Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter og sykler som oppvarming akkurat nå. Skal til å trene en times tid i kjeller'n. Ikke har jeg dusjet før i dag, så det lukter sikkert klamt og ekkelt av meg når jeg er ferdig med treningen (hvis jeg gidder å sniffe i trusa for å finne det ut).

Men jeg går da opp og DUSJER etter treningsøkten. Det hadde vel for h...... aldri falt meg inn å spraye noe greier i dåsa istedenfor å dusje!!

Mener å ha hørt at i Frankrike, i hvert fall for noen år tilbake, så var jentene ikke spesielt renslige. En slager var å putte deo under armene uten å ha vasket seg. Dette lukter jo bare enda verre!! Samme må jo sies å parfymere dåsa.

Gratulerer Caroline for et helt hodeløst,  idiotisk tips! CBE AS fremstår bare mer og mer blåst, og jeg er redd haugevis nå faller av lasset. Jeg håper i det minste dét!! (sammen med null evne til selvkritikk, og totalt sjarmløse- så er det jaggu på tide)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Monky skrev:

IMG_2234.PNG

Hvor la hun ut dette?

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Monky said:

IMG_2234.PNG

Tviler ikke på at hun har stor påvirkning, men kan jo være hun har kjøpt opp mange av de selv også kun for å vise hvor stor påvirkning hun har. Ingenting forundrer meg med den dama der og det er neppe slik at et nettbutikkene  hadde et enormt lager med et slikt sært produkt.

• Liker 7
Skrevet

Herregud, er det mulig. Ikke vært innom siden igår tidlig, men fortsatt går tralten i Deo for underlivet fortsatt. Går ikke glipp av mye ved å bruke tiden i alpin bakken og noen timer hjem fra hytta , det er nå helt sikkert. Store hakk i plata 

• Liker 3
Skrevet (endret)
9 minutter siden, virkelig said:

Herregud, er det mulig. Ikke vært innom siden igår tidlig, men fortsatt går tralten i Deo for underlivet fortsatt. Går ikke glipp av mye ved å bruke tiden i alpin bakken og noen timer hjem fra hytta , det er nå helt sikkert. Store hakk i plata 

Litt spesielt å poengtere at du ikke går glipp av så mye ved å kun være innom denne tråden daglig

Endret av godjenten
  • Liker 26
Gjest Zeitgeist
Skrevet (endret)

Men var alle nettbutikkene utsolgt for underlivsdeo før eller ble de det etter at CBE opplyste +30 000 mennesker om at hun lukter litt vondt nedentil? 

Det finnes jo en såpass enkel forklaring som at ingen av nettbutikkene lenger har produktet i sortimentet sitt fordi det rett og slett ikke selger. 

Endret av Zeitgeist
Skrevet

...og en drøss med bloggere har jo reklamert for denne. Ikke bare cbe. 

Høye tanker om seg selv, much?

• Liker 12
Skrevet
17 minutter siden, Lafemmemauvaise said:

Men var alle nettbutikkene utsolgt for underlivsdeo før eller ble de det etter at CBE opplyste +30 000 mennesker om at hun lukter litt vondt nedentil? 

Det finnes jo en såpass enkel forklaring som at ingen av nettbutikkene lenger har produktet i sortimentet sitt fordi det rett og slett ikke selger.

Skjønner jo det blir utsolgt! Er jo et MUST HAVE og AMAZING produkt! Så sinnsykt bra at de som har prøvd sprayen gir den i snitt hele TO av fem stjerner! Løp og kjøp! :mynona:

https://www.lyko.no/deodoc/deodoc-intimdeosprayhonolulu-breeze-50ml

• Liker 17
Gjest -Willow
Skrevet

I siste bloggpost poserer LKE foran et "kunstbilde" av et barn med sigarett i hånden. Virker som det er i noen venners hus. Så utrolig usmakelig og dårlig forsøk på å være edgy av eierne. Ikke helt heldig å legge ut på bloggen heller, spør du meg. 

Skrevet

De vennene har iallfall bedre lampesmak enn CBE og frua. 

• Liker 6
Gjest Knitting lady
Skrevet

Skryter ho verkeleg av utsolgte underlivsparfyme? Er vel ingen som tviler på at dama har påvirkningskraft. Kritikken dreier seg jo om at ho har negativ innflytelse i samfunnet, og at denne jobben som påverkar litt for ofte går på bekostning av etikk og moral. At ho fungerer som ein slags opinionsleiar innen «sugar, spice and everything nice- livsstilen» er vel heva over ein kvar tvil - ellers hadde vel ikkje ekspertar (altså FAKTISKE ekspertar, sånne med utdanning and shit) tatt seg bryet å tale i mot hennar rådgivning til folket 

Gjest Zeitgeist
Skrevet
12 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Skjønner jo det blir utsolgt! Er jo et MUST HAVE og AMAZING produkt! Så sinnsykt bra at de som har prøvd sprayen gir den i snitt hele TO av fem stjerner! Løp og kjøp! :mynona:

https://www.lyko.no/deodoc/deodoc-intimdeosprayhonolulu-breeze-50ml

Totalt MAAAGISK! Oser kvalitet! Jeg har bestilt en hel palle - med ekspresslevering. Fra og med i morgen klokka 10:30 kommer hele nabolaget til å lukte kokos. :strix:

Skrevet
Akkurat nå, Knitting lady skrev:

Skryter ho verkeleg av utsolgte underlivsparfyme? Er vel ingen som tviler på at dama har påvirkningskraft. Kritikken dreier seg jo om at ho har negativ innflytelse i samfunnet, og at denne jobben som påverkar litt for ofte går på bekostning av etikk og moral. At ho fungerer som ein slags opinionsleiar innen «sugar, spice and everything nice- livsstilen» er vel heva over ein kvar tvil - ellers hadde vel ikkje ekspertar (altså FAKTISKE ekspertar, sånne med utdanning and shit) tatt seg bryet å tale i mot hennar rådgivning til folket 

Takk! Problemet er jo nettopp misbruken av innflytelsen sin, og manglende vilje til å se at hun faktisk er i stand til å påvirke også negativt (ikke bare "inspirere bare ved å være seg selv").

Tviler forøvrig ikke på at årsaken til at nettbutikkene nå er utsolgt er CBEs innflytelse, så konspirasjonsteorier om at hun har kjøpt opp alt selv og slikt kan vi holde oss for gode til, syns jeg. :)

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, fina skrev:

Når rett skal være rett var det vel LKE som skrev den kommentaren, men CBE viser jo samme holdning bl a i hvordan hun møtte Ulrikke Falchs kritikk. "Jeg kan ikke ta ansvar for at individer blir negativt påvirket, og tre runder rundt Sognsvann er uansett ikke veldig mye".

Skrev CBE virkelig det? Virkelig????

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Totalt MAAAGISK! Oser kvalitet! Jeg har bestilt en hel palle - med ekspresslevering. Fra og med i morgen klokka 10:30 kommer hele nabolaget til å lukte kokos. :strix:

Ah, så det er nabolaget som er dette "området rundt" som skal sprayes! Da skjønner jeg bedre hvordan man unngår å få spray inn i tissen når man jo bare skal spraye området rundt. Takk!

• Liker 16
Gjest Knitting lady
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

De vennene har iallfall bedre lampesmak enn CBE og frua. 

6 minutter siden, -Willow skrev:

I siste bloggpost poserer LKE foran et "kunstbilde" av et barn med sigarett i hånden. Virker som det er i noen venners hus. Så utrolig usmakelig og dårlig forsøk på å være edgy av eierne. Ikke helt heldig å legge ut på bloggen heller, spør du meg. 

La faktisk berre merke til AJ lampa først.  DEN er edgy den (Skal ikkje avspore meir :roser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...