Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Tørst skrev:

Kverulerer du bare nå, eller?

Jeg har heller ikke fått med meg det. Vis gjerne kilde der hun påstår at Imsdal gjør deg bedre til å løpe - vil gjerne se :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CBE har deltatt på halvmaraton for å reklamere for Imsdal.  Tror enkelte ikke forstår rollen/jobben til CBE...  Hun er en påvirker.  Dvs jobben hun gjorde idag handler om at noen vil at folk skal kjøpe mer av Imsdal.  Kanskje vi heller skal diskutere om det virker? 

Skrevet
4 minutter siden, gjest:) skrev:

Altså, det er da mange som deltar i mosjonsløp, skirenn o.l. som ikke først pg fremst ser på det som en konkurranse, mem deltar for oppøevelsens skyld. Uansett treningsgrunnlag og utgangspunkt.

Syns ikke man må føle seg forpliktet til å ha optimale forberedelse for å få lov til å delta. Syns det er flott at hun deltar, selv om hun har trent som hun har hatt lyst til og ikke spesielt for halvmaraton.

CBE er åpenbart ikke en av disse etter alt fokuset hun har hatt på antall km, hastighet og tid på mølla. Det er jo også verdt å bemerke seg at dette er hennes første halvmaraton i løpet av de mange årene hun har vært aktiv med løpetreningen. Det er ingen som kan overbevise meg om at CBE gjorde dette for opplevelsens skyld. At det er en stor pengesum forbundet med løpet forsterker dette inntrykket. Jeg oppfatter ikke at CBE har en genuin løpeglede. 

Jeg ser egentlig ikke hvorfor så mange har så store motforestillinger til å kritisere CBE og halvmaratonet. Løping har da alltid vært en stor del av bloggen hennes. Nå var jo også dette halvmaratonet et samarbeid med Imsdal. 

Skrevet
På 13.9.2017 den 17.34, Shopgirl2014 skrev:

Dette blir litt urimelig, synes jeg. Utfra det vi leser på bloggen lager CBE masse mat fra bunnen av, og involverer ofte den største av barna i matlagingen. Det er helheten som teller - barn tåler da en kjøpekake i ny og ne?

Alt som står på bloggen er sant, vet du.

• Liker 6
Skrevet
51 minutter siden, Asti skrev:

CBE har deltatt på halvmaraton for å reklamere for Imsdal.  Tror enkelte ikke forstår rollen/jobben til CBE...  Hun er en påvirker.  Dvs jobben hun gjorde idag handler om at noen vil at folk skal kjøpe mer av Imsdal.  Kanskje vi heller skal diskutere om det virker? 

Bare en liten klarifisering: Jobben hun gjorde idag har hun jobbet for med Imsdal i flere måneder. Altså at flere skal kjøpe Imsdal siden hun først begynte å skrive om Imsdal på SoMe. Hvor lenge siden er dét, egentlig?

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, Cavatina skrev:

Bare en liten klarifisering: Jobben hun gjorde idag har hun jobbet for med Imsdal i flere måneder. Altså at flere skal kjøpe Imsdal siden hun først begynte å skrive om Imsdal på SoMe. Hvor lenge siden er dét, egentlig?

Sant. :) Og hver gang hun har skrevet om denne jobben burde hun ha husket å merke det som reklame, men det er tydeligvis ikke så enkelt å huske på. 

Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Sant. :) Og hver gang hun har skrevet om denne jobben burde hun ha husket å merke det som reklame, men det er tydeligvis ikke så enkelt å huske på. 

Det er så slitsomt med denne hektiske hverdagen...å plotte inn merkevarenavnet som promoteres er jo greit, men å merke promoteringen med hva det er samtidig - det krever litt...eller ja, det handler nok om prioriteringer i hverdagen.
Jeg forstår at det blir vanskelig å taste inn korrekt rekkefølge på hashtags når man sitter i bilen og fyker fra sminkemøte til neglemøte.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Kverulerer du bare nå, eller?

Nei absolutt ikke. Jeg er åpen for at jeg kan ha gått glipp av noe vesentlig. Jeg har ikke fått med meg at hun har reklamert for at man blir bedre av å løpe ved å drikke Imsdal. Så jeg vil gjerne vite hvor du har det ifra. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Cavatina skrev:

Det er så slitsomt med denne hektiske hverdagen...å plotte inn merkevarenavnet som promoteres er jo greit, men å merke promoteringen med hva det er samtidig - det krever litt...eller ja, det handler nok om prioriteringer i hverdagen.
Jeg forstår at det blir vanskelig å taste inn korrekt rekkefølge på hashtags når man sitter i bilen og fyker fra sminkemøte til neglemøte.

Ja, vi må nok ha forståelse for at det er vanskelig å gjøre jobben sin. ;)  

Skrevet

Jeg roper gjerne om kritikkverdige forhold ved bloggen til CBE. Kommentarjuks, redigering, brudd på alskens lover (reklame, alkohol, spons osv.), men i dag føler jeg at jeg har fått ta del i Carolines egentlige verden. Hun gjennomførte et halvmaraton! Tiden er ikke av de beste, men bare det at hun gjennomførte er et stort pluss i boka mi. Skulle jeg ha prøvd det samme ville jeg nok ha trengt et par overnattinger på veien.

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Innestengt Bruker skrev:

Jeg roper gjerne om kritikkverdige forhold ved bloggen til CBE. Kommentarjuks, redigering, brudd på alskens lover (reklame, alkohol, spons osv.), men i dag føler jeg at jeg har fått ta del i Carolines egentlige verden. Hun gjennomførte et halvmaraton! Tiden er ikke av de beste, men bare det at hun gjennomførte er et stort pluss i boka mi. Skulle jeg ha prøvd det samme ville jeg nok ha trengt et par overnattinger på veien.

Manglende merking av reklame (flere ganger) = halvmaraton som CBE deltok på for Imsdal i dag.    :)    Og det at du "heier på henne" viser at denne (innimellom) umerkede reklamen kanskje virker. Tenk på det neste gang du kanskje står og skal velge mellom "vannflasken"... 

Endret av Asti
Skrevet (endret)

Kan forstå at du mener det @Innestengt Bruker, men faktum er at CBE har promotert sin egen treningsnarko...eh...treningsglede i form av å løpe daglig i 14 år. At hun gjennomførte er da en selvfølgelighet etter mitt syn.
Jeg gidder ikke å bidra til å forherlige at noen fullførte noe, så lenge vedkommende har hatt 14 år på seg til å bygge opp formen - fremfor å bare skryte av det de siste årene for å shanghaie inn en sponsor.
Fitnessnora liker ikke å løpe, men presterte bedre om vi skal snakke om prestasjoner. Den som bør klappes frem for vel utført løp er Nora og alle andre som fullførte på grei tid uten å syte og klage i 4 måneder i forkant. Tilføyelse: For en betalt jobb.

Endret av Cavatina
  • Liker 21
Skrevet
4 minutter siden, Asti skrev:

Manglende merking av reklame (flere ganger) = halvmaraton som CBE deltok på for Imsdal i dag.    :)    Og det at du "heier på henne" viser at denne umerkede reklamen kanskje virker. Tenk på det neste gang du kanskje står og skal velge mellom "vannflasken"... 

Fordi man "heier" på henne - betyr det automatisk at man går ut og kjøper seg en flaske Imsdal?

• Liker 1
Gjest eksiltronder
Skrevet
22 minutter siden, swiftyness skrev:

Nei absolutt ikke. Jeg er åpen for at jeg kan ha gått glipp av noe vesentlig. Jeg har ikke fått med meg at hun har reklamert for at man blir bedre av å løpe ved å drikke Imsdal. Så jeg vil gjerne vite hvor du har det ifra. 

Se på Instagram: #teamimsdal. Søk opp på bloggen hennes. Gjør en egeninnsats i å sjekke kilden før du stiller spørsmål ved andres informasjon.

Skrevet (endret)

@swiftyness  skriver jeg: "Automatisk at man går ut og kjøper seg en flaske Imsdal?" 

Endret av Asti
Fjernet sitering
Skrevet
11 minutter siden, Innestengt Bruker skrev:

Enig. 

Denne tråden følger jeg daglig. Stort sett er det mye gode diskusjoner med høy kvalitet her inne. 

Jeg syns dessverre at kritikken av løpetiden hennes blir for dumt. Det senker iallfall kvaliteten på denne tråden betraktelig. 

Syns noen nevnte noe interessant over her, hvem var det egentlig som løp i dag - firmaet cbe eller cbe?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Asti skrev:

Skriver jeg det? 

Skriver du ikke det? 

"Og det at du "heier på henne" viser at denne umerkede reklamen kanskje virker. Tenk på det neste gang du kanskje står og skal velge mellom "vannflasken"... " sitat slutt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

@swiftyness Hvem tenker du løp?  For min del var dette betalt oppdrag til Treasure, dvs. firmaet. Jfr. reklameoppdrag for "TeamImsdal"

Endret av Asti
Fjernet sitering
Skrevet (endret)

NEI, @swiftyness jeg skriver ikke det du påstår.  Les opp igjen det jeg skriver, og ikke legg ord i "munnen på meg". Takk.   Jeