Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest førstedamen
Akkurat nå, Scorpion57 skrev:

Vi trenger ikke 400 saker, et par er nok

Vel, jeg har ikke tenkt å lese 400 artikler for å brødfø deg med noe du blir å se i media neste uke uansett. Følg med du, så får du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, førstedamen skrev:

Nei, jeg gjør desverre ikke det :vetikke: 

Men du får et likes på kommentaren din, for den var jaggu innovativ, lol. 

Herregud... det er mye rart en skal oppleve av ytringer fra enkelte på Internett..

Du løy altså angående denne sprayen med andre ord?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Herregud... det er mye rart en skal oppleve av ytringer fra enkelte på Internett..

Du løy altså angående denne sprayen med andre ord?

Nei jeg løy ikke. Jeg svarte på din kommentar som insinuerte at jeg er min venninne. Jeg er desverre ikke det og kan derfor ikke gå å se hva sprayen heter. Da jeg ikke har en slik, og kun har sett beholderen og dens navn en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Mädchen skrev:

Bare lurer på en ting; hvor mange andre bloggere kan skilte med "ekspertuttalelser" fra blant annet lege, jordmor, pt, ernæringsfysiolog, sykepleier, pilot og nå gynekolog? Er det vanlig blant bloggere? Sitter virkelig eksperter på disse områdene og tråler toppbloggere for så å legge igjen kommentarer som parkerer enhver diskusjon til parets (bloggernes) fordel? Eller kan vi konkludere med at kommentarjukset hos CBE lever i beste velgående?

Det kan godt hende..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en annen tråd inne på helse-forumet der noen lurte på hva som var feil. Viste seg at det antagligvis var helt normal dame "cum". :P Folk vet altså ikke hva som er normalt eller ei, i en tid mange tror vi ser ut som på reklame. Klart det da er marked for underlivs deodorant! Skremmende synes jeg.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BlendaSensitive skrev:

Var jo en annen tråd inne på helse-forumet der noen lurte på hva som var feil. Viste seg at det antagligvis var helt normal dame "cum". :P Folk vet altså ikke hva som er normalt eller ei, i en tid mange tror vi ser ut som på reklame. Klart det da er marked for underlivs deodorant! Skremmende synes jeg.

Ja, det er det :( Synd at det normale ikke skal være akseptabelt og godt nok lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å spraye godlukt mot et område som allerede lukter vondt, er vel den dummeste løsningen på det problemet. Det er mange i landet her som sliter med svettelukt, men til og med de vet at bruken av deo på det aktuelle området gjør lukten verre. Da går man til legen og får hjelp. Svetter man etter trening, tar man seg en dusj. Dette produktet er intet annet enn reklame fra cbe og kanskje verdens teiteste handelsvare. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er nevnt tidligere men jeg lurer på hvorfor ingen reagerte slik som dette når Marna reklamerte for det første gang? Når det er sagt så har jeg ingenting til overs for dette produktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TulleJenny skrev:

Kanskje dette er nevnt tidligere men jeg lurer på hvorfor ingen reagerte slik som dette når Marna reklamerte for det første gang? Når det er sagt så har jeg ingenting til overs for dette produktet. 

Merket Marna produktet som reklame?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bakepulver skrev:

Merket Marna produktet som reklame?

Ja. I det minste i ettertid (innen jeg rakk å lese det). :) Og der er jo, som du sikkert ville poengtere, hele forskjellen..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonio skrev:

Ja. I det minste i ettertid (innen jeg rakk å lese det). :) Og der er jo, som du sikkert ville poengtere, hele forskjellen..

Ja, det har mye å si for at dette blir omtalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, TulleJenny skrev:

Det er mange som har reklamert for produktet, uten at det har blitt reagert: https://imgur.com/a/ffM3D  . Jeg har ikke fulgt med på noen av disse, og det er grunnen til at jeg ikke har reagert. Uansett spiller det ikke noen rolle, jfr. Whataboutism -  https://imgur.com/a/UQ9L4 .  Å omtale produktet er like feil, og CBE fortsetter å forsvare innlegget - https://imgur.com/a/31wKJ . 

Endret av Asti
La inn rett imgur + mer tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Bakepulver skrev:

Ja, det har mye å si for at dette blir omtalt.

Vet dere, jeg trodde faktisk at dette var reklame fra Caroline sin side. Her følger man med :alice: Synes fortsatt det er sykt å reklamere for det da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det interessant hvordan de er så villige til å ta kudos for å være inspirerende og motiverende så lenge det er i positiv kontekst, men at så snart det snakkes om deres innflytelse og påvirkningskraft i negativt tonelag må forbrukerne selv stå til ansvar og så å si skylde seg selv (her refererer jeg blant annet til responsen til Ulrikke Falch, til svar til usikre jenter i kommentarfeltet (svar postet under pseudonym, som senere viste seg å være skrevet av Lars-Kristian), og hvordan kommentarer i detta fiffispray-innlegget besvares). De er åpenbart bevisst bloggens (positive) påvirkningskraft (ref hele influencer-tittelen), så å fraskrive seg ansvaret for presset som legges på (særlig) unge jenter, er i mine øyne så innmari hypokratisk og lite empatisk at jeg ikke helt greier å forstå det...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Asti skrev:

Det er mange som har reklamert for produktet, uten at det har blitt reagert:  https://imgur.com/a/UQ9L4 . Jeg har ikke fulgt med på noen av disse, og det er grunnen til at jeg ikke har reagert. Uansett spiller det noen rolle? Det er like feil, og CBE fortsetter å forsvare innlegget - https://imgur.com/a/31wKJ . 

Den dama der kan bare ikke innrømme feil og legge seg flat altså. Tror hun hadde fremstått annerledes da.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, TulleJenny skrev:

Vet dere, jeg trodde faktisk at dette var reklame fra Caroline sin side. Her følger man med :alice: Synes fortsatt det er sykt å reklamere for det da.

Ja, det er sykt å reklamere for produktet og forsvare seg med nebb og klør når det blir påpekt at fagfolk sier at produktet ikke bør bli brukt til å spraye underlivet.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

Han var med i homsepatruljen, vet ikke om noe annet... 

Da CBE var programleder i "Det Nye piken" på en eller annen tv- kanal, hvilken husker jeg ikke, var Espen Hilton med-programleder eller med-dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Ja, det er sykt å reklamere for produktet og forsvare seg med nebb og klør når det blir påpekt at fagfolk sier at produktet ikke bør bli brukt til å spraye underlivet.

Uff ja. Hadde jeg enda vært ung og dum så hadde jeg sikkert følt at dette var et produkt jeg trengte :frkk:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TulleJenny skrev:

Uff ja. Hadde jeg enda vært ung og dum så hadde jeg sikkert følt at dette var et produkt jeg trengte :frkk:

Det er det som er poenget også... 😖

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...