Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du enda ikke? :overrasket:

Jo egentlig :P Ser ikke noe annet enn at dette er sant, kan ikke skjønne hvordan noen skal forsvare noen som gjør noe slikt. Bilderedigeringa synes jeg ikke var så ille, men det her er jo direkte avskyelig.

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest maja5701
Skrevet

Ser kommentaren under LK sitt fb-bilde er blitt slettet, for andre gang. Underholdene :-)

Skrevet

716 brukere leser dette emnet...

  • Liker 6
Skrevet

Vil det bli noe sak ut av det her da? Synes det bør komme frem i lyset.

  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, latterliggjøring, spekulasjoner, hets, samt svar til dette.

irrlys, mod.

Skrevet

Slettet alt på FB nå også funksjonen der andre kunne legge inn selvstendige innlegg. Brannslokking de luxe.

  • Liker 3
Gjest maja5701
Skrevet

Komplett liste, so far.

#1 Har tegnet og fortalt - forklarer det med "bevis" i kildekoden - http://postimg.org/image/6awqc4kwj/full/

#2 "PT Åge" digger Caros rumpe - http://postimg.org/image/jf0jukdzp/full/
#3 Caro (LK?) kaller seg lege og klinisk ernæringsfysiolog - http://postimg.org/image/g1jkzqml1/full/
#4 Den med 'mentalt tilbakestående' - http://postimg.org/image/jrpsfyzg7/full/
#6 LK er veldigt enig med seg selv... http://postimg.org/image/5u9gaiy7h/full/
#7 Den med 'ikke veldig oppegående' - http://postimg.org/image/u243ly1kb/full/
#8 LK mener LK er fantastisk og saklig! - http://postimg.org/image/7yqjwms17/full/
#10 LK snakker med seg selv - http://postimg.org/image/jpx5cv4vv/full/
#11 LK snakker med seg selv - http://postimg.org/image/96bxfslux/full/
#14 Bekkevold fortjener "kule i pannen" - http://postimg.org/image/psj7em7xl/full/
#15 Kjært barn har mange navn - http://postimg.org/image/ds3yhdgon/full/

:-O

Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg synes blodfansen sine reaksjoner på ig i går var noe skremmende!

Så tydelige beviser og heftig sensur og LIKEVEL er det damene på KG som er skurkene!

Skrevet

De mener bevisene her er fabrikert.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

De mener bevisene her er fabrikert.

Hvordan skulle de vært fabrikert?

Edit: Sorry, trodde du skrev "jeg mener bevisene er fabrikert," derfor spurte jeg deg. Men hvis de mener bevisene er fabrikert lurer jeg fortsatt på hvordan de mener det er gjort. Håper de kan svare på det.

Endret av Hold the door
Skrevet

De mener bevisene her er fabrikert.

Hvor har de skrevet det?

Skrevet (endret)

Jeg forstår frustrasjonen til mange her inne som nå blir møtt med sensurering osv. Samtidig så skled ting ut i tråden i går kveld. Det er ikke strategisk å komme med noe som ser ut som et manus for en hotel cæsar episode av hva som muligens foregår i Siljan. Mange av dere trår i baret gang på gang ved å ikke være konstruktive hele veien. Jeg forstår det klør i fingrene etter å være usakelige og barnslige når dere føler dere blir møtt av usakligheter fra de det gjelder men det er vel best å gå frem som et godt eksempel selv og kritikken vil bli hørt av flere og tatt seriøst.

Endret av Salmonella
  • Liker 17
Skrevet

Nyeste info;

Nå er ikke jeg noen dataekspert men om man går inn på Google og skriver site:fotballfrue.no så vil man fra side 4-5 få opp bare resultat fra en mengde "forbudte" sider som sexdrugsnow osv..

Man kan også finne det direkte om man søker site:fotballfrue.no Viagra

Det betyr at man går innpå forballfrue side som direkte videresender en til disse sidene.

Altså er dette også reklame de står for og en av deres inntektskilder.

Hvor er moralen i hva man skal tjene penger på og ikke?

  • Liker 1
Skrevet

Det er nesten så jeg må ta av meg hatten for perfeksjonismen hennes. Makan til å pynte og lage den perfekte stille overflate over stormende sjø med dagens innlegg om gårskveldens fantastiske magi. NOEN har jo drevet frantisk slettevirksomhet i går kveld.

Skrevet

Det bedrives streng sensur over lav sko for å slette alle sIne spor og feie alt under teppet. Med mindre noen journalister tar tak i det, for å frem sannheten vil de slette spor til de blir avslørt.

Nå er svenske aviser tipset, om norske journalister er for feige til å fortelle sannheten, kanskje de er modigere.

  • Liker 6
Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen til mange her inne som nå blir møtt med sensurering osv. Samtidig så skled ting ut i tråden i går kveld. Det er ikke strategisk å komme med noe som ser ut som et manus for en hotel cæsar episode av hva som muligens foregår i Siljan. Mange av dere trår i baret gang på gang ved å ikke være konstruktive hele veien. Jeg forstår det klør i fingrene etter å være usakelige og barnslige når dere føler dere blir møtt av usakligheter fra de det gjelder men det er vel best å gå frem som et godt eksempel selv og kritikken vil bli hørt av flere og tatt seriøst.

Dette er jeg helt enig i.

Skrevet

Jeg kan si at jeg vel lenge har vært "blodfan", men akkurat dette synes jeg har gått litt over stokk og stein. Jeg ser jo disse "bevisene", og blir vel litt... sjokkert? Det er liksom ett eller annet som ikke stemmer, og jeg vet ikke hvem jeg skal tro på eller ikke. Men jeg kan si jeg har endret synet mitt på henne, spesielt når de heller ikke kommer med en slags "forklaring".

Så da tenker jeg litt... Hva om dette var planlagt av de? For å få flere lesere? Skape litt reaksjoner for å trekke enda mer oppmerksomhet? Det er sikkert helt bak mål, men folk er ganske slu og sleipe i dag, så hvem vet..

  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror og håper jeg sender ut en stor kudos til dere som har kommet med disse avsløringene på en god og konstruktiv måte fra oss som kun leser kg.

Om ikke bare for underholdningsverdien, er dette faktisk svært viktig. En offentlig person som beveger seg i moralsk og juridiske gråsoner bør kunne møte kritikk og stå til ansvar for sine handlinger.

Denne strutse- og nordkoreanske strategien hun kjører vet jeg ikke vil overleve i lengden. Dere virker for seige til at det noensinne vil skje :)

Folkens, jeg elsker dere. :danse:

Bare fortsett å hold det konstruktivt- og kanskje kontakte Gunnar Tjomlid? Han er jo litt "vaktbikkje" som dere- og dette er virkelig ikke "kjerringssnakk". Han har jo hatt en innlegg tidligere om fotballfrue- og ikke minst tror jeg han vil finne suntvett avsløringene spesielt interessante.

  • Liker 10
Skrevet

De mener bevisene her er fabrikert.

Og hvis de kan bevise det, hvorfor ikke gjøre det asap? Noe de tydeligvis ikke kan da.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...