Emilie112 Skrevet 22. desember 2017 #46721 Del Skrevet 22. desember 2017 Hun har snappet hver eneste gang hun skal på trening og det har som flere har skrevet, ikke vært antydning til reklame. Bra at hun også skriver i innlegget at hun må lære seg å stresse ned.. så vet vi det. Lurer på hva CBE.no egentlig er laget av? 😱😱 at et menneske som kaller seg frisk og samtidig bare akkurat har bikket 30-årene, trenger mer avslapping en det hun viser på blogger er ikke annet en komisk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 22. desember 2017 #46722 Del Skrevet 22. desember 2017 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Hun har snappet hver eneste gang hun skal på trening og det har som flere har skrevet, ikke vært antydning til reklame. Bra at hun også skriver i innlegget at hun må lære seg å stresse ned.. så vet vi det. Lurer på hva CBE.no egentlig er laget av? 😱😱 at et menneske som kaller seg frisk og samtidig bare akkurat har bikket 30-årene, trenger mer avslapping en det hun viser på blogger er ikke annet en komisk. Måtte le litt for meg selv når hun sa de hadde funnet ut at hun er så stiv. Det syntes jo tydelig på de fleste bilder, er vist ikke bare stiv i ryggen 😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2017 #46723 Del Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, Krokanis skrev: Måtte le litt for meg selv når hun sa de hadde funnet ut at hun er så stiv. Det syntes jo tydelig på de fleste bilder, er vist ikke bare stiv i ryggen 😂 ☺️ Sorry, ikke pent å le, men... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. desember 2017 #46724 Del Skrevet 22. desember 2017 6 minutter siden, Krokanis skrev: Måtte le litt for meg selv når hun sa de hadde funnet ut at hun er så stiv. Det syntes jo tydelig på de fleste bilder, er vist ikke bare stiv i ryggen 😂 Det har jeg sett hele tiden. Spesielt under skal vi danse. Noe modell er hun ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2017 #46725 Del Skrevet 22. desember 2017 Den manglende merkingen av PT-timene er enda en ny ripe i lakken. At de tør! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 22. desember 2017 #46726 Del Skrevet 22. desember 2017 Når man HELE tiden tenker på hvordan man fremstår så er det ikke rart at man får stressnakke altså. Tenk å ikke kunne slappe av 100 % i sin egen sofa engang fordi det må snappes og dokumenteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. desember 2017 #46727 Del Skrevet 22. desember 2017 De har altså funnet ut at hun er så latterlig stiv. Synes heller det er latterlig at hun faktisk er stiv. Hun har vel adskillig mindre press både på jobb og privat enn de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 22. desember 2017 #46728 Del Skrevet 22. desember 2017 @Asti har kanskje noe dokumentasjon på PT-snapping uten merking? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 22. desember 2017 #46729 Del Skrevet 22. desember 2017 Tja, ble hun stiv av å være så stiv og uavslappet som det hun faktisk er, eller ble hun stiv og uavslappet av å være stiv? I grunn vanskelig å si med henne.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 22. desember 2017 #46730 Del Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, pøbelsara skrev: Hun skriver i bloggen at han har trent med henne gratis mot omtale i bloggen. Ja, det kan jo være denne ene timen hun blogger om nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. desember 2017 #46731 Del Skrevet 22. desember 2017 PT er OGSÅ sponset ja, herregud! Er det ingenting de betaler selv? Dette er helt latterlig, Ikke en eneste ting hun skriver om eller viser på snap og blogg er i nærheten av å være genuint. Tror ikke ett sekund at hun er så stiv noe annet sted enn midt i fjeset. Kvalmt! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. desember 2017 #46732 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Jeg lurer på om narrativet avgjør at det er PT som er løsning på stiv rygg/nakke. Det passer kanskje ikke så bra inn i narrativet at Fru Perfekt må oppsøke kiropraktor? Jeg tror like lite på stivhet som jeg tror på den berømmelige svaien hun har. Beleilig å kunne "bekrefte" narrativet om travel og stresset da, med "stressnakke". Endret 22. desember 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. desember 2017 #46733 Del Skrevet 22. desember 2017 Forøvrig er en mulig forklaring at man muligens ikke får sponset kiropraktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 22. desember 2017 #46734 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Litt pussig at cbe jevnt og trutt har klaget over stølhet og gangsperre etter treningsøktene hvis det er nakken som er problemet. Jeg vet ikke med andre, men når jeg trener så konsekvensen blir stølhet og gangsperre er det andre legemsdeler enn nakken jeg har trent. Men hva vet vel jeg om anatomien til hovedpersonen i dette narre-tivet http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=20799262 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=20799498 Endret 22. desember 2017 av Cavatina Lagt til lenker til tidligere debatt om PT-timer og trening vs. stølhet og nakkeproblemer 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. desember 2017 #46735 Del Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, Sandin skrev: Er vedkommende eller senteret nevnt med navn tidligere? Enten på Snap, Insta eller i kommentarfelt? Vil jo tro hun er oppegående nok til ikke å nevne det i en bisetning i et innlegg. Hun har i alle fall filmet logoen til "Family Sport Club" på vei inn flere ganger på snap. Tror jeg har lest det på bloggen også, men orker ikke lete.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 22. desember 2017 #46736 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) I innlegget "de siste forberedelsene": ser jeg helt feil, eller lager hun kyssemunn til en unbrakonøkkel? Endret 22. desember 2017 av Rubella 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. desember 2017 #46737 Del Skrevet 22. desember 2017 28 minutter siden, Sandin skrev: @Asti har kanskje noe dokumentasjon på PT-snapping uten merking? Snap i dag uten merking: https://imgur.com/a/EnlKV 08.12. skjermbilde av blogginnlegg der CBE bl.a. skriver hvor treningsenteret ligger :https://imgur.com/a/fzJtd . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 22. desember 2017 #46738 Del Skrevet 22. desember 2017 21 timer siden, Cavatina skrev: Jeg trodde egentlig at det var artisjokk først...det er visst like poppis med frukt og grønnsaker i treverk (sorry, isopor?) nå, som de gode gamle interiørbokstavene som skulle fortelle deg om du var hjemme, skulle sove, eller fortjente kjærlighet (Home, sleep, love). Jeg trodde også at det var artisjokk hadde ikke forundret meg om hun pyntet med akkurat dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 22. desember 2017 Populært innlegg #46739 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Det er så mye snusk i bloggbransjen. Er det ikke rart at flere bloggere blir så begeistret for 50% salg på KID at de lager egne blogginnlegg for å skrie hemningsløst av det nye sengetøyet sitt? Og hva får en stor blogger som CBE som omsatte for 3,5 millioner i fjor, til å ta så lett på det siste utspillet fra FO at hun driver utstrakt priming i bloggen sin - dvs. viser frem produkter først - uten å merke - for så å komme med et reklameinnlegg for produktet etterpå? Denne siste uken har hun gjort det for både Freia og for sin PT. På tross av at Forbrukerombudet har helt klare regler for hvordan slik skal gjøres, har hun valgt å ikke følge disse reglene. Er det arroganse eller reinspikka mangel på evner til å skjønner reglene? Jeg fatter ikke at noen vil betale for slik reklame som helt tydelig er laget for å få bloggens lesere til å tro at dette er personlige anbefalinger uten bindinger - når det egentlig er anbefalinger som ten tvil er kjøpt og betalt. Det er rett og slett opprørende og jeg skjønner ikke at hverken produsenter som skal selge produktene sine eller UI ønsker at det gjøres slik. Ønsker de ikke å bli oppfattet som seriøse? Er det bare penger her og nå som teller? Endret 22. desember 2017 av pøbelsara 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 22. desember 2017 #46740 Del Skrevet 22. desember 2017 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Og hva får en stor blogger som CBE som omsatte for 3,5 millioner i fjor, til å ta så lett på det siste utspillet fra FO at hun driver utstrakt priming i bloggen sin - dvs. viser frem produkter først - uten å merke - for så å komme med et reklameinnlegg for produktet etterpå. Denne siste uken har hun gjort det for både Freia og for sin PT. PÅ tross av at Forbrukerombudet har helt klare regler for hvordan slik skal gjøres, har hun valgt å ikke følge disse reglene. Er det arroganse eller reinspikka mangel på evner til å skjønner reglene? De gjør dette fordi de kan, og fordi det ikke får konsekvenser. Hva er det verste som kan skje? En sekssifret bot? Det tar dem ikke lang tid å tjene inn dét tapet. Særlig ikke uten merking. Det er i aller høyeste grad arrogant! (For så vidt et område hvor de virkelig ER #bestiklassen.) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg