Gjest formula Skrevet 26. desember 2017 #46861 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) "TV- og radiokanaler er underlagt kringkastingsloven og er dermed lovpålagt å ikke ha reklame på spesifikke dager, blant annet 1. juledag. Dette gjelder derimot ikke trykte medier, som f.eks VG, Aftenposten, Dagbladet, VGTV og blogger." Her ser vi igjen et eksempel på at så lenge noe ikke er lovbrudd, så velger CBE å kjøre på, både med barneeksponering, punkt 7 i Sunn fornuft plakaten (oppgi str på klær) og nå også reklame 1 juledag. Personlig spiller det ingen rolle for meg om første juledag er reklamefri eller ikke, selv om det virker absurd i dette tilfellet. Her har jo bloggeren varmt forkynt at i julen er det budskapet som er det viktige, og attpåtil gått for gavefri jul i år. Da ønsker jeg meg heller en lovbestemt regulering som beskytter barna, og at bloggerne blir nødt til å knytte seg til Sunn fornuft plakaten, enten de vil eller ei. Den dagen det blir bøter for å eksponere barn, ja da snakker vi. Endret 26. desember 2017 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 26. desember 2017 #46862 Del Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Anna ~ skrev: Har du aldri hørt om butikker der ansatte får provisjon? Og (ikke relatert) hva om butikkinnehaveren selv jobber i butikken? Det du siterte der, hvorfor tok du ikke med resten? Jeg sa faktisk at den dagen jeg kommer inn i en butikk som kun anbefaler meg klær for egen vinning, og ikke fordi klærne ser bra ut på meg, det er den dagen jeg gir F i den butikken. Tror du CBE anbefaler klær fordi de ser bra ut, er bra, passer folk flest, eller fordi hun får 5sifret beløp på konto for å skrike løp og kjøp? Hvorfor bruker ikke Cbe Klær hun reklamerer for mer enn en gang, og det er den gangen de blir reklamert for? Hvor ble det av alle fuskpelsene og kjolene som passet SÅ godt til julebordet, men ikke ble brukt av henne når alt kom til alt alt? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morphine&chocolate Skrevet 26. desember 2017 #46863 Del Skrevet 26. desember 2017 Spennende å se når reklamen for toys’r us kommer. Hadde ellers regnet med at hun ville frontet en atskillig ‘vakrere’ innpakning.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 26. desember 2017 #46864 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Jo mer jeg leser kommentarene CBE legger igjen i eget kommentarfelt, jo mer skjønner jeg at hun rett og slett ikke forstår/ønsker å forstå hvordan verden fungerer og at vanlige mennesker ikke lever på samme måte som henne selv. Det gjelder uansett tema. Hun evner ikke å sette seg inn i lovverk, etikk og normale menneskers livssituasjon. For ikke å snakke om mangel på evnen til å ta til seg selvkritikk. Endret 26. desember 2017 av Cocosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 26. desember 2017 #46865 Del Skrevet 26. desember 2017 23 minutter siden, Cocosa skrev: Jo mer jeg leser kommentarene CBE legger igjen i eget kommentarfelt, jo mer skjønner jeg at hun rett og slett ikke forstår/ønsker å forstå hvordan verden fungerer og at vanlige mennesker ikke lever på samme måte som henne selv. Det gjelder uansett tema. Hun evner ikke å sette seg inn i lovverk, etikk og normale menneskers livssituasjon. For ikke å snakke om mangel på evnen til å ta til seg selvkritikk. Det fins et samlebegrep for dette. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 26. desember 2017 #46866 Del Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, Vernis skrev: Hm. Blir ikke det mer som at butikken, og ikke den butikkansatte privat, skulle oppfordre til gavefri jul, samtidig som de kjører på med tilbud for å få folk til å handle mer? Jo. Den stakkars butikkansatte har da timelønn og må tjene til livets opphold. Selvfølgelig kan vedkommende praktisere gavefri jul selv om hun/han jobber i butikk??? Hva i all verden er sammenhengen her? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 26. desember 2017 #46867 Del Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, Asti skrev: Utvalgte kommentarer fra http://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/25/januarsalget-har-startet-hos-get-inspired/ Skjermbilde: https://imgur.com/a/UY8IF (oppdatert kl. 15.38) Frua er tydeligvis lei av "Anita"... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Populært innlegg #46868 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) I likhet med @Gulleplutt så etterlyser også jeg den røde kjolen som CBE hadde kjøpt på alibaba til eldste avlegger for julaften. Ser nemlig ut som om den lille har fått nok en ny rysjebonanza av en julekjole. Jeg etterlyser også de ti velourkjolene og seks fuskepelsene som CBE kjøpte inn; de som var "perfekte til julebord og julefeiring". Vi har nemlig ikke sett snurten av disse kjolene i desember til tross for flere julebord og ikke minst julaften. Men kanskje hun skal gjøre en programvert-vri og pløye gjennom ti ulike antrekk på nyttårsaften? Garderoben hennes må jo tross alt være på størrelse med NRKs kostymelager. Endret 26. desember 2017 av Ultiva 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 26. desember 2017 #46869 Del Skrevet 26. desember 2017 Ble vel ikke noe gaver på hundene heller i år da, stakkars. Mener å erindre et eget innlegg om hundegaver til riktig mange tusenlapper. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #46870 Del Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Lopploella skrev: Ble vel ikke noe gaver på hundene heller i år da, stakkars. Mener å erindre et eget innlegg om hundegaver til riktig mange tusenlapper. De eneste som fikk julegaver på julaften var tydeligvis vertskapets egne barn. Litt spesielt, hvert fall mtp den tilreisende svogeren og kona som ikke har barn ennå. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 26. desember 2017 #46871 Del Skrevet 26. desember 2017 Gavefri jul, ja... Var det ikke nettopp denne fruen som hadde flere gaveinnlegg for et år eller to siden hvor hun viste fram alle luksusvarene hun hadde fått, og det var mildt sagt enormt mye? Husker det som et av tidenes mest smakløse innlegg på den bloggen, og det sier jo sitt. Kjempebra at hun fronter gavefrijul i år da, det hele føles bare litt lite ektefølt. Særlig hvis hun ikke har tatt noen selvkritikk på den ekstreme gavegivinga, og skrytinga, fra alle tidligere år. Men selvkritikk fra den kanten, haha! Uansett får hun jo så mye kastet etter seg resten av året at det umulig kan være noen stor opporfrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 26. desember 2017 #46872 Del Skrevet 26. desember 2017 Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bichybible Skrevet 26. desember 2017 #46873 Del Skrevet 26. desember 2017 Spoiler Kommer svigerinnen med et stikk til frua i siste IG post? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 26. desember 2017 #46874 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) 15 minutter siden, bichybible skrev: Vis skjult innhold Kommer svigerinnen med et stikk til frua i siste IG post? Det skulle ikke forundre meg. Dersom frua hadde gitt hjelpen svigerinnen sårt har etterspurt - så hadde det nok ikke gått upåaktet hen og blitt brukt flittig i bloggen. Dette er ikke en spekulasjon men en sannsynlighetsteori 😉 Endret 26. desember 2017 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 26. desember 2017 #46875 Del Skrevet 26. desember 2017 18 timer siden, jentefranorge skrev: Jeg tror ikke de har reflektert over det. De gjør det bare for å slippe kritikk men forsatt tjene penger Enig. Tok seg nok dårlig ut å bli kritisert av Live Nelvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 26. desember 2017 #46876 Del Skrevet 26. desember 2017 31 minutter siden, bichybible skrev: Skjul innhold Kommer svigerinnen med et stikk til frua i siste IG post? Hva skrev hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 26. desember 2017 #46877 Del Skrevet 26. desember 2017 Hva heter svigerinna på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 26. desember 2017 #46878 Del Skrevet 26. desember 2017 Oppfattet det ikke som et stikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 26. desember 2017 #46879 Del Skrevet 26. desember 2017 Brookie_no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 26. desember 2017 #46880 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Lar meg fascinere av den digre kjolen eldste jenta hadde på julaften Endret 26. desember 2017 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg