CMHuser Skrevet 8. januar 2015 #4061 Del Skrevet 8. januar 2015 Denne diskusjonen har rett og slett bare gått helt av skaftet, makan til bitterhet har jeg ikke sett på lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 8. januar 2015 #4062 Del Skrevet 8. januar 2015 Denne diskusjonen har rett og slett bare gått helt av skaftet, makan til bitterhet har jeg ikke sett på lenge! Håper du tuller nå..? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 8. januar 2015 #4063 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg kan ikke finne noen kommentarer på "suntvett". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Papirfly Skrevet 8. januar 2015 Populært innlegg #4064 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg fatter ikke at det går an å synke så lavt. Godt voksne mennesker som utgir seg for å være leger, kostholdseksperter, jurister og personlige trenere kamuflert som "Hege" eller "Morten" på sin egen blogg. Vi vet alle at Lars-Kristian har bruker på Kvinneguiden og følger med her og jeg vil bare si én ting til dere: LØGNERE! Pinligheten selv! Dere to! Æsj! I en av de forrige trådene om Fotballfrue, ble det tatt opp hvordan kritiske kommentarer fra noen lesere ble grovt hetset av andre lesere i kommentarfeltet, og at Caroline var uansvarlig og barnslig som godkjente slike hetsende kommentarer til andre lesere. Nå viser det seg at det er Caroline selv, en voksen dame og mor til en ettåring, som selv sitter og skriver dritt til leserne sine og utgir seg for å være noen andre. Jeg spyr. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4065 Del Skrevet 8. januar 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2015 #4066 Del Skrevet 8. januar 2015 Herregud, for en farse! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4067 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg kan ikke finne noen kommentarer på "suntvett". Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. januar 2015 #4068 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg kan ikke finne noen kommentarer på "suntvett". De var der i stad, så han har vel fjernet dem. Noe som ikke hadde vært nødvendig å gjøre dersom det ikke var han selv som skrev under andre navn. Det tar i alle fall jeg som en bekreftelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. januar 2015 #4069 Del Skrevet 8. januar 2015 Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall. Håper alle kjendisjournalister som henger her inne kjenner sin besøkelsestid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 8. januar 2015 #4070 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall. En handling som jo er det samme som å si seg skyldig. Lurer på om det svettes såpass i huset i Siljan nå at de glemte det i forbifarta? Endret 8. januar 2015 av Tjukk Norris 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 8. januar 2015 #4071 Del Skrevet 8. januar 2015 Fortsatt glad for at jeg har holdt løftet mitt til meg selv om å ikke gå inn på den bloggen mer... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. januar 2015 #4072 Del Skrevet 8. januar 2015 Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall. Hvordan gjør man det? *dataamatør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4073 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvordan gjør man det? *dataamatør* Google mat er min medisin+suntvett. Det kommer opp en liten trekant ved siden av linken som du kan trykke på, der står det "bufret". Trykk på den, så får du cache-versjonen. Er amatør selv, men dette har jeg lært på kvinneguiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. januar 2015 #4074 Del Skrevet 8. januar 2015 Google mat er min medisin+suntvett. Det kommer opp en liten trekant ved siden av linken som du kan trykke på, der står det "bufret". Trykk på den, så får du cache-versjonen. Er amatør selv, men dette har jeg lært på kvinneguiden Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4075 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Nå må jeg le... Ser ut som LKE har vært innom og lest her, og deretter fjernet "alle" spor på sin blogg. Må være flaut... Sporene ligger jo igjen en liten stund: Med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:SCEeKMINZhQJ:suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Fjernet kommentarer: http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/ Med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:KaNkNKnb7d4J:suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no (er nå fjernet, men er tatt print screen). Fjernet kommentarer: http://suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/ Med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:gXJnYP1bW4oJ:suntvett.no/2014/02/useriose-aktorer-mat-er-min-medisin/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Fjernet kommentarer: http://suntvett.no/2014/02/useriose-aktorer-mat-er-min-medisin/ Endret 8. januar 2015 av annepannesjoko 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2015 #4076 Del Skrevet 8. januar 2015 Fortsatt glad for at jeg har holdt løftet mitt til meg selv om å ikke gå inn på den bloggen mer... Samme her! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 8. januar 2015 #4077 Del Skrevet 8. januar 2015 comment [1] => odd [2] => alt [3] => thread-even [4] => depth-1 [5] => parent ) class="comment" id="comment-"> og comment [1] => byuser [2] => comment-author-caroline [3] => bypostauthor [4] => even [5] => depth-2 ) class="comment" id="comment-"> vises over hver kommentar nå, prøver de å bevise noe, eller er det en feil som oppsto under den iherdige slettingen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4078 Del Skrevet 8. januar 2015 De må vel snart ha norgesrekorden i å drite seg ut? Jeg tør ikke gjette på hvem som er verst av de to. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. januar 2015 #4079 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvordan vet dere at LK følger med på KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 8. januar 2015 #4080 Del Skrevet 8. januar 2015 Herregud for en suppe de har stelt i stand! Og dette har pågått lenge. Jeg har hatt et inntrykk av at CBE og ektemannen (ikke minst) har vært sterkt mislikt, og at grunnen til at lesertallene har vært høye er fordi de har kommet med "stunts" i ny og ne. Derfor har jeg stusset over det store antallet positive og sleike ræv-kommentarer som har dukket opp på bloggen, og det lave antallet negative kommentarer. Har selv prøvd å kommet med konstruktiv kritikk, uten å være ekkel og usaklig, men det blir ikke sluppet gjennom filteret til ekteparet. De har visst en egen definisjon av hva som anses for å være konstruktiv kritikk. Hvor konstruktivt er det å kalle noen "tilbakestående", og attpåtil signere med et annet navn? CBE er ikke en uskyldig, søt jente med et så varmt hjerte, slik hun så inderlig vil være. Blir kvalm av måten hun og LKE opptrer på. Kaller andre feige, når de er hakket feigere selv. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg