Salmonella Skrevet 8. januar 2015 #4101 Del Skrevet 8. januar 2015 Alt dette som kommer frem er i mine øyne bare trist. Jeg klarer ikke på noe som helst nivå å hverken fryde meg eller synes dette er underholdende. Det er bare trist og selvfølgelig utrolig unødvendig. Det må være utrolig tungt å være så usikker som de nå fremstår i mine øyne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4102 Del Skrevet 8. januar 2015 Det her, altså. Heia webcache! En til Med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-28d9W0pgQYJ:suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no For å se, bruk "vis kilde" og søk i teksten med søkeordet: comment-author- Der søket stopper sjekk "brukernavn": "class="fn">Navn på bruker</cite>". De gangene det ikke står LKE er det nok noen med adm-rettigheter som har svart som "vanlig besøkende". Kommentarene jeg finner er to fra Rebecca og en fra Reidar. Altså ikke så mange her, men nok til at alle kommentarene ble fjernet i dag/fjernet bevis. Artikkelen ligger nå uten Kommentarer: http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/#post 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henc Skrevet 8. januar 2015 #4103 Del Skrevet 8. januar 2015 Enten man liker det eller ei så er denne damen et forbilde (både direkte og indirekte) for tusenvis av norske ungdom og kvinner. Hun er i høyeste grad med på å fronte det perfekte idealet, og dermed trekke hele samfunnet i en uheldig og skadelig retning. At hun driver en millionbedrift på en så uetisk måte (høyst kritikkverdig bilderedigering, stadig bevege seg i gråsonen av markedsføringsloven, bygge opp et image på bloggen basert på kommentarer fra falske lesere og "eksperter", gjentatte ganger lyve og bedra for sine leser osv osv) som hun gjør er høyst kritikkverdig. Og definitiv noe som burde frem i søkelyset. Man kan ikke la tusenvis av norske lesere bedras til å tro at dette er et ekte og godt ideal! Hun hevder selv å drive et glanset magasin. Jeg kjenner ikke til noen andre magasiner i Norge som driver butikk på denne måten. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4104 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Noen nevnte det tidligere, men har lyst å ta opp tråden igjen. En ting skal de to ha, de er to geniale kjeltringer som har tjent godt på juks og bedrag. Må innrømme at strategien deres har jo fungert 110% til nå. Det er jo fantastisk dette siste som er kommet frem. Tenk å klekke ut/skjønne at om de skriver positive kommentarer i sitt eget kommentarfelt, f.eks om produkter som hun annonserer for/etterspørre produkter hun sikkert har adlinks for/etterspørre for å legitimere neste rekaleminnlegg så resulterer det i mersalg/mer penger. (Edit: Er dette noe som lovlydige ærlige borgere gjør/tenker? Slik tankegang er jo helt fjernt for meg.) Med kommentarer type "Ååå.. nå har jeg akkurat klikket meg hjem dette." så skaper de en innbildning at alle andre kjøper dette og vil dermed kunne påvirke flere til å la seg lure. Pill råttent, men genialt for å melke kua til siste dråpe. Edit: Rettet opp i løse tråder bl.a. Endret 8. januar 2015 av LilleSnupp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4105 Del Skrevet 8. januar 2015 Det finnes screenshot av alle kommentarene skrevet av LK (som seg selv og som andre) på suntvett, og en del fra fotballfruebloggen, men ikke like mye. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 8. januar 2015 #4106 Del Skrevet 8. januar 2015 Ikke rart at hun sier bloggen er en fulldagsjobb! De bruker vel timesvis her inne hver dag for å finne ut hvilke spor de nå må slette ;-) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 8. januar 2015 #4107 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen nevnte det tidligere, men har lyst å ta opp tråden igjen. En ting skal de to ha, de er to geniale kjeltringer som har tjent godt på juks og bedrag. Må innrømme at strategien deres har jo fungert 110% til nå. Det er jo fantastisk dette siste som er kommet frem. Tenk å klekke ut/skjønne at om de skriver positive kommentarer i sitt eget kommentarfelt, f.eks om produkter som hun annonserer for/etterspørre produkter hun sikkert har adlinks for/etterspørre for å legitimere neste rekaleminnlegg så resulterer det i mersalg/mer penger. (Edit: Er dette noe som lovlydige ærlige borgere gjør/tenker? Slik tankegang er jo helt fjernt for meg.) Med kommentarer type "Ååå.. nå har jeg akkurat klikket meg hjem dette." så skaper de en innbildning at alle andre kjøper dette og vil dermed kunne påvirke flere til å la seg lure. Pill råttent, men genialt for å melke kua til siste dråpe. Edit: Rettet opp i løse tråder bl.a. Ja det er rett og slett temmelig genialt helt til det blir avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4108 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Mange er blitt kritisert her inne for å fryde seg, men én ting fryder jeg meg langt inn i hjerterota over! Nemlig at disse feite, sjalu, bitre, uten-liv KG-kjerringene er 40 ganger smartere enn paret ute på landet i Telemark. Endret 8. januar 2015 av LilleSnupp 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. januar 2015 #4109 Del Skrevet 8. januar 2015 Fantastisk par! De passer jo sammen som hånd i hanske Håper mediene får snusen i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4110 Del Skrevet 8. januar 2015 Ja det er rett og slett temmelig genialt helt til det blir avslørt. Hevdet etter forrige avsløring at det var begynnelsen på slutten. Flere var uenig med meg. Frua driver jo et strengere regime enn Nord-Korea i kommentarfeltet, så alle kommentarer om dette vil bli sensurert. Dersom det kommer et nytt offer-innlegg vil det kun være fordi media har forsøkt å få tak i henne over flere dager. Så vil hun fortsette bloggingen som ingen ting har skjedd uansett om dette kommer frem i media eller ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 8. januar 2015 #4111 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg synes ikke dette er trist. Jeg synes ikke synd på Caroline og Lars-Kristian en plass. Hun har kanskje et dårlig selvbilde, who knows, men hun og mannen hetser og mobber dem som er kritiske til bedriften deres og lyver til fansen så det renner av dem. Det er fanden ikke synd på dem. Når Caroline svarer lesere under sitt eget navn: "Åh, tusen takk, kjære vakre du! Så snill du er! <3" Når Caroline svarer lesere under alias "Hege": "Du må være mentalt tilbakestående! Hva feiler det deg, egentlig?" 