Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50941 Del Skrevet 24. februar 2018 20 minutter siden, elisaday skrev: Han var med i homsepatruljen, vet ikke om noe annet... Å? Det visste jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50942 Del Skrevet 24. februar 2018 8 minutter siden, monkey business skrev: Kanskje han skulle ønske det? Haha, det kan hende 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50943 Del Skrevet 24. februar 2018 2 minutter siden, Juliannaos skrev: Er helt for at man skal føle seg fri til ikke å skjemmes for noe som har med underlivet; særlig til oss kvinner. Så hvis hun hadde gratis anbefalt en intimsåpe, bomulls/ull undertøy, dusje etter sex etc så hadde hun fremmet kvinnehelse. Nå blir jeg bare trist Ja, ikke sant! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2018 #50944 Del Skrevet 24. februar 2018 28 minutter siden, elisaday skrev: Han var med i homsepatruljen, vet ikke om noe annet... Var han vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2018 #50945 Del Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, MarianneE skrev: Var han vel ikke. https://www.seher.no/kjendis/her-er-den-nye-homsepatruljen/64503888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 24. februar 2018 #50946 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) 35 minutter siden, elisaday said: Han var med i homsepatruljen, vet ikke om noe annet... Når da? Jeg så på det programmet og kan ikke huske han. Espen er omtrent fra området jeg er fra og kan ikke huske å ha hørt noe om det. Ref Wiki-oversikt: John Ødegård Jensen, journalist som jobber i bladet Mann Adam A. Schjølberg, frisør Jan Soløy, restaurantsjef Halvor Bakke, interiørekspert Birger Løkeng, stylist Edit: Så nå svaret til @Asti at han var med noe i den nye versjonen. Endret 24. februar 2018 av Døgnvill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 24. februar 2018 #50947 Del Skrevet 24. februar 2018 3 timer siden, Surikatt skrev: Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. Tragisk! Kjøp og kast bonanzaen fortsetter i uforminsket styrke. (Mente spons og kast). Måtte le litt når jeg leste at hun "endelig har klart å finne tid til å rydde i kjøkkenskapene sine". Please, hva er det med dette travle imaget hun/de har lagt seg til? Begynner å bli litt oppbrukt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2018 #50948 Del Skrevet 24. februar 2018 2 minutter siden, Døgnvill skrev: ... Edit: Så nå svaret til @Asti at han var med noe i den nye versjonen. "Google" er min "venn" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 24. februar 2018 #50949 Del Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Asti said: "Google" er min "venn" . Hukommelse er ikke min venn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2018 #50950 Del Skrevet 24. februar 2018 6 minutter siden, Asti skrev: https://www.seher.no/kjendis/her-er-den-nye-homsepatruljen/64503888 Stemmer det, det kom jo en sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 24. februar 2018 #50951 Del Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, Bakepulver skrev: En gynekolog har skrevet kommentar på bloggen og får en kunnskapsløs kommentar tilbake. Gynekologen er jo i bedriftens målgruppe som universitetsutdannet. Bedriftens eiere fremstår selv som mindre begavet.. «Jeg er gynekolog og får daglig inn unge jenter som har plager fra underlivet. Plager som gjør det vanskelig å ha samleie, virkelig invalidiserende plager. Og en ting som kan være medvirkende årsak til dette er nettopp produkter som dette. Fra et medisinsk perspektiv så anbefales dette overholdet IKKE. Det er faktisk evidens for at sprayer som denne gir øket risk for soppinfeksjon i underlivet. Noen evidensbaserte tips for god underlivshygene: – lunkent til varm vann ved vask, evt en mild parfymefri intimvask som lactacyd. – undertøy som puster godt, feks av bomull – ikke bruke såpe, parfyme eller annen kosmetikk i underlivet – tørke underlivet tørt etter bad, og svømming i basseng – unngå bruk av antibiotika med mindre det er god indikasjon, ettersom dette forstyrrer det naturlige bakteriefloraen i skjeden». CAROLINE BERG ERIKSEN 4 TIMER SIDEN SVAR Hei Elin Produktet er utviklet av leger og testet, jeg stoler på at det ikke er skadelig. Men takk for kommentaren : Du tok ikke med begynnelsen på kommentaren til "gynekologen" (I et anonymt kommentarfelt kan hvem som helst være hva de vil, og jeg personlig synes ikke denne er helt troverdig). "Kom i igjen Caroline Berg Eriksen! Dette burde du faktisk fraråde fremfor å reklamere for! Hold deg for god for dette! Jeg driter i hvorvidt du sprayer vagiazzen din med godlukt, men la nå være med å reklamere for denne". Det er selvfølgelig et helt unødvendig produkt, men kan godt være like ufarlig å bruke som f.eks Asan fresh intimservietter. Strengt tatt trenger vi ikke parfymerte produkter på kroppen i det hele tatt. Det er mange allergikere som plages av alle duftene vi sprayer oss med, og en ren kropp lukter ikke vondt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 24. februar 2018 #50952 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) 48 minutter siden, Surikatt skrev: Ja, ikke sant. Alle må hylle CBE som kommer med et så fantastisk skjønnhetstips til sine lesere og så er det et helt gratis tips som ikke er reklame! Det er ikke lov å være uenig med mindre det er konstruktivt (hva nå det er for henne, det er vel bare mer skryt). Jeg kan ikke hjelpe for det, men hva er det som gjør at et voksent menneske oppfører seg slik. Har hun aldri blitt sagt i mot i oppveksten eller hva kan det være?? Sanna sin kommentar (jf http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/22/skjonnhetsspalten-godlukt-til-underlivet/comment-page-3/#comment-601453) er visstnok en konstruktiv tilbakemelding utfra frua sitt svar. Endret 24. februar 2018 av LilleSnupp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2018 #50953 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg lurer på hva det betyr at noe er gynekologisk testet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. februar 2018 #50954 Del Skrevet 24. februar 2018 3 timer siden, Surikatt skrev: Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. Hva er det jeg leser? Passer ikke serviset til huset? Det burde de tenkt på før de kjøpe huset. Altså, denne kjøpe/sponse galskapen hennes overgår alt. Jeg har levd en stund, men aldri hørt eller sett noe som er i nærheten av hva CBE holder på med. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50955 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, Jenki skrev: Du tok ikke med begynnelsen på kommentaren til "gynekologen" (I et anonymt kommentarfelt kan hvem som helst være hva de vil, og jeg personlig synes ikke denne er helt troverdig). "Kom i igjen Caroline Berg Eriksen! Dette burde du faktisk fraråde fremfor å reklamere for! Hold deg for god for dette! Jeg driter i hvorvidt du sprayer vagiazzen din med godlukt, men la nå være med å reklamere for denne". Det er selvfølgelig et helt unødvendig produkt, men kan godt være like ufarlig å bruke som f.eks Asan fresh intimservietter. Strengt tatt trenger vi ikke parfymerte produkter på kroppen i det hele tatt. Det er mange allergikere som plages av alle duftene vi sprayer oss med, og en ren kropp lukter ikke vondt. Hva har det med saken å gjøre at jeg ikke tok med alt? Budskapet kommer jo tydelig frem og CBEs manglende kunnskap blir også belyst med et fordummende svar. Intimservietter med parfyme der nede er ikke anbefalt heller! Endret 24. februar 2018 av Bakepulver 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50956 Del Skrevet 24. februar 2018 9 minutter siden, LilleSnupp skrev: Sanna sin kommentar (jf http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/22/skjonnhetsspalten-godlukt-til-underlivet/comment-page-3/#comment-601453) er visstnok en konstruktiv tilbakemelding utfra frua sitt svar. Men fruens tilbakemelding var ikke konstruktiv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 24. februar 2018 #50957 Del Skrevet 24. februar 2018 58 minutter siden, Surikatt skrev: Ja, ikke sant. Alle må hylle CBE som kommer med et så fantastisk skjønnhetstips til sine lesere og så er det et helt gratis tips som ikke er reklame! Det er ikke lov å være uenig med mindre det er konstruktivt (hva nå det er for henne, det er vel bare mer skryt). Jeg kan ikke hjelpe for det, men hva er det som gjør at et voksent menneske oppfører seg slik. Har hun aldri blitt sagt i mot i oppveksten eller hva kan det være?? Og så har hun en mann som støtter henne voldsomt engasjerende. Så engasjert at han utgir seg som lege i kommentarfeltet om nødvendig. Lurer på hvor mange fiktive kommentarer som produseres ellers... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 24. februar 2018 #50958 Del Skrevet 24. februar 2018 7 minutter siden, Scorpion57 skrev: Og så har hun en mann som støtter henne voldsomt engasjerende. Så engasjert at han utgir seg som lege i kommentarfeltet om nødvendig. Lurer på hvor mange fiktive kommentarer som produseres ellers... Det har jeg også tenkt på.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. februar 2018 #50959 Del Skrevet 24. februar 2018 Det tror jeg er temmelig mange dessverre. Noe må han jo holde på med utenom fotograferingen av fruen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 24. februar 2018 #50960 Del Skrevet 24. februar 2018 4 timer siden, Surikatt skrev: Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. Caroline hadde fått infarkt om hun hadde sett meg i går der jeg plukket ut noe bestikk i en bruktbutikk. Ikke bare matcher det ikke huset mitt (gud hjelpe meg) det matcher ikke helt resten av kjøkkenredskapene..! Ærlig talt.. Jeg nekter, nekter å tro at de ikke leser på kvinneguiden, jeg er villig til å vedde på at de googler seg selv flere ganger for dagen, de er for store kontrollfriker til IKKE å sjekke hva som blir sagt dem. De kunne fint tatt til seg noen av tipsene og rådene her, det hadde ikke drept dem å bli litt mindre harry, nyrik russer begrepet passer bare altfor bra. De er ikke steinrike hvis det er det de tror, de er ikke en del av det øvre sjiktet i Norge når det kommer til formue eller sosial status, de oppfører seg som om de har utømmelig med penger og er meget viktige personer. Den der musesprayen får hele bloggen til å minne om et litt sært Nytt og Nyttig blad, for de som husker deres postordreblad. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg