Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, Vipser skrev:

LKE nyter suksessen mer når folk prøver å dra ham ned, i følge siste instapost.. :huh:

er ikke det et CBE-sitat?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, MissLucy skrev:

Er nok ikke så ulike de to. I blandt virker de å være samme person.

• Liker 17
Gjest Skribent
Skrevet
1 minutt siden, MissLucy skrev:

Jo, tenkte det samme - snakk om to unger i sandkassa :ler: 

Skrevet
21 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Haha! Og peterpeters klapper selvsagt.

Seriøst, voksne mannfolk altså! Oppfører seg som småunger i skolegården. Litt spesielt når det er kona som faktisk er mest kjent og tjener mest i huset. LASSIISSSSSS! DET ER BJØØØØØRG SOM TJENER SPENNA DIN DOTT!!

(ref: https://www.instagram.com/p/Bedu_q9DDnW/?taken-by=larskristianeriksen  et annet puteflaut kommentarfelt. Lasse: hold deg unna tastaturet når du drikker og når du er opprørt)

Dette paret slipper jo å snakke sammen på daten sin! De skriver offentlig istedenfor..🤔Ikke særlig mange gratulasjoner på kommentarene hennes heller dette året..🤔

• Liker 10
Skrevet

Såvidt jeg ser har ikke LKE dokumentert påstanden om BOTB i SoMe gruppa på FB! 

Løgn igjen altså...

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

Løgn igjen altså...

Ja løgn. 

Vent nå litt. Var det ikke slike spekulative, løgnaktige påstander han så tydelige tok avstand fra noen setninger før?

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Løgn igjen altså...

Botb gikk jo ut og fortalte hva som skjedde når det skjedde. Man fremstår som en idiot når man i ettertid kommer med "fakta". Hadde det vært sant hadde de garantert skrevet om det på bloggen sin den gang det skjedde.

Skrevet
18 minutter siden, Skribent skrev:

Han har tålt dårlig å bli «hemmafru» i Særp, ser det ut til. Er ikke så gøy å sitte alene i sitt gylne bur mens kona tjener pengene, kanskje.

Egentlig kan jeg ikke skjønne annet enn at det må bli identitetskriser av sånt, det er naturlig å definere seg til dels ut fra eget virke. Her drukner både han og hun i rotteracet og dansen rundt gullkalven, og tar unger, familie og venner med i samme slengen. Trist skue, i grunnen.

Sleng på de raptusene hemmafru får når hovedpersonen slipper ut av borgen en kveld så må man bare lure på hva bunnpunktet blir - det er skremmende nok at bunnen åpenbart er enda flere etasjer ned, før det uunngåelig blir bråstopp.

Helt enig i det du skriver! Men i hans, LKE-verden, så tjener de nok pengene sammen. Er nok derfor han tar seg så til rette på bloggen og i kommentarfelt.. Som en annen nevner så er frua nå bare et objekt -og den dårlige kvaliteten er nok basert på hans dårlig beslutninger. 

Virker som hun koser seg mest med morgentrim, diverse «møter» i Oslo og ei litta vinskvett i helgene. Ukene er jo så og si identiske; Kommer med verken noe nytt, inspirerende eller ser ut til å ta til seg kritikk eller legitime spørsmål så lenge det ikke inkluderer «kyss, klapp og klem». -Er jo helt hinsides at de kan tjene så godt på annonsører? 

• Liker 21
Skrevet

CBE har overlatt overlatt kommunikasjonsarbeidet til mannen og om hun ikke synes mannen hadde gjorde en god jobb, hadde det vært slutt på galskapen for lenge siden. Hun vet bare ikke bedre.

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, engangstilfelle skrev:

"Watching other people work 24/7 to pull you down makes the taste of success even sweeter 👊🏼" https://www.instagram.com/p/BegRF9ODnkJ/?hl=nb&taken-by=larskristianerikse

Usikker på hvilket glass han drikker av, for nei, success tastes even sweeter when you've earned it, LKE.

Hvem sin suksess? Hans? En avdanka fotballspiller som er ansatt i sin kones firma?

Det er en helt ok jobb det, selvsagt, men så suksessrik vil jeg ikke si at mr fotballfrue er. 

• Liker 28
Skrevet

Merker jeg er over snittet nysgjerrig på IG posten til fruen til fruen. Kan noen legge ut imgur?

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, Liver skrev:

Merker jeg er over snittet nysgjerrig på IG posten til fruen til fruen. Kan noen legge ut imgur?

Han har åpen profil!

• Liker 3
Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg elsker ærlige-Åge/fotballfruemannen. :rodmer: Jeg håper CBE finner på mye gøy i tiden fremover, for det er så gøy når Ærlige-Åge er alene hjemme. :hoho: 

Det bildet på IG er jo helt fantastisk. Kjære, LKE - it aint over 'till the fat lady sings.  Enjoy the ride! :kyss:

Og så er "the lady" feit i tillegg ... skrekk og gru :fnise: 

Gjest CecilieX
Skrevet

Den instagamposten kunne godt vært illustrasjonen til ordet selvhøytidelig i bokmålsordboka. 

Episk bildebruk LK!

Skrevet

Det jeg lurer på etter å ha lest de siste sidene her; Har noen konfrontert LKE med hva BOTB skriver om at de ikke har blitt kontaktet av politet?

• Liker 6
Gjest Skribent
Skrevet (endret)
44 minutter siden, SKE87 skrev:

Det jeg lurer på etter å ha lest de siste sidene her; Har noen konfrontert LKE med hva BOTB skriver om at de ikke har blitt kontaktet av politet?

De har svart ham selv, i kommentarfeltet i gruppen på Facebook. Både HPNH og LKE blir konfrontert med konkrete spørsmål og spurt om dokumentasjon. Pr i går kveld var det ikke besvart. 

Det skriker profesjonalitet fra begge sider :ironi: Er CBE virkelig komfortabel med hvordan dette utspiller seg? 

Endret av Skribent
Typo
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...