FantasDick Skrevet 12. desember 2017 #45681 Skrevet 12. desember 2017 Synes LKE tar mange fine, spennende bilder og han liker tydeligvis å leke seg i PS, men de passer ofte ikke på bloggen. Han burde få fotoblogg som nevnt over, så CBE kan beholde katalogstilen. Og den hatten.. serrrr, den må dø! 16
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 12. desember 2017 Populært innlegg #45682 Skrevet 12. desember 2017 Jeg ser CBE klager på at det er alt for mange trailere på veien. Hvem tror hun frakter alle tingene hun manisk "elsker på" og "crusher på" hele tida? Det blir ikke noen færre lastebiler med spinnville forbrukere som deg vettu, Carro. 111
Pikachuchu Skrevet 12. desember 2017 #45683 Skrevet 12. desember 2017 3 minutter siden, Frøken Scott skrev: Jeg ser CBE klager på at det er alt for mange trailere på veien. Hvem tror hun frakter alle tingene hun manisk "elsker på" og "crusher på" hele tida? Det blir ikke noen færre lastebiler med spinnville forbrukere som deg vettu, Carro. Veldig godt poeng! Tar vel neppe dét innover seg.. 21
Gjest pelikanen Skrevet 12. desember 2017 #45684 Skrevet 12. desember 2017 26 minutter siden, Frøken Scott skrev: Jeg ser CBE klager på at det er alt for mange trailere på veien. Hvem tror hun frakter alle tingene hun manisk "elsker på" og "crusher på" hele tida? Det blir ikke noen færre lastebiler med spinnville forbrukere som deg vettu, Carro. Klager hun på det? Ja, de frakter varer over hele landet. Møbler, melk, mat. Alt du trenger blir kjørt av de. Pc hun bruker,tlf, camera....alt hun har i hus kommer med trailere. Hun burde heller engasjert seg i at sentraliseringen,utflagging har gått for langt. Tenk på miljøet. Hvordan tror hun sminken,kremer og alt hun reklamerer for,kommer frem?
Jenki Skrevet 12. desember 2017 #45685 Skrevet 12. desember 2017 44 minutter siden, Frøken Scott skrev: Jeg ser CBE klager på at det er alt for mange trailere på veien. Hvem tror hun frakter alle tingene hun manisk "elsker på" og "crusher på" hele tida? Det blir ikke noen færre lastebiler med spinnville forbrukere som deg vettu, Carro. Klager og klager.... Hun synes det var skummelt å kjøre på dårlig føre når det var mange trailere som som skulle forbi hverandre, og som kjørte for nærme bilene foran. Skikkelig snodig 3
LilleSnupp Skrevet 12. desember 2017 #45686 Skrevet 12. desember 2017 De får slakke ned og ikke kjøre i 136 km/h.. 11
Gjest pelikanen Skrevet 12. desember 2017 #45687 Skrevet 12. desember 2017 Forbrukersamfunnet opprettholder transport på bil. Den økes hver dag
Frøken Scott Skrevet 12. desember 2017 #45688 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Jenki skrev: Klager og klager.... Hun synes det var skummelt å kjøre på dårlig føre når det var mange trailere som som skulle forbi hverandre, og som kjørte for nærme bilene foran. Skikkelig snodig Vel, at CBE "føler" at det skapes farlige situasjoner betyr ikke at det gjør det. Og at hun mener de "bare kan la være å kjøre forbi hverandre" er omtrent like smart som klagen hennes på mye biler i Oslo-trafikken i rushen 🙄 Jeg forventer ikke all verdens bakkekontakt hos Carro, men å reflektere over hvem som frakter godset hun konstant tigger til seg/elsker på/crusher på/og manisk forbruker kunne jo vært greit. Til opplysning tilbringer jeg de fleste dagene mine i en trailer, og har bred erfaring med overnervøse personbilister som synes det er fryktelig skummelt med disse vogntogene som forsyner dem med alt de kjøper. Slapp av, vi bruker en del av dagen på å være barnevakt for dere i trafikken, derfor er det så lite uhell ifht den enorme mengden godstransport på norske veier. En liten bønn.....ta hensyn, og vis aktsomhet. Kundene venter, jeg har ikke alltid tid til babysitting 😉 38
