Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Denne diskusjonen har rett og slett bare gått helt av skaftet, makan til bitterhet har jeg ikke sett på lenge!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne diskusjonen har rett og slett bare gått helt av skaftet, makan til bitterhet har jeg ikke sett på lenge!

Håper du tuller nå..?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tjufsa

Jeg kan ikke finne noen kommentarer på "suntvett".

Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg kan ikke finne noen kommentarer på "suntvett".

De var der i stad, så han har vel fjernet dem. Noe som ikke hadde vært nødvendig å gjøre dersom det ikke var han selv som skrev under andre navn. Det tar i alle fall jeg som en bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foregår nok en slettejobb i sirkusmanesjen nå. Jeg kan lese kommentarene på cache iallefall.

Håper alle kjendisjournalister som henger her inne kjenner sin besøkelsestid. :laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En handling som jo er det samme som å si seg skyldig. Lurer på om det svettes såpass i huset i Siljan nå at de glemte det i forbifarta? Endret av Tjukk Norris
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt glad for at jeg har holdt løftet mitt til meg selv om å ikke gå inn på den bloggen mer...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man det? *dataamatør*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

Hvordan gjør man det? *dataamatør*

Google mat er min medisin+suntvett. Det kommer opp en liten trekant ved siden av linken som du kan trykke på, der står det "bufret". Trykk på den, så får du cache-versjonen. Er amatør selv, men dette har jeg lært på kvinneguiden :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google mat er min medisin+suntvett. Det kommer opp en liten trekant ved siden av linken som du kan trykke på, der står det "bufret". Trykk på den, så får du cache-versjonen. Er amatør selv, men dette har jeg lært på kvinneguiden :laugh:

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt glad for at jeg har holdt løftet mitt til meg selv om å ikke gå inn på den bloggen mer...

Samme her! :laugh:

:5:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

comment [1] => odd [2] => alt [3] => thread-even [4] => depth-1 [5] => parent ) class="comment" id="comment-">

og

comment [1] => byuser [2] => comment-author-caroline [3] => bypostauthor [4] => even [5] => depth-2 ) class="comment" id="comment-">

vises over hver kommentar nå, prøver de å bevise noe, eller er det en feil som oppsto under den iherdige slettingen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en suppe de har stelt i stand! Og dette har pågått lenge. Jeg har hatt et inntrykk av at CBE og ektemannen (ikke minst) har vært sterkt mislikt, og at grunnen til at lesertallene har vært høye er fordi de har kommet med "stunts" i ny og ne. Derfor har jeg stusset over det store antallet positive og sleike ræv-kommentarer som har dukket opp på bloggen, og det lave antallet negative kommentarer. Har selv prøvd å kommet med konstruktiv kritikk, uten å være ekkel og usaklig, men det blir ikke sluppet gjennom filteret til ekteparet. De har visst en egen definisjon av hva som anses for å være konstruktiv kritikk. Hvor konstruktivt er det å kalle noen "tilbakestående", og attpåtil signere med et annet navn? CBE er ikke en uskyldig, søt jente med et så varmt hjerte, slik hun så inderlig vil være. Blir kvalm av måten hun og LKE opptrer på. Kaller andre feige, når de er hakket feigere selv.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...