Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest xx girl xx
Skrevet
19 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Tenk så mye cred frua kunne fått dersom hun hadde valgt å boikotte Vixen der begrunnelsen var innrømmelse om at de ikke hadde merket riktig, at de mente de ikke var buisiness, men dagbok, osv... benyttet sjansen til en liten makover, starte på nytt. Det er ikke farlig å mene noe, Caroline!

Hun kunne jo virkelig brukt dette til å forbedre omdømmet sitt. Som du skriver, rett og slett starte litt på nytt. Få gnisten tilbake. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, xx girl xx skrev:

Hun kunne jo virkelig brukt dette til å forbedre omdømmet sitt. Som du skriver, rett og slett starte litt på nytt. Få gnisten tilbake. 

Virker egentlig som LKE har full styring prdd, og at CBE meninger ikke betyr noe. Hun er frontfiguren mens han driver. Ikke rart bloggen har tatt en helomvending, til det negative. Han er i ferd med å kjøre skuta langt på land om ikke hun snart står mer opp for merkevaren sin. Blir helt feil å bruke henne (og barna, for den saks skyld) som «modeller» når han tar seg av innhold og IKKE MINST kommentarer. 

Greit kan kan ta bilder, men burde stoppet der. Bråstopp! 

• Liker 17
Skrevet

LKE nyter suksessen mer når folk prøver å dra ham ned, i følge siste instapost.. :huh:

• Liker 8
Skrevet

Jeg er enig med dere som skriver at LK burde holdt seg langt unna bloggen. Han skriver jo 'vi gjør' sånn og sånn, 'vi mener' at... synes det er litt ekkelt at en godt voksen mann sitter og planlegger hvordan konen skal tjene mest mulig på deres felles familieliv. Det er noe utrolig lite mandig over det! Han bør skape seg sin egen karriere.

• Liker 33
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Vipser skrev:

LKE nyter suksessen mer når folk prøver å dra ham ned, i følge siste instapost.. :huh:

Han er rett og slett en skummel fyr! Og han bør spørre seg selv hvordan man måler suksess...

Endret av Pås
  • Liker 16
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Endelige skrev:

Virker egentlig som LKE har full styring prdd, og at CBE meninger ikke betyr noe. Hun er frontfiguren mens han driver. Ikke rart bloggen har tatt en helomvending, til det negative. Han er i ferd med å kjøre skuta langt på land om ikke hun snart står mer opp for merkevaren sin. Blir helt feil å bruke henne (og barna, for den saks skyld) som «modeller» når han tar seg av innhold og IKKE MINST kommentarer. 

Greit kan kan ta bilder, men burde stoppet der. Bråstopp! 

Jeg har også merket en veldig kvalitetsendring på bloggen siden LKE sluttet med fotball og ble fulltidsansatt i Treasures (heter det fortsatt det?). Jeg tror det er fordi han har tatt større kontroll over den "kreative utviklingen" av bloggen, hva som blir publisert og hvordan. Innholdsmessig syntes jeg bloggens frontperson CBE har gått fra å være "subjekt til objekt", om dere forstår. Og det passer jo bra med at bloggen går fra å handle om "meg" til å handle om "kona mi". Litt vanskelig å beskrive hva jeg mener... men jeg syntes det er merkbart at før handlet bloggen om CBE sett gjennom sine egne øyne, nå handler den om CBE sett gjennom ektemannens øyne. Dessverre er bloggen bare tommere, dummere og mer unaturlig enn noensinne.

Endret av Alice123
  • Liker 49
Skrevet
6 timer siden, pøbelsara skrev:

Altså. :hoho: 

Det er tragisk at BOTB blir kjørt, men det er uendelig morsomt at bedreviteren "jegharsannheten"-Ærlige Åge går så inn i granskauen i baret som han har gjort her. Noen brukte eksemplet med Freia-kampanjen til fruen som et typisk eksempel på overlagt juks som burde slås ned på, og så går han bananas i kommentarfeltet igjen. Jeg håper BOTB sjekker ut hva de kan gjøre med hans påstand om at de har fått politiet på nakken for noe de har skrevet.

Og unnskyldningene til herr Fruemann/Ærlige Åge om hvorfor de ikke merket den Freia-annonsen er virkelig noe av det mest patetiske jeg har lest.

Hjelpes. De er liksom seriøse folk som er best i klassen. Jeg ler og ler. :hoho: 

Jeg elsker når Frua lar Lassebasse være alene hjemme🤣🤣. Håper på en hel helg neste gang. Lurer på om han blir med på vixen eller får lov å være hjemme uten tilsyn 🙄🤪. 

• Liker 18
Gjest engangstilfelle
Skrevet
29 minutter siden, Vipser skrev:

"Watching other people work 24/7 to pull you down makes the taste of success even sweeter 👊🏼" https://www.instagram.com/p/BegRF9ODnkJ/?hl=nb&taken-by=larskristianerikse

Usikker på hvilket glass han drikker av, for nei, success tastes even sweeter when you've earned it, LKE.

Gjest formula
Skrevet
16 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg har også merket en veldig kvalitetsendring på bloggen siden LKE sluttet med fotball og ble fulltidsansatt i Treasures (heter det fortsatt det?). Jeg tror det er fordi han har tatt større kontroll over den "kreative utviklingen" av bloggen, hva som blir publisert og hvordan. Innholdsmessig syntes jeg bloggens frontperson CBE har gått fra å være "subjekt til objekt", om dere forstår. Og det passer jo bra med at bloggen går fra å handle om "meg" til å handle om "kona mi". Litt vanskelig å beskrive hva jeg mener... men jeg syntes det er merkbart at før handlet bloggen om CBE sett gjennom sine egne øyne, nå handler den om CBE sett gjennom ektemannens øyne. Dessverre er bloggen bare tommere, dummere og mer unaturlig enn noensinne.

Jeg er enig i den observasjonen. Den smule spontanitet hun hadde er helt borte, og hele bloggen virker mer kalkulert og beregnende. To innlegg pr dag (hvorfor jobbe mer enn man må om man likevel tjener det samme?) hvorav ett er "personlig" og ett er reklame. CBE er objektet som skal være i fokus, alltid perfekt, selv i et "morsomt og uhøytidlig" innlegg om en vissen kaktus. Alt av personlighet er forsvunnet fra bloggen, sakte men sikkert. Tilbake står det glansede magasinet, uendelig kjedelig og intetsigende.

Skrevet

Nå rødmet jeg. Så ufattelig kleint. 

• Liker 17
Skrevet

Haha! Og peterpeters klapper selvsagt.

Seriøst, voksne mannfolk altså! Oppfører seg som småunger i skolegården. Litt spesielt når det er kona som faktisk er mest kjent og tjener mest i huset. LASSIISSSSSS! DET ER BJØØØØØRG SOM TJENER SPENNA DIN DOTT!!

(ref: https://www.instagram.com/p/Bedu_q9DDnW/?taken-by=larskristianeriksen  et annet puteflaut kommentarfelt. Lasse: hold deg unna tastaturet når du drikker og når du er opprørt)

• Liker 21
Gjest formula
Skrevet
34 minutter siden, Vipser skrev:

Altså, hvem er det som jobber 24/7 for å dra ham/dem ned? Aner vi en liten paranoia her, eller hva mener han egentlig?:vetikke:

Skrevet

"So freakin deserved", og en knyttneve?? Mot hvem?

• Liker 14
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Vipser skrev:

Ja den svei jo godt, fra en brevkurs-fotograf som er kjent for å være "mannen til fotballfrue" :filer: 

https://www.dagbladet.no/sport/mannen-til-fotballfrue-legger-opp/66599643

https://www.f-b.no/fotball/sarpsborg/sport/raymond-kvisvik-og-lars-kristian-eriksen-skal-spille-i-6-divisjon/s/5-59-711687

https://www.tv2.no/a/8848049/

Endret av Ultiva
  • Liker 25
Skrevet

På tide at CBE strammer inn tøylene til den hvite ridderen sin etterhvert nå... Jeg  hadde hvertfall vært dritflau hvis mannen min hadde holdt på sånn i mitt "gode" navn. 

• Liker 34
Skrevet (endret)
7 minutter siden, formula skrev:

Altså, hvem er det som jobber 24/7 for å dra ham/dem ned? Aner vi en liten paranoia her, eller hva mener han egentlig?:vetikke:

Jeg har iallfall satt til side jobb, mann og barn for å følge bloggen deres og gi dem motgang 24/7. Regner med jeg har mange med meg. 

Jeg lurer. Hva/hvem tror de at er? Verdens midtpunkt?

Endret av MissCortado
  • Liker 43
Skrevet
5 minutter siden, formula skrev:

Han tenker nok på BOTB. At de nyter at han har feilet med å prøve å dra de ned ved å spre løgner.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, formula skrev:

De klarer fint å dra seg selv ned 24/7...

BOTB og KG bare påpeker det de gjør. :ler: 

Endret av Asti
Gjest Max Potente
Skrevet

Uff da, snakk om å kjempe mot vindmøller! Den sterke Ridder Lars-Kristian Eriksen er ute med lansen igjen! 

Kanskje han burde få seg en ordentlig jobb og ikke gå sånn og surve hjemme? Han virker jo bare mer og mer sur og irritabel der han går hjemme og mumler i skjegget.

Gjest Skribent
Skrevet

Han har tålt dårlig å bli «hemmafru» i Særp, ser det ut til. Er ikke så gøy å sitte alene i sitt gylne bur mens kona tjener pengene, kanskje.

Egentlig kan jeg ikke skjønne annet enn at det må bli identitetskriser av sånt, det er naturlig å definere seg til dels ut fra eget virke. Her drukner både han og hun i rotteracet og dansen rundt gullkalven, og tar unger, familie og venner med i samme slengen. Trist skue, i grunnen.

Sleng på de raptusene hemmafru får når hovedpersonen slipper ut av borgen en kveld så må man bare lure på hva bunnpunktet blir - det er skremmende nok at bunnen åpenbart er enda flere etasjer ned, før det uunngåelig blir bråstopp.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...