MissLucy Skrevet 12. desember 2017 #45701 Skrevet 12. desember 2017 31 minutter siden, Milio skrev: Jeg klarer heller ikke forstå at CBE og LKE ønsker den retningen bildene nå på vei. Hvor gammel er CBE? 30-31 år? Hun er altså veldig ung. Likevel får de dystre, mørke bildene med stramt ansikt, og et par runder i PS, henne til å se 10 år eldre ut. Det virker for meg litt rart, da hele grunnen til fillers og medisinske hudkremer er å holde på det ungdommelige. På snapchat smiler hun og er full av mimikk i ansiktet. Det er glede og ansiktsuttrykk som ikke nødvendigvis er der for poseringens skyld. Kvaliteten på mobilkamera kan selvfølgelig ikke måle seg med kameraet til LKE, men der tror jeg CBE ønsker å misforstå. Det handler ikke om kamerakvalitet. Jeg forstår heller ikke meiningen med å framstille seg forskjellig i de ulike kanalene som snap, blogg og instagram. vi vet jo ikke at hun bruker fillers for å se ung ut. Jeg tror hun gjør det for å etterligne en struktur i ansiktet som hun ikke har. Det er liksom litt ombygging av fjeset. 13
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45702 Skrevet 12. desember 2017 Denne julepyntingen, altså hva skal man si? Blir noen inspirert av dette? Et speil nærmest dekket av en stor julestjerne samt noen store,svarte firkanter på hver side - hva er det egentlig? En peis og et piano som heller ikke kan brukes, da de er overlesset av pynt. Det er bare så mye! Av alt. Blir helt matt. Ser ut som de har kjøpt alt Nille har av julestæsj og spredt det utover, helt uten mål og mening. Skjønner ikke hvordan et ungt par kan trives med så mye nips og krimskrams rundt seg.
MissLucy Skrevet 12. desember 2017 #45703 Skrevet 12. desember 2017 merkelig påfunn å henge opp julestrømpene i midten av desember. 11
Miranda16 Skrevet 12. desember 2017 #45704 Skrevet 12. desember 2017 Jeg måtte tatt meg en Sobril før jeg gikk inn i det julehuset. Just sayin.... 19
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2017 #45705 Skrevet 12. desember 2017 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg måtte tatt meg en Sobril før jeg gikk inn i det julehuset. Just sayin.... Takk? 😛
Milio Skrevet 12. desember 2017 #45706 Skrevet 12. desember 2017 Som alltid føler jeg fruen tar "pyntingen" et steg for langt. 5
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45707 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Milio skrev: Jeg forstår heller ikke meiningen med å framstille seg forskjellig i de ulike kanalene som snap, blogg og instagram. Eller for å si det med CBEs egne ord: To helt ulike kanaler hvor jeg uttrykker meg annerledes.
Gjest Loffeliten Skrevet 12. desember 2017 #45708 Skrevet 12. desember 2017 Hun er ekstremt glad i fake granbar, i hvertfall. Og så mikset med hjort på spidd (?), gull og sølv og glitter og stæsj. Lurer på om mange av de universitetsutdannede, urbane kvinnene med "høy status" blir inspirert av denne julepyntingen her. https://imgur.com/a/gVfV5
Jenki Skrevet 12. desember 2017 #45709 Skrevet 12. desember 2017 50 minutter siden, formula skrev: Denne julepyntingen, altså hva skal man si? Blir noen inspirert av dette? Et speil nærmest dekket av en stor julestjerne samt noen store,svarte firkanter på hver side - hva er det egentlig? En peis og et piano som heller ikke kan brukes, da de er overlesset av pynt. Det er bare så mye! Av alt. Blir helt matt. Ser ut som de har kjøpt alt Nille har av julestæsj og spredt det utover, helt uten mål og mening. Skjønner ikke hvordan et ungt par kan trives med så mye nips og krimskrams rundt seg. Eh, det er lampeskjermer.... 1
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45710 Skrevet 12. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, Jenki skrev: Eh, det er lampeskjermer.... Ok, det kunne jeg faktisk ikke se. De matcher vel lysekronene da. Eller...? (trodde det var høyttalere) Endret 12. desember 2017 av formula
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45711 Skrevet 12. desember 2017 15 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Ser jo mer ut som utsalgssted til Nille... Skeive pyntesaker også. Og siste IG, med reklamegreier. Dama ser jo...skremmende ut! Som en vampyr (ikke på et edgy sett). https://www.instagram.com/p/BcnE1lCnf1R/?taken-by=carolinebergeriksenno Her har hun jo lansert et nytt ansiktsuttrykk. Fotografert rett forfra, mens hun suger inn kinnene samtidig som hun antyder et smil, hever brynene og senker øyelokkene. Mye på en gang, krever nok sitt. Greit å variere uttrykket litt da.
Jenki Skrevet 12. desember 2017 #45712 Skrevet 12. desember 2017 6 minutter siden, formula skrev: Ok, det kunne jeg faktisk ikke se. De matcher vel lysekronene da. Eller...? (trodde det var høyttalere) He,he, synes faktisk de lampene kan være litt kule jeg, men synes ikke de passer der de står. -Og de kler i hvert fall ikke kransene de har fått på seg (men det er min mening da, folk har jo forskjellig smak). 2
Populært innlegg Ultiva Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Populært innlegg #45713 Skrevet 12. desember 2017 Hei Caroline! Hva skjedde med arsenalet av trange velourkjoler og fuskepelser som var bare helt amazing til julebordsesongen? Og håroppsatsene som var SÅ enkle å få til alene (selv om en frisør gjorde det for deg på opplæringsvideoene)? For på julebordene dine så har du jo valgt helt andre kjoler, jakker og frisyrer? 95
Emilie112 Skrevet 12. desember 2017 #45714 Skrevet 12. desember 2017 Altså, dette "julehuset" 😱 Det er virkelig ikke fint og langt fra det jeg forbinder med jul. Magien er helt borte og det hyggelige eksistere heller ikke. Ikke inspirerende annet en for mareritt.. 23
Kleenex Skrevet 12. desember 2017 #45715 Skrevet 12. desember 2017 5 timer siden, formula skrev: Skjønner forsåvidt hva hun mener her, men... Vi forsøker å tilpasse bildene etter stemningen som er i omgivelsene og hva innlegget handler om. Det er ikke alltid det passer med lyse bilder. Men hva er det som gjør at denne hyggelige ( går jeg ut fra) turen med venner fortjener en sånn mørk og dyster ramme? Og hvilke innlegg på denne reklamebloggen er egentlig av en slik art at det ikke passer med lyse bilder? Ser ut som LKE gjerne vil uttrykke seg mer dramatisk og kunstnerisk, men burde kanskje finne andre steder å utfolde seg på når såpass mange av leserne tydelig ikke har sansen. CBE har ved flere anledninger uttalt at bloggen skal være som et glanset magasin, så kanskje like greit å styre unna film noir-preget. Nytt kapittel i foto nettstudiet muligens? 6
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45716 Skrevet 12. desember 2017 33 minutter siden, Ultiva skrev: Hei Caroline! Hva skjedde med arsenalet av trange velourkjoler og fuskepelser som var bare helt amazing til julebordsesongen? Og håroppsatsene som var SÅ enkle å få til alene (selv om en frisør gjorde det for deg på opplæringsvideoene)? For på julebordene dine så har du jo valgt helt andre kjoler, jakker og frisyrer? Ja hva skjedde med dem? Disse 8-10 kjolene hun har kjøpt selv, "for å vise fram på bloggen". Vist en gang, og deretter hengt i skapet. Og når hun skal på julebord, går hun for gjennomsiktig blondekjole. Aldri om jeg hadde gått på julebord i et antrekk der andre faktisk ser rett på undertøyet mitt. Men igjen, smak og behag. Det som er adskillig verre er det rystende forbruket hun fronter.
loffen Skrevet 12. desember 2017 #45717 Skrevet 12. desember 2017 Jeg ville aldri gått på restaurant omtrent i bare BH'n.. Ser forresten de har kamera til over 40000,. Ikke rart de blir snurt når folk ikke liker bildene. 23
Inocybe Skrevet 12. desember 2017 #45718 Skrevet 12. desember 2017 17 minutter siden, loffen skrev: Jeg ville aldri gått på restaurant omtrent i bare BH'n.. Ser forresten de har kamera til over 40000,. Ikke rart de blir snurt når folk ikke liker bildene. Gjetter på det er firmaet som egentlig har det kameraet. Med tilhørende skattefordeler. 19
pøbelsara Skrevet 12. desember 2017 #45719 Skrevet 12. desember 2017 Klart det er firmaet har det kameraet. Og klart de kjolene uten er utgiftsført på firmaet eller rett og slett returnert. Hotellweekenden i Gøteborg er også helt sikkert utgiftsført, de har jo fotografert masse i suiten. Når man tenker på at det meste av det de gjør som vanlige dødelige bruker av lønnen sin til, kan føres på firmaet og dermed ikke må betales av deres egen lønnsinntekt, så tjener de eventyrlig bra. KLær, utsyr, sminke, barneutstyret, feriene, utfluktene og sikkert også maten det blogges om hver onsdag. Ikke rart de forsvarer businessen med nebb og klør. Det som ikke sponses, utgiftsføres. Det er nok bare barnehage, bilhold, lånet på huset og strøm de betaler fullt ut som vanlige løpende utgifter. 39
Gjest Anne B Skrevet 12. desember 2017 #45720 Skrevet 12. desember 2017 Nå sender hun gode tanker til de som ikke har det så godt og minner barna på det hver dag. Lurer på hvordan hun legger det frem for dem. Får flashback til luksussuiten og manglende selvinnsikt.
Fremhevede innlegg