Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49461 Skrevet 4. februar 2018 16 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Ja, hun minner nesten litt om Barbie som er lærer en dag, astronaut neste og så dyrlege. Alt med det samme stive smilet og posituren, og like taus som alltid. Hun, Ken og barna poseres så i dukkehuset for rollen som skal spilles den dagen; sko-designer, feminist, fotomodell, eller bare en tur til frisøren. Ja, der traff du spikeren på hodet! God beskrivelse av bloggebobblen hun lever i. For oss vanlige mennesker ser det slik ut som du beskriver i innlegget ditt! Ganske trist egentlig.. 15
virkelig Skrevet 4. februar 2018 #49462 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Skribent skrev: Hører gjerne fra @Lin10 og @virkelig hva dere synes om det som kommer frem rundt blogging og useriøs drift, deriblant hvordan LKE og HPNH oppfører seg i kommentarfelt osv? Noen refleksjoner rundt seriøsitet i bransjen og uheldige koblinger? Viser til kommentarfeltet blant annet på Facebook i gruppen som omhandler sosiale medier, samt omfattende dokumentasjon de siste sidene i denne tråden om Vixen og debatten i kjølvannet. Det er fra min side et ønske om å forstå hvordan de som (etter eget sigende) heier på Caroline som privatperson og blogger, er så villige til å overse håndfaste bevis på useriøs framferd og forretningsdrift? Hvor går grensen for hva som er alvorlig nok til å revurdere deres syn på bloggere(n)? Er alt bare uskyldig underholdning? Jeg har ikke personlig sett hvordan LKE eller HPNH (vet ikke hvem sistnevnte er, og bryr meg ikke) kommenterer, og på FB er jeg aldri på noe annet en min personlie FB side. Men uansett hvordan en person fra Vixen fremstår så har det ikke noe med bloggeren CBE å gjøre. Hun skal da hverken stilles ansvarlig for hva andre gjør eller hva hennes mann sier eller gjør. Det er noe de får ta privat . Og hvorfor blander du inn privat personen Caroline ? Jeg kjenner ikke henne noe mer enn de fleste andre ut fra bloggen . Trodde dette dreide seg om bedriften CBE som flere er flinke til å påpeke til stadighet . Men jeg er av den oppfatning av det som har skjedd i fortiden ikke skal forfølge en person for resten av tiden, mener noen har skrevet skandalen tidligere , kommentar skandalen ? Jeg mener det var en tabbe, men livet går videre. Bloggen er lett underholdning, jeg syntes ikke noe av det som er fremkommet er veldig alvorlig eller useriøst. Det er ikke uten grunn hun ligger i toppen uke etter uke, tjener mer penger enn noensinne, har flere samarbeid etc. Hun leverer, og det er ikke sånn fordi noen har bestemt seg for at alt hun sier og gjør er kritikk verdig så stemmer det. Det CBE uttalte for 3,4,5,6,7 år brukes mot henne til stadighet, tror neppe det er slik for de aller fleste av oss. En vokser til og utvikler seg, erfaring og valg endres underveis. Dama får jo aldri en sjans siden alt blir brukt mot henne uansett. Så hva noen enkelt personer måtte skrive på en FB side om vixen er meg helt likegyldig. Jeg følger bloggen CBE , Caroline sin blogg, ikke HPNH eller Vixen, det kunne ikke engasjert meg mindre 3
Gjest Atheena Skrevet 4. februar 2018 #49463 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 51 minutter siden, formula skrev: Kanskje det var noen som ikke kunne være barne/hundevakt for en gangs skyld? Å dra alene var vel ikke et alternativ. Visste forresten ikke at det var ekstra mye styr å få en sunnmøring inn i bil? "Når hunder, barn, kofferter og en stykk sunnmøring skal inn i en og samme bil – klart det blir litt kaos da ;-)" Med den gode gamle skipperlua på snei og CBE ved roret så går dette godt! Pris blir det sikkert også. Ja blir nok pris i år. Blir overrasket hvis det ikke blir det faktisk. LKE er tydeligvis "langt oppi buksa" på HPNH. Interessant at de har blitt best buddies. Han har tydeligvis dicha Grung. Endret 4. februar 2018 av Atheena
virkelig Skrevet 4. februar 2018 #49464 Skrevet 4. februar 2018 51 minutter siden, formula skrev: Kanskje det var noen som ikke kunne være barne/hundevakt for en gangs skyld? Å dra alene var vel ikke et alternativ. Visste forresten ikke at det var ekstra mye styr å få en sunnmøring inn i bil? "Når hunder, barn, kofferter og en stykk sunnmøring skal inn i en og samme bil – klart det blir litt kaos da ;-)" Med den gode gamle skipperlua på snei og CBE ved roret så går dette godt! Pris blir det sikkert også. Ja, vi får da virkelig håpe hun vinner en pris. Og uten at du skal ta det som bruker debatt. Hva får du ut av en sånn type kommentar ? Er det konstruktivt eller en diskusjon av bedriften CBE ? Jeg lurer oppriktig 10
Dark Star Skrevet 4. februar 2018 #49465 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 25 minutter siden, Atheena skrev: Ja blir nok pris i år. Blir overrasket hvis det ikke blir det faktisk. LKE er tydeligvis "langt oppi buksa" på HPNH. Interessant at de har blitt best buddies. Han har tydeligvis dicha Grung. Og akkurat dette gjetter jeg er grunnen til at CBE er tilstede i år. Hadde de droppet det (regner sterkt med at Frua også skal være med) ville hans klovnerier sammen med Hansemann i FB-gruppa sett ennå verre ut enn de allerede gjør. For han! Endret 4. februar 2018 av Dark Star ufullstendig setning 13
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49466 Skrevet 4. februar 2018 20 minutter siden, virkelig skrev: Ja, vi får da virkelig håpe hun vinner en pris. Og uten at du skal ta det som bruker debatt. Hva får du ut av en sånn type kommentar ? Er det konstruktivt eller en diskusjon av bedriften CBE ? Jeg lurer oppriktig 30 minutter siden, virkelig skrev: Jeg har ikke personlig sett hvordan LKE eller HPNH (vet ikke hvem sistnevnte er, og bryr meg ikke) kommenterer, og på FB er jeg aldri på noe annet en min personlie FB side. Men uansett hvordan en person fra Vixen fremstår så har det ikke noe med bloggeren CBE å gjøre. Hun skal da hverken stilles ansvarlig for hva andre gjør eller hva hennes mann sier eller gjør. Det er noe de får ta privat . Og hvorfor blander du inn privat personen Caroline ? Jeg kjenner ikke henne noe mer enn de fleste andre ut fra bloggen . Trodde dette dreide seg om bedriften CBE som flere er flinke til å påpeke til stadighet . Men jeg er av den oppfatning av det som har skjedd i fortiden ikke skal forfølge en person for resten av tiden, mener noen har skrevet skandalen tidligere , kommentar skandalen ? Jeg mener det var en tabbe, men livet går videre. Bloggen er lett underholdning, jeg syntes ikke noe av det som er fremkommet er veldig alvorlig eller useriøst. Det er ikke uten grunn hun ligger i toppen uke etter uke, tjener mer penger enn noensinne, har flere samarbeid etc. Hun leverer, og det er ikke sånn fordi noen har bestemt seg for at alt hun sier og gjør er kritikk verdig så stemmer det. Det CBE uttalte for 3,4,5,6,7 år brukes mot henne til stadighet, tror neppe det er slik for de aller fleste av oss. En vokser til og utvikler seg, erfaring og valg endres underveis. Dama får jo aldri en sjans siden alt blir brukt mot henne uansett. Så hva noen enkelt personer måtte skrive på en FB side om vixen er meg helt likegyldig. Jeg følger bloggen CBE , Caroline sin blogg, ikke HPNH eller Vixen, det kunne ikke engasjert meg mindre Jeg er ikke enig med deg i at hun aldri får en sjans, for det gjør hun jo - hun kommer feks til å vinne en pris i kveld og ingen kommer til å bry seg om at hun har brutt markedsføringsloven mange ganger. Det er jo bare her inne hun får kritikk.Hun er jo en suksess, økonomisk. Så synes jeg det er fint at du tar deg tid til å fortelle hvorfor du ikke bryr deg om at hun ikke alltid er så nøye med å følge lovverket, og hvordan du ser på bloggen. Litt av mitt engasjement kommer av at jeg synes det er galt å bruke privatlivet sitt - eller utvalgte, godt regisserte deler av det, til å tjene til livets opphold. men takk for at du tok deg tid til å si hvorfor du er uenig med mange her, istedet for å bare å fortelle oss/meg hvor dumme du synes at vi er som skriver kritiske tig i denne tråden. Jeg mener forøvrig at når hele interiøret i huset hennes er sponset og hun viser det frem - så er det greit å skrive om det. Akkurat som det er greit å skrive om alt det andre hun får betalt for å vise frem. Jeg mener nemlig at hun ikke kan gjøre seg utilgjengelig for kritikk ved å hevde at det går på henne som person, når hun som person har fått godt betalt for håret, sminken, hudpleien, treningstøyet og -utstyret, klærne og interiøret. Jeg tenker at dette er en av de aller viktigste tingene vi forbrukere blir utsatt for når vi leser blogger eller andre SOME-kanaler fra influencere. De har fått betalt med varer eller tjenester eller cash eller all of the above for å vise frem disse tingene. 31
Gjest Xstrella Skrevet 4. februar 2018 #49467 Skrevet 4. februar 2018 En pris som er kjøpt og betalt. Ufortjent så det holder. Heia Ullrikke Falck!
virkelig Skrevet 4. februar 2018 #49468 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg er ikke enig med deg i at hun aldri får en sjans, for det gjør hun jo - hun kommer feks til å vinne en pris i kveld og ingen kommer til å bry seg om at hun har brutt markedsføringsloven mange ganger. Det er jo bare her inne hun får kritikk.Hun er jo en suksess, økonomisk. Så synes jeg det er fint at du tar deg tid til å fortelle hvorfor du ikke bryr deg om at hun ikke alltid er så nøye med å følge lovverket, og hvordan du ser på bloggen. Litt av mitt engasjement kommer av at jeg synes det er galt å bruke privatlivet sitt - eller utvalgte, godt regisserte deler av det, til å tjene til livets opphold. men takk for at du tok deg tid til å si hvorfor du er uenig med mange her, istedet for å bare å fortelle oss/meg hvor dumme du synes at vi er som skriver kritiske tig i denne tråden. Jeg mener forøvrig at når hele interiøret i huset hennes er sponset og hun viser det frem - så er det greit å skrive om det. Akkurat som det er greit å skrive om alt det andre hun får betalt for å vise frem. Jeg mener nemlig at hun ikke kan gjøre seg utilgjengelig for kritikk ved å hevde at det går på henne som person, når hun som person har fått godt betalt for håret, sminken, hudpleien, treningstøyet og -utstyret, klærne og interiøret. Jeg tenker at dette er en av de aller viktigste tingene vi forbrukere blir utsatt for når vi leser blogger eller andre SOME-kanaler fra influencere. De har fått betalt med varer eller tjenester eller cash eller all of the above for å vise frem disse tingene. Hvor skriver jeg at jeg ikke bryr meg om hun følger lovverket ? Jeg bryr meg ikke om hva HNPH eller LKE måtte skrive i SOME, denne HN kjenner jeg ikke til . Det jeg sikter til med en sjanse er at det alltid skal trekkes frem og bruke mot CBE er ting som ble gjort og sagt for x antall år siden, det spekuleres i hvem som kommenterer etc. Og folk må gjerne kritisere, men at alt skal pirkes på, kommenteres negativt, det går på utseende og stil, det har vært ganske så ufint her til tider. Om en skal kritisere så går det vel an å formulere seg på en voksen og saklig måte, ikke dra inn nyrik russer , at hun omtrent ser ut til å treke på gata osv. Sier ikke at du er en del av det som går rett på utseende som for meg fremstår som utspekulert nett mobbing og hetsing. 5
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49469 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, virkelig skrev: Hvor skriver jeg at jeg ikke bryr meg om hun følger lovverket ? Jeg bryr meg ikke om hva HNPH eller LKE måtte skrive i SOME, denne HN kjenner jeg ikke til . Det jeg sikter til med en sjanse er at det alltid skal trekkes frem og bruke mot CBE er ting som ble gjort og sagt for x antall år siden, det spekuleres i hvem som kommenterer etc. Og folk må gjerne kritisere, men at alt skal pirkes på, kommenteres negativt, det går på utseende og stil, det har vært ganske så ufint her til tider. Om en skal kritisere så går det vel an å formulere seg på en voksen og saklig måte, ikke dra inn nyrik russer , at hun omtrent ser ut til å treke på gata osv. Sier ikke at du er en del av det som går rett på utseende som for meg fremstår som utspekulert nett mobbing og hetsing. Jeg er enig med deg i at det er noe som er ufint, ja - jeg rapporterer alltid det jeg synes er usaklig - både fordi det ikke er lov og fordi jeg synes det ødelegger veldig for oss som prøver å være saklige. 20
Oz- Skrevet 4. februar 2018 #49470 Skrevet 4. februar 2018 59 minutter siden, virkelig said: Hun skal da hverken stilles ansvarlig for hva andre gjør eller hva hennes mann sier eller gjør. Det er noe de får ta privat . Lars-Kristian Eriksen er styreleder i Carolines firma, Treasures AS, hvor hun er daglig leder. Det gjør at når LKE uttaler seg offentlig om bloggen så er det uomtvistelig knyttet til bedriften og således hennes ansvar. 31
Lin10 Skrevet 4. februar 2018 #49471 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 2 timer siden, Skribent skrev: Hører gjerne fra @Lin10 og @virkelig hva dere synes om det som kommer frem rundt blogging og useriøs drift, deriblant hvordan LKE og HPNH oppfører seg i kommentarfelt osv? Noen refleksjoner rundt seriøsitet i bransjen og uheldige koblinger? Viser til kommentarfeltet blant annet på Facebook i gruppen som omhandler sosiale medier, samt omfattende dokumentasjon de siste sidene i denne tråden om Vixen og debatten i kjølvannet. Det er fra min side et ønske om å forstå hvordan de som (etter eget sigende) heier på Caroline som privatperson og blogger, er så villige til å overse håndfaste bevis på useriøs framferd og forretningsdrift? Hvor går grensen for hva som er alvorlig nok til å revurdere deres syn på bloggere(n)? Er alt bare uskyldig underholdning? Jeg ser at LKE blir latterliggjort her inne, og det jeg har lest av hva han har skrevet inne på kommentarfelt den siste tiden, er da både saklig og treffende. Man må da få lov til å si ifra hvis man opplever noe som ikke er riktig. For meg så virker han som en særs oppegående fyr som er opptatt av å beskytte sin familie. Jeg ser at blogg om toppblogger har blitt diskutert inne på kvinneguiden og tror nok det er diverse årsaker at de ikke kom med til denne awarden. Blant annet at de opptrer anonymt, er et talerør for såkalte kritikere inne på Kvinneguiden, spesielt tråden om CBE hvor de har med påstandene som ikke er faktabasert og omtale av barn til denne. Mange av de såkalte kritikerne her inne, er tydelig på godfot med denne Vicky og Adina. Det at HPNH skulle ha gjort endel annerledes kan jeg se, men håper han har lært av dette. Jeg ser ikke at CBE driver med useriøs fremferd. Det kan nok være noe hun burde gjøre annerledes, men det å hele tiden være utsatt for kritikk og vinkle det negativt her inne uansett hva hun gjør, er ihverfall det jeg kaller useriøs fremferd. Det er som dere har en agenda og det er å ta denne bloggeren. Det er som om hun har et " tryne" som dere ikke liker, og da ser man på alt hun gjør med kritiske øyne. Endret 4. februar 2018 av Lin10 9
Gjest Anna Nas Skrevet 4. februar 2018 #49472 Skrevet 4. februar 2018 21 minutter siden, Oz- skrev: Lars-Kristian Eriksen er styreleder i Carolines firma, Treasures AS, hvor hun er daglig leder. Det gjør at når LKE uttaler seg offentlig om bloggen så er det uomtvistelig knyttet til bedriften og således hennes ansvar. Ikke bare det, han eier halvparten av Treasures AS.
Miranda16 Skrevet 4. februar 2018 #49473 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, Lin10 skrev: . For meg så virker han som en særs oppegående fyr som er opptatt av å beskytte sin familie. Jeg ser at blogg om .Blant annet at de opptrer anonymt, er et talerør for såkalte kritikere inne på Kvinneguiden, spesielt tråden om CBE hvor de har med påstandene som ikke er faktabasert og omtale av barn til denne. Mange av de såkalte kritikerne her inne, er tydelig på godfot med denne Vicky og Adina. Det at HPNH skulle ha gjort endel annerledes kan jeg se, men håper han har lært av dette. Jeg ser ikke at CBE driver med useriøs fremferd. Siden du velger å delta i denne debatten, så ønsker jeg at du utdyper dine påstander, slik andre gjør i denne tråden. Det blir en lite produktiv diskusjon eller seriøs debatt om du ikke kan komme med eksempler på dine oppfatninger 21
Inocybe Skrevet 4. februar 2018 #49474 Skrevet 4. februar 2018 CBE kommer sikkert til å vinne en eller flere priser i kveld. Fullt fortjent for hun og Vixen passer virkelig som hånd i hanske. Vixen promoterer reklame som skal være mest mulig vanskelig for forbrukeren å gjennomskue som reklame. Vixen (via jurylederen) har vist seg å gå rett i "Buhu ikke hets meg"-fosterstilling når det spørres saklige spørsmål om forretningsdriften. Vixen har vist seg å drite i moral, etikk og miljø ved uten problemer å la de som så godt som daglig bryter markedsføringsloven få fortsette, ikke har de problemer med grov utnyttelse av barns privatliv, kroppshysteri eller skamløst overforbruk heller. Alle disse punktene passer glimrende i CBEs forretningsdrift så ja, CBE fortjener absolutt en pris eller to i kveld. 28
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49475 Skrevet 4. februar 2018 30 minutter siden, Lin10 skrev: Jeg ser at LKE blir latterliggjort her inne, og det jeg har lest av hva han har skrevet inne på kommentarfelt den siste tiden, er da både saklig og treffende. Man må da få lov til å si ifra hvis man opplever noe som ikke er riktig. For meg så virker han som en særs oppegående fyr som er opptatt av å beskytte sin familie. Jeg ser at blogg om toppblogger har blitt diskutert inne på kvinneguiden og tror nok det er diverse årsaker at de ikke kom med til denne awarden. Blant annet at de opptrer anonymt, er et talerør for såkalte kritikere inne på Kvinneguiden, spesielt tråden om CBE hvor de har med påstandene som ikke er faktabasert og omtale av barn til denne. Mange av de såkalte kritikerne her inne, er tydelig på godfot med denne Vicky og Adina. Det at HPNH skulle ha gjort endel annerledes kan jeg se, men håper han har lært av dette. Jeg ser ikke at CBE driver med useriøs fremferd. Det kan nok være noe hun burde gjøre annerledes, men det å hele tiden være utsatt for kritikk og vinkle det negativt her inne uansett hva hun gjør, er ihverfall det jeg kaller useriøs fremferd. Det er som dere har en agenda og det er å ta denne bloggeren. Det er som om hun har et " tryne" som dere ikke liker, og da ser man på alt hun gjør med kritiske øyne. Dersom CBE AS hadde rent mel i posen ville de ikke blitt tatt med buksene nede når det gjelder for eksempel; alkoholloven. Dersom de hadde fulgt lovverket og merket reklame, som reklame ville de heller ikke ha blitt kritisert! Du hevder at bedriften ikke er useriøs, men brudd på lovverket er vel nettopp toppen av useriøsitet? Er det ikke?? Hvilke oppegående kommentarer viser du til når det gjelder LKE? Kan du henvise til sak og kommentarer? 25
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #49476 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 42 minutter siden, Lin10 skrev: Jeg ser at LKE blir latterliggjort her inne, og det jeg har lest av hva han har skrevet inne på kommentarfelt den siste tiden, er da både saklig og treffende. Man må da få lov til å si ifra hvis man opplever noe som ikke er riktig.... Hva er saklig og treffende med kommentaren om at politiet ringer dem (Bloggomtoppbloggere), og er involvert? Lars-Kristian Eriksen svarte ikke, når Adina spurte hva han siktet til. Kanskje fordi kommentaren aldri burde vært skrevet? Dokumentasjon: https://imgur.com/a/BQaN1 Endret 4. februar 2018 av Asti
Gjest formula Skrevet 4. februar 2018 #49477 Skrevet 4. februar 2018 6 timer siden, virkelig skrev: Og jeg tar det som en selvfølge at når en blogger diskuteres side etter side så leser en bloggen for å kunne delta i kritikken og diskusjonen . Så det er kling i kassen for CBE Ja, jeg leser bloggen til CBE, har gjort det i mange år, og aldri lagt skjul på det heller. Så hun får klikk fra meg, og det gir henne kling i kassen. Har heller ikke noe personlig ønske om å se bloggen gå nedenom og hjem, for meg kan hun gjerne blogge til hun blir 100. I utgangspunktet fulgte jeg fordi jeg likte bloggen slik den en gang var. Etterhvert ble det mer av gammel vane, og nå følger jeg fordi jeg morer meg, både over innleggene og kommentarfeltet. I tillegg er jeg generelt opptatt av bloggernes påvirkningskraft og medienes samfunnsrolle. På en måte er det litt trist å se hvordan bloggen har blitt, og alt den har vært gjennom av juks med bilder og kommentarer, manglende merking av reklame, barneeksponering etc. Alt dette har gitt bloggen en form for publisitet som kanskje ikke var ønsket av CBE, men som også har vært med på å opprettholde interessen, om enn på en negativ måte. Nå synes jeg det både er komisk og fascinerende å følge denne tilsynelatende dukkehjem-tilværelsen, og hadde det bare vært ørlite selvironi og betydelig mindre selvhøytidelighet i innleggene hadde hun/de vært spart for mye av latterliggjøringen her inne. Sånn som bloggen framstår i dag er det vanskelig å kommentere her uten at det virker som latterliggjøring av både blogg og kommentarfelt. Savner humor og selvironi hos dette paret! (og hos dere som iherdig forsvarer bloggen her inne) På den andre siden er bloggen lettlest, lett å navigere i, og ikke minst: til dels veldig fine bilder.
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49478 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Asti skrev: Hva er saklig og treffende med kommentaren om at politiet ringer dem (Bloggomtoppbloggere), og er involvert? Lars-Kristian Eriksen svarte kke, når Adina spurte hva han siktet til. Kanskje fordi kommentaren ikke var så saklig og treffende? Dokumentasjon: https://imgur.com/a/BQaN1 Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si uten å være frekk.. men oppegående er ikke det første ordet jeg tenkte på. 19
Keaton Skrevet 4. februar 2018 #49479 Skrevet 4. februar 2018 47 minutter siden, Lin10 skrev: Jeg ser at LKE blir latterliggjort her inne, og det jeg har lest av hva han har skrevet inne på kommentarfelt den siste tiden, er da både saklig og treffende. Man må da få lov til å si ifra hvis man opplever noe som ikke er riktig. For meg så virker han som en særs oppegående fyr som er opptatt av å beskytte sin familie. Jeg ser at blogg om toppblogger har blitt diskutert inne på kvinneguiden og tror nok det er diverse årsaker at de ikke kom med til denne awarden. Blant annet at de opptrer anonymt, er et talerør for såkalte kritikere inne på Kvinneguiden, spesielt tråden om CBE hvor de har med påstandene som ikke er faktabasert og omtale av barn til denne. Mange av de såkalte kritikerne her inne, er tydelig på godfot med denne Vicky og Adina. Det at HPNH skulle ha gjort endel annerledes kan jeg se, men håper han har lært av dette. Jeg ser ikke at CBE driver med useriøs fremferd. Det kan nok være noe hun burde gjøre annerledes, men det å hele tiden være utsatt for kritikk og vinkle det negativt her inne uansett hva hun gjør, er ihverfall det jeg kaller useriøs fremferd. Det er som dere har en agenda og det er å ta denne bloggeren. Det er som om hun har et " tryne" som dere ikke liker, og da ser man på alt hun gjør med kritiske øyne. Hva mener du med «godfot»? Og «talerør»? Til det siste: du tar feil. 20
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49480 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Lin10 skrev: Jeg ser at LKE blir latterliggjort her inne, og det jeg har lest av hva han har skrevet inne på kommentarfelt den siste tiden, er da både saklig og treffende. Man må da få lov til å si ifra hvis man opplever noe som ikke er riktig. For meg så virker han som en særs oppegående fyr som er opptatt av å beskytte sin familie. Jeg ser at blogg om toppblogger har blitt diskutert inne på kvinneguiden og tror nok det er diverse årsaker at de ikke kom med til denne awarden. Blant annet at de opptrer anonymt, er et talerør for såkalte kritikere inne på Kvinneguiden, spesielt tråden om CBE hvor de har med påstandene som ikke er faktabasert og omtale av barn til denne. Mange av de såkalte kritikerne her inne, er tydelig på godfot med denne Vicky og Adina. Det at HPNH skulle ha gjort endel annerledes kan jeg se, men håper han har lært av dette. Jeg ser ikke at CBE driver med useriøs fremferd. Det kan nok være noe hun burde gjøre annerledes, men det å hele tiden være utsatt for kritikk og vinkle det negativt her inne uansett hva hun gjør, er ihverfall det jeg kaller useriøs fremferd. Det er som dere har en agenda og det er å ta denne bloggeren. Det er som om hun har et " tryne" som dere ikke liker, og da ser man på alt hun gjør med kritiske øyne. Jeg er ikke helt enig i at alt det han har skrevet er saklig, jeg synes han er et nettroll av dimensjoner og mener at han noen ganger er direkte skadelig for ryktet til bloggen når han holder på som verst. Angrep er ikke alltid det beste forsvar. Jeg synes imidlertid at noen av kommentarene han skrev på slutten av diskusjon inne på Stort og smått ... var bra takter fra hans side - litt mindre bedrevitende og litt mer saklig. 19
Fremhevede innlegg