeg er helt utrolig imponert over hvor elendige de er på oppussing, selv etter all denne tida. Helt klart ikke i interiør og design talentet deres ligger.

Skrevet

Det evinnelige vinglasset som stadig er med er jo utelukkende for å provosere. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og persondebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Vitne om lite peiling hun har, når hun kjøper barkrakker som ikke passer. Jeg kan garantere at de stolene aldri kommer til å bli brukt. Det er ikke behagelig å sitte på når de så og si er like høye som bordet. Blir ny jakt på nye stoler i løpet av kort tid

Hun blir jo da selvsagt sponset med den dyre varianten av stol istedenfor! Oppdraget utført!

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Vitne om lite peiling hun har, når hun kjøper barkrakker som ikke passer. Jeg kan garantere at de stolene aldri kommer til å bli brukt. Det er ikke behagelig å sitte på når de så og si er like høye som bordet. Blir ny jakt på nye stoler i løpet av kort tid

Sitter så å si med r.... i maten.. ikke noe fint og Ikke tilpasset høyden.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Gillians skrev:

Det er nå så at de får alt gratis, men det må jo være utrolig masete uansett å pusse opp og re-pusse opp konstant? Bare det hadde jeg fått mark av. Konstant oppussing i et år, det må jo slite litt på dem. Og jeg er helt utrolig imponert over hvor elendige de er på oppussing, selv etter all denne tida. Helt klart ikke i interiør og design talentet deres ligger.

Når hun kan filme på Snap at hennes mann har sølt på kanten oppi kaffikanna på morgenkvisten og pirker og næger på han om dette, hva han har gjort og skal ha ut en innrømmelse så forundrer det meg at hun ikke er mer nøye på hvordan de pusser opp. På hva som blir gjort, på hvilke materialer/tapeter og møbler som kommer i hus. Men «alt» er vel greit så lenge hun blir framstilt som «flawless» selv, både på blogg, Snap og Insta. Bare det at hun stiller fullsminket på trening sier jo litt om henne. På dagens snapper av henne og Lassie var hun like mye sminket som jeg er for en kveld på byn, treningen er sponset men snappene er ikke merket, hverken klærne eller treningssenteret. Var mest opptatt av at de som par var «ferdigtrent», både med blunkefjesfilming, luftkyss mot Lassie og trutmunn til sitt publikum. Rister bare på hodet av sånne såkalte voksne folk. 

• Liker 28
Gjest xx girl xx
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Ut i fra annonsen for fire dager siden så tolket jeg det som om mer enn benkeplate og kjøkkenøy var sponset, mest pga ord som "kjøkkenprosjekt" og at hele kjøkkenet har blitt tegnet opp av leverandøren: 

https://imgur.com/a/W3ont

Ser at jeg kan ha tatt feil 😊 Men benkeplate og kjøkkenøy er like fullt avbildet og plassert sammen med alkohol. Og det er uansett ikke OK å merke et møbel som reklame, for så å plassere alkohol på det fire dager senere og ikke merke!

Det hadde gjort seg med litt farge. Det ble fryktelig hvitt. 

Gjest Priyanka
Skrevet (endret)

Skjønner ikke at CBE har 335.000 følgere og får rundt 2000 likes og mellom 20-40 kommentarer per bilde. Min venninne har en populær interiørkonto med 25.000 følgere med fokus på reise og interiør, hun får mellom 7-800 likes per bilde og 20-30 kommentarer. Uansett er ikke CBE sin konto nær regelen om at 1-2 prosent av brukere vil respondere på innholdet. 

Endret av Priyanka
Skrevet

Sjekk likes på Annijor sin konto. 

• Liker 7
Skrevet
9 timer siden, xx girl xx skrev:

Det hadde gjort seg med litt farge. Det ble fryktelig hvitt. 

Veldig hvitt ja. Og hvem bruker vidvinkel for å fotografere eget hjem? :klo:  Og lasse kan med fordel dempe ned eksponeringen litt. LITT mindre lys hadde gjort det.

Carro kan se over korrekturen innen hun poster.

• Liker 9
Skrevet

Nå varer ikke verden til påske!! Frua beklager på en ordentlig måte (jf. siste svar i innlegget om dåsedufta link til blogg). Jada, hun kunne sikkert beklaget egen oppførsel i kommentarfeltet og alt det der, men babysteps, babysteps..

• Liker 8
Gjest Skribent
Skrevet

En personlig hilsen til Caroline:

På Instagram-kontoen til Jenny Skavlan kan du nå få med deg en lang parade naturlige vakre, smarte, kompetente kvinner med bevissthet om hva verden faktisk dreier seg om.

De har talent og engasjement, skriver på godt norsk (eller engelsk!), er gode forbilder, og du kan få mengder med nyttige tips, helt gratis, om hvordan du kan bli noe uten å selge sjela og barna dine. NB: Medfører at du må åpne øyne og ører. 

Mvh Holder ikke pusten

Gjest eksiltronder
Skrevet
2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Nå varer ikke verden til påske!! Frua beklager på en ordentlig måte (jf. siste svar i innlegget om dåsedufta link til blogg). Jada, hun kunne sikkert beklaget egen oppførsel i kommentarfeltet og alt det der, men babysteps, babysteps..

Og for oss som ikke ønsker å gi klikk..?

Gjest formula
Skrevet
21 timer siden, ane_luise87 skrev:

Tenkte det samme. Hvem kjøper barstoler uten å måle opp sittehøyde først? Tipper de er ute av huset innen mars er omme. 

Utfra kommentarfeltet ser det ut som de er på tur ut før februar er omme:

Maren: "Vil bare nevne at en kan returnere varer hos IKEA selv om de er skrudd i sammen :-)"

CBE: "Er det sant? Hvordan funker det? Hadde jo vært HELT supert :) *google*"

Skrevet
33 minutter siden, Skribent skrev:

En personlig hilsen til Caroline:

På Instagram-kontoen til Jenny Skavlan kan du nå få med deg en lang parade naturlige vakre, smarte, kompetente kvinner med bevissthet om hva verden faktisk dreier seg om.

De har talent og engasjement, skriver på godt norsk (eller engelsk!), er gode forbilder, og du kan få mengder med nyttige tips, helt gratis, om hvordan du kan bli noe uten å selge sjela og barna dine. NB: Medfører at du må åpne øyne og ører. 

Mvh Holder ikke pusten

Hva er egentlig poenget med dette? Være mest mulig nedlatende, for ikke snakke om latterliggjøring....

• Liker 11
Gjest Skribent
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Linda A skrev:

Hva er egentlig poenget med dette? Være mest mulig nedlatende, for ikke snakke om latterliggjøring....

Hvis du følger med i diverse medier på hva som skjer, strømninger i tiden, påvirkning, nyheter etc så er det ganske åpenbart en kommentar til bloggen som Treasures AS driver. De er i utakt, og viser få, om noen, tegn til å ta sitt ansvar som påvirkere på alvor. At du ikke liker sarkasmen er helt i orden.

I tillegg er det et tips til de som ønsker å se en motvekt til det vanvittige utseendefokuset, kroppspresset og forbruket som bloggeren bygger opp under. 

Endret av Skribent
Presisering
Skrevet
36 minutter siden, formula skrev:

Utfra kommentarfeltet ser det ut som de er på tur ut før februar er omme:

Maren: "Vil bare nevne at en kan returnere varer hos IKEA selv om de er skrudd i sammen :-)"

CBE: "Er det sant? Hvordan funker det? Hadde jo vært HELT supert :) *google*"

Hva ? Hun som er så fornøyd!!

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...