Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Er helt enige med alle de som skriver at media burde få ta seg av saken!

Ingen grunn til å gjenta ting til det kjedsommelige, når media har fått beskjed og sitter på saken.

Alle usaklige innlegg/ lattergjøringer/ etc som dukker opp her må gjerne bli moderert av moderatorene for min del, slik at det viktige kan forbli i søkelyset, og media må gjerne få tid til å agere uten av at tusenvis av nye blogger/ kommentarer skal dukke opp overalt og gjøre saken useriøs!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Triangel

Tørr noen dele blogginnlegget på facebook?

En blogg som er opprettet for få minutter siden?

Hvem eier denne bloggen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja saken vil spre seg enten de vil eller ikke, bare på folkemunne vil det bli stort til og med.. Så all grunn til å holde seg seriøse og saklige folkens, det er bare i vår fordel for å holde saken klarere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja saken vil spre seg enten de vil eller ikke, bare på folkemunne vil det bli stort til og med.. Så all grunn til å holde seg seriøse og saklige folkens, det er bare i vår fordel for å holde saken klarere.

Helt enig. Jo mere vi kan finne på dem, jo mere vil folk få opp øynene for dette sirkuset de har satt i gang. Når bevisene hagler inn som ild i tørt gress, og vi i tillegg har fremlagt dette på en god måte, vil dette helt sikkert få stor oppmerksomhet om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En blogg som er opprettet for få minutter siden?

Hvem eier denne bloggen?

Jeg fant innlegget på forsiden av blogg.no, det hvor de nyeste innleggene blir lagt ut.. Vet dessverre ikke hvem som eier bloggen :P men kan jo være noen som bare vil få frem hvordan de holder på, uten å risikere personangrep fra radarparet? :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som blogginnlegget er laget, foreslår jeg at "heksejakten" stoppes slik at vi ikke blir for usaklige. Nå er det bare å vente og se hva som skjer videre

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg synes litt synd på henne. Dette må føles ille

Likevel utrolig viktig at dette kommer frem

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble jo da allerede avslørt da hun kommenterte som "Tonje" ang Blondinbella. At hun fortsatte etter det er jo rett og slett helt fantastisk. Det er vanskelig å synes synd på henne, selv om jeg kanskje føler litt med henne. Dette har hun ordna selv.

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen.

Har faktisk lest mange bloggere. De med vett i huet og med mye fritid og annet å gjøre enn bloggen, driver slettes ikke med slikt. Jeg tør å påstå at Caroline Berg Eriksen ikke har en hobby eller fritidssyssel som kan få henne til å drite i kommentarer som ikke støtter henne. Lars Kristian har ikke en jobb som holder han borte i flere timer i løpet av dagen heller. Hadde jeg vært henne, hadde jeg driti i sånne kommentarer som "sårer" meg enn å drive å skrive falske navn og utgi meg for å være lege, ernæringsfysiolog eller jurist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har hun ordnet det selv, hun fortsetter å sparke i alle retninger, blokke her og der og LYVE. Usmakelig oppførsel.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er straffbart å utgi seg for å være andre, og i den hensikt å tjene på det.

Lege, ernæringsekspert mm.

Fy søren så kvalmt.

Hørete jeg ordet dokumentforfalsk? Mener det er det en politiadvokat ville sagt.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tenk hva slags situasjon dette egentlig er for henne. Hvordan skal hun komme seg ut av dette? Egentlig burde hun legge ned hele dritten og holde en LAV profil, men da har hun vel ingen inntekter. Ååh, nei. Er bare glad det ikke er meg. FOR en situasjon

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være litt pinlig for fotballkubben Odd også, som prøver å stå for positive holdninger og å være forbilder.

Så klart. Og for ikke å nevne familie og venner, managere, sponsorer osv.. Lista er sikkert lenger

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som blogginnlegget er laget, foreslår jeg at "heksejakten" stoppes slik at vi ikke blir for usaklige. Nå er det bare å vente og se hva som skjer videre

Dette er jeg helt enig i!

Og det er ikke noe tvil om at det er synd på Caroline, både det som leses direkte, men også det som ligger bak og mellom linjene av disse falske personene viser det! I bunn tror jeg helt ærlig hun er en flott dame...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skarpsynt;)

Da jeg gikk inn på suntvett.no (siden til L-K) i går mener jeg at jeg så flere kommentarer enn det som er der nå. (ikke hundre prosent sikker) Har de gått inn og slettet? Hvilke signaler gir i såfall det?

Nå nettopp lå det en kommentar fra L-K http://suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/#comments(helt nederst på siden, facebookkommentarer...) "test" står det. Så de driver nok og prøver kanskje å rydde litt etter seg i kveld. .

Jeg synes det er trist at det går an å drive forretning på en så uærlig og ekkel måte. Det må jeg bare si. De trenger hjelp.

Det å utgi seg for å være eksperter for "å ta andre" er rett og slett usmakelig, og hører ikke hjemme noe sted. Det er bra at ting kommer frem, samtidig som jeg håper helt oppriktig at de kommer styrket ut av situasjonen og lærer noe av den.

Endret av Skarpsynt;)
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk inn på suntvett.no (siden til L-K) i går mener jeg at jeg så flere kommentarer enn det som er der nå. (ikke hundre prosent sikker) Har de gått inn og slettet? Hvilke signaler gir i såfall det?

Nå nettopp lå det en kommentar fra L-K http://suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/#comments(helt nederst på siden, facebookkommentarer...) "test" står det. Så de driver nok og prøver kanskje å rydde litt etter seg i kveld. .

Jeg synes det er trist at det går an å drive forretning på en så uærlig og ekkel måte. Det må jeg bare si. De trenger hjelp.

Det å utgi seg for å være eksperter for "å ta andre" er rett og slett usmakelig, og hører ikke hjemme noe sted. Det er bra at ting kommer frem, samtidig som jeg håper helt oppriktig at de kommer styrket ut av situasjonen og lærer noe av den.

Etter hva jeg forstår, er kommentarefeltet gjort om slik at det skjer via facebook? Det var vel ikke sånn tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Etter hva jeg forstår, er kommentarefeltet gjort om slik at det skjer via facebook? Det var vel ikke sånn tidligere?

Nei, det er nytt.

Blir vanskelig for LK å kommentere som "Mette" fremover.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...