Kollontaj Skrevet 10. januar 2015 #4801 Del Skrevet 10. januar 2015 Han kritiserer andre for å blokkere og slette. Du verden.( siste Sunt vett-innlegg) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skarpsynt;) Skrevet 10. januar 2015 #4802 Del Skrevet 10. januar 2015 Etter hva jeg forstår, er kommentarefeltet gjort om slik at det skjer via facebook? Det var vel ikke sånn tidligere? Ja, jeg ser det nå : ) Det var ikke sånn tidligere, nei. Da har det skjedd endringer der i det siste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 10. januar 2015 #4803 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Da jeg gikk inn på suntvett.no (siden til L-K) i går mener jeg at jeg så flere kommentarer enn det som er der nå. (ikke hundre prosent sikker) Har de gått inn og slettet? Hvilke signaler gir i såfall det? Han slettet alle kommentarene sine etter avsløringen her inne: http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/#post (og har nå lagt inn kommentarer via facebook...) Lagret versjon fra 8. januar, der ligger kommentarene: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:SCEeKMINZhQJ:suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Her er første innlegg på KG om saken - 8. januar: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&p=15686693 Hver og en får tenke over hvilke signaler det sender, at han slettet alle kommentarer på alle artiklene sine - samme dag som dette ble avslørt... -------------------------------------------------------- Edit: Det går an å sjekke koden på den bufrede versjonen, og så søke på: comment byuser comment-author-lars-kristian-eriksen Da kan man selv se at LKE svarer under navn som "Anonymous", "Henrik", "Trultepetter" og "Kristian". ------------- Tillegg: (En kan også sjekke dette på andre blogger, der det ikke er skjult (slik som carolinebergeriksen.no gjorde samme dag som dette ble avslørt - hvorfor gjorde hun det, hvis hun ikke har noe å skjule??? ). Jeg har f.eks. sjekket hos http://styleconnection.blogg.no/1420886499_galxay.html#comment Søkte på: class="comment owner" - og da kom kun hennes svar opp. Søkte på: class="comment other" - og da kom leserne sine svar opp.). Prøvde det samme hos: http://komikerfrue.blogg.no/1420747686_sesongpremiere_blogge.html- med samme resultat. Endret 10. januar 2015 av annepannesjoko 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 10. januar 2015 #4804 Del Skrevet 10. januar 2015 Hun har slettet alle de negative kommentarene på Instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 10. januar 2015 #4805 Del Skrevet 10. januar 2015 Han kritiserer andre for å blokkere og slette. Du verden.( siste Sunt vett-innlegg) Ganske ironisk ja 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skarpsynt;) Skrevet 10. januar 2015 #4806 Del Skrevet 10. januar 2015 Han kritiserer andre for å blokkere og slette. Du verden.( siste Sunt vett-innlegg) Ja, her er det mye dobbelt-moral ute og går. Det er nesten skremmende at en som har brukt så mye tid på å argumentere for kritisk blikk og kunnskap, og skrevet flere ganger at folk som ikke slipper meninger inn eller kritiske blikk driver useriøst. Noe jeg er helt enig i. Men så fort det gjelder dem selv det kritiske blikk vender inn på, så er det ikke så viktig lenger. Flaut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. januar 2015 #4807 Del Skrevet 10. januar 2015 Ny (større) version af "Kule i Pannen". #14 Kule i pannen 2.0 - http://postimg.org/image/sk31tny3z/ Den der må sendes til avisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 10. januar 2015 #4808 Del Skrevet 10. januar 2015 Er det mulig... Fotballmannen har slettet alle kommentarene på Sunt vett-siden sin... Dette er så latterlig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skarpsynt;) Skrevet 10. januar 2015 #4809 Del Skrevet 10. januar 2015 Han slettet alle kommentarene sine etter avsløringen her inne: http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/#post (og har nå lagt inn kommentarer via facebook...) Lagret versjon fra 8. januar, der ligger kommentarene: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:SCEeKMINZhQJ:suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Her er første innlegg på KG om saken - 8. januar: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&p=15686693 Hver og en får tenke over hvilke signaler det sender, at han slettet alle kommentarer på alle artiklene sine - samme dag som dette ble avslørt... -------------------------------------------------------- Edit: Det går an å sjekke koden på den bufrede versjonen, og så søke på: comment byuser comment-author-lars-kristian-eriksen Da kan man selv se at LKE svarer under navn som "Anonymous", "Henrik", "Trultepetter" og "Kristian". Takk for info : ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 10. januar 2015 #4810 Del Skrevet 10. januar 2015 Det som er trist er at de han har snakket i mot er ekstremt far out og farlig virkelighetsfjerne. Og da er det TRIST at han driter seg ut på denne måten. Hadde de bare lagt seg flat... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 10. januar 2015 #4811 Del Skrevet 10. januar 2015 Det som er trist er at de han har snakket i mot er ekstremt far out og farlig virkelighetsfjerne. Og da er det TRIST at han driter seg ut på denne måten. Hadde de bare lagt seg flat... Hva skal de si da? En ting er å innrømme å redigere seg enda søkere, men å hetse de som sørger for penger i kassa, i tillegg til å bruke falske navn. Det har jo pågått så lenge og kommer til å ødelegge hele bloggen, så de prøver å late som ingenting ved å slette alt og håpe på at det glir over. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 10. januar 2015 #4812 Del Skrevet 10. januar 2015 Søkere= sykere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 10. januar 2015 #4813 Del Skrevet 10. januar 2015 Hva skal de si da? En ting er å innrømme å redigere seg enda søkere, men å hetse de som sørger for penger i kassa, i tillegg til å bruke falske navn. Det har jo pågått så lenge og kommer til å ødelegge hele bloggen, så de prøver å late som ingenting ved å slette alt og håpe på at det glir over. Når man vet det finnes beviser så sier man: vi har gjort det, finner på en sørgelig unnskyldning og prøver å gå videre. Da graver man graven med spade. Å si at det er usant, slette alle "bevis", blokkere osv, det er å grave med gravemaskin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 10. januar 2015 #4814 Del Skrevet 10. januar 2015 Neon borde tipse vuxen blogg awards, de som står bak blogglisten.no og ff sin manager... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 10. januar 2015 #4815 Del Skrevet 10. januar 2015 Skjønner ikke helt motivet bak å skrive som noen andre. Det hadde jo vært mer redelig å ikke slippe gjennom noen kritiske kommentarer slik at man fikk inntrykk av at alle liker bloggen. Å slippe gjennom kritiske kommentarer bare for å gi støtte til seg selv virker helt meningsløst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moratilola Skrevet 10. januar 2015 #4816 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru Endret 10. januar 2015 av moratilola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 10. januar 2015 #4817 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Skjønner ikke helt motivet bak å skrive som noen andre. Det hadde jo vært mer redelig å ikke slippe gjennom noen kritiske kommentarer slik at man fikk inntrykk av at alle liker bloggen. Å slippe gjennom kritiske kommentarer bare for å gi støtte til seg selv virker helt meningsløst. Skjønner du ikke det? Da får de ikke pes for å bare slippe gjennom positive kommentarer/ de viser at de ikke sensurer kommentarfeltet , men samtidig har de hele tiden en oppfunnet person til å forsvare seg i saker slik at de alltid vinner diskusjoner og kritiske kommentarer blir slått ned på slik at det alltid vil se ut som de har rett/ er snille/ er uskyldige.. Jeg har tenkt tanken lenge før dette kom ut, jeg trodde bare ikke personene som kommenterte var konstruert, jeg trodde at for hver negativ kommentar slapp de gjennom bare positive for å alltid stå i et bra lys, men så var det verre enn det.. Endret 10. januar 2015 av A.s 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 10. januar 2015 #4818 Del Skrevet 10. januar 2015 Skjønner du ikke det? Da får de ikke pes for å bare slippe gjennom positive kommentarer/ de viser at de ikke sensurer kommentarfeltet , men samtidig har de hele tiden en oppfunnet person til å forsvare seg i saker slik at de alltid vinner diskusjoner og kritiske kommentarer blir slått ned på slik at det alltid vil se ut som de har rett/ er snille/ er uskyldige.. Jeg har tenkt tanken lenge før dette kom ut, jeg trodde bare ikke personene som kommenterte var konstruert, jeg trodde at for hver negativ kommentar slapp de gjennom bare positive for å alltid stå i et bra lys, men så var det verre enn det.. I tillegg til at vi klikker oss inn på bloggen for å bli underholdt av dramaet i kommentarfeltet. Altså, flere lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 10. januar 2015 #4819 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Jeg er litt skuffet over svaret get inspired (?) har gitt de som valgte å sende mail til dem. Penger er visst viktigst... er det noen andre nettbutikker som har svart? Edit: skrivefeil Endret 10. januar 2015 av Whatevz 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavkarbomat Skrevet 10. januar 2015 #4820 Del Skrevet 10. januar 2015 Hva var svaret fra Get Inspired? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg