Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Hvis jeg kan få tilføye en: 

Bacon delight - fordi alt blir bedre med bacon. 

Og den kan gå under lavkarbo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, Atheena skrev:

Ja hun er utrolig feig når det virkelig gjelder. Den kommentaren som ble lagt ut av @fina over her understreker virkelig det. Hva tjener hun på å skrive noe sånt til en 15-åring? Ikke turte hun å stå for det heller. 

De vender kappa etter vinden når det passer de. Så skal hun liksom "rubber in" på snap at de er utsolgt. Det viser bare en så utrolig dårlig evne til refleksjon. 

#dåsatilcbeluktervondt

Når rett skal være rett var det vel LKE som skrev den kommentaren, men CBE viser jo samme holdning bl a i hvordan hun møtte Ulrikke Falchs kritikk. "Jeg kan ikke ta ansvar for at individer blir negativt påvirket, og tre runder rundt Sognsvann er uansett ikke veldig mye".

Endret av fina
  • Liker 11
Skrevet (endret)
4 minutter siden, fina skrev:

Fagfolk: Produktet kan være irriterende for slimhinnene, skadelig og skape ubalanse i underlivsfloraen som igjen øker sjansen for sopp og andre infeksjoner.

CBE: Fagfolk, dere misforstår, det skal jo ikke sprayes "oppi der", men på området rundt.

Rimelig ballsy å konsekvent avskrive fagfolks respons som misforståelser av hvordan produktet skal brukes. Altså, det er vel ikke rocket science å bruke denne sprayen? CBE er vel ikke bedre rustet til å lese bruksanvisning og omtale av et produkt enn en gynekolog eller en lege? Så vidt jeg forstår må det jo være vanskelig å unngå av noen dråper finner veien til kjønnslepper og slimhinner med mindre dette "området rundt" er langt ned mot knærne? Sukk, disse såkalte fagfolkene, eller hva ...

Ja, en skal være passe sta, rigid, dum ol når en velger å kverulere mot fagfolk som innehar kunnskap om et produkt og intimhygiene. 

Endret av Bakepulver
  • Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Sirkustjukk skrev:

Og den kan gå under lavkarbo!

Du kan bare spraye den på skiven..

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Du kan bare spraye den på skiven..

Kombinert pålegg og fiffikrydder? 😂

• Liker 6
Gjest Zeitgeist
Skrevet

@Newroz og @Bakepulver: Mener dere? Jeg ser uante muligheter her. Spray litt "Bacon delight" nedentil og nyt timesvis med oralsex. For veganere og folk som ikke spiser svin, tilbys det "Fantastic Facon":skya:

Skrevet
1 minutt siden, fina skrev:

Kombinert pålegg og fiffikrydder? 😂

Er bare til å ta seg ut.. 😬

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

@Newroz og @Bakepulver: Mener dere? Jeg ser uante muligheter her. Spray litt "Bacon delight" nedentil og nyt timesvis med oralsex. For veganere og folk som ikke spiser svin, tilbys det "Fantastic Facon":skya:

Ja, er viktig med et allsidig produkt.. 🧐

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg grøsser!! Og ler meg ihjel! Herregud, jeg får så mange bilder i hodet! 

Det hadde vært så gøy å lagd en parodi-produktserie basert på alle disse unødvendige produktene! 

Skrevet

Det er ikke CBE som er morsom, men det kommer mye morsomt ut av det hun reklamerer for og tipser om, så en liten takk skal hun også ha.

😂

• Liker 9
Gjest -Willow
Skrevet
19 minutter siden, Bakepulver skrev:

Ja, en skal være passe sta, rigid, dum ol når en velger å kverulere mot fagfolk som innehar kunnskap om et produkt og intimhygiene. 

Frua tar jo aldri feil, må vite! 

Skrevet
6 minutter siden, -Willow skrev:

Nei, det har jeg fått med meg. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, -Willow skrev:

Nei, det har hun satt seg som mål. Da de ble fersket for kommentarjuks, var hun ikke bare lei seg. Hun var også sint fordi kritikerne hadde vunnet. Det er altså en slags krig hun fører mot alle som ikke er enig i alt hun skriver. Jeg ser det igjen og igjen. Veldig dårlig egenskap.

• Liker 19
Gjest SelinaKyle
Skrevet
1 time siden, Lin10 skrev:

Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. 

