Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hakcet!? Dette kan ikke være mulig. Jeg mangler ord. Dette MÅ være et pr-stunt av noe slag. Så latterlig går det ikke an å være? Kan ikke være alvorlig at de mener folk skal gå på det? Umulig.

Istedenfor å legge seg flate må de da finne på noe..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvutnevnt ekspert sosiale medier Trine Grung mener å ha opplysninger om at de er hacket. Nuvel...

Diskusjonen ligger på "Stort og smått om sosiale medier i Norge" på Facebook, rundt whatahell-bloggen.

Der har du forsvarsinnlegget..

:murvegg:

Jada, de kan hevde at kommentarene er fake.

Da må det ha skjedd over flere år for vi har alle sett kommentarene etterhvert som de er lagt inn i flere år. Å hevde at de er manipulert inn rett før screenshooten er løgn og bedrag (som alt annet med den bloggen når jeg tenker meg om).

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hacket? Hvorfor har de ikke så oppdaget dette vedvarende angrepet før? Spesielt siden veldig mange kommentarer på suntvett også har vært fabrikkert? (De fleste??)

Vil jo tro "teknisk ansvarlig" ser om noen har hacket seg inn.

Her klamrer de seg til et halmstrå gitt.

Deny-deny-deny.

Det går vel ann å undersøke hvilken ip adresse disse kommentarene kommer fra. Om det er fra bløtkakeslottet i Siljan så bør vel også det komme for en dag fra disse hackingekspertene Grung nevner?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan ingen "hacke eksperter" finne ut hvordan hackingen har skjedd når den aldri har funnet sted. Selvfølgelig har ikke Eriksens satt en "hacke ekspert" på saken. Dette er løgn. Den neste løgnen kommer snart: "Hacke eksperten vår har funnet ut at bloggen har blitt hacket!" Og så kommer all fansen til å ta dette for god fisk og puste lettet ut. :)

De kommer bare til å fortsette å lyve. Neida, ingenting skal knekke dem.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at de som fremdeles er kritiske ikke har hele informasjonen. De påstår at de i årevis har blitt hacket med mengder av kommentarer i hvert innlegg rett etter Carolines/ Lk egne kommentarer, og at hver og en av kommentarene lagt alltid er av positiv karakter til Caroline/ Lk selv.

I tillegg har de taklet situasjonen med å slette / blokkere alle som nevner situasjonen på alle medier som finnes, samtidig som de forsetter å legge ut hverdagslige overpositive innlegg på bloggen om alt og ingnrting som om det ikke har hendt noe.

Altså gjør det alt for å holde dette skjult til de finner ut hva de skal gjøre og en bra strategi å komme tilbake med. I en situasjon der de var blitt hacket ville de vel lagt ut enkel beskjed om at det er dette de mistenker. Det har de altså ikke gjort , mest sannsynlig trenger de tid til å finne en vanntett forklaring. Og det tar visst sin tid...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, ikke sant. Hva ville en hacker med admintilgang gjort?

Ikke skrevet " du har flott teknikk, hilsen PT åge" ihvertfall.

LilleSnupp <-- gapskratter over kommentaren din!

Fantastisk!!

:hoho::hoho::hoho:

:klappe::klappe::klappe::klappe:

Endret av LilleSnupp
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Men vi må huske at dette er selveste Trine Grungs påstand.

Vi vet jo ikke hva CBE og LKE egentlig tenker, i og med at de bare tier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg bare forbanna. Det er så lite sannsynlig at noen har hacket seg inn på den måten at jeg må bare le og gråte om hverandre. Har så lyst til at noen skal kommentere dette til Trine, men jeg kan ikke for jeg og mannen er venner av hennes eksmann så det vil bare bli kleint.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja, ikke sant. Hva ville en hacker med admintilgang gjort?

Ikke skrevet " du har flott teknikk, hilsen PT åge" ihvertfall.

:ler::klappe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå florerer saken i flere SoMe; blogg, twitter, facebook og forum.

Hvor lenge har de tenkt å forsøke å tie dette i hjel?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hacket? Saklig igrunn... En av Norges største blogger hacket i 4-5 år uten at NOEN av de spesialistene i teamet hennes har merket innlogging fra ukjente ip adresser? Hvor dumme tror de at folk er. En innlogging på Facebook i en annen by og man får epost om at man er innlogget på et ukjent sted. Den opprenskingen som har foregått hadde aldrialdri foregått i et seriøst firma om det hadde vært hacking. At det går an.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de datakyndige:

Er det mulig å manipulere en bufret versjon slik den vises i google nå?

NEI. Ikke med mindre du eier google.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er så tåpelig at jeg har ikke ord. Om noen i det hele tatt skulle giddet å hacke dem, hvorfor I ALL VERDEN skulle de brukt den muligheten til å kommentere under admin og skrive "fantastisk og informativ artikkel Lars-Kristian" og "perfekt teknikk Caroline"????

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Må være gode og snille hackere dette da? Ha ha, ikke snakk om at hacking foregår på den måten her. Må være første gang i historien ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...