Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Articuno

Har frua fått seg løftesko? :skratte: 

Er det noen som ikke har bruk for det, så er det henne. Som Cavatina sier så er converse eller ingen sko mer enn bra nok. Tror ikke hun tar over 100 kg i mark, akkurat. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cavatina skrev:

Man skal løfte veldig tungt om løftesko skal ha noe for seg. Man kan likegodt bruke sko som Converse eller trene barfot.

Blir bare dumt nå cbe (ut fra dokumentert treningsregime på bloggen) trener for å holde seg tynn, ikke for å bygge muskler og bli sterk. Ser ikke helt at bikini- eller bodyfitness er noe hun har planer om sammen med PT'n heller. I så fall blir jeg veldig overrasket så lenge cbe har uttalt at hun trener med PT pga nakkeproblemer

Nei, ikke nødvendigvis. Det er mange som trenger å få hælen høyere opp enn forfoten for å få til riktig teknikk i knebøy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Det er ingen grunn til å komme seg opp tidligere for å trene hvis man har et relativt normalt liv. Man trenger først og fremst nok søvn, så trening: 

http://time.com/3914773/exercise-sleep-fitness/

https://www.nytimes.com/2017/12/08/well/sleep-vs-exercise.html?_r=0

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2017/sep/24/why-lack-of-sleep-health-worst-enemy-matthew-walker-why-we-sleep

Aller minst trenger man løftesko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Bloggere som henne vet ikke hva det vil si å virkelig jobbe for pengene. Mens hun sitter der på sin høye hest som frakter henne inn i den rosa bobla si, må andre faktisk legge ned et godt stykke arbeid hver dag for at samfunnet skal gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Chloe87 said:

Jeg tenker at Caroline kommer til å møte seg selv i døra den dagen hun må være i en «vanlig» jobb! Da skal hun se hva hektisk og sliten betyr! 

CBE kommer aldri til å jobbe i en vanlig jobb.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, penny_ skrev:

Nei, ikke nødvendigvis. Det er mange som trenger å få hælen høyere opp enn forfoten for å få til riktig teknikk i knebøy.

Man trenger ikke løftesko for å heve hælen om man har andre ting tilgjengelig som kan gjøre nytten til teknikken sitter. Cbe selger plutselig løftesko, det er bare teit når behovet for slike sko er marginal. 

(Knebøy er oppskrytt om anatomi hindrer god teknikk, da fins det andre og bedre øvelser. Men det er på siden av temaet)

Endret av Cavatina
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, loffen skrev:

Løftesko.. trutmunn.. tjukke lag med make-up.
Kjenner jeg er glad hun ikke trener der jeg trener. :laugh: 

Helt enig. Det er ingenting som er motiverende i det innlegget. Jeg mener, dele i sosiale medier for å motivere andre? Det hun mener er egentlig skryte av seg selv i sosiale medier for å vise hvor flink man er for ellers gir treningsøkta ingen mening. Både min mann og jeg begynner på jobb til normal tid og vi har flere barn. De fleste familier har det vel egentlig sånn så jeg vet ikke hvem det er hun vil appellere til? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Surikatt skrev:

Helt enig. Det er ingenting som er motiverende i det innlegget. Jeg mener, dele i sosiale medier for å motivere andre? Det hun mener er egentlig skryte av seg selv i sosiale medier for å vise hvor flink man er for ellers gir treningsøkta ingen mening. Både min mann og jeg begynner på jobb til normal tid og vi har flere barn. De fleste familier har det vel egentlig sånn så jeg vet ikke hvem det er hun vil appellere til? 

hun skrev et annet sted at hun kommer hjem fra morgentrening klokken halv ni, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hun skal opp før seks og ha "en kort økt". Det er jo for sent for de fleste med "normalarbeidsdag", hvis man vil dusje og spise frokost og trenger tid til jobbreisen. De som ikke må på jobb innen åtte eller ni  trenger vel streng tatt ikke å kave sånn for å trene om morgenen? så hvem er det egentlig hun henvender seg til?

Nå sier jeg ikke at det ikke går an å trene om morgenen om man har barn og normalarbeidsdag, for jeg har gjort det selv i perioder. Men det er jo en grunn til at jeg sluttet med det, og sånne "motiverende" innlegg som dette er igrunnen bare irriterende...

Og så ler jeg litt når jeg prøver å forestille meg hvordan forventningen om treningsskryteselfien jeg kunne tatt klokken sju morgen skulle fått meg opp av senga halvannen time før jeg må. Tror ikke det, nei!!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noen som blir motivert. For min del foretrekker jeg å trene ute uansett vær og derfor vil CBE aldri kunne motivere meg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, Surikatt skrev:

Det er sikkert noen som blir motivert. For min del foretrekker jeg å trene ute uansett vær og derfor vil CBE aldri kunne motivere meg. 

Usikker på om det motiverer i særlig grad. Mener å ha lest at å dele at man trener er på top 10 over statuser folk irriterer seg over på SoMe. Mulig det er annerledes når en stor blogger deler, men for min egen del kan jeg bare si at jeg synes det virker mer som selvskryt. Ikke noe som inspirerer eller motiverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet en å le. Tips om hvordan man skal motivere seg selv til å trene om morgenen: del i sosialemedier.. ja, ser man det. Så det er motivasjon for at man skal trene selv? For å ta bilde av seg selv og legge ut?? Narsisismen lenge leve!!

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske en eneste gang jeg noensinne har blitt motivert av at noen deler morgentreningen sin på SoMe. Da tenker jeg de er oppmerksomhetssyke og opptatt av å vise hvor flinke de er som trener så tidlig. CBE ser ut til å synes det er status å trene på morgenen, men glemmer nok at veldig mange allerede står opp før 06 for å rekke å få barna i bhagen og komme seg på jobb. Tviler på at å poste et bilde på instagram skal få disse opp kl 0430 for å rekke en økt.

Endret av halvehimmelen
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
26 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg kan ikke annet en å le. Tips om hvordan man skal motivere seg selv til å trene om morgenen: del i sosialemedier.. ja, ser man det. Så det er motivasjon for at man skal trene selv? For å ta bilde av seg selv og legge ut?? Narsisismen lenge leve!!

Tenker at hennes oppfordring til å dele heller er en måte å rettferdiggjøre sitt eget behov for å vise fram seg fram. Ved å slå fast at hun motiverer andre, så kan hun kjøre på med kropp i fresht treningstøy kombinert med trutmunn, både fra treningssenter og egen kjeller.

Kjempeinspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker fornøyd med å komme seg på treningssenteret før klokken sju to ganger i uka selv om det er "så latterlig seigt mange ganger". Det er vel ikke så uvanlig å være på plass på jobb til sju? 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest formula
Akkurat nå, FantasDick skrev:

Hun virker fornøyd med å komme seg på treningssenteret før klokken sju to ganger i uka selv om det er "så latterlig seigt mange ganger". Det er vel ikke så uvanlig å være på plass på jobb til sju? 

Nei det er ikke uvanlig. Har selv stått opp halv seks i mange år, for å rekke jobben kl 7. Derfor blir jeg litt provosert av at det skal være så seigt å stå opp for å trene - frivillig- to ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, formula skrev:

Nei det er ikke uvanlig. Har selv stått opp halv seks i mange år, for å rekke jobben kl 7. Derfor blir jeg litt provosert av at det skal være så seigt å stå opp for å trene - frivillig- to ganger i uka.

Nei, nettopp. Jeg selv har begynt 04.30-05.30 på jobb de siste årene. Jeg trener ikke på morgenen! :biggrin:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Nei, det er ikke uvanlig. Jeg bruker å være på jobb mellom 7.00 og 7.30.

Jeg oppfatter det hun skriver i treningsinnlegget som "bloggfyll", bare for å få vist frem produktene hun skal reklamere for. At noen finner tekst og bilder inspirerende er utenfor min fatteevne, men vi mennesker er tydeligvis forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Asti skrev:

Nei, det er ikke uvanlig. Jeg bruker å være på jobb mellom 7.00 og 7.30.

Jeg oppfatter det hun skriver i treningsinnlegget som "bloggfyll", bare for å få vist frem produktene hun skal reklamere for. At noen finner tekst og bilder inspirerende er utenfor min fatteevne, men vi mennesker er tydeligvis forskjellige.

Hallo, hun er jo bare snill som deler sine beste tips med oss. Hun gjør det jo selvsagt så vi kan få bedre liv ved å trene på morgenen, ikke for å tjene penger.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...