Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man ha instagram profil for å kunne se flere enn 10(?) Kommentarer?

Jepp. Men jeg så noen hadde opprettet en konto for å kommentere tidligere i dag, tar jo ikke mange sekundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nå har noen kommentert på FB, hvor mange sekunder blir den stående?

Hvor på face? Under et bilde? Bruker bare fb mobil, og kanskje man ikke ser alt på den(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den eneste som står? Vel, da er min fjernet...

Står en fra en Sandra også nå. Helt nye kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på face? Under et bilde? Bruker bare fb mobil, og kanskje man ikke ser alt på den(?)

På FB på mobil trykker du bare på "Innlegg på siden", så kommer alle innlegg som ikke er skrevet av henne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et innlegg. Trykk på innlegg på siden, ganske langt opp på "fremsiden" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Vi får sikkert høre at vi ødela lutefiskmiddagen i det tåredryppende "legge seg bittelitt flat"-innlegget som kommer snart..

Men seriøst, hva tror hun? Hun nekter å publisere kommentarer på bloggen og sletter ig-kommentarer innen MINUTTER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å legge seg langflat og innrømme pinlighetene, istedenfor å febrilsk prøve å slette alle spor? Bevisene finner CBE og LKE! De forsvinner ikke uansett hvor mye dere skulle ønske det. Må være ufattelig slitsomt å ikke kunne slappe av sammen med venner, fordi man er redd for at pinlighetene skal spres utenfor kg!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står to kommentarer om dette på IG-profilen hennes nå.

Er noen som har kommentert om dette på bloggen til hun sophieelise også. Nå må vel den glassbobla hennes briste snart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hun har tydeligvis ikke fått med seg at streng sensur bare virker som en trykkoker.

Lillelerke; Nei. Du trykker bare på der det står x-antall more comments (f eks 14 more comments) og så kommer de opp, du må bare bruke scrolleren. Adressen er; http://websta.me/n/carolinebergeriksenno

Nei funker ikke! Men mulig jeg faktisk har en profil. Men ikke for det, får jo med meg det meste her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble blokkert da jeg skrev at det betaler seg å være ydmyk (det gjaldt verken denne saken eller redigering - men noe annet jeg ikke husker hva var :P ). Vips ble jeg blokkert gitt. Ska'kke så mye til :)

flere som har kommentert dette nå ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som er på andre fora som kan linke til tråden der? Jeg tenkte å tipse på Mote.no, hun blir ofte diskutert der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe medier som har gitt de som har tipset respons?

Jeg tipset de i går og fikk Mail av de i dag med ytterligere spm. Det var fra en annen journalist enn han som postet her (og ba de som fant det ut ta kontakt.) Sendte de screen shot av mange av bildene med bevis. Så får vi se.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipset de i går og fikk Mail av de i dag med ytterligere spm. Det var fra en annen journalist enn han som postet her (og ba de som fant det ut ta kontakt.) Sendte de screen shot av mange av bildene med bevis. Så får vi se.

Jeg tipper de har prøvd å ringe, uten å få svar. Skjer nok noe i morgen..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett til samtidig imøtegåelse, så dersom hun ikke tar kontakt, må de vente et visst tidsrom. I tillegg ønsker de sikkert å dobbeltsjekke det tekniske aspektet ettersom de mest sannsynlig ikke har fått en innrømmelse ennå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...