Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Please, si at noen fikk lagret bevis for at mitt favorittalias "jurist med spesialisering i opphavsrett" var lagt ut av Fotballfrua selv?

Ser ut som de kom deg i forkjøpet. Finner den ikke.

Men kan ikke det der hvordan de får opp det de får opp, så kan ikke sjekke..

Endret av LilleSnupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå flaut :fnise:

Men jeg er nysgjerrig, hva synes dere er verst? Redigeringen (med indignerte og nedlatende kommentarer til de som spurte) ,eller de falske kommentarene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på den linken og de andre tinypic-linkene i tråden så er bildene borte. Er det noe som skjer etter en stund hvis man laster opp bilder der uten å være registrert bruker, eller er det noen som har rapportert og det er grunnen til at de er blitt fjernet?

Og nei, bildet bør ikke forsvinne bare sånn…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de kom deg i forkjøpet. Finner den ikke.

Akk, ja. Hvem vet, det er jo ikke helt umulig at en liten jurist med spesialisering i opphavsrett kjedet seg litt på jobben og satt klar til å legge inn en støttende kommentar, ett minutt etter at Fotballfruen selv oppdaget at vedkommende som eide oppskriften hun ikke hadde linket godt nok til tok til motmæle, og andre kritiske kommentarer ble sendt inn. :ironi:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Men jeg er nysgjerrig, hva synes dere er verst? Redigeringen (med indignerte og nedlatende kommentarer til de som spurte) ,eller de falske kommentarene?

Det er et interessant spørsmål.

Jeg tror redigeringen gjør meg trist, både fordi det sier veldig mye om selvbildet til fruen, men også fordi det er ekstremt mange som påvirkes av bildene hennes. De falske kommentarene gjør meg sint fordi de har kastet ut karakteristikker og kallenavn direkte til mennesker. Det blir sagt at de har kalt en leser for mentalt tilbakestående - hva så om den leseren faktisk er mentalt tilbakestående? Ikke at det er et begrep som brukes, men jeg tror (håper) at dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som diskuterer barn, spekulasjoner og latterliggjøring. Tilsvar og/eller siteringer av slettede innlegg er også ryddet.

Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så syns jeg begge deler er ille men at redigeringen er verst. Både fordi de konsekvent nektet for det i flere år og dermed bevisst førte leserne bak lyset og fordi det ikke går overens med det budskapet de fronter om sunnhet og helse.

Kommentarene er mer patetisk og pinlig :-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

Redigering; det er bare sykt. Fruen er skrapet som et vaskebrett fra før. Overlater dette til Finn Skårderud.

Opptreden og adferd på blogg og andre fora; under all kritikk, men paret må selv stå til ansvar for hvem de er og hva de gjør.

Det som provoserer meg er måten de regelrett lurer, lyver for og spekulerer på vegne av kvinner og at de gjør stor butikk på en luftslott bygget på løgner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen..... Når man skjemmes på vegne.

For å snakke på en mer generell basis: hadde jeg vært karriererådgiver, hadde jeg retten og sletten anbefalt enkelte på det sterkeste å legge bloggingen på hylla, og heller få seg en sunn, ærlig 8-16 jobb.

Har man ikke et budskap i bloggen, noe konstruktivt å tilføre andre, bør man finne på viktigere ting å gjøre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Det er nesten litt søtt at hun skriver om at hun har kost seg så med borddekking i kveld når man kan være ganske sikker på at spenningsnivået har vært over pipa i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt utrolig, og jeg håper media tar tak i saken. Dersom et magasin hadde ført opp x antall ikke-eksisterende abonnenter eller en organisasjon hadde fiktive medlemslister, hadde de blitt tatt for det. Det er jo ingen tvil om at 'støtten ' gagner ekteparet økonomisk.

Man kan jo stille spørsmål ved FB-likere og Instagram-følgene også.

For øvrig håper jeg at noen mailet disse bevisene til de største annonsørene hennes, type Nelly.com. Tror selv de minst moralske må innse hvor fåfengt det er å annonsere hos FF?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten litt søtt at hun skriver om at hun har kost seg så med borddekking i kveld når man kan være ganske sikker på at spenningsnivået har vært over pipa i kveld!

Og å dekke det bordet kunne umulig tatt hele kvelden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bare er ekkelt. Først alle løgnene, nå fabrikkering av støttekommentarer og kalle folk for tilbakestående? Kan ikke tro jeg har forsvart denne personen. Om det fantes et korn av tvil i meg angående å lese bloggen igjen i fremtiden så er det fullstendig borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å dekke det bordet kunne umulig tatt hele kvelden?

Nei, men det sier litt om behovet for iscenesettelse, for å vise fram at alt er harmonisk og kos når sjansen er stor for at de sitter og følger med på denne tråden hvor det i skrivende stund er nesten 200 personer som følger med.

Endret av 9na
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest annepannesjoko

Både bilderedigering og "forfalskning av kommentarer" er i mine øyne hver for seg ille, og til sammen blir det verre enn verst. Kan ikke huske at noen bloggere har blitt tatt i så mye "snusk" som de.

http://www.vargas12.com/2014/fotballfrue-tatt-med-trusene-nede/fikk forresten rett i sitt blogginnlegg fra desember -14 (se siste avsnitt) i at det bare var et tidsspørsmål før de vil bli fe rsket for enda mer mygel og snusk. ;)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det sier litt om behovet for iscenesettelse, for å vise fram at alt er harmonisk og kos når sjansen er stor for at de sitter og følger med på denne tråden hvor det i skrivende stund er nesten 200 personer som følger med.

Nettopp :-) Enkleste løsning er jo ofte å ro seg unna.. :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Er det ikke ulovlig å holde på i kommentarfeltet slik de gjør? Altså om de under andre navn påstår at de elsker produktene eller har klikket dem hjem? ( Fikk ikke lest alle kommentarene, men fikk det for meg at det var noe lignende de hadde kommentert under falskt navn )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...