Hvis du faktisk tror at hun liker og bruker det, og anbefaler kun av sitt hjertes godhet, så tror jeg du har falt ganske hardt for det imaget hun prøver å selge.

p.s: flere ganger i kommentarfeltet sitt sier hun at hun IKKE er plaget med vondt lukt (hun er jo perfekt), hvorfor 'bruker' hun det da? 

Skrevet (endret)
12 minutter siden, SelinaKyle skrev:

p.s: flere ganger i kommentarfeltet sitt sier hun at hun IKKE er plaget med vondt lukt (hun er jo perfekt), hvorfor 'bruker' hun det da? 

For å føle seg fresh, må vite. Å lukte honolulu breeze på tissen må jo være definisjonen på fresh. Det er mange dufter jeg liker og assosierer med fine ting uten at jeg vil spraye det på tissen - bacon, kaffe, gjærbakst, våt hund (vil DEFINITIVT ikke lukte våt hund der nede :)). Nå er jeg litt sleivete, men jeg blir så frustrert av at hun nekter å se at hun bidrar til å skape en usunn sosial konstruksjon om at en fresh tiss lukter kokos. For dette behovet for å ha et fresht og parfymert underliv er jo faktisk bare nok et behov handelsstanden syns vi burde ha.

Endret av fina
  • Liker 18
Gjest -Willow
Skrevet
4 minutter siden, Surikatt skrev:

Nei, det har hun satt seg som mål. Da de ble fersket for kommentarjuks, var hun ikke bare lei seg. Hun var også sint fordi kritikerne hadde vunnet. Det er altså en slags krig hun fører mot alle som ikke er enig i alt hun skriver. Jeg ser det igjen og igjen. Veldig dårlig egenskap.

Helt enig. Hun minner meg veldig om en i familien som har samme dårlige egenskap. Denne personen kunne ha diskutert med de fremste eksperter innenfor et fagfelt h*n ikke hadde noe som helst kompetanse innenfor og vært overbevist om at h*n hadde rett - og til og med blitt sint for at noen våget å si i mot. Caroline forsøker att på til å smøre en snill pike-persona utover seg selv, når hun i realiteten er så langt i fra det. 

Skrevet (endret)
19 minutter siden, fina skrev:

For å føle seg fresh, må vite. Å lukte honolulu breeze på tissen må jo være definisjonen på fresh. Det er mange dufter jeg liker og assosierer med fine ting uten at jeg vil spraye det på tissen - bacon, kaffe, gjærbakst, våt hund (vil DEFINITIVT ikke lukte våt hund der nede :)). Nå er jeg litt sleivete, men jeg blir så frustrert av at hun nekter å se at hun bidrar til å skape en usunn sosial konstruksjon om at en fresh tiss lukter kokos. For dette behovet for å ha et fresht og parfymert underliv er jo faktisk bare nok et behov handelsstanden syns vi burde ha.

Nettopp!

CBE AS selger produkter ut mot kunder. Hun kommer ikke med varme anbefalinger som fremmer helse. Dersom bedriften ønsket å fremme god kvinnehelse burde de oppfordre kvinner til god intimhygiene og frontet #sjekkdeg i samarbeid med Kreftforeningen. Istedenfor selger bedriften  bare tulleprodukter og sutrer når de får negative tilbakemeldinger! 

Endret av Bakepulver
  • Liker 22
Skrevet
36 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Hvis du faktisk tror at hun liker og bruker det, og anbefaler kun av sitt hjertes godhet, så tror jeg du har falt ganske hardt for det imaget hun prøver å selge.

Ikke sant!!! Blir jo helt absurd.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, My <3 skrev:

Ikke sant!!! Blir jo helt absurd.

Hmm.. kan det hende at hun reklamerer for produktet..? 😬

Gjest formula
Skrevet

Synes det er trist at små jenter skal vokse opp med en mamma som må fylle på leppene fordi hennes egne ikke er bra nok, bruke fattige kvinners hår fordi hennes eget ikke er tykt nok, og altså spraye skrittet med kokosduft fordi hennes egen lukt ikke er "fin" nok.

Og hvem vet hvor mange andre små jenter som vokser opp med mødre som blir påvirket av dette?

Synes det er tragisk at vi ikke er kommet lenger, og føler vel egentlig at CBE er med på å ta kvinner et steg tilbake istedet for å være den feministen hun hevder hun er.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...