Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er litt fristet til å sende magasiner og andre medier disse bevisene. Jeg regner med at saken blir nevnt i media, men hvis den ikke blir det, synes jeg uansett redaksjonene bør kjenne til alt hun nekter å svare på. Det må jo etter hvert bli vanskelig for henne å stille opp på portettintervjuer etc når det er mange temaer hun nekter å svare oppriktig om? Jeg har iallfall ingen interesse av å lese flere tilslørte løgner fra den dama. Tipper dette kommer veldig ubeleilig for henne, hun har jo uten tvil blitt mer kjent etter "Skal vi danse" og diverse tv-opptredener. Peter Peters uttalte jo at de ønsket å fortsette å bygge opp merkevaren CBE, det blir vanskelig uten drahjelp fra mediene.

Endret av Kate*
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde hun akkurat profilen sin privat på insta? Plutselig kunne ikke jeg se den via webstagram iallefall

• Liker 2
Gjest BonBon
Skrevet

Kule i pannen? :hakeslepp:

Er ikke det det samme som en drapstrussel?

Det er hvertfall ikke en måte å diskutere på

• Liker 5
Skrevet

Trur den dama der sover dårlig i natt.

• Liker 8
Gjest Keikolina
Skrevet

Stakkars mannen er nødt til å være syk :O

Skrevet

LK på facebook for fem minutter siden: "Ingenting slår et godt lutefisklag". Vel...

• Liker 27
Skrevet

Kommentarene på Instagram står, utrolig nok fortsatt.

• Liker 2
Gjest annepannesjoko
Skrevet

Jeg mente at de som svarer blodfansen gjerne må legge ut lenke til bilder med bevis eller diskusjonen her :)

Ser at det er gjort to forsøk på å linke til diskusjonen her. Begge ble slettet etter noen minutter. Den siste akkurat nå.

• Liker 4
Gjest Tjufsa
Skrevet

Det viktigste i livet er en god fasade, må vite.

H-E-R-R-E-G-U-D!

• Liker 10
Skrevet

Liker at alle bevisene blir lagt ut på IG nå! Tommel opp.

Ha det fint, rosa boble.....:-)

• Liker 7
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg undres på om CBE og LKE noen gang har tenkt over konsekvensene av sine ugjerninger. En ting er at det rammer dem, men det rammer også indirekte uskyldige tredjeparter - familie og venner.

Selv om disse tredjepartene er uskyldige (dog kan man kan undre seg over at voksne personer ikke har tatt tak i dette tidligere, eller kjenner de CBE og LKE virkelig dårlig?), så får de ufrivillig (og i enkeltes tilfeller helt uberettighet) et stigma.

Skrevet

En ny kommentar på Facebook nå, under siste bilde. Har hun gitt opp slettejobben?

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Dette sendte jeg nettopp til VG:

Lars Kristian Eriksen - kanskje mer kjent som ektemaken til Caroline "Fotballfrue" Berg Eriksen truet en tidligere samarbeidskollega med at vedkommende fortjente "ei kule i pannen". Dette er kommet frem i avsløringa om at såvel Caroline Berg Eriksen som Lars Kristian Eriksen har bedrevet utstrakt kommentering i kommentarfeltene i sine respektive blogger, dog under alias for å støtte oppunder egne utsagn, samt nedverdige motdebattanter.
Link til uttalelsen:
Skrevet

Dette sendte jeg nettopp til VG:

Lars Kristian Eriksen - kanskje mer kjent som ektemaken til Caroline "Fotballfrue" Berg Eriksen truet en tidligere samarbeidskollega med at vedkommende fortjente "ei kule i pannen". Dette er kommet frem i avsløringa om at såvel Caroline Berg Eriksen som Lars Kristian Eriksen har bedrevet utstrakt kommentering i kommentarfeltene i sine respektive blogger, dog under alias for å støtte oppunder egne utsagn, samt nedverdige motdebattanter.
Link til uttalelsen:

Send den til dagbladet også, tror det er de som har vist størst interesse hittil

• Liker 20
Skrevet

Glem "Watergate".

Nå har vi fått... "Lutefisklaget"!

• Liker 21
Skrevet

Send den til dagbladet også, tror det er de som har vist størst interesse hittil

Kopi til nettavisen og seher.no er heller ikke dumt, jo bredere man går, jo bedre. Har selv tipset.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan se for meg at DB og VG venter med en evt sak om dette til Paris saken har roa seg...

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...