Kleenex Skrevet 12. desember 2017 #45689 Skrevet 12. desember 2017 4 timer siden, formula skrev: Ser hun får tilbakemeldinger i kommentarfeltet på at bildene er harde og dystre. Men tar vi til oss kritikken? NEI, det gjør vi ikke. "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert." Da vet vi det. På disse pompøse hotellrommene de liker å bo på, er altså et mørkt og tungt preg det eneste som fungerer. Jeg ville heller tenkt at oppi all denne fløyelen, draperiene og de nærmest svarte veggene kunne det faktisk gjort seg med nettopp litt lys. Men dette skjønner ikke vi. Heldigvis er det en leser som forstår: Bildene til Caroline uttrykker en stemning som ingen andre er i nærheten av. De fleste bloggere tar bilder i overbelaste rom og dreper all stemning. Så godt formulert at de knapt kunne sagt det bedre selv. Og akkurat nå som de har malt om igjen.... Fotograf - Åge som er med her nå da? 5
Gjest Anna Nas Skrevet 12. desember 2017 #45690 Skrevet 12. desember 2017 (endret) Jeg tok en titt på fotografens IG-galleri, og hadde det dystre bildet fra hotell Pigalle vært humoristisk ment ville det vært i nærheten av en innertier! Jeg ler meg skakk, og det er ikke en ondskapsfull latter. Hotellnavnet er jo perfekt også! 😂 #The_Adams_Family Edit: Ikke forsøk på latterliggjøring, jeg mener oppriktig at bildet er knallbra - i en annen sjanger. Endret 12. desember 2017 av Anna Nas
Inocybe Skrevet 12. desember 2017 #45691 Skrevet 12. desember 2017 4 timer siden, formula skrev: Ser hun får tilbakemeldinger i kommentarfeltet på at bildene er harde og dystre. Men tar vi til oss kritikken? NEI, det gjør vi ikke. "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert." Da vet vi det. På disse pompøse hotellrommene de liker å bo på, er altså et mørkt og tungt preg det eneste som fungerer. Jeg ville heller tenkt at oppi all denne fløyelen, draperiene og de nærmest svarte veggene kunne det faktisk gjort seg med nettopp litt lys. Men dette skjønner ikke vi. Heldigvis er det en leser som forstår: Bildene til Caroline uttrykker en stemning som ingen andre er i nærheten av. De fleste bloggere tar bilder i overbelaste rom og dreper all stemning. Så godt formulert at de knapt kunne sagt det bedre selv. Denne leseren må da referere til hvordan CBE-bloggen så ut for ikke så lenge siden før den henfalt til Gotisk bordell-looken. Har nesten aldri sett noe så overbelyst som salgsvideoen for huset i Siljan for eksempel. 9
SKE87 Skrevet 12. desember 2017 #45692 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, LilleSnupp skrev: De får slakke ned og ikke kjøre i 136 km/h.. Har de lagt ut bilde av det? Lurt....🙄 3
LilleSnupp Skrevet 12. desember 2017 #45693 Skrevet 12. desember 2017 5 minutter siden, SKE87 skrev: Har de lagt ut bilde av det? Lurt....🙄 Ja, tidligere på snap 4
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45694 Skrevet 12. desember 2017 Skjønner forsåvidt hva hun mener her, men... Vi forsøker å tilpasse bildene etter stemningen som er i omgivelsene og hva innlegget handler om. Det er ikke alltid det passer med lyse bilder. Men hva er det som gjør at denne hyggelige ( går jeg ut fra) turen med venner fortjener en sånn mørk og dyster ramme? Og hvilke innlegg på denne reklamebloggen er egentlig av en slik art at det ikke passer med lyse bilder? Ser ut som LKE gjerne vil uttrykke seg mer dramatisk og kunstnerisk, men burde kanskje finne andre steder å utfolde seg på når såpass mange av leserne tydelig ikke har sansen. CBE har ved flere anledninger uttalt at bloggen skal være som et glanset magasin, så kanskje like greit å styre unna film noir-preget.
miamiamia Skrevet 12. desember 2017 #45695 Skrevet 12. desember 2017 Bloggen hennes var så mye finere da de bodde i Siljan. Lyse og duse bilder. Mer vennlig, normal livsstil og behagelig å se på. Disse mørke, dystre, gotiske, bordellbildene appellerer ikke til meg i allefall. Hva skjedde med smilet, gleden og litt mer humor? Nå er alt så himla seriøst blitt. Fjeset er stramt og uten mimikk. Hvem ønsker hun å nå ut til? Og ja, LKE burde heller lage egen blogg med alle bildene sine. Bloggen til fotballfrue kler ikke denne stilen. Syns jeg da. Det er jo mange meninger der ute, men er enig med mange av dere, det er noe som har skjedd i det siste med CBE. Trist å tenke på at unge jenter ser på disse bloggerne og ser glatte fjes, stramme lepper og et dyrt interiør. De må jo bli påvirket til å shoppe seg ihjel. Hva vil skje med jordkloden vår når det shoppes så inmari mye? 26
Gjest Xstrella Skrevet 12. desember 2017 #45696 Skrevet 12. desember 2017 Fansen digger de uansett, så da kan de blogge i åresvis enda.
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45697 Skrevet 12. desember 2017 Nå får hun jo også en kommentar på at hun ser eldre ut enn hun er, noe jeg tipper hun ikke synes er så ok, samt tilbakemeldinger fra leserne om at de synes bildene er mørke og dystre. Så her bør vel CBE stikke fingeren i jorda, og innse at leserne faktisk ikke er innom bloggen for å se kunst, men kanskje bare sveiper innom av andre grunner. Så hvorfor ikke la leserne scrolle gjennom det glansede magasinet, istedet for å få dyttet en utstillingskatalog for LKE i fanget.
Milio Skrevet 12. desember 2017 #45698 Skrevet 12. desember 2017 Jeg klarer heller ikke forstå at CBE og LKE ønsker den retningen bildene nå på vei. Hvor gammel er CBE? 30-31 år? Hun er altså veldig ung. Likevel får de dystre, mørke bildene med stramt ansikt, og et par runder i PS, henne til å se 10 år eldre ut. Det virker for meg litt rart, da hele grunnen til fillers og medisinske hudkremer er å holde på det ungdommelige. På snapchat smiler hun og er full av mimikk i ansiktet. Det er glede og ansiktsuttrykk som ikke nødvendigvis er der for poseringens skyld. Kvaliteten på mobilkamera kan selvfølgelig ikke måle seg med kameraet til LKE, men der tror jeg CBE ønsker å misforstå. Det handler ikke om kamerakvalitet. Jeg forstår heller ikke meiningen med å framstille seg forskjellig i de ulike kanalene som snap, blogg og instagram. 17
Milio Skrevet 12. desember 2017 #45699 Skrevet 12. desember 2017 34 minutter siden, Xstrella skrev: Fansen digger de uansett, så da kan de blogge i åresvis enda. Gjør de? Jeg syns både lesertallet og antallet kommentarer faller betraktelig med årene. Spesielt sistenevnte. 12
Gjest Xstrella Skrevet 12. desember 2017 #45700 Skrevet 12. desember 2017 13 minutter siden, Milio skrev: Gjør de? Jeg syns både lesertallet og antallet kommentarer faller betraktelig med årene. Spesielt sistenevnte. Leser på ig all hyllesten over hvor vakker, sprek, kreativ og perfekt hun er. Forbilde og goals. Så mye fans har hun.
Fremhevede innlegg