Kollontaj Skrevet 10. desember 2017 #45581 Skrevet 10. desember 2017 Venninne har vært reiseleder i Gøteborg, CBE legger inn stikk om restaurantene de spiste på fredag og lørdag. Var vel ikke sponsa da. 17
Inocybe Skrevet 10. desember 2017 #45582 Skrevet 10. desember 2017 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Venninne har vært reiseleder i Gøteborg, CBE legger inn stikk om restaurantene de spiste på fredag og lørdag. Var vel ikke sponsa da. Hvis CBE har hintet til restaurantene om "kjendisstatusen" sin og ikke fått det sponset likevel så er det vel ikke rart hun er misfornøyd. Det er jo slik hun er vant med å bli behandlet. 9
-venter- Skrevet 10. desember 2017 #45583 Skrevet 10. desember 2017 23 timer siden, formula skrev: I kommentarfeltet på innlegget om hudpleie/ZO produkter forteller hun følgende: Produktene som har hjulpet meg med sistnevnte må du få på resept, så dersom du for eksempel har pigmentering eller andre spesifikke hudproblemer, anbefaler jeg deg å kontakte Petra Eckmann hos Cocoon Skin. Petra er rett og slett fantastisk flink med alt som har med hud å gjøre (det er også hun som har satt restylane på meg siden 2010) Så her får jo både Cocoon Skin og Petra reklame så det holder. Som tidligere nevnt i tråden har jeg meldt dette inn. Jeg syntes det er over streken av hva som er lov. Jeg har også meldt det på bakgrunn av at de reklamerer for reseptbelagte produkter. 25
Gjest formula Skrevet 10. desember 2017 #45584 Skrevet 10. desember 2017 9 minutter siden, Inocybe skrev: Hvis CBE har hintet til restaurantene om "kjendisstatusen" sin og ikke fått det sponset likevel så er det vel ikke rart hun er misfornøyd. Det er jo slik hun er vant med å bli behandlet. Noe må det være. Hun virker absolutt ikke fornøyd, første stedet hadde for snever meny for henne, mens på det andre stedet var musikken for høy, og rettene kom i for kjapp rekkefølge. Litt sutrete innlegg synes jeg, men det trekker vel humøret ned om de måtte betale selv. Ellers tenker jeg at hvis LKE var min mann, ville jeg gitt ham en spaweekend i julegave, en helg i fred og ro, med masse egenpleie. Alene. Ser ut som han trenger det.
LilleSnupp Skrevet 10. desember 2017 #45585 Skrevet 10. desember 2017 (endret) 15 minutter siden, formula skrev: Noe må det være. Hun virker absolutt ikke fornøyd, første stedet hadde for snever meny for henne, mens på det andre stedet var musikken for høy, og rettene kom i for kjapp rekkefølge. Litt sutrete innlegg synes jeg, men det trekker vel humøret ned om de måtte betale selv. Ellers tenker jeg at hvis LKE var min mann, ville jeg gitt ham en spaweekend i julegave, en helg i fred og ro, med masse egenpleie. Alene. Ser ut som han trenger det. .. og om hun ikke får det sponset, kan hun gi han klippekort på at hun tar morgenstellet og bringing i barnehage x antall dager. Endret 10. desember 2017 av LilleSnupp 19
neiognei Skrevet 10. desember 2017 #45586 Skrevet 10. desember 2017 I går så jeg barna hennes ute. Så med en gang at det var dem. Sånn har det altså blitt. 41
MissLucy Skrevet 10. desember 2017 #45587 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, formula skrev: Noe må det være. Hun virker absolutt ikke fornøyd, første stedet hadde for snever meny for henne, mens på det andre stedet var musikken for høy, og rettene kom i for kjapp rekkefølge. Litt sutrete innlegg synes jeg, men det trekker vel humøret ned om de måtte betale selv. Ellers tenker jeg at hvis LKE var min mann, ville jeg gitt ham en spaweekend i julegave, en helg i fred og ro, med masse egenpleie. Alene. Ser ut som han trenger det. menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Det leser jeg som at den var for snever fordi den ikke hadde kalorifattige alternativer. Dette er sånn jeg pleier å tenke når jeg slanker meg. Meg jeg pleier ikke å ta utgangspunkt i str 34 når jeg slanker meg. 27
Viking-girl Skrevet 10. desember 2017 #45588 Skrevet 10. desember 2017 38 minutter siden, Amafalathiel skrev: menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Det leser jeg som at den var for snever fordi den ikke hadde kalorifattige alternativer. Dette er sånn jeg pleier å tenke når jeg slanker meg. Meg jeg pleier ikke å ta utgangspunkt i str 34 når jeg slanker meg. De byttet jo til og med rom 🙄 To netter i Gøtheborg på samme hotell men på to forskjellige rom? 14
Gjest formula Skrevet 10. desember 2017 #45589 Skrevet 10. desember 2017 6 minutter siden, Viking-girl skrev: De byttet jo til og med rom 🙄 To netter i Gøtheborg på samme hotell men på to forskjellige rom? Seriøst? Da kan jeg ikke tenke meg annet enn at de ved skjebnesvanger feil hadde fått et vanlig rom, og ikke en suite. Og at dette måtte ordnes opp i. Og dette på toppen av alt det andre - den høye musikken, maten som kom for fort, og den snevre menyen. Huff, for en helg :/
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #45590 Skrevet 10. desember 2017 49 minutter siden, Amafalathiel said: menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Jeg ville også forvente at en vanlig restaurant hadde fisk på menyen. 5
*Emma* Skrevet 10. desember 2017 #45591 Skrevet 10. desember 2017 55 minutter siden, Amafalathiel skrev: menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Det leser jeg som at den var for snever fordi den ikke hadde kalorifattige alternativer. Dette er sånn jeg pleier å tenke når jeg slanker meg. Meg jeg pleier ikke å ta utgangspunkt i str 34 når jeg slanker meg. Eller så ville hun ha fisk fordi hun ønsker å spise mindre kjøtt (Det har hun i alle fall sagt.) 3
neiognei Skrevet 10. desember 2017 #45592 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Amafalathiel skrev: menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Det leser jeg som at den var for snever fordi den ikke hadde kalorifattige alternativer. Dette er sånn jeg pleier å tenke når jeg slanker meg. Meg jeg pleier ikke å ta utgangspunkt i str 34 når jeg slanker meg. Er vel bare hvit fisk som er magrere enn kylling, kjøtt osv. Dessuten følges hvit fisk ofte opp med ekstra feit saus eller fett tilbehør, så det virker lite sannsynlig at det er derfor. 9
Gulleplutt Skrevet 10. desember 2017 #45593 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Amafalathiel skrev: menyen var for snever fordi de ikke hadde fisk. Det leser jeg som at den var for snever fordi den ikke hadde kalorifattige alternativer. Dette er sånn jeg pleier å tenke når jeg slanker meg. Meg jeg pleier ikke å ta utgangspunkt i str 34 når jeg slanker meg. Kanskje hun rett og slett hadde mest lyst på fisk? Jeg slanker meg ikke, men velger nesten alltid fisk når jeg er ute og spiser. Ingenting galt i det. 9
Gjest Topptur Skrevet 10. desember 2017 #45594 Skrevet 10. desember 2017 Seriøst - diskuterer vi hvorfor hun ville spise fisk?
Gjest Skribent Skrevet 10. desember 2017 #45596 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå skjønner ikke jeg heller retningen diskusjonen tar, men jeg tar fint en pause så lenge...
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #45597 Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, Shopgirl2014 said: Dere! Her er menyen: Jeg fant også menyen, men jeg er ikke sikker på den er ny? Det står 2013 i URL'en. http://barabicu.se/wp-content/uploads/2013/06/BRBC-Food-0019-Original-v7.pdf (Og CBE sa der ikke var fisk på menyen). 1
Gjest Sobril Skrevet 10. desember 2017 #45598 Skrevet 10. desember 2017 Hva skjer med diskusjonen her?
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #45599 Skrevet 10. desember 2017 23 minutter siden, Sobril said: Hva skjer med diskusjonen her? Den gikk i fisk, for å bruke et veldig passende dansk uttrykk. 25
Fremhevede innlegg