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4112 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg synes ikke dette er trist. Jeg synes ikke synd på Caroline og Lars-Kristian en plass. Hun har kanskje et dårlig selvbilde, who knows, men hun og mannen hetser og mobber dem som er kritiske til bedriften deres og lyver til fansen så det renner av dem. Det er fanden ikke synd på dem. Når Caroline svarer lesere under sitt eget navn: "Åh, tusen takk, kjære vakre du! Så snill du er! <3" Når Caroline svarer lesere under alias "Hege": "Du må være mentalt tilbakestående! Hva feiler det deg, egentlig?" Har alltid hevdet at hun har én ond tvillingsøster i kommentarfeltet, men nå viser det seg at hun har opptil flere! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #4113 Del Skrevet 8. januar 2015 Det er straffbart å utgi seg for å være andre, og i den hensikt å tjene på det. Lege, ernæringsekspert mm. Fy søren så kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skarpsynt;) Skrevet 8. januar 2015 #4114 Del Skrevet 8. januar 2015 Uff, jeg synes det er så flaut på Caroline og Lars-Kristians vegne. Det er ikke bare her på kvinneguiden det kommer frem slike bevis, men hos flere privatpersoner og andre div. fora Det er nok en del som vil komme enda mer frem i tiden fremmover. Det sier vel seg også selv at når man har holdt på slik de har gjort i skjult, så ligger det som regel mye mer under overflaten. Jeg får faktisk nesten litt vondt i magen av det. Samtidig er det veldig bra at flere sier i fra om ting som faktisk ikke er greit. Å drive business på et så uetisk vis som de har gjort, kommer heldigvis frem. Det de ikke forstår, er at mennesker er litt mer bevisste i dag, og faktisk er ganske oppegående, og mer klar på hva de tolererer, og at det igjen er en sunn kritisk sans. Ting kommer frem ; ) Det er bare så synd at L-K (og C) synes det har vært en altfor alternativ sannhet. (haha) Det pinligste synes jeg da er kommentarfeltene og argumentene både Caroline og L-K bruker. Caroline har kommet med flere av disse når det har vært noen som har vært kritiske "Men sender du mail til magasiner når de gjør noe galt da?" Og argumenter som "det har ikke vært noe problem før, så hvorfor skal det være noe problem å gjøre det nå..." Forandring, nei takk...... er et tydelig budskap de gir. Hvordan bidrar det forresten til utvikling og mer kunnskap ved å kritisere de som kommenterer en trend, en diskurs/"sannhet", eller kommer med en kritisk refleksjon/spm. Skjønner dem, de vil jo holde på et image de selv ikke kan stå for, og det må være jævlig hardt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. januar 2015 #4115 Del Skrevet 8. januar 2015 Det fra suntvett er fra november 2013 til februar 2014. Det på fotballfruebloggen er mest fra 2012, men også i 2013 og et par senest i november 2014. (Av det jeg har funnet, kanskje noen andre har funnet mer/av nyere dato. Men to måneder tilbake er som "i går" i denne sammenheng, synes jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4116 Del Skrevet 8. januar 2015 Har ikke satt meg inn i hva eller hvordan, men jeg krysser alt jeg har for at det er noen nyere innlegg du har sjekket og ikke tilbake til 2009. Dette er fra LKE sin blogg. De 4 artiklene er fra november 2013 til februar 2014, og kommentarene fra de ble fjernet i dag... LKE er såvidt jeg kjenner til med på driften av CBE sin blogg, og dermed er hva han har gjort på egen blogg relevant. De fra CBE sin blogg har jeg ikke oversikt over (andre som la ut). Det må evt. noen andre svare på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 8. januar 2015 #4117 Del Skrevet 8. januar 2015 Og Caroline som sier hun ikke leser det som blir skrevet om henne rundt omkring på nett.... Rart de alltid finner ut av det som blir skrevet på kg da... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4118 Del Skrevet 8. januar 2015 Og Caroline som sier hun ikke leser det som blir skrevet om henne rundt omkring på nett.... Rart de alltid finner ut av det som blir skrevet på kg da... Det tar nok ikke mer enn 2 minutter før en eller annen har lagt igjen en kommentar i kommentarfeltet etter at de har lest noe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 8. januar 2015 #4119 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har syntes at det har vært litt spesielt at de sensurerer kommentarfeltet til de grader og har lurt på hvorfor de gidder å være så ekstremt delaktig i det. Hvorfor gidder de å diskutere så mye der. Hvorfor ikke bare slippe igjennom det meste og ikke være så delaktig hele tiden. Men er enig at de er livredde for imaget sitt og det er derfor de fjerner kommentarer og sletter folk med hard hånd på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 8. januar 2015 #4120 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor mange kvinner synes det er så ille å bli et år eldre. Å ikke bli et år eldre ville jo virkelig være en katastrofe. - Liv Ullmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg