Miranda16 Skrevet 23. februar 2018 #50841 Skrevet 23. februar 2018 18 minutter siden, Rubella skrev: Jeg er en høyt utdannet kvinne og jobber et sted hvor 99% har master- eller doktorgrad. Har aldri hørt noen nevne henne, og klarer ikke i min villeste fantasi å forestille meg at noen av damene her på huset leser bloggen hennes. I hvert fall ikke for inspirasjon! Kan være de leser den for å ha noe å le av og fordi den er så absurd, da - slik jeg gjør... Tror at det nødvendigvis utdanningsnivå virker inn på hvem som leser en rosablogg. Mange har blogglesing som en guilty pleasure. Høyt utdannede leser også Se og Hør og på KUWTK. Utdannelsenivå kan dog virke inn på i den grad man leser en blogg med et kritisk blikk 10
Gjest Newroz Skrevet 23. februar 2018 #50842 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Bare for å ha sagt det: en høyre utdanning gjør deg ikke nødvendigvis hverken smartere eller kritisk, men det kan gjøre det. Det betyr absolutt ikke at man ikke kan være smart og kritisk helt uten noen form for utdannelse. Mange som er det! Slik jeg forstår ønskemål-gruppa til CBE så er det smarte kvinner. Og akkurat det tror jeg ikke nødvendigvis er så lurt om man ønsker å skrive om kaffekoppen, intimspray, eksponere barna sine, eller bryte lover og regler. Endret 23. februar 2018 av Newroz
Gjest Newroz Skrevet 23. februar 2018 #50843 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Tror at det nødvendigvis utdanningsnivå virker inn på hvem som leser en rosablogg. Mange har blogglesing som en guilty pleasure. Høyt utdannede leser også Se og Hør og på KUWTK. Utdannelsenivå kan dog virke inn på i den grad man leser en blogg med et kritisk blikk Ja, det blir nok heller en guilty pleasure-greie, men hvor det kritiske blikket ligger latent.
Gjest Newroz Skrevet 23. februar 2018 #50844 Skrevet 23. februar 2018 25 minutter siden, xemiliex skrev: Som eneveldig redaktør er det nok ganske uinteressant å bli møtt med journalistikk; hun vil bare tjene pengene sine og manipulere realitetene i fred. Kanskje hun har traumer fra da hun endte opp i fosterstilling på bryllupsreise. Hva var årsaken til det igjen? Begynner å bli en stund siden, og det har vært andre tilfeller av fosterstillinger, hos flere, etter det.
Mynona Skrevet 23. februar 2018 #50845 Skrevet 23. februar 2018 Tråden er ryddet for spambot og svar til denne ( ). Mynona, mod. 25
Gjest Asti Skrevet 23. februar 2018 #50846 Skrevet 23. februar 2018 (endret) 1 time siden, Newroz skrev: Hva var årsaken til det igjen? Begynner å bli en stund siden, og det har vært andre tilfeller av fosterstillinger, hos flere, etter det. Kort gjenfortalt handlet det om at CBE sendte forslag om å omtale en bok, der hun la ved prisliste med priser også for tilfeldig omtale. Det førte til at media skrev om saken, og Forbrukerombudet kom på banen (for første gang ovenfor en blogger?) og uttalte seg om at det var ulovlig. Dette skjedde da CBE var på bryllupsreise, jfr. https://imgur.com/a/a4zGD (se på artiklene fra 2010). Denne historien skriver CBE om flere ganger, finner det ved google-søk: https://www.google.no/search?q=fotballfrue+fosterstilling+cappelen&oq=fotballfrue+fosterstilling+cappelen&aqs=chrome..69i57.10899j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 : - "Å blogge er ikke journalistikk" (lenke til blogg) - sitat: "Jeg har ligget på sengen i fosterstilling i flere timer nå. Jeg gråter, er sint og og utrolig kvalm. I tillegg regner det. Makan til bryllupsreise. Saken som kom ut på e24 i går kveld, er etter min mening totalt unødvendig, og har ingenting med noe som helst å gjøre. Hva er dette å lage et oppslag om? ....". - "Kjære blogger ikke gråt" (lenke til blogg) -. Sitat: "Cappelen Damm hadde tatt prislisten min og sendt den til e24, de syntes det var forkastelig av meg å kreve betalt for omtale. Min verden falt i grus. Jeg følte at jeg var plassert i en gapestokk til spott og spe, og jeg følte meg lite respektert. I årene som fulgte kom de kritiske sakene stadig hyppigere." Endret 23. februar 2018 av Asti
Keaton Skrevet 23. februar 2018 #50847 Skrevet 23. februar 2018 Hun skriver at hun ikke er plaget med lukt, hvorfor bruker hun den sprayen da? For å føle seg fresh? Hva er galt med å være litt ufresh av og til? Vi er mennesker. Ekstremt i-landsproblem, dvs konstruert for forbruk. 36
Gjest orfeus Skrevet 23. februar 2018 #50848 Skrevet 23. februar 2018 Jeg har visst gått glipp av noe her, men altså, både Espen Hilton og Marna har laget reklame for samme produktet ...
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. februar 2018 #50849 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, orfeus skrev: Jeg har visst gått glipp av noe her, men altså, både Espen Hilton og Marna har laget reklame for samme produktet ... Så de har reklamert for det, mens CBE anbefalte dette produktet vederlagsfritt og helt uten noen form for økonomiske bindinger? Hmmm, her lukter det muffens kokos ...
Gjest orfeus Skrevet 23. februar 2018 #50850 Skrevet 23. februar 2018 Marnas vinkling var å vise at det var en reklamegreie hun hadde deltatt på, hvor produktet ble presentert (la ikke merke til om innlegget var merket), Hiltons innlegg var i samme stil som CBEs, altså «jeg-bare-syns-det-er-et-bra-produkt», ikke merket, men med lenker til nettbutikk. De er så lure, så, alle sammen.
Trude.lutt Skrevet 23. februar 2018 #50851 Skrevet 23. februar 2018 Jøss! For andre gang i mitt liv gikk jeg inn på bloggen. Og sendte min første kommentar ang deo for underlivet. Og den kom igjennom.... Hun svarer med aggresjon, "hvorfor er det bare jeg som må å svare"..... :alle andre"..... "folk må gå gjøre hva de selv vil."... Noen som spørr hvorfor hun ikke svarer VG.... "hun har ikke noe behov eller grunn." 22
Gjest Sobril Skrevet 23. februar 2018 #50853 Skrevet 23. februar 2018 Ei som kommenterer noe med at det ikke ble så ståhei da Komikerfrue reklamerte for det. Da svarer CBE; "Ingen gidder å bry seg før Caroline skriver om det ;)" Har hun begynt å omtale seg selv i tredje-person, eller er det ridderen som redder kommentarfeltet igjen? 😊
pøbelsara Skrevet 23. februar 2018 #50854 Skrevet 23. februar 2018 Jeez. Kan ALDRI ta kritikk for noe som helst. Det er et helt fullstendig unødvendig produkt. Og helt ærlig: Hvis dette er noe hun prioriterer å anbefale helt uten å få betal for det - så undrer jeg meg STORT over hvor hun fikk ideen fra. Og hvorfor i hule sprø hun ikke noengang noen som har litt peil på ting før hun kjører på med anbefalingene sine? En jordmor eller gynekolog? Av alt hun kunne brukt spalteplass på - så velger hun intimspray. OMG. 33
Gjest Max Potente Skrevet 23. februar 2018 #50855 Skrevet 23. februar 2018 Er det virkelig slik det lukter når det oser av kvalitet? Og hvor ble det av selvironien fra i går?!
Gjest Newroz Skrevet 24. februar 2018 #50856 Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, Oz- skrev: #carolinemåsvareselv #ain'tgonnahappen
MarianneE Skrevet 24. februar 2018 #50857 Skrevet 24. februar 2018 Fasinerende hvor mange i kommentarfeltet som nå er positive og forsøker å skape de negative tilbakemeldingene til noe mye verre enn det de er. 9
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2018 #50858 Skrevet 24. februar 2018 (endret) 11 timer siden, Sobril skrev: Ei som kommenterer noe med at det ikke ble så ståhei da Komikerfrue reklamerte for det. ........ Og der dukket argumentet "Hva med de andre... ? (Whataboutism). Typisk... Endret 24. februar 2018 av Asti
Korsihalsen Skrevet 24. februar 2018 #50859 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, Asti skrev: Og der dukket argumentet "Hva med de andre... ? (Whataboutism). Typisk... Høres ut som sønnen min på 8.... 13
Mrs O'Donell Skrevet 24. februar 2018 #50860 Skrevet 24. februar 2018 Hun argumenterer som et barn. 18
Fremhevede innlegg