Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Resten var de ikke 100% fornøyd med..

Derfor har de ikke gjort en skivebom..

#fintskarrevære

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
39 minutter siden, Cocosa skrev:

CBE skriver i kommentarfeltet at det bare er ett rom de ikke er fornøyde med, og det er minstes soverom. Hæ? Hvorfor pusse opp alt på nytt igjen da? Skjønner ingen ting..

Nei det henger jo ikke på greip. Tipper det barnerommet var det MINSTE problemet. Saken er vel at de etterhvert  selv (og etter uttallige tilbakemeldinger) innså hvor mye de bommet på første oppussing. Tenker de angrer bittelitt på gulvene også, men de det er nok umulig å få tilbake slik de var. Hadde hatt så mye mer respekt for dem om dette vi ser nå var starten på prosjekt oppussing, og de har henvendt seg til fagfolk og fått kyndig hjelp fra dag en.

" Stuene følte vi bare ikke var helt 100 prosent, og når vi da har muligheten så ønsker vi å endre på det". Nei Caroline, tror ikke på at du var nesten fornøyd med stuene. Tipper de har ridd deg som en mare fra du innså hvor lite pene de ble. Og attpåtil har måttet bruke mye tid og krefter på å forsvare disse valgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Resten var de ikke 100% fornøyd med..

Derfor har de ikke gjort en skivebom..

#fintskarrevære

Men 100 % stilforandring skal de ha 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pusser virkelig ikke opp så mange rom og bytter ut nesten alle møblene kun fordi man ikke er 100% fornøyd. Hvorfor ikke bare innrømme at de valgte feil. Er ikke måte på hvor vanskelig det skal være å innrømme at man tar feil.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Tenk så mye mer menneskelig og sjarmerende CBE ville ha fremstått om hun kunne skrevet feks : "Jeg må bare innrømme at vi gjorde en tabbe da vi pusset opp første gang, men takket være at ********** vil sponse oss, har vi fått muligheten til "osv osv. Istedet for tviholder hun på at de er fornøyde (bare ikke helt). Det finnes ikke snev av vilje til å innrømme feil. Tror hun ville tjent(!) på å vise en  bittelitt mer ydmyk, ærlig og menneskelig side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skribent
4 timer siden, Fotballfluen skrev:

Om det var meg du mente, så synes jeg definitivt at lyspigmenterte gulv er penere en gulnede gulv. Hvis man er white trash fordi man synes lyse fiskebeinsgulv er pene, ja da er jeg white trash. Er forøvrig helt enig med deg i at huset var klassisk pent og vakkert FØR oppussingen, som endte opp i bordell-stil.

Nei, mente hele stilforvandlingen generelt, ikke en person her :) Angående gulvet på barnets rom, mulig jeg har sett feil eller bildene har rart lys eller noe, men for meg ser det ut som et hvitt-og-pastell-helvete som ikke yter fiskebeinsparketten rettferdighet. Gulvene burde bare vært pusset dersom det trengtes og beholdt fargen, synes jeg, det var litt av sjelen til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Nei det henger jo ikke på greip. Tipper det barnerommet var det MINSTE problemet. Saken er vel at de etterhvert  selv (og etter uttallige tilbakemeldinger) innså hvor mye de bommet på første oppussing. Tenker de angrer bittelitt på gulvene også, men de det er nok umulig å få tilbake slik de var. Hadde hatt så mye mer respekt for dem om dette vi ser nå var starten på prosjekt oppussing, og de har henvendt seg til fagfolk og fått kyndig hjelp fra dag en.

" Stuene følte vi bare ikke var helt 100 prosent, og når vi da har muligheten så ønsker vi å endre på det". Nei Caroline, tror ikke på at du var nesten fornøyd med stuene. Tipper de har ridd deg som en mare fra du innså hvor lite pene de ble. Og attpåtil har måttet bruke mye tid og krefter på å forsvare disse valgene.

Det tror jeg, også. De har alt malt to ganger men andre gangen ble ikke nevnt. Ikke før de hadde funnet et firma til å sponse runde nr 3. Tipper den blå og grønnfargen var så fæl at de måtte male om med en gang. Det må være lov å stille spørsmål rundt slikt forbruk og sløsing uten at det er misunnelse. Hun elsker innredningen den ene uken og neste uke er det ut med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ny spons inni bildet siden de må pusse opp igjen. Ikke verst å leve inni et ukeblad.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Og der kom reklamen om tannreguleringen 👏👏👏

Tannlegen: Du gnisser tenner slik at de blir slitt. Du bør begynne med xxx skinne. 

CBE: Supert, sponser du de eller skal jeg ringe litt rundt? 

Så pinlig! 

Edit - så er det bare å vente på et innlegg om de fantastiske silikonlinsene som har revolusjonert fruens kontaktlinsebruk👍

Endret av Topptur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Topptur skrev:

Tannlegen: Du gnisser tenner slik at de blir slitt. Du bør begynne med xxx skinne. 

CBE: Supert, sponser du de eller skal jeg ringe litt rundt? 

Så pinlig! 

Er det noe som ikke er sponset? Nå er tenner, øyne, hår og kropp bare sponset. Neste er vel at en fødsel blir sponset (strengt talt er det ikke langt unna, ungene er jo levende reklameplakater). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering av ordboka

Oppussing for Hvermansen: noe man gjør på fritiden i malerskjorte og flekket bukse i grelt arbeidslys.

Oppussing for Fotballfrue og -mannen: noe man koser seg med over et glass rødvin om kvelden

Endret av LilleSnupp
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Topptur skrev:

Edit - så er det bare å vente på et innlegg om de fantastiske silikonlinsene som har revolusjonert fruens kontaktlinsebruk👍

Priminingen slår aldri feil!

På snap viser cbe.no frem en ny minijakke på to snapper, i tillegg til noen store messing navneskilt (umerket, så selvsagt ikke reklame/spons).

Vi kan da forvente reklame fra six-et-eller-annet ifm oppussing nr 2, kommer Eiendom og selfies tilbake for å male? En ny barnebursdag står vel snart på trappene for Festlige ting og by Hancock. Spent på hvilket tema det skal toppes med i år. Noe rosa tyll kanskje for hovedgjesten? Vil cbe. no hive seg på Halloween for å få flere samarbeidspartnere? Så avsluttes vel året med en julekalender hvor 80% av overskuddet går til cbe.no.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
1 time siden, Newroz skrev:

Er det noe som ikke er sponset? Nå er tenner, øyne, hår og kropp bare sponset. Neste er vel at en fødsel blir sponset (strengt talt er det ikke langt unna, ungene er jo levende reklameplakater). 

Vel, forplantningen har stengt tatt vært reklame allerede (alle husker vel Naturel Cycles?:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende om hun får sponset tannregulering. De koster fra 20000. Hadde ikke hun perfekte tenner da? Eller er det Kylie Jenner operasjon bloggere kaster seg på?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...