Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Men all den negative omtalen av Fotballfrue i VG var/er vel legitim da sikkert.

På ingen måte -det går nok begge veier du.. Men oppegående mennesker må vel få lov til å danne en formening om businessen hennes? At det hele fremstår som et kunstig og kynisk spill hvor profitten er det motiverende og mest avgjørende...

Troverdigheten hennes er vel pr dags dato ikke-eksisterende..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ingen måte -det går nok begge veier du.. Men oppegående mennesker må vel få lov til å danne en formening om businessen hennes? At det hele fremstår som et kunstig og kynisk spill hvor profitten er det motiverende og mest avgjørende...

Troverdigheten hennes er vel pr dags dato ikke-eksisterende..

Jeg har ikke sagt noe imot at folk danner seg en formening om businessen hennes. Det ser jo mer ut som om du har imot det siden du latterliggjør kilden som Ive Lina kommer med. Men "feilen" var kanskje at akkurat den ikke var negativ. Endret av Salmonella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe imot at folk danner seg en formening om businessen hennes. Det ser jo mer ut som om du har imot det siden du latterliggjør kilden som Ive Lina kommer med. Men "feilen" var kanskje at akkurat den ikke var negativ.

.......?

Nei, skrev bare at VG ikke nødvendigvis alltid er den mest troverdige kilden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......?

Nei, skrev bare at VG ikke nødvendigvis alltid er den mest troverdige kilden.

Du skriver jo at folk må få komme med meninger om businessen til fotballfrue etter du indirekte sier at VG er en dårlig kilde og fniser av det hele. Det blir i mine øyne litt motstridende. Folk må da få uttale seg, VG eller ei, uten at man skal rakke ned på det. Endret av Salmonella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo at folk må få komme med meninger om businessen til fotballfrue etter du indirekte sier at VG er en dårlig kilde og fniser av det hele. Det blir i mine øyne litt motstridende. Folk må da få uttale seg, VG eller ei, uten at man skal rakke ned på det.

Ådjeses, ha en fin kveld.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Første gang jeg så henne på tv så kjente jeg ikke henne igjen. Jeg har aldri vært en som leser bloggen men fått med meg noen bilder av henne på bloggen likevel. På flere bilder på bloggen ser hun veldig pen ut,fotogen. Men på tv så hadde hun plutselig en et helt annet ansikt. Hake og kjeveparti var annerledes, så nesten litt ut som underbitt.haken er dominerende. Det sier jeg ikke for å være slem men på bildene ser man ikke den haken/kjeven hun egentlig har...i det hele tatt. Leppene var veldig tynne og det var noe med øynene også. Hun så bare ...annerledes ut.

Jeg skjønner ikke at noen retusjerer ansiktsform o.l Tenker hun ikke over at hvis hun skal på tv så vil folk se at hun er annerledes? Synd at hun skal være så misfornøyd ut med hvordan hun ser ut at hun må forandre på alt av særpreg.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man benytter jo ofte kjendiser i reklamer også, så det er jo ikke bare bloggere.

I reklamer i blader og på TV ja. Det blir ikke helt det samme som når en blogger skriver et lengre innlegg om noe han/hun har "testet i noen uker". Da er det mer hold i det, på en måte. Jeg tror nok ikke alle er sånn, men antagelig flere enn vi setter pris på.

Blir jo ganske merkelig når lesere "dør på seg" av det flotte håret dems, når mesteparten ikke er dems eget engang.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har kommentert på bloggen at de skulle ønske CBE kunne legge ut bilder der hun ikke ser "perfekt" ut. Til dette svarte CBE at hun har lagt ut mange bilder der hun ikke ser perfekt ut, spesielt de siste to ukene. Hun har i det siste altså begynt å legge ut uperfekte bilder og "slurvet" med viten og vilje etter at hun ble avslørt. Damage Control? Syns det virker litt krampeaktig hvor mange så kalte feil hun lar slippe gjennom nå plutselig.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de vil ha egentlig? Bilder der hun plutselig veier 14 kilo mer? Da tror jeg de kan vente lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det er ei jente det er svært vanskelig å komme inn på. Hun virker på meg så kald.

Hvis hun hadde vært litt mer menneskelig, klarer flere å relatere seg til henne. Hun blir for fjern for de fleste.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

I følge det CBE skrev på bloggen for et par år siden skulle hun og LK i dag sitte med så mye penger at de ikke behøver jobbe mer for resten av sitt liv. Denne kommentaren er tidligere dokumentert her inne, men jeg vil tro den er slettet nå. Det var i forbindelse med Carolines uthenging av en leser hvor hun blant annet gikk løs på utseendet og alderen hennes etter å ha søkt henne opp på Facebook.

Hva angår jobb så tror jeg ikke det vil være lettere for henne å få seg jobb i dag enn det var i 2009, da "finanskrisa" var det som ødela for hennes jobbmuligheter mtp negativ medieomtale og tvilsom atferd.

Når det kommer til LK så er det begrenset hvilke jobber man kan få med et par fag innen ernæring. Tviler på at bloggen blir lagt ned med det første.

Tror dette er tråden du tenkte på: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=690948&page=558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cement

Slutt og les ekteparets blogg samt instagram og facebook, dersom dere mener det er uakseptable forretningsmetoder som benyttes. Dropp å gjengi sitater, lenker og kommentarer om alt dere ser. Det er i realiteten det beste maktmiddelet og den største påvirkningskraften dere har pdd. Å skrive side opp og side ned om nytt og gammel stoff her på KG, bidrar kun til å holde blogginteressen oppe. Sånn er det bare.

Det er dessuten ikke sunt å være så oppslukt av noe som i realiteten ikke er en fortelling om et virkelig liv. At dét er realiteten må man bare innse. Dette er en innbringende butikk, der det som publiseres er av en grunn som mest av alt (mange og nitti prosent) er å tjene penger. Og det er ikke kritikkverdig i seg selv, det er forretningsmetoden som til tider er på og over kanten av det som er god forretningsskikk, slik jeg ser det. Og støtter man ikke den, er det som sagt mest effektivt å holde seg borte. I motsatt fall er man med på å holde liv i den, uten at de store permanente justeringer er spesielt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg blir bare kvalm når jeg selv har blitt oppsøkt på Face. Har nesten ikke lyst til å si noe. Bare kvalm.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene rundt å reklamere for kafeer, restauranter o.l.? Det er kanskje naturlig, men hun henviser stadig vekk til storesøsterens nye kafe.

Jada, jeg ville også skrytt hemningsløst på hobbybloggen min dersom noen jeg er glad i åpner en kjempefin kafe. Poenget er: Dette er ingen hobbyblogg. Det er et millionforetak. Dersom reklame for restauranter går under samme regelverk som reklame for andre ting, så bør det strengt tatt merkes.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene rundt å reklamere for kafeer, restauranter o.l.? Det er kanskje naturlig, men hun henviser stadig vekk til storesøsterens nye kafe.

Jada, jeg ville også skrytt hemningsløst på hobbybloggen min dersom noen jeg er glad i åpner en kjempefin kafe. Poenget er: Dette er ingen hobbyblogg. Det er et millionforetak. Dersom reklame for restauranter går under samme regelverk som reklame for andre ting, så bør det strengt tatt merkes.

Bedrifter står fritt fram til å anbefale andre bedrifter, det er i øyeblikket det blir utlevert goder eller betaling i gjengjeld at dette regnes som kommersiell reklame.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...