Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Lopploella skrev:

Hun forlot altså 30-årene i går. Rett fra 30 til 40-åra, hei hvor det går!

Bare å prioritere rett, så blir man så effektiv at tiår bare flyr forbi!

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Gjest Anna Nas
Skrevet (endret)

Jeg har ikke selv sett at styreformannen i Treasures AS har uttalt seg om politikontakt med eller politianmeldelse av BOTB (han kan faktisk ikke ta bedriftseierhatten av når han diskuterer ting som angår bedriften han eier halvparten av), men hvis han som kommersiell aktør sprer rykter om privatpersoner er det alvorlig.

Det LKE driver med her har i motsetning til det BOTB driver med, ikke med ytringsfrihet, bidrag til samfunnsdebatt eller sak med almen interesse å gjøre. Det han holder på med er mer sannsynlig med det mål for øye å sverte, ta hevn og skremme BOTB til stillhet. 

Ytringsfrihetsvernet er sterkere for privatpersoner (BOTB) enn for bedriftseier Eriksen. Var jeg BOTB, ville jeg engasjert en jurist til å vurdere det som skjer. Jeg deltar også mer enn gjerne på en kronrulling til juridisk bistand til BOTB, hvis de ønsker klarhet i rettigheter til ytringsfrihet og eventuelt hvordan de skal gripe an eventuell løgn og ryktespredning fra LKE og andre bedrifter. Det finnes jo flere måter å samle inn penger på uten at giveres identitet blir kjent og med åpenhet om størrelse på beløp som er samlet inn. 

BOTB gjør jo egentlig ikke stort annet enn vi som privatpersoner gjør her på KG; kommenterer bloggbedriftenes kommunikasjon og reklameaktiviteter. 

Jeg lurer forresten litt på Vixens motivasjon for å la BOTB komme til finalen for deretter å diske dem til spott og spe for flest mulig lesere. Hvilke interesser er det Vixen og juryen der beskytter, egentlig? Jeg synes hele greia lukter vondt.

Edit: Nå oppdaget jeg denne Svartelisten til Hans-Petter Nygård-Hansen. At Vixens juryformann, som selv fremhever seg som "Utpekt som en av Norges mest innflytelsesrike på internett i juli 2017 av Nettavisen." henger ut en deltakerblogg på Vixen, som han selv har sluppet inn der og til semifinaleplass (eller finale?), er dønn useriøst. Nesten på grensen til ondskapsfullt.

Endret av Anna Nas
Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, Anna Nas skrev:

Jeg har ikke selv sett at styreformannen i Treasures AS har uttalt seg om politikontakt med eller politianmeldelse av BOTB (han kan faktisk ikke ta bedriftseierhatten av når han diskuterer ting som angår bedriften han eier halvparten av), men hvis han som kommersiell aktør sprer rykter om privatpersoner er det alvorlig.

Det LKE driver med her har i motsetning til det BOTB driver med, ikke med ytringsfrihet, bidrag til samfunnsdebatt eller sak med almen interesse å gjøre. Det han holder på med er mer sannsynlig med det mål for øye å sverte, ta hevn og skremme BOTB til stillhet. 

Ytringsfrihetsvernet er sterkere for privatpersoner (BOTB) enn for bedriftseier Eriksen. Var jeg BOTB, ville jeg engasjert en jurist til å vurdere det som skjer. Jeg deltar også mer enn gjerne på en kronrulling til juridisk bistand til BOTB, hvis de ønsker klarhet i rettigheter til ytringsfrihet og eventuelt hvordan de skal gripe an eventuell løgn og ryktespredning fra LKE og andre bedrifter. Det finnes jo flere måter å samle inn penger på uten at giveres identitet blir kjent og med åpenhet om størrelse på beløp som er samlet inn. 

BOTB gjør jo egentlig ikke stort annet enn vi som privatpersoner gjør her på KG; kommenterer bloggbedriftenes kommunikasjon og reklameaktiviteter. 

Jeg lurer forresten litt på Vixens motivasjon for å la BOTB komme til finalen for deretter å diske dem til spott og spe for flest mulig lesere. Hvilke interesser er det Vixen og juryen der beskytter, egentlig? Jeg synes hele greia lukter vondt.

Edit: Nå oppdaget jeg denne Svartelisten til Hans-Petter Nygård-Hansen. At Vixens juryformann, som selv fremhever seg som "Utpekt som en av Norges mest innflytelsesrike på internett i juli 2017 av Nettavisen." henger ut en deltakerblogg på Vixen, som han selv har sluppet inn der og til semifinaleplass (eller finale?), er dønn useriøst. Nesten på grensen til ondskapsfullt.

Er de ikke riktig kloke? Sprer falske nyheter😂 Har nok sett for mye på Donald T. Så han der skal vurdere hva som er seriøst?Det var da rette mannen😂

Tror jeg må lage en nettside over falske konkurranser. Her vil mange komme med. 

Wixen og bloggere har blitt en farse.

Gjest formula
Skrevet
12 minutter siden, Xstrella skrev:

Hvorfor er det slettet på facebook?

Det er ikke slettet noe såvidt jeg kan se. Deler av LKEs kommentar:

"Men en ting skal de ha! Når politiet ringer dem for å be dem ta ned blogginnlegg, så handler de svært raskt :) Spørs dog om "redelig" er det første ordet jeg kommer på når det går så langt at politiet involverer seg."

Gjest Xstrella
Skrevet

Ok jeg så ikke innlegget der. Det var der tidligere. 

Skrevet

Altså. :hoho: 

Det er tragisk at BOTB blir kjørt, men det er uendelig morsomt at bedreviteren "jegharsannheten"-Ærlige Åge går så inn i granskauen i baret som han har gjort her. Noen brukte eksemplet med Freia-kampanjen til fruen som et typisk eksempel på overlagt juks som burde slås ned på, og så går han bananas i kommentarfeltet igjen. Jeg håper BOTB sjekker ut hva de kan gjøre med hans påstand om at de har fått politiet på nakken for noe de har skrevet.

Og unnskyldningene til herr Fruemann/Ærlige Åge om hvorfor de ikke merket den Freia-annonsen er virkelig noe av det mest patetiske jeg har lest.

Hjelpes. De er liksom seriøse folk som er best i klassen. Jeg ler og ler. :hoho: 

• Liker 46
Skrevet
9 minutter siden, pøbelsara skrev:

Altså. :hoho: 

Det er tragisk at BOTB blir kjørt, men det er uendelig morsomt at bedreviteren "jegharsannheten"-Ærlige Åge går så inn i granskauen i baret som han har gjort her. Noen brukte eksemplet med Freia-kampanjen til fruen som et typisk eksempel på overlagt juks som burde slås ned på, og så går han bananas i kommentarfeltet igjen. Jeg håper BOTB sjekker ut hva de kan gjøre med hans påstand om at de har fått politiet på nakken for noe de har skrevet.

Og unnskyldningene til herr Fruemann/Ærlige Åge om hvorfor de ikke merket den Freia-annonsen er virkelig noe av det mest patetiske jeg har lest.

Hjelpes. De er liksom seriøse folk som er best i klassen. Jeg ler og ler. :hoho: 

Du er bare misunnelig du @pøbelsara🤓😉 Det er i alle fall min store drøm å bli så til de grader avkledd blant kollegaer og allmenheten generelt 🙏

• Liker 22
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Du er bare misunnelig du @pøbelsara🤓😉 Det er i alle fall min store drøm å bli så til de grader avkledd blant kollegaer og allmenheten generelt 🙏

Og INGEN våger (eller ønsker?) å trykke like på verken hans eller juryformanns svar. Skjønner godt at ingen vil assosieres med noen av dem.

Endret av Andrea89
  • Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, Andrea89 skrev:

Og INGEN våger (eller ønsker?) å trykke like på verken hans eller juryformanns svar. Skjønner godt at ingen vil assosieres med noen av dem.

Bør man kanskje da forstå man bør be om unnskyldning og heller skylde på fylla når man skrev? Når ingen liker en kommentar så bør dere være en indikator.

Skrevet
1 minutt siden, Senil skrev:

Bør man kanskje da forstå man bør be om unnskyldning og heller skylde på fylla når man skrev? Når ingen liker en kommentar så bør dere være en indikator.

Ifølge ham er det vel bare bitre, trygdede kvinneguiden-troll som følger med i den tråden uansett...

• Liker 24
Gjest engangstilfelle
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Andrea89 skrev:

De som ønsker å trykke like på deres svar er nok av samme kaliber og dermed hadde dem våget. Jeg konkluderer derfor med at de ikke har noe støtte der ute, de to karene der.

Endret av engangstilfelle
Skrevet
10 minutter siden, engangstilfelle skrev:

De som ønsker å trykke like på deres svar er nok av samme kaliber og dermed hadde dem våget. Jeg konkluderer derfor med at de ikke har noe støtte der ute, de to karene der.

Ser at han er på likerunde selv på kommentarer som sier ham imot nå, hva enn det skal bety. Kanskje han prøver å formidle at «jeg lar meg ikke affisere av slike tøvete kommentarer»? Han kan i alle fall prøve å overbevise seg selv om at det er signalet han sender ut...

• Liker 11
Skrevet

Når han er alene hjemme; så bør han holde seg unna Whisky Sour og nettet...

• Liker 29
Gjest formula
Skrevet (endret)

Man kan jo lure på hva CBE synes om denne kveruleringen til mannen støtt og stadig? For mens hun standhaftig bedyrer at hun endelig er på rett plass her i livet og at alt er så fint, så tyder LKEs oppførsel på at han absolutt ikke føler det samme.

Tipper bloggen hadde vært både bedre og ærligere uten hans medvirkning, og kanskje en annen type jobb hadde holdt ham beskjeftiget såpass at han ikke hadde tid til å overvåke alt som er av sosiale medier. Mens hun på sin side kunne lettere forsvart det hektiske livet hun til stadighet forteller at hun har. Med en mann med så lite impulskontroll vet hun jo aldri når det braker løst i ett eller annet kommentarfelt, der han setter både seg selv og bloggen i et underlig lys. Til og med på bursdagen hennes må han slenge med leppa.

Har full forståelse for hennes behov for både avstressende bad og digitale beroligende piller. Nei, få deg en ordentlig jobb LK, du har ikke godt av å traske hjemme sammen med kona.:nei:

Endret av formula
Skrevet
2 timer siden, Andrea89 skrev:

Trykker du 'liker' blir du blokkert, sånn er det bare...  Fruemannen er virkelig god underholdning i kommentarfeltet 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Juliannaos skrev:

Når han er alene hjemme; så bør han holde seg unna Whisky Sour og nettet...

He he

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

Gjest SelinaKyle
Skrevet

Tenk så mye cred frua kunne fått dersom hun hadde valgt å boikotte Vixen der begrunnelsen var innrømmelse om at de ikke hadde merket riktig, at de mente de ikke var buisiness, men dagbok, osv... benyttet sjansen til en liten makover, starte på nytt. Det er ikke farlig å mene noe, Caroline!

Gjest formula
Skrevet
8 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Tenk så mye cred frua kunne fått dersom hun hadde valgt å boikotte Vixen der begrunnelsen var innrømmelse om at de ikke hadde merket riktig, at de mente de ikke var buisiness, men dagbok, osv... benyttet sjansen til en liten makover, starte på nytt. Det er ikke farlig å mene noe, Caroline!

Det hadde vært fantastisk! Men lettere å se for seg en flygende gris faktisk.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...