AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #421 Del Skrevet 25. juni 2014 Og hvor var Nelia? Viktigere å jobbe mye, eller `jobbe` enn å være med datteren. Hun er fortsatt i peRmisjon! Og turen som var sponset er vel også jobb da. Når reiser denne damen på ferie uten å dele alt med hele verden? Anonymous poster hash: 741d7...e03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. juni 2014 #422 Del Skrevet 25. juni 2014 Fatter ikke helt hvordan hun kan være i 50% mammaperm jeg... Cruiset var jo jobb pga det var sponset, og da hun kom hjem så var det rett igang med DetNye-jenta, som også er jobb... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #423 Del Skrevet 25. juni 2014 Og hvor var Nelia? Viktigere å jobbe mye, eller `jobbe` enn å være med datteren. Hun er fortsatt i peRmisjon! Og turen som var sponset er vel også jobb da. Når reiser denne damen på ferie uten å dele alt med hele verden? Anonymous poster hash: 741d7...e03 Nelia var med. Anonymous poster hash: e0fce...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #424 Del Skrevet 25. juni 2014 Hun får sikkert snart en au-pair som kan ta seg av ungen siden hun er så travelt opptatt. Bare tenk hvordan det blir når Skal vi danse er i gang. Det er jo så vidt hun får oppdatert bloggen for tiden. Anonymous poster hash: 843e5...43c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #425 Del Skrevet 25. juni 2014 Hun får sikkert snart en au-pair som kan ta seg av ungen siden hun er så travelt opptatt. Bare tenk hvordan det blir når Skal vi danse er i gang. Det er jo så vidt hun får oppdatert bloggen for tiden.Anonymous poster hash: 843e5...43c Når søte Nelia slutter med å sove 18 timer i døgnet og starter å krabbe/gå så har Caroline hvert fall ikke sjans til å ta seg av henne på alle sine jobbturer. LKE må jo faktisk jobbe han også. Med mindre mor eller søster gir opp sitt liv og blir med CBE og Nelia da. Spent på hvordan hun løser kabalen, men blir vel til at hun oppgir jobbreiser for en god stund, håper jeg da Så sikkert like greit å reise mye nå mens hun kan. Anonymous poster hash: f21b9...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #426 Del Skrevet 25. juni 2014 Nytt innlegg, og en tydelig sliten FF trenger råd mot poser under øynene. Hva med å bare roe litt ned, så hun slipper å bli så sliten? Nytter ikke å bare prøve å gjøre noe med symptomene, en må se på grunnen til hvorfor det blir slik. Anonymous poster hash: 9f93e...d31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #427 Del Skrevet 25. juni 2014 Hva skjedde med å ta livet med ro? Nelia er jo bare 7 mnd. Hvorfor ikke kose seg hjemme med henne? Betyr virkelig penger så mye at hun velger det fremfor å nyte babytiden? Tragisk. Anonymous poster hash: 843e5...43c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #428 Del Skrevet 25. juni 2014 Og lord, verdensproblem; poser under øynene. Haha Anonymous poster hash: 8d8d6...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hayati Skrevet 25. juni 2014 #429 Del Skrevet 25. juni 2014 Hun har jo reklamert for produkter som skal hjelpe til med nettopp dette, så skjønner ikke hvorfor hun spør oss. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #430 Del Skrevet 25. juni 2014 Vi andre med babyer som ikke sover om natten har ikke noe valg om hvor lenge vi kan sove, men hun som har sovebaby velger å slite seg ut på jobb. Hadde jeg aldri gjort, jeg hadde bare sovet, sovet og sovet Anonymous poster hash: 4cbc4...f22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #431 Del Skrevet 25. juni 2014 Produkter? Hun bruker jo restylane. (ikke nå men, før iallefall). Anonymous poster hash: 8d8d6...a17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. juni 2014 #432 Del Skrevet 26. juni 2014 Produkter? Hun bruker jo restylane. (ikke nå men, før iallefall). Anonymous poster hash: 8d8d6...a17 Tror hun mente produkter for å ikke se trøtt ut Hun har reklamert for noen sånne greier man kunne ha under øynene for å friske opp og få bort poser og slikt før. Husker ikke hva de het. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #433 Del Skrevet 26. juni 2014 Tror hun mente produkter for å ikke se trøtt ut Hun har reklamert for noen sånne greier man kunne ha under øynene for å friske opp og få bort poser og slikt før. Husker ikke hva de het. Håper noen konfronterer henne med disse "eye dewes" (tror det er det de heter) hun har reklamert så inderlig for tidligere.... Svaret blir vel at hun ikke har noen tilgjengelig...Anonymous poster hash: 41c97...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #434 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg har svart henne i kommentarfeltet at hun har vel produkter selv for hovne øyne som skal være helt "amazing"..... Anonymous poster hash: d5ed7...954 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 26. juni 2014 #435 Del Skrevet 26. juni 2014 Vi andre med babyer som ikke sover om natten har ikke noe valg om hvor lenge vi kan sove, men hun som har sovebaby velger å slite seg ut på jobb. Hadde jeg aldri gjort, jeg hadde bare sovet, sovet og sovet Anonymous poster hash: 4cbc4...f22 Har hatt to babyer som har sovet seg gjennom de første 7-8 mnd av livet sitt. Jeg gadd ikke sove bort dagene av den grunn... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #436 Del Skrevet 26. juni 2014 Har hatt to babyer som har sovet seg gjennom de første 7-8 mnd av livet sitt. Jeg gadd ikke sove bort dagene av den grunn... Samme her! Hadde en ordentlig sovebaby, men jeg sov ikke hele tiden fordiom. Hadde muligheten til å være på farten hele tiden og syns det passet med ypperlig Anonymous poster hash: 7f50f...5cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #437 Del Skrevet 26. juni 2014 Samme her! Hadde en ordentlig sovebaby, men jeg sov ikke hele tiden fordiom. Hadde muligheten til å være på farten hele tiden og syns det passet med ypperlig Anonymous poster hash: 7f50f...5cb Poenget er vel at det er de som ikke har sovebabyer som drømmer om å få sove. Er man heldig og har mulighet til å sove en hel natt er det ikke så nærliggende å ønske seg mer søvn. Anonymous poster hash: bcda4...1a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #438 Del Skrevet 26. juni 2014 Vi andre med babyer som ikke sover om natten har ikke noe valg om hvor lenge vi kan sove, men hun som har sovebaby velger å slite seg ut på jobb. Hadde jeg aldri gjort, jeg hadde bare sovet, sovet og sovet Anonymous poster hash: 4cbc4...f22 Hadde du vel ikke Om babyen din og du sov hele natten så hadde du jo hatt masse energi og lyst til å få utrettet ting på dagtid. Vanskelig å se for seg å være uthvilt om man aldri får mer enn 2 timer søvn i strekk i månedsvis, men det blir bare bedre og bedre med tiden Anonymous poster hash: 0cf82...0c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #439 Del Skrevet 26. juni 2014 så kuuult å stå med fire poser fra Michael Kors da Kristina Andersen. sunne verdier du fronter. Anonymous poster hash: 73536...d67 Hun hadde jo planer om å kjøpe en chanel jumbo til 35.000 kr. Men fikk ikke lov av mammaen sin. Særlig Glad hun ikke kjøpte den. Hun har ikke stil nok til å gå med slike vesker. Anonymous poster hash: 87b7f...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #440 Del Skrevet 26. juni 2014 For nevrotisk til å sove, sier jo selv hun er A-menneske. Men det tar tid å sminke seg og alltid se ut som en trofeekone. Anonymous poster hash: 741d7...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg