Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angående denne restylanedebatten så husker jeg tydelig hun fikk spørsmål om hun hadde fyllt på (mens hun ammet), og svarte da at hun ikke hadde noe restylane i leppene siden hun ikke hadde fyllt siden desember året før. Dvs samme måned som hun ble gravid med minstemann - en graviditet som var planlagt (dette skriver hun selv så ingen spekulasjoner her). 

Mao var hun å stappa leppene fulle selv om hun prøvde å bli gravid.  

Det sier litt om utseendehysteriet til en person når hun samtidig reklamerte for ett eller annet som var fantastisk siden det ikke innehold tilsetningsstoffer... 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det ikke er lov å diskutere utseendet her altså, men jeg må bare spørre. Hva har skjedd med ansiktet hennes??? Hun ser så oppblåst ut, nesten hoven i ansiktet?

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, Fantastica skrev:

Leste en kommentar i Dagbladet nettopp. Med ettårsbursdagen friskt i minne, dette er en artikkel CBE virkelig burde lese. https://www.dagblad.et.no/kultur/nei-sonnen-min-far-ikke-julegave-av-meg-i-ar/69005517

haha, minner meg om denne:

http://www.theuglyvolvo.com/a-ten-month-olds-letter-to-santa/

men for all del - CBE skal ha kudos for at hun ikke hadde adventskalender til ettåringen, tross protester i kommentarfeltet

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 timer siden, Fjelldronning skrev:

Slutt å les bloggen hennes !!!

Helt enig, 16 måneder siden jeg sluttet fordi jeg rett og slett ikke ønsker å støtte alt det lureri og løgn de holder på med og sist, men ikke minst unger er ingen inntektskilde for foreldre.

Endret av Oppland
  • Liker 6
Skrevet
11 timer siden, Cocosa skrev:

Morsomt at den dukker opp med et reklamebilde av CBE da 😂 (EFI-reklame)

Hos meg var det reklame for støttestrømper... Ikke fullt så morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva hun har gjort i ansiktet? Hun ser annerledes ut!

er det bare fillers diverse steder eller er det noe kirurgisk? 

• Liker 5
Skrevet

Jeg satt å så på gamle Disney juleklassikere med kidsa i dag, fra sånn type 50-60 tallet. Nebbet til Donald Duck gav meg en sterk fornemmelse om at jeg har sett det et eller annet sted før. Kom på det da jeg så en viss instastory. 

Jeg syns det er synd at hun har latt det gå så langt. Jeg skal ikke legge meg opp i om folk ønsker å ta silikon, botox, fillers, Restylane etc etc, men når sluttresultatet blir at det overhode ikke ser naturlig ut lenger, så må de vel selv innse at nok er nok? Og om de ser seg blinde, har ikke da klinikkene som utfører inngrepene et visst ansvar for å si nei? Eller er det pengene rår hele veien? 

At dette er en influencer skremmer meg. Jeg har selv en veldig tynn overleppe, som det ser ut til at ene datteren min har arvet. Jeg kunne godt tenkt med selv å bare fylle øøørlite granne i overleppen, men hva slags signaler sender jeg da til én jente? Sorry, leppen min er ikke god nok, og siden du har arvet min så vil ikke din være god nok heller når du blir eldre. Og hun som influencer og attpåtil mor til to jenter selv som når ut til adskillig flere ungjenter enn meg, endrer så radikalt på utseende sitt på bare 7 år. 

#branok

• Liker 41
Skrevet

Trutmunnbonanzaen fortsetter på instastories i kveld. :roll: 

• Liker 9
Skrevet

Jeg sto og kikket meg selv i speilet i stad og tenkte tanken på at overleppen min er jo ganske smal? Burde jeg også skaffe meg no' restylane-greier? 

Slo det raskt fra meg, og jeg må jammen si at jeg er glad jeg ikke er ung lenger, for da hadde jeg sikkert gjort det. 

Caroline, du har dårlig innvirkning (influence) på folk! 

• Liker 41
Skrevet
1 time siden, loffen skrev:

Det er så pinlig.

• Liker 8
Skrevet
13 hours ago, Milio said:

Hun har vel innsett at to graviditeter og to små barn gjør noe med deg. Også i ansiktet. Vi blir eldre - sånn er det. Men det er ikke alle som takler det like godt.

Hun begynte da hun var 23 år ...

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, loffen skrev:

Tenker det er tre alternativer til at vi ser denne intense trutingen:

1. Hun/fotografen, evt begge, synes hun ser deilig ut med trut.

2. Hun vil være sexy for de 3% mannlige lesere og de lesbiske lesere hun måtte ha.

3.De følger godt med her inne, vet at trut provoserer, og viser på denne måten fingern til KG.

Personlig holder jeg en knapp på alt.3

De følger nok med like mye her som de gjør på SoMe-kanalene sine.

Skrevet

Det er jo faktisk ganske trist. At man allerede som 23-åring ser seg nødt til å korrigere eget utseende. For et samfunn vi har! Som bidrar til slik usikkerhet og følelse av å ikke være bra nok.

Til tross for at hun selv har innsett hva slags påvirkning som har ført til hennes usikkerhet rundt utseende (ref. sitater i tidl. innlegg i tråden) så går hun altså all inn og vel så det for å endre eget utseende. Så mye for å være glad i seg selv som man er og sånt tøys...

Hvordan hun skal formidle det å bli trygg på seg selv til døtrene sine er jeg særs spent på gjennomføringen av. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
7 minutter siden, formula skrev:

2. Hun vil være sexy for de 3% mannlige lesere og de lesbiske lesere hun måtte ha.

3.De følger godt med her inne, vet at trut provoserer, og viser på denne måten fingern til KG.

Tror det er en god blanding. Hun hadde nok ikke vist frem truten om hun ikke var fornøyd med den, alt skal jo være perfekt. Helt grusomt at en voksen dame seriøst tar og bruker bilder med trutmunn.

Endret av halvehimmelen
  • Liker 19
Skrevet (endret)
12 minutter siden, formula skrev:

En kombinasjon av alt 1 og alt 3, blir mitt stalltips. De må gjerne gi kritikere generelt og KG spesielt finger'n så mye de orker, men det endrer ikke det faktum at en 30-år gammel tobarnsmor og bedriftseier oppfører seg like fjollete og uprofesjonelt som en fjortis på BU-fest på den offentlige bedriftskontoen sin. Hadde kontoen vært privat, er det litt annerledes. Men igjen klarer ikke CBE selv å skille mellom privat og bedrift.

Tilføyelse: Hvem er det som har slik innflytelse på en bedriftseier, at dette er resultatet vi ser?

Endret av Cavatina
  • Liker 19
Skrevet

Hun er veldig misfornøyd med eget utseende, har dårlig selvtillit men enormt eksponeringsbehov. Merkelig kombinasjon og dårlig forbilde for sine døtre. 

Skrevet
5 minutter siden, Anne B skrev:

Hun er veldig misfornøyd med eget utseende, har dårlig selvtillit men enormt eksponeringsbehov. Merkelig kombinasjon og dårlig forbilde for sine døtre. 

Ofte er det vel slik at det eksponeringsbehovet oppstår på grunn av all bekreftelsen man får i form av kommentarer og likes. Det er nok lett å bli avhengig av å alltid høre hvor bra/flink/fin man er, selv om man er usikker på seg selv. Så skal det nok ikke mer enn én kommentar til for å få usikkerheten tilbake, og plutselig er leppa tre ganger så stor. Dette samme kan man jo for eksempel også skimte hos Sophie Elise som tydeligvis føler behov for å endre på både det ene og det andre, men allikevel legger ut ganske ekstreme bilder for å få reaksjoner. Det blir nok vanskelig å stoppe etterhvert, når likes og kommentarer er det som avgjør ens selvbilde og verdi. 

• Liker 13
Skrevet

Tror kanskje at en grunn til at CBE oppfører seg slik er rett og slett usikkerheten og behovet om å være bedre enn de fleste. Leste en gang noe om at kvinner pynter seg ikke bare for menn, for de ser jo ikke halvparten av jobben en oppdresset dame gjør, men andre kvinner rundt deg legger med en gang merke til detaljene og det du har gjort. Bare at CBE jukser som pokker her og gir seg selv et tykt vokslag i photoshop som selv en ost hadde blitt misunnelig på.

• Liker 25
Skrevet
57 minutter siden, formula skrev:

Definitivt alt. 3. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...