Gjest formula Skrevet 23. februar 2018 #50801 Del Skrevet 23. februar 2018 3 minutter siden, honoluluu skrev: Trykket på hvert eneste ord i innlegget for å finne en gjemt link. Zoomet inn og gikk grundig gjennom alle bildene. Ikke snev av merking. Detre MÅ jeg jo til bunns i! Får til svar at dette IKKE er reklame?! Skal jeg tro på at fotballfruen reklamerer for dåseduft gratis? Jeg er SÅ forvirret. Mvh. Kari Jeg synes også dette er spesielt. Hva i allverden skulle CBE få utav å fortelle "hele Norge" at hun bruker dette produktet? Helt uten å få noe igjen for det? For å åpne opp for et fremtidig samarbeid? Skape liv og røre i kommentarfeltet? Få litt sårt tiltrengt oppmerksomhet på bloggen? Publisitet? noe hun nå får, om enn av det mer negative slaget. Kan aldri tenke meg at hun gjør dette uten en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. februar 2018 #50802 Del Skrevet 23. februar 2018 Altså - det er det rareste jeg har sett. Hun skal skrive om personlig utvalgte skjønnhetsprodukter, siden dette altså ikke er reklame. Hun velger likevel å bruke tekst fra markedsføringen av dette produktet - hun bruker ikke egne ord i beskrivelsen. Så får hun medieoppmerksomhet - med rette! - for å ha anbefalt nok et helt unødvendig produkt som KUN er egnet til å få kvinner til å forstå at de IKKE er gode nok som de er. Og så velger hun - som vanlig - å ikke svare på henvendelsen fra VG. Produktet ble for øvrig i sin tid markedsført med et bloggevent hvor de allestedsnærværende CakesbyHancock har bidratt med festlige kaker. Bloggverdenen er fryktelig liten. Når bloggere elsker et produkt er Hancock/prettyflowers/festligeting på pletten for å pønte litt ekstra. Men altså - skrive et redaksjonelt innlegg og bruke teksten til produsenten? Why? 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamgura Skrevet 23. februar 2018 #50803 Del Skrevet 23. februar 2018 10 minutter siden, penny_ skrev: Det var siste nytt for noen sider tilbake Sorry, henger litt etter skjønner jeg. Bare så den nå og ble så forbanna La jentetissen få være i fred CBE! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. februar 2018 #50804 Del Skrevet 23. februar 2018 3 minutter siden, formula skrev: Jeg synes også dette er spesielt. Hva i allverden skulle CBE få utav å fortelle "hele Norge" at hun bruker dette produktet? Helt uten å få noe igjen for det? For å åpne opp for et fremtidig samarbeid? Skape liv og røre i kommentarfeltet? Få litt sårt tiltrengt oppmerksomhet på bloggen? Publisitet? noe hun nå får, om enn av det mer negative slaget. Kan aldri tenke meg at hun gjør dette uten en grunn. Der skrev vi samtidig. Enig med deg. Hun gjør dette av en eller annen grunn. Men HVA får fru alltid-strøken-og-delikat til å skrive om spray til tissen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. februar 2018 #50805 Del Skrevet 23. februar 2018 Tror vi kan fastslå at de har bommet med den dåseduften. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 23. februar 2018 #50806 Del Skrevet 23. februar 2018 Har nå oppdatert imguren vedr. cbe.no og kroppsfokus: https://imgur.com/a/UQPh8 . Greit å samle "alt" på en plass, slik at man får oversikt over hva denne bedriften står for (https://imgur.com/a/3mO86). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 23. februar 2018 #50807 Del Skrevet 23. februar 2018 31 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: I tillegg til at fagpersoner heldigvis fraråder dette, så er det fremstillingen jeg reagerer på her! Andre har også skrevet det, man blir liksom aldri bra nok, ingenting skal være naturlig! Blir helt matt! Det er jo nettopp dette Urikke Falch peker på og som Caroline Berg Eriksen her så fint illustrerer. Bloggbransjen lever av å objektivisere jenter og få dem til å se seg selv som noe som stadig skal forbedres. De skaper idealer som ikke finnes og danner grobunn for komplekser ingen helt visste de hadde. Det er godt de tjener penger, for det er også den eneste kapitalen de har. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 23. februar 2018 #50808 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Finner ikke den "ironiske" posten til LK på insta lenger. Jeg klarer ikke å tenke annet enn at innlegget er lagt ut for å få oppmerksomhet i media. Hun bruker det nødvendigvis ikke heller. Bullshit alt sammen, fra ende til annen. Til og med den "morsomme" posten til LK som nå er slettet. Endret 23. februar 2018 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 23. februar 2018 #50809 Del Skrevet 23. februar 2018 Meget spesielt at hun ikke kan svare på hendvendelsen fra VG angående dette produktet som hun er så fornøyd med. Dersom oppmerksomhet var målet har de lykkes men omdømmet til bedriften er blitt enda mer svekket da eierne blir ansett som kunnskapsløse. Besvarelsene i kommentarfeltet bekrefter bare det lave kunnskapsnivået. Alle disse leserne som støtter oppom dette produktet må være stokk dumme når det gjelder sitt eget underliv. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. februar 2018 #50810 Del Skrevet 23. februar 2018 7 minutter siden, xemiliex skrev: Det er jo nettopp dette Urikke Falch peker på og som Caroline Berg Eriksen her så fint illustrerer. Bloggbransjen lever av å objektivisere jenter og få dem til å se seg selv som noe som stadig skal forbedres. De skaper idealer som ikke finnes og danner grobunn for komplekser ingen helt visste de hadde. Det er godt de tjener penger, for det er også den eneste kapitalen de har. 👍🙏👏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 23. februar 2018 #50811 Del Skrevet 23. februar 2018 20 hours ago, Døgnvill said: De som reklamerer for alt mulig rart i utgangspunktet; Ville de ha reklamert for intimspray uten å fått noe igjen for det? Spør selvfølgelig helt hypotetisk.... Klikk. Svaret er vel åpenlyst klikk. Egentlig så er vel svaret alltid klikk,... Jeg så her inne at hun sier selv det ikke er reklame, men uansett hvordan man vrir og vender på det, så klarer jeg ikke helt tro på den. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 23. februar 2018 #50812 Del Skrevet 23. februar 2018 Det tristeste med denne dåsespray-anbefalingen er alle de som synes dette er et fantastisk tips, for ved nærmere ettertanke kan de nevne situasjoner i fleng der de faktisk ser behovet for dette produktet. Man har trent og det føles klamt, gått i stramme klær en dag på jobben osv. Disse kommentarene viser jo at enkelte lesere faktisk begynner å tro at de trenger dette produktet, som de kanskje ikke visste fantes før de leste innlegget. Kan jo bare håpe flest mulig leser dette: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24268591/kritisk-til-caroline-berg-eriksens-hyllest-av-underlivsdeodorant Og CBE har klart å skape litt blest rundt en blogg på tur ned. For all PR er muligens god PR i deres øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 23. februar 2018 #50813 Del Skrevet 23. februar 2018 10 minutter siden, Bakepulver skrev: Meget spesielt at hun ikke kan svare på hendvendelsen fra VG angående dette produktet som hun er så fornøyd med. Dersom oppmerksomhet var målet har de lykkes men omdømmet til bedriften er blitt enda mer svekket da eierne blir ansett som kunnskapsløse. Besvarelsene i kommentarfeltet bekrefter bare det lave kunnskapsnivået. Alle disse leserne som støtter oppom dette produktet må være stokk dumme når det gjelder sitt eget underliv. Nettopp! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 23. februar 2018 #50814 Del Skrevet 23. februar 2018 Akkurat nå, Skogspike skrev: Nettopp! Hevdet ikke bedriften at målgruppen deres var universitetsutdannede kvinner? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 23. februar 2018 #50815 Del Skrevet 23. februar 2018 3 minutter siden, Bakepulver said: Hevdet ikke bedriften at målgruppen deres var universitetsutdannede kvinner? Ha ha ha ha, det var passe stang ut! Dvs, de traff ikke stangen engang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. februar 2018 #50816 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) 22 minutter siden, xemiliex skrev: Det er jo nettopp dette Urikke Falch peker på og som Caroline Berg Eriksen her så fint illustrerer. Bloggbransjen lever av å objektivisere jenter og få dem til å se seg selv som noe som stadig skal forbedres. De skaper idealer som ikke finnes og danner grobunn for komplekser ingen helt visste de hadde. Det er godt de tjener penger, for det er også den eneste kapitalen de har. Litt som å være på Tuppeware-party, med andre ord, hvis noen andre enn meg har opplevd denslags en gang i fortiden. Bare at nå er det ikke plastikkbokser man plutselig må ha for at tilværelsen skal bli komplett og fullendt, men diverse produkter for å maskere eller modifisere egen kropp og kroppslig framtoning. Evt skal plasten integreres i selve kroppen. Summasummarum får "de personlige anbefalingene" til CBE meg til å høre en sånn gammeldags messende knivselgerstemme inni hodet. Endret 23. februar 2018 av Aricia 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 23. februar 2018 #50817 Del Skrevet 23. februar 2018 Akkurat nå, Døgnvill skrev: Ha ha ha ha, det var passe stang ut! Dvs, de traff ikke stangen engang. De finner ikke ballen heller for å si det mildt.. Hvorfor hendvender de seg til kvinner med universitetsutdannelse når de ikke ligger på det kunnskspsnivået selv? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 23. februar 2018 #50818 Del Skrevet 23. februar 2018 Veldig bra at det er en artikkel om det hvor et par fagfolk uttaler seg. Kan ikke si jeg er overrasket over at CBE ikke svarer på VG sine henvendelser, men hvis dette liksom skal være oppriktig reklame for et produkt hun selv verdsetter, så kan jeg ikke forstå at det skal være så vanskelig å gi en kommentar heller. De svarer i kommentarfeltet på sin egen blogg. Hvorfor ikke hos VG? Fordi de ikke kan kontrollere hva VG vil spørre om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. februar 2018 #50819 Del Skrevet 23. februar 2018 6 minutter siden, Bakepulver skrev: Hevdet ikke bedriften at målgruppen deres var universitetsutdannede kvinner? Jeg er så heldig å ha en jobb i et område der jeg møter disse kvinnene som er målgruppen jevnlig. Og etter gode samtaler og bekjentskaper med disse er det helt uforståelig for meg at disse får noe som helst inspirasjon i denne og lignende blogger. Jeg tror rett og slett ikke på det! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 23. februar 2018 #50820 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Nå har vel fotballfrue null troverdighet og opererer med helt egne definisjoner på hva som er reklame. For alt vi vet kan det være hun ikke regner det som reklame om hun ble betalt før nyttår. Endret 23. februar 2018 av godjenten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg