Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun har snappet hver eneste gang hun skal på trening og det har som flere har skrevet, ikke vært antydning til reklame. Bra at hun også skriver i innlegget at hun må lære seg å stresse ned.. så vet vi det. Lurer på hva CBE.no egentlig er laget av? 😱😱 at et menneske som kaller seg frisk og samtidig bare akkurat har bikket 30-årene, trenger mer avslapping en det hun viser på blogger er ikke annet en komisk.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Emilie112 skrev:

Hun har snappet hver eneste gang hun skal på trening og det har som flere har skrevet, ikke vært antydning til reklame. Bra at hun også skriver i innlegget at hun må lære seg å stresse ned.. så vet vi det. Lurer på hva CBE.no egentlig er laget av? 😱😱 at et menneske som kaller seg frisk og samtidig bare akkurat har bikket 30-årene, trenger mer avslapping en det hun viser på blogger er ikke annet en komisk.

Måtte le litt for meg selv når hun sa de hadde funnet ut at hun er så stiv.  Det syntes jo tydelig på de fleste bilder, er vist ikke bare stiv i ryggen 😂

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krokanis skrev:

Måtte le litt for meg selv når hun sa de hadde funnet ut at hun er så stiv.  Det syntes jo tydelig på de fleste bilder, er vist ikke bare stiv i ryggen 😂

☺️ Sorry, ikke pent å le, men...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Krokanis skrev:

Det har jeg sett hele tiden. Spesielt under skal vi danse. Noe modell er hun ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man HELE tiden tenker på hvordan man fremstår så er det ikke rart at man får stressnakke altså. Tenk å ikke kunne slappe av 100 % i sin egen sofa engang fordi det må snappes og dokumenteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har altså funnet ut at hun er så latterlig stiv. Synes heller det er latterlig at hun faktisk er stiv. Hun har vel adskillig mindre press både på jobb og privat enn de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ble hun stiv av å være så stiv og uavslappet som det hun faktisk er, eller ble hun stiv og uavslappet av å være stiv? I grunn vanskelig å si med henne....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hun skriver i bloggen at han har trent med henne gratis mot omtale i bloggen.

Ja, det kan jo være denne ene timen hun blogger om nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT er OGSÅ sponset ja, herregud! Er det ingenting de betaler selv? Dette er helt latterlig, Ikke en eneste ting hun skriver om eller viser på snap og blogg er i nærheten av å være genuint. Tror ikke ett sekund at hun er så stiv noe annet sted enn  midt i fjeset. 

Kvalmt! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg lurer på om narrativet avgjør at det er PT som er løsning på stiv rygg/nakke. Det passer kanskje ikke så bra inn i narrativet at Fru Perfekt må oppsøke kiropraktor?

Jeg tror like lite på stivhet som jeg tror på den berømmelige svaien hun har.

Beleilig å kunne "bekrefte" narrativet om travel og stresset da, med "stressnakke". 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt pussig at cbe jevnt og trutt har klaget over stølhet og gangsperre etter treningsøktene hvis det er nakken som er problemet.
Jeg vet ikke med andre, men når jeg trener så konsekvensen blir stølhet og gangsperre er det andre legemsdeler enn nakken jeg har trent. Men hva vet vel jeg om anatomien til hovedpersonen i dette narre-tivet :vetikke:

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=20799262

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?do=findComment&comment=20799498

Endret av Cavatina
Lagt til lenker til tidligere debatt om PT-timer og trening vs. stølhet og nakkeproblemer
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sandin skrev:

Er vedkommende eller senteret nevnt med navn tidligere? Enten på Snap, Insta eller i kommentarfelt? Vil jo tro hun er oppegående nok til ikke å nevne det i en bisetning i et innlegg.

Hun har i alle fall filmet logoen til "Family Sport Club" på vei inn flere ganger på snap. Tror jeg har lest det på bloggen også, men orker ikke lete....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget "de siste forberedelsene":

ser jeg helt feil, eller lager hun kyssemunn til en unbrakonøkkel?

Endret av Rubella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, Cavatina skrev:

Jeg trodde egentlig at det var artisjokk først...det er visst like poppis med frukt og grønnsaker i treverk (sorry, isopor?) nå, som de gode gamle interiørbokstavene som skulle fortelle deg om du var hjemme, skulle sove, eller fortjente kjærlighet (Home, sleep, love).

Jeg trodde også at det var artisjokk :fnise: hadde ikke forundret meg om hun pyntet med akkurat dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og hva får en stor blogger som CBE som omsatte for 3,5 millioner i fjor, til å ta så lett på det siste utspillet fra FO at hun driver utstrakt priming i bloggen sin - dvs. viser frem produkter først  - uten å merke - for så å komme med et reklameinnlegg for produktet etterpå. Denne siste uken har hun gjort det for både Freia og for sin PT. PÅ tross av at Forbrukerombudet har helt klare regler for hvordan slik skal gjøres, har hun valgt å ikke følge disse reglene.

Er det arroganse eller reinspikka mangel på evner til å skjønner reglene?

De gjør dette fordi de kan, og fordi det ikke får konsekvenser. Hva er det verste som kan skje? En sekssifret bot? Det tar dem ikke lang tid å tjene inn dét tapet. Særlig ikke uten merking. 

Det er i aller høyeste grad arrogant! (For så vidt et område hvor de virkelig ER #bestiklassen.)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...