Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Andreas (Andy) er journalist, og elsker slike gestalter som Herr Eriksen. Telefonlinja mellom München og Berlin gløder, jeg oversetter og Andy ler seg skakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BonBon

Andreas (Andy) er journalist, og elsker slike gestalter som Herr Eriksen. Telefonlinja mellom München og Berlin gløder, jeg oversetter og Andy ler seg skakk.

- Tok det bort itilfelle mod ville reagere, vil ha tråden åpen så lenge som mulig

Endret av BonBon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Ingenting slår et godt fuskeavslørerlag. ;-)

Skal egentlig tidlig opp i morgen... Men det ryker nå, haha. Må få med meg hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg synes det er bra at ting kom fram på instagram i kveld, selv om blodfansen ikke klarer å se/vil se den virkelige FF som en del av oss andre har gjennomskuet for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig han tyske vennen din!

Men kommentarene på CBEs side har de latt ligge.

Nesten ingen som har vært inne og likt, er det pga. en viss persons rykte for å søke opp folk?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Dette er litt dårlig gjort.... For oss som skal opp tidlig i morgen, er jo nødt til å bare bli sittende å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har Link til Lasse sin fb? Ser bare sunt vett.... (dålig vett...)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom hun hadde fått noen til å slette kommentarene, hadde nok ikke så mange av dem fått stå såppas lenge.

Enig i at det er kjipt for CBE å måtte holde på med slettejobb i kveld. Men samtidig var det jo kjipt for leseren som ble kalt mentalt tilbakestående av CBE. Som man reder ligger man, det gjelder nok også CBE

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom hun hadde fått noen til å slette kommentarene, hadde nok ikke så mange av dem fått stå såppas lenge.

Enig i at det er kjipt for CBE å måtte holde på med slettejobb i kveld. Men samtidig var det jo kjipt for leseren som ble kalt mentalt tilbakestående av CBE. Som man reder ligger man, det gjelder nok også CBE

Altså, hun MÅ jo ikke drive med denne slettingen. Wild idea: hun kan la de stå og bare kose seg med besøket sitt

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Det sier seg jo selv at det er noe i dette her, i og med at de sletter for harde livet.

Hadde det vært en forklaring hadde dejo bare gått ut, avkreftet, og forklart hva folk hadde misforstått.

Forstår de ikke at de driter seg ut?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...