Mrs O'Donell Skrevet 1. februar 2018 #49341 Del Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, formula skrev: Dette er nå forandret til: "Jeg vet selvfølgelig at det ikke er bra å få dårlig samvittighet for å være syk, " Lurer på hvordan bloggen egentlig hadde sett ut om hun aldri fikk innspill på hvordan den virkelige verden fungerer? Nå blir hun tross alt korrigert innimellom, både i kommentarfelt og fra KG. Seriøst? Jaja, bra at hun tar til seg korrigeringer tross alt. Det er jo utrolig at de ikke har ferdige innlegg som de kan poste på dager som ikke går helt som planlagt. Jeg synes vi ser mindre og mindre til denne stålkontrollen og perfeksjonismen man stadig hører om. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. februar 2018 #49342 Del Skrevet 1. februar 2018 Skjønner ikke problemet! Hun tok seg da vitterlig 5 dager fri for et år siden.. .. men det var jo betalt, så stiller seg nok anderledes da. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 1. februar 2018 #49343 Del Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Inocybe skrev: Er de ikke to fulltidsansatte i firmaet? Skjønner at bloggen ikke kan lage nye bilder når hovedmotivet er syk. Ikke kan de heller skrive tekst som later som det er snille veninne Caroline som chatter med oss, men resten av bloggdriften (sponsorpleie, regnskap med mer) bør kunne gå som normalt. Tror også fansen hadde tatt vel i mot et gjesteinnlegg med fotografens fineste naturbilder for eksempel når nå hun er syk. Ellers burde de ha klart ferdige innlegg som kan publiseres siden en kort bloggpause virker til å være helt kriiise. Syns de virker lite løsningsorienterte og lite kreative. Og lite forståelsesfulle for hvordan samfunnet fungerer uten for villaveggene. De pleier vel å ha ferdigproduserte innlegg i helgene? Veldig (!) merkelig at de ikke har noen "tidløse" ferdiginnlegg på lager i tilfelle sykdom eller andre uforutsette hendelser. Veldig merkelig og veldig useriøst. Det er levebrødet deres det er snakk om, med minst to fulltidsansatte og millionoverskudd. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 1. februar 2018 #49344 Del Skrevet 1. februar 2018 Nå synes jeg snart alt ved CHE sin blogg er falskt, ikke bare sprøyter hun inn alt mulig på seg selv så hun snart ikke er til å kjenne igjen, bilder blir retusjert, svarer noen på et blogginnlegg redigerer hun det mm. Bloggen er den mest useriøse av alle blogger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 1. februar 2018 #49345 Del Skrevet 1. februar 2018 10 timer siden, Honningmor skrev: Så CBE har begynt på, men ikke fullført; juss, journalistikk, og en deltid (sponset!) pt-utdannelse? Mens LK har begynt på, men ikke fullført deltidsutdannelse på BI og nettstudier i ernæring. Og hva skjer med det nettstudiet i foto? 3 av disse tingene ble avbrutt før de fikk barn, og resten er forsøkt fullført mens de begge to jobber 100% med en BLOGG hjemme i sin egen stue, har barna i barnehagen og nesten fri tilgang på barnevakt!? Samtidig påberoper de seg fagkunnskap innen alt fra ernæring til medisin, trening og whatnot etter å ha brukt uker på å "studere" én fagartikkel? Jaujau. Noen som vet om Frua til Frua har fullført en trenerutdanning?Så vidt jeg vet er han nå spillende trener for 6. divisjonslaget Tune IL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 1. februar 2018 #49346 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, Kleenex skrev: Noen som vet om Frua til Frua har fullført en trenerutdanning?Så vidt jeg vet er han nå spillende trener for 6. divisjonslaget Tune IL Jeg vet for min del ingenting om hva disse to har fullført. Tung intellektuell ballast siver ikke mellom linjene. Men med tanke på hvor allvitende de ønsker å fremstå vil jeg likevel gå ut i fra at dersom de noensinne fullfører noe, blir det publisert før noen får sagt «fillers». Endret 1. februar 2018 av Skribent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 1. februar 2018 #49347 Del Skrevet 1. februar 2018 Frua ser virkelig ut som et helt annet menneske eller helst seg selv kanskje i kveldens blogginnlegg? Er det kanskje slik Frua egentlig ser ut, og uten at herr Eriksen har gått berserk i photoshop? Herr Eriksen burde virkelig tatt seg sammen for å få Frua til å framstå best og mest naturlig hver dag og hver uke. Ikke bare når det arrangeres fotografering med innleid fotograf. Jeg skjønner ikke vitsen med å gjøre Frua så ugjenkjennelige? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 1. februar 2018 #49348 Del Skrevet 1. februar 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. februar 2018 #49349 Del Skrevet 1. februar 2018 To ting jeg lurer på: 1. Var LC med på 3-timers turen til Holmsbu? 2. Redigere egne kommentarer? Really...? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. februar 2018 #49350 Del Skrevet 1. februar 2018 34 minutter siden, Kleenex skrev: Frua ser virkelig ut som et helt annet menneske eller helst seg selv kanskje i kveldens blogginnlegg? Er det kanskje slik Frua egentlig ser ut, og uten at herr Eriksen har gått berserk i photoshop? Herr Eriksen burde virkelig tatt seg sammen for å få Frua til å framstå best og mest naturlig hver dag og hver uke. Ikke bare når det arrangeres fotografering med innleid fotograf. Jeg skjønner ikke vitsen med å gjøre Frua så ugjenkjennelige? Fordi hun/de ønsker at hun fremstår så perfekt som mulig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 1. februar 2018 #49351 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg håper virkelig at resultatet fra bildeshoten blir finere når det nye firmaet presenterer det ferdige resultatet. For jeg synes ikke disse bildene var fine. Håret ser ugredd og fettete ut, og modellen kan ikke posere. 😱 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1. februar 2018 #49352 Del Skrevet 1. februar 2018 Fortsatt ikke noen hvit flekk på haken? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 1. februar 2018 #49353 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes hun er hundre ganger penere når andre fotograferer henne, faktisk hvem som helst andre enn ektemannen. Hun ser glad og naturlig ut på disse bildene, og med 'rufsete og ustelt' hår blir faktisk treningbildene troverdige. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 1. februar 2018 #49354 Del Skrevet 1. februar 2018 11 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg synes hun er hundre ganger penere når andre fotograferer henne, faktisk hvem som helst andre enn ektemannen. Hun ser glad og naturlig ut på disse bildene, og med 'rufsete og ustelt' hår blir faktisk treningbildene troverdige. Det er LKE som har tatt disse bildene. Men hun er muligens mindre sminket og striglet. Ellers er det som vanlig synes jeg. Sløret blikk og gapesmil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. februar 2018 #49355 Del Skrevet 1. februar 2018 CBE oppfordrer til å handle alt mulig fra denne nettbutikken hvor hun skryter av at hun handler alt til trening. Betaler vel ikke ei krone for noe av det og det har jeg ikke tenkt å gjøre, heller. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 1. februar 2018 #49356 Del Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, formula skrev: Det er LKE som har tatt disse bildene. Men hun er muligens mindre sminket og striglet. Ellers er det som vanlig synes jeg. Sløret blikk og gapesmil. Ok. Da er det vel stylingen (og etterbehandlingen) som er bedre. Jeg likte i hvert fall disse bildene mye bedre enn de gjennomredigerte voksdukkebildene som ellers er på bloggen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 1. februar 2018 #49357 Del Skrevet 1. februar 2018 2 timer siden, cerruti skrev: To ting jeg lurer på: 1. Var LC med på 3-timers turen til Holmsbu? 2. Redigere egne kommentarer? Really...? Når du ikke tror dine egne øyne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 1. februar 2018 #49358 Del Skrevet 1. februar 2018 8 timer siden, formula skrev: Nå har CBE begynt å redigere kommentarer fra leserne: HANNE 1 TIME SIDEN SVAR Seriøst? Du redigerte innlegget mitt?? CAROLINE BERG ERIKSEN 1 TIME SIDEN Ja, jeg tok bort det fullstendig unødvendige stikket du kom med på slutten Er det mulig? Hun rett og slett tar bort det som ikke passer, etter først å ha sluppet det gjennom sensuren! http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/calling-in-sick-2/#comments Sykt!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 1. februar 2018 #49359 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) 10 timer siden, Surikatt skrev: CBE oppfordrer til å handle alt mulig fra denne nettbutikken hvor hun skryter av at hun handler alt til trening. Betaler vel ikke ei krone for noe av det og det har jeg ikke tenkt å gjøre, heller. Burde gå greit å la være å handle der, særlig ettersom de sponser Sophie Elise(!) også. Boikott 😊 egentlig synd å kutte ut x-life, men akter ikke å bidra med ei krone der nå når de bruker to bloggere som fronter et helt galt utseendefokus, og kan vel ikke akkurat si at noen av dem lyser av treningsglede eller -inspirasjon. Endret 2. februar 2018 av korallrev 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 2. februar 2018 #49360 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Hvis jeg ikke visste det, hadde jeg ikke trodd det var samme dama! https://imgur.com/a/dJ1v6 Om ikke annet ser jeg at samme person kan se utrolig forskjellig ut avhengig av hvordan man sminker og redigerer og retusjerer og justerer vinkler og posisjoner og lys og hva vet jeg. Jeg blir 1000 ganger mer inspirert av sånne bilder man kan identifisere seg med enn av ihjelredigerte modellposeringsbilder Håper det fortsetter sånn Edit: Ser at det bildet også er lagret som kopi (redigert?) opptil flere ganger.. Filnavn: 2018/01/73A4392-1-copy-kopi.jpg Endret 2. februar 2018 av Crash 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg