Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Chloe87 skrev:

Ja, hvorfor må hun det er vel heller spørsmålet? 

Og jeg lurer på hvorfor hun ikke skal "få lov" til å skryte av det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Hvorfor ikke?

de fleste oppfatter vel selvskryt som både latterlig og ufordragelig. Hvis det ikke er et problem for en, så er det selvfølgelig bare å kjøre på, men man kan jo ikke styre hvordan andre oppfatter det. Dette er jo de fleste obs på; hvis ikke hadde ikke fenomenet humble brag eksistert.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
Akkurat nå, J.. skrev:

Hvorfor har hun behovet for å skryte i det hele tatt tenker jeg da? En selvsikker person higer jo ikke etter skryt og komplimenter slik som hun gjør. Hun oppfører seg som jeg gjorde i min verste tenåringsfase. Dama er 30 år og tobarnsmor. Kanskje på tide å slutte med flashing av den flate magen nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Før misunnelses kortet blir dratt frem så må jeg bare få si at jeg syntes Caroline er ei flott dame, men det er bare det at jeg ikke forstår meg helt på dette bekreftelsesbehovet hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chloe87 skrev:

Hvorfor har hun behovet for å skryte i det hele tatt tenker jeg da? En selvsikker person higer jo ikke etter skryt og komplimenter slik som hun gjør. Hun oppfører seg som jeg gjorde i min verste tenåringsfase. Dama er 30 år og tobarnsmor. Kanskje på tide å slutte med flashing av den flate magen nå? 

At du tar deg nær av at hun viser frem kroppen sin går jo på deg selv,ikke henne.

La henne nå skryte seg blå på snap om hun vil,det er faktisk bare å slette henne hvis det svir så godt i magen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, J.. skrev:

At du tar deg nær av at hun viser frem kroppen sin går jo på deg selv,ikke henne.

La henne nå skryte seg blå på snap om hun vil,det er faktisk bare å slette henne hvis det svir så godt i magen.

eh, det er vel ingen som sier de tar seg nær av det? Nå overtolker du ganske drøyt og spekulativt her.

kommentarene går vel heller på at man undrer seg over motivasjonen hennes, og diskuterer hvordan den type innlegg typisk blir oppfattet av folk flest

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87
1 minutt siden, J.. skrev:

Jeg følger henne ikke på snap, men er innom bloggen av og til. 

Ja, hun får all del skryte så mye hun vil. Får bare håpe de to små ikke fanger opp hvor kroppsfiksert deres mor er når de blir store nok til å skjønne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Det er ingen som sier at CBE ikke skal få lov, men hvorfor? Det er ikke uvanlig å være ute av døra kl 0700 på en hverdag. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lopploella said:

Takk for link. Helt tydelig at denne samtalen gikk langt over hodet på denne (for meg ukjente) bloggeren. Syns også det er påfallende at det alltid skal nevnes jantelov og lav takhøyde, når disse blogge-damene uttaler seg. Tror de virkelig at Norge er verst på netthets? Prøv å slå deg opp som influencer i USA eller i England, og se hvor mye grusomme ting en får slengt etter seg...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Liver skrev:

Kjøpefesten fortsetter hos CBE 😭

Hvorfor i alle dager trenger hu løftesko? Ved hennes nivå vil vekter på gulvet eller trening i sokkelesten oppnå det samme!

Det blir så lite troverdig at jeg har ikke ord! Kan hun ikkje fronte måtehold og gjenbruk? 

Skal min datter lide i fremtiden for at CBE skal vasse i cash og klær!

Dette ble veldig dramatisk, men blir så frustrert når ingen når frem til den bedriften.

På spørsmål fra leser kan hun ikke svare på hvorfor hun trenger løftesko. Jeg vil tro de aller fleste klarer seg godt med sokker når de skal løfte på «hobbybasis». Altså er nok disse løfteskoene en del av varebeholdningen til Treasures AS. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint at en voksen kvinne skryter av at hun klarer å stå opp til helt vanlig tid. Hadde hun hatt en sykdom som hadde gjort det vanskelig eller andre utfordringer så hadde jeg applaudert, men hun er jo helt vanlig. 

Legger til siden det virker til å være essensiell informasjon for å delta i debatten om bedriften Treasures - Jeg er ikke feit, trener mer enn CBE og ikke er jeg misunnelig på henne heller. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lopploella skrev:

Hun trener jo som regel ikke på bildene heller. Hun sitter nysminket og poserer og diller med håret og truter med munnen. Hvem i all verdens land og rike blir inspirert av noe sånt?!

I den grad man i det hele tatt ser noe fra treningen. Det er mye «puh, rakk det med et nødskrik!» og «ferdiiiiiig!», men lite trening syns jeg. Sett bort fra mølle-snaps hvor filmen er skrudd på superspeed. Inspirerende? Ikke noe særlig. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Cavatina skrev:

Cbe selger plutselig løftesko, det er bare teit når behovet for slike sko er marginal.

Som i at ...løftesko, faktisk, er nok en ting andre har designet, men som frua har satt navnet sitt på??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
5 minutter siden, PecanPie skrev:

I den grad man i det hele tatt ser noe fra treningen. Det er mye «puh, rakk det med et nødskrik!» og «ferdiiiiiig!», men lite trening syns jeg. Sett bort fra mølle-snaps hvor filmen er skrudd på superspeed. Inspirerende? Ikke noe særlig. 

Jeg klarer ikke helt la meg provosere av at hun gjør et poeng av å stå opp tidlig, egentlig, det er så masse annet å ta av. Heller ikke at hun bedriver litt fjortis-selvskryt, for det er vel mer eller mindre hennes standard modus operandi. Men som PecanPie er inne på, særlig interessant eller inspirerende er det jo ikke når det gjentas så ofte, med mindre man er deltaker i den stadig mer eksklusive (les: mindre og mindre) klubben med nesegruse venninner/beundrere.

Kan vel tenkes at deres respons er alt hun trenger for å opprettholde illusjonen om egen fortreffelighet og popularitet? En slags selvbekreftende gruppe der det bare er «oss eller dem», slik at hun aldri trenger å forholde seg til hvordan hun oppfattes utenfor sin lille krets?

Mennesker som er ansett for å være pene og/eller vellykkede er bare mennesker de også, og må kunne motta tilbakemeldinger på lik linje med andre uten at noen hyler jantelov eller misunnelse. Det fordummer og forenkler debatten noe så veldig :forvirret: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en grunn til at kurven på instagramfølgere ser slik ut:

5a58dbe32328a_Skjermbilde2018-01-12kl_17_00_43.thumb.png.33dd7725051bb10343252bc4a3051e36.png

Jo mer "profesjonelle" og magasinaktig bildene har blitt, jo færre ønsker å følge henne. Ingen tvil om at følgerne foretrekker en personlig og ekte Caroline. 

Når man mister i snitt 2100 følgere i mnd er det et tegn på at man gjør noe galt.

Kilde er Socialblade: https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
12 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Det er nok en grunn til at kurven på instagramfølgere ser slik ut:

5a58dbe32328a_Skjermbilde2018-01-12kl_17_00_43.thumb.png.33dd7725051bb10343252bc4a3051e36.png

Jo mer "profesjonelle" og magasinaktig bildene har blitt, jo færre ønsker å følge henne. Ingen tvil om at følgerne foretrekker en personlig og ekte Caroline. 

Når man mister i snitt 2100 følgere i mnd er det et tegn på at man gjør noe galt.

Kilde er Socialblade: https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

LItt rar den bølgedalen i april? Gir meg litt følelsen av kjøp av nye følgere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gillians skrev:

LItt rar den bølgedalen i april? Gir meg litt følelsen av kjøp av nye følgere...

Et kjapt googlesøk viser flere artikler i april 2016 som annonserer graviditeten, så det var nok derfor følgertaller økte såpass i de følgende månedene.

Endret av halvehimmelen
Håpløs formulering
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

CBEs treningsregime har aldri handlet om å inspirere, det har handlet om å skryte. Det finnes en rekke inspirerende treningsblogger der ute, CBE har aldri vært en av dem. Bare den måten hun trente til halvmaraton på sier sitt. Det var minusinsporasjon! Tre runder rundt i en park, det var det hun klarte å komme opp med av utetrening...
Ellers har jo 10K på mølla vært standart i alle år bloggen har vart. Det eneste som imponerer meg med treninga hennes er at hun klarer å trene så ensformig i så mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...