Scorpion57 Skrevet 25. februar 2018 #51141 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Til å forstå at du ikke skal være fornøyd med deg selv. Riktig. Og det skal være positivt? ha ha 2
Skogspike Skrevet 25. februar 2018 #51142 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Lin10 skrev: Takk for tipset. Da blir det lagt inn en bestilling nå, og så er det enda flere som kan dra nytte av CBE tips. Ingen tvil om at hun er en av Norges største influencere. Det er vel ingen som betviler at hun har påvirkning? Men det er flere og flere av oss som ser hun har en negativ og dårlig påvirkning. Som ikke synes bedriften har noen troverdighet. Som ser at alt er iscenesatt. At alt er kjøpt og betalt. At det ikke finnes grenser, så lenge man enten får det sponset eller får betalt. Som tenker bedriften får en skikkelig brå oppvåkning den dagen de ikke kan leve av dette lenger. For den dagen kommer. Til tross for utsolgt intimspray på Vita. Vent og se. 17
Gjest formula Skrevet 25. februar 2018 #51143 Skrevet 25. februar 2018 36 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Jepp. Og der og da slettet jeg henne på snap. Jeg orker henne bare ikke. For et forferdelig selvopphøyende, selvgod og lite sjarmerende menneske! Da har jeg også slettet henne. Dåsesprayskrytesnap ble dråpen for min del.
Pås Skrevet 25. februar 2018 #51144 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Lin10 skrev: Hvordan kan du sitte å si at dette er totalt meningsløst? Bare fordi du ikke ønsker å kjøpe produktet, betyr ikke at andre føler at de kan ha behov for dette. Man ser jo hvilken påvirkningskraft denne bloggeren har, når produktet allerede er utsolgt fra nettbutikken. Er nok et titalls eller hundretalls produktet som kvinner har kjøpt basert på denne bloggerens tips. Hun har stor troverdighet og påvirkningskraft, det vet man jo og ser det nå også. De fleste kvinner vil jo forstå at dette produktet ikke skal sprayes på slimhinnene, d.v.s at det ikke skal sprayes « opp der», og det er ikke ment å kamuflerer vondt lukt. Det er et supplement til intimhygiene og man kan føle seg litt freshere når man bruker dette. På enkelte dager kan dette være noe man føler behov for. Tror du virkelig at det er usikre kvinner som kjøper dette produktet, så er du ganske forutinntatt. Dette er et produkt som er utviklet av leger og er på ingen måte helseskadelig. Utrolig hva dere her inne skal kritisere henne for, men blir ikke overrasket heller. Tipper det er flere av dere kritiserer som selv kommer til å kjøpe produktet🤔😆 Jo jeg tror dessverre at det er kvinner som er usikre på seg selv som kjøper slike ting. Altså, det MÅ jo være det? Kvinner som er trygge på seg selv og sin egen kroppslukt kjøper ikke blomsterduft til underlivet! Klart det kan lukte svette både her og der etter en hard treningsøkt eller en lang dag på jobb, men det de fleste gjør da er å gå hjem og dusje, og tåle sin egen lukt den tiden det tar før en får kommet seg i dusjen! 20
Lin10 Skrevet 25. februar 2018 #51145 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Surikatt skrev: Er det du som har tømt nettbutikken? Huffda. Nei, da hadde jeg ikke trengt å kjøpe fra nettbutikken Asti tipset om. Hvorfor er det huff? Hva er galt med en slik produkt. Skal det latterliggjøres fordi det et supplement til intimhygiene. Barnslig ihverfall. Les litt mer om produktet, så får dere nok litt mer kunnskap, istedenfor å «akke og okke» dere her inne. Det er helt frivillig å bruke. 2
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2018 #51146 Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Mädchen skrev: Blir vel egen serie på Vita nå da på, slik som Camilla Pihl har. CBE gikk jo i fotspora til CP (bokstavlig talt) med å lansere egen skokolleksjon for Bianco tidligere. Men tilbake til Vita og et eventuelt samarbeid, tør jeg tippe en intimhygieneserie? Kremer, sprayer, såper etc. Lurer på hva den skal hete? Jeg tipper også det snart dukker opp et samarbeid med Vita....
Pås Skrevet 25. februar 2018 #51147 Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, da hadde jeg ikke trengt å kjøpe fra nettbutikken Asti tipset om. Hvorfor er det huff? Hva er galt med en slik produkt. Skal det latterliggjøres fordi det et supplement til intimhygiene. Barnslig ihverfall. Les litt mer om produktet, så får dere nok litt mer kunnskap, istedenfor å «akke og okke» dere her inne. Det er helt frivillig å bruke. Kunnskap? Anbefaler du virkelig at flere leser seg opp på intimspray? Skjønner du ikke at flere mener at CBE prøver å skape et behov forbet produkt som er helt unødvendig? Har overhodet ingenting med kunnskap å gjøre. 32
Lin10 Skrevet 25. februar 2018 #51148 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 15 minutter siden, Pås skrev: Jo jeg tror dessverre at det er kvinner som er usikre på seg selv som kjøper slike ting. Altså, det MÅ jo være det? Kvinner som er trygge på seg selv og sin egen kroppslukt kjøper ikke blomsterduft til underlivet! Klart det kan lukte svette både her og der etter en hard treningsøkt eller en lang dag på jobb, men det de fleste gjør da er å gå hjem og dusje, og tåle sin egen lukt den tiden det tar før en får kommet seg i dusjen! Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. Endret 25. februar 2018 av Lin10 2
Keaton Skrevet 25. februar 2018 #51149 Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, da hadde jeg ikke trengt å kjøpe fra nettbutikken Asti tipset om. Hvorfor er det huff? Hva er galt med en slik produkt. Skal det latterliggjøres fordi det et supplement til intimhygiene. Barnslig ihverfall. Les litt mer om produktet, så får dere nok litt mer kunnskap, istedenfor å «akke og okke» dere her inne. Det er helt frivillig å bruke. Kunstig behov, i likhet med vipper, bryn, lepper, hår osv som må rettes på for å passe inn i et tåpelig ideal som noen tjener penger at andre føler de må tilpasse seg. Det er å bygge opp under et negativt kroppsbilde, der kvinnekroppen skal endres og manipuleres vekk fra det naturlige, vekk fra gleden ved en frisk kropp og over på å se på kroppen med mikroskop; hva er feil med meg? Hvordan kan jeg endre meg? Svaret blir ofte at man skal kjøpe noe, kjøpe seg til bedre selvbilde, og businessen bak dette er pill råtten. Kroppen skal ta seg ut (og ikke lukte normal kropp), ikke være noe som fungerer. For det er det ikke penger i. 33
Lin10 Skrevet 25. februar 2018 #51150 Skrevet 25. februar 2018 7 minutter siden, Pås skrev: Kunnskap? Anbefaler du virkelig at flere leser seg opp på intimspray? Skjønner du ikke at flere mener at CBE prøver å skape et behov forbet produkt som er helt unødvendig? Har overhodet ingenting med kunnskap å gjøre. Ja, synes man bør ha litt kunnskap om produktet før man kritiserer det. Når folk tror man skal spraye det opp i slimhinnene og kamuflere bakteriell lukt, så har man misforstått. Det er mange produkter på markedet som noen mener er unødvendig, da kjøper man det ikke. I dette tilfelle er det mange som opplever produktet som et supplement til intimhygiene. Jeg forstår ikke at produkt som kvinner kan oppleve som forfriskende, skal være negativt. Det er også vært gjennom gynekologisk tester, så det skal ikke være skadelig på noe som helst måte. 3
RompeRusk Skrevet 25. februar 2018 #51151 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, Lin10 skrev: Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. Dersom man har en tendens til å lukte svett i underlivet etter en arbeidsdag, skal videre på en avtale og ikke har tilgang til dusj, tar man med en ekstra truse og våtservietter i veska. Ærlig talt. Tror også "Carolines dåsedufter" snart kommer til vita 32
Gjest Touchy Skrevet 25. februar 2018 #51152 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, RompeRusk skrev: Dersom man har en tendens til å lukte svett i underlivet etter en arbeidsdag, skal videre på en avtale og ikke har tilgang til dusj, tar man med en ekstra truse og våtservietter i veska. Ærlig talt. Tror også "Carolines dåsedufter" snart kommer til vita Endret 25. februar 2018 av Touchy
Gjest Sirkustjukk Skrevet 25. februar 2018 #51153 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, RompeRusk skrev: Tror også "Carolines dåsedufter" snart kommer til vita Ja, hva slags lukter blir det mon tro? Jeg stemmer for; - Minty Breeeze: når du trenger å kjøle ned dåsa - Strawberry sparkle; partyutgaven med hint av solmodne jordbær og glitter - Electric espresso; oppkvikkende effekt på trøtte dåser med hint av nykvernede kaffebønner - Frisk fjellbekk; helt naturlig og frisk Cbe, du kan Vippse meg honoraret seinere😘 Endret 25. februar 2018 av Sirkustjukk
Lin10 Skrevet 25. februar 2018 #51154 Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, RompeRusk skrev: Dersom man har en tendens til å lukte svett i underlivet etter en arbeidsdag, skal videre på en avtale og ikke har tilgang til dusj, tar man med en ekstra truse og våtservietter i veska. Ærlig talt. Tror også "Carolines dåsedufter" snart kommer til vita Det kan jo hende at man gjør også, og deretter bruker en intimspray. 2
RompeRusk Skrevet 25. februar 2018 #51155 Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, Lin10 skrev: Det kan jo hende at man gjør også, og deretter bruker en intimspray. Hvorfor skal man måtte bruke intimspray hvis man har vasket med våtserviett og fått nye klær på? Lite flaut å sitte på første date og lukte kokosnøtt? 23
Surikatt Skrevet 25. februar 2018 #51156 Skrevet 25. februar 2018 14 minutter siden, Lin10 skrev: Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. Hun står for det hun skriver i egen blogg men hun klarer ikke å svare vg eller andre på et helt enkelt spørsmål fordi hun ikke tør eller har guts nok. Det er feigt ikke tøft. 23
Skogspike Skrevet 25. februar 2018 #51157 Skrevet 25. februar 2018 18 minutter siden, Lin10 skrev: Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. Hvorfor lar hun seg aldri intervjue i slike saker, i så fall? 26
Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #51158 Skrevet 25. februar 2018 17 minutter siden, Lin10 skrev: Ved å bruke et slik produkt så slipper det å lukte svette etter en lang arbeidsdag eller treningsøkt. Det kan være at man ikke skal rett hjem etter arbeidet, og ikke har mulighet til å dusje. Noe vil derfor foretrekke å bruke produktet. Det er jo opp til hver enkelt og det er tydelig at CBE liker det produktet, og ønsker å dele dette med leserne sine. Det at det også ikke er betalt reklame/ annonse skaper også en større troverdighet. Man ser her hvor stor påvirkningskraft hun har, og viser også hvor attraktiv hun er for annonsører. Kan heller ikke se at CBE er en usikker person, snarere tvertimot. Hun er vant med kritikk og regnet med at det skulle skape engasjement, så hun er tøff synes jeg. Hun står for det hun skriver, uavhengig av kritikken. Man vil alltid finne personer som er kritisk til både det ene og det andre. Folk for heller prøve produktet og erfare selv tenker nå jeg. Eller la være. De aller fleste damer har ikke et problem med at det lukter der nede hverken etter en lang arbeidsdag eller lang treningsøkt, ny og fersk svette lukter ganske lite, det er gammel svette som lukter. Så hvis man tar seg en dusj på morningen, eller i allefall en underlivsvask, så er det null problem. Hvis det lukter så ille at en vil bruke parfyme der nede, og det bare etter noen timer, ja da burde en snakke med en lege. 20
RompeRusk Skrevet 25. februar 2018 #51159 Skrevet 25. februar 2018 7 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Ja, hva slags lukter blir det mon tro? Jeg stemmer for; - Minty Breeeze: når du trenger å kjøle ned dåsa - Strawberry sparkle; partyutgaven med hint av solmodne jordbær og glitter - Electric espresso; oppkvikkende effekt på trøtte dåser med hint av nykvernede kaffebønner - Frisk fjellbekk; helt naturlig og frisk Cbe, du kan Vippse meg honoraret seinere😘 Ved kjøp av 1 strawberry sparkle får man med 1 slik på kjøpet: https://nypost.com/2017/07/05/how-a-mother-of-three-invented-vaginal-glitterbombs/ 8
spenol Skrevet 25. februar 2018 #51160 Skrevet 25. februar 2018 Jeg lurer litt på hvorfor det er så mange kommentarer som «Kjære deg, Caroline. Jeg pleier ALDRI å kommentere her, men jeg bare må si at *fyll inn med hva som helst bare det er positivt.. Også tenker at innlegget om sommervibber nedentil er skrevet ene og alene for å provosere, generere klikk og penger i kassa. Hvilket oppegående menneske (for det er hun!) skriver om noe så unødvendig? Når du trodde det ikke kunne bli mer teit.... At det attpåtil ikke er reklame, men et vennskapelig skjønnhetstips. Jeg ser hun har et stort behov for å «forsvare» underlivet sitt i kommentarfeltet. «Jeg sliter ikke med vond lukt nedentil Da vet vi i det minste at CBE har god bakterieflora i skrittet, og at hun liker å piffe det opp litt med kokos. Kanskje LKE på sin side foretrekker kokosnøtter. 17
Fremhevede innlegg