Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
2 minutter siden, spenol skrev:

Jeg lurer litt på hvorfor det er så mange kommentarer som «Kjære deg, Caroline. Jeg pleier ALDRI å kommentere her, men jeg bare må si at *fyll inn med hva som helst bare det er positivt..:):blomst::pls:

Også tenker at innlegget om sommervibber nedentil er skrevet ene og alene for å provosere, generere klikk og penger i kassa. Hvilket oppegående menneske (for det er hun!) skriver om noe så unødvendig?

Når du trodde det ikke kunne bli mer teit....

At det attpåtil ikke er reklame, men et vennskapelig skjønnhetstips. Jeg ser hun har et stort behov for å «forsvare» underlivet sitt i kommentarfeltet. «Jeg sliter ikke med vond lukt nedentil :opplyser:

Da vet vi i det minste at CBE har god bakterieflora i skrittet, og at hun liker å piffe det opp litt med kokos. Kanskje LKE på sin side foretrekker kokosnøtter. 

Jeg synes det hele hadde vært adskillig mer troverdig om CBE hadde fortalt at hun faktisk plages med lukt! Og at hun føler at denne sprayen hjelper mot akkurat det problemet.

For ikke å snakke om at hun kunne ha vinklet dette humoristisk (burde ikke være spesielt vanskelig jf bilde av LKE som holder seg for nesa på instastory) Da hadde det vært litt morsomt i allefall. Men neida, Hun har absolutt ikke behov for dette produktet hun skriver så varmt om, ei heller får hun betalt og det gjør det bare enda mer meningsløst.

Skrevet
24 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Ja, hva slags lukter blir det mon tro? Jeg stemmer for;

- Minty Breeeze: når du trenger å kjøle ned dåsa

- Strawberry sparkle; partyutgaven med hint av solmodne jordbær og glitter

- Electric espresso; oppkvikkende effekt på trøtte dåser med hint av nykvernede kaffebønner 

- Frisk fjellbekk; helt naturlig og frisk 

Cbe, du kan Vippse meg honoraret seinere😘

Hva med Whiskey Sour?

• Liker 19
Skrevet

Artig hvis dette er et stunt for å bevise for fremtidige samarbeidspartnere, at hun kan selge «hva-som-helst».

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, Lin10 skrev:

Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. 

Hun imøtekommer aldri kritikken. 

For meg er hun selve manifestasjonen på en særdeles usikker, umoden og uselvstendig kvinne hvor hele livet er fundamentert på bekreftelser på kropp, utseende og ego. Vil verken kalle det friskt, normalt eller noe å se opp til, tvert i mot, løp motsatt vei, helst så fort du bare kan. 

• Liker 44
Skrevet
36 minutter siden, Lin10 skrev:

Ja, synes man bør ha litt kunnskap om produktet før man kritiserer det. Når folk tror man skal spraye det opp i slimhinnene og kamuflere bakteriell lukt, så har man misforstått. Det er mange produkter på markedet som noen mener er unødvendig, da kjøper man det ikke. I dette tilfelle er det mange som opplever produktet som et supplement til intimhygiene. Jeg forstår ikke at produkt som kvinner kan oppleve som forfriskende, skal være negativt. Det er også vært gjennom gynekologisk tester, så det skal ikke være skadelig på noe som helst måte. 

Du må oppdatere kunnskapen din om intimhygiene da det kommer frem at den er fraværende. 

Lesere som sluker alt CBE AS fronter uten å ha en kritisk tanke kan være direkte helseskadelige. Dette er er slikt helseskadelig produkt! Å ta råd fra kunnskapsløse bloggere fremfor fagfolk er ikke annet enn dunmskap! 

• Liker 25
Skrevet (endret)
2 timer siden, Atheena skrev:

#dåsatilcbeluktervondt

Syns det er mer enn dåsa til cbe som det lukter vondt av, f.eks etikk, moral, forbrukeradferden, kundebehandlingen, osv osv #neverstops

Endret av LilleSnupp
  • Liker 30
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
15 minutter siden, Lopploella skrev:

Hva med Whiskey Sour?

Og Beer Breeeze til mannfolka.

Skrevet
52 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kunstig behov, i likhet med vipper, bryn, lepper, hår osv som må rettes på for å passe inn i et tåpelig ideal som noen tjener penger at andre føler de må tilpasse seg. Det er å bygge opp under et negativt kroppsbilde, der kvinnekroppen skal endres og manipuleres vekk fra det naturlige, vekk fra gleden ved en frisk kropp og over på å se på kroppen med mikroskop; hva er feil med meg? Hvordan kan jeg endre meg? Svaret blir ofte at man skal kjøpe noe, kjøpe seg til bedre selvbilde, og businessen bak dette er pill råtten. Kroppen skal ta seg ut (og ikke lukte normal kropp), ikke være noe som fungerer. For det er det ikke penger i. 

Ja, bedriften driver ikke akkurat med empowerment ovenfor kvinner, men det motsatte. 

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Og Beer Breeeze til mannfolka.

Hva med å bare bade seg selv i klorin? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Au.....! :(

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Får ikke solgt det på Vita vett'u.

Skrevet
Akkurat nå, Sirkustjukk skrev:

Får ikke solgt det på Vita vett'u.

Det er da bare til å endre navnet på produktet til noe mer tiltalende.

Bli ren og pen med kloraren 😬

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Newroz skrev:

Au.....! :(

Må lide for skjønnheten.. 

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet
52 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Ja, hva slags lukter blir det mon tro? Jeg stemmer for;

- Minty Breeeze: når du trenger å kjøle ned dåsa

- Strawberry sparkle; partyutgaven med hint av solmodne jordbær og glitter

- Electric espresso; oppkvikkende effekt på trøtte dåser med hint av nykvernede kaffebønner 

- Frisk fjellbekk; helt naturlig og frisk 

Cbe, du kan Vippse meg honoraret seinere😘

Hvis jeg kan få tilføye en: 

Bacon delight - fordi alt blir bedre med bacon. 

Skrevet
6 minutter siden, Bakepulver skrev:

Det er da bare til å endre navnet på produktet til noe mer tiltalende.

Bli ren og pen med kloraren 😬

lol 

Du burde starte opp en konkurrent til deodoc :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg tror de fleste hadde steila, og løpt, om det lukta bacon av underlivet :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Newroz skrev:

lol 

Du burde starte opp en konkurrent til deodoc :ler:

Ja, vil du blogge om kloraren da? 😂

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Wææ 😬

Skrevet (endret)

Fagfolk: Produktet kan være irriterende for slimhinnene, skadelig og skape ubalanse i underlivsfloraen som igjen øker sjansen for sopp og andre infeksjoner.

CBE: Fagfolk, dere misforstår, det skal jo ikke sprayes "oppi der", men på området rundt.

Rimelig ballsy å konsekvent avskrive fagfolks respons som misforståelser av hvordan produktet skal brukes. Altså, det er vel ikke rocket science å bruke denne sprayen? CBE er vel ikke bedre rustet til å lese bruksanvisning og omtale av et produkt enn en gynekolog eller en lege? Så vidt jeg forstår må det jo være vanskelig å unngå av noen dråper finner veien til kjønnslepper og slimhinner med mindre dette "området rundt" er langt ned mot knærne? Sukk, disse såkalte fagfolkene, eller hva ...

PS. @Lin10 - se gjerne denne kommentaren som et svar til denne kommentaren:

Endret av fina
Fjerna sitatet fra Bakepulver - min kommentar ble ikke så relevant til dette som planlagt :)
  • Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...