Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Skribent
13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Sjokoladeplata i bilen på vei til Gøteborg var selvfølgelig ikke tilfeldig nei. Nå bygges det Freia sjokoladehus til kvelds, fin timelønn for LKE der han sitter og pludrer. Ungene får ikke være med, men dette er jo jobb da, greit å skille jobb og privatliv. 

Den mest priceless kommentaren var vel likevel hun som i dyp sympati skrev «men husk at dere også må få nattillegg!» - etter å ha hørt om hvor arbeidskrevende fjorårets kalender var...

#alternativvirkelighet

Endret av Skribent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattillegg, haha! Det første som slo meg var "Gjør din plikt, krev din rett.", for å si det på Gerhardsensk. 

Bloggervennlig oversettelse: Merk reklamen, slutt å syt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, halvehimmelen skrev:

https://hanspetter.info/vixen-influencer-awards-sa-enkelt-samtidig-sa-vanskelig/

HP og Vixen er jo helt katastrofe. Tar verken prisen eller noen av juryen seriøst lenger.

😳😳😳

Det han sier er jo at det gjør ingenting å kjøre i alkoholpåvirket tilstand så lenge det ikke skjer noe eller du ikke blir tatt?!?! 

#slikleserjegdet

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
1 time siden, Snupp89 skrev:

Update: den ble faktisk publisert 👍

Du fikk svar og.

«Nei, for det er en generell debatt. Man kan fint diskutere eksponering av barn på generelt grunnlag, men ikke med mine som eksempel.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Sjokoladeplata i bilen på vei til Gøteborg var selvfølgelig ikke tilfeldig nei. Nå bygges det Freia sjokoladehus til kvelds, fin timelønn for LKE der han sitter og pludrer. Ungene får ikke være med, men dette er jo jobb da, greit å skille jobb og privatliv. 

Kjempesøtt å få «julefotballsko» med initialene til de små og kona på, og hjerte.... NENACA <3 😳 Julete? De var jo sjokkrosa! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, halvehimmelen skrev:

https://hanspetter.info/vixen-influencer-awards-sa-enkelt-samtidig-sa-vanskelig/

HP og Vixen er jo helt katastrofe. Tar verken prisen eller noen av juryen seriøst lenger.

HPNH bør stikke fingeren i jorda, kjenne på vindretningen, og kalle en spade for en spade istedet for å lefle med bransjen og late som han er etterpåklok, når han er istand til å sniffe seg frem til tendenser før andre som ikke er i bransjen hans gjør det.

Tusseladdisk ansvarsbeskrivelse er dette, og det kan jeg si deg rett i fleisen om vi møtes, HPNH

Endret av Cavatina
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cavatina skrev:

HPNH bør stikke fingeren i jorda, kjenne på vindretningen, og kalle en spade for en spade istedet for å lefle med bransjen og late som han er etterpåklok, når han er istand til å sniffe seg frem til tendenser før andre som ikke er i bransjen hans gjør det.

Tusseladdisk ansvarsbeskrivelse er dette, og det kan jeg si deg rett i fleisen om vi møtes, HPNH

Ja, dette blir for dumt. Dette er en dårlig unnskyldning for avgjørelsene som kommer i Vixen. Ansvarsfraskrivelse, som du sier. Og det er for dårlig i en slik sammenheng.

Her kunne Vixen hatt muligheten til å sette press på bloggerne og virkelig få stramma inn bransjen, men neida, det ansvaret tar de ikke. Viser hvor kommersielt Vixen egentlig er og hvor viktig det er å holde seg på godfot i bransjen. Dersom CBE vinner noe er det helt bak mål.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, xx girl xx skrev:

Du fikk svar og.

«Nei, for det er en generell debatt. Man kan fint diskutere eksponering av barn på generelt grunnlag, men ikke med mine som eksempel.»

CBE kan da fint ta en prinsipiell debatt om barneeksponering med for eksempel Sarah Sørheim eller Sarah Eline Grønvold. Jeg er overbevist om at begge de damene gjerne hadde blitt med på diskusjonen.

Men det tror jeg ikke CBE tørr. Først og fremmest fordi hun ikke har et eneste godt argument for at det hun driver med er greit.  "Barna mine er så fine og jeg får så mye skryt om hvor flink jeg er som har klart å lage så nydelige barn og så tjener jeg enormt med penger på dem så det er så kjekt for meg å eksponere dem" er neppe argumenter som Sarah Sørheim og Sarah Eline Grønvold hadde godtatt. I tillegg viser CBE alle tegn på å være ukomfortabel på arenaer der hun ikke styrer diskusjonen selv. CBE hadde blitt spist med hud og hår når hun ikke kan trykke på "ikke godkjenn kommentar" knappen. Så hun velger i stedet kujonens utvei og holder kjeft. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cavatina skrev:

Det er  én av to forklaringer jeg for øyeblikket kan se:

1. Selvopptattheten fra Sarpsborg har gjennom årenes løp ikke vist å ha sirkulasjon nok i topplokket til forstå hvordan samfunnet fungerer for å kunne ha et reflekterende nivå på argumentasjonen sin, og bruker derfor sufflør der det er mulig mens CBE selv bruker firmabloggen til å vise hvor krenket CBE er. Spesielt før julehøytiden da salg og omsetning generelt er som høyest.

2. Sarpsborgs store stolthet er rett og slett en genuint kynisk, arrogant og pengegrisk bedriftseier, og kan derfor ikke gi en sannferdig og troverdig respons man kan forholde seg til, fordi CBE faktisk rett og slett gir blaffen i hva andre tror og bare vil redde det redigerte ansiktet sitt fordi CBE absolutt må. Det står i manuset fra UI, blant annet. 

3. Som CBE bedyrer når det passer: Ingen kan kjenne CBE gjennom det CBE beskriver på bloggen. Ingen vet noenting. Bare CBE. Og CBE vil ikke være åpen om noe som helst, bare fõre med det som passer best for øyeblikket. Men husk for all del at CBE.no er en hverdagsblogg, ikke en bedrift.
Unntatt når CBE.no tar seg betalt for annonsørinnhold. I hvert fall hvis det er merket. DA er CBE.no bedrift. Hvis det ikke er merket, nei da er det bare en hverdagsblogg om livet til CBE.
På en .no plattform.
Kumbaya, altså.

Tror ikke folk i Sarpsborg er enig med deg i at hun er byens store stolthet... Det er nok mange som skjemmes over at hun knyttes til byen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xx girl xx
1 minutt siden, Grønt blad skrev:

Tror ikke folk i Sarpsborg er enig med deg i at hun er byens store stolthet... Det er nok mange som skjemmes over at hun knyttes til byen.

Det kan hende at Caroline er kjempe trivelig og hyggelig som privatperson. Det vet vi ingenting om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, xx girl xx skrev:

Det kan hende at Caroline er kjempe trivelig og hyggelig som privatperson. Det vet vi ingenting om. 

nå hevder hun jo at det er privatpersonen vi møter på bloggen, og om den personen vet vi mye mer enn det hun selv tror hun forteller. Og det er jo ikke utelukkende trivelig, for å si det litt pent.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg tviler sterkt på at en trivelig og hyggelig person svarer spydig, frekt og nedlatende i kommentarfeltet i årevis. Hyggelige personer setter ikke seg selv ALLTID først heller. Hyggelige personer lyver ikke notorisk og vet ALLTID best. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Myrthel said:

Jeg tviler sterkt på at en trivelig og hyggelig person svarer spydig, frekt og nedlatende i kommentarfeltet i årevis. Hyggelige personer setter ikke seg selv ALLTID først heller. Hyggelige personer lyver ikke notorisk og vet ALLTID best. 

Hyggelige personer forherliger ikke seg selv hele tiden heller...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig CBE har glemt dette innlegget, der hun fastslår at bloggere er relevante og har makt. Kommentarfeltet er også ganske så interessant. Passer ikke helt med det narrativet hun nå forsøker å etablere; hun er en privatperson i bloggen.  

http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/10/kjaere-blogger-ikke-grat/

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kollontaj skrev:

Mulig CBE har glemt dette innlegget, der hun fastslår at bloggere er relevante og har makt. Kommentarfeltet er også ganske så interessant. Passer ikke helt med det narrativet hun nå forsøker å etablere; hun er en privatperson i bloggen.  

http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/10/kjaere-blogger-ikke-grat/

Agendaen sier hun jo nesten rett ut: Hun må bekjempe narrativet om at de er en kynisk millionbedrift.

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/15/du-er-gjerrig/comment-page-5/#comment-590869

Interessant ordvalg fra en som aldri leser tråden her. 

Endret av Amafalathiel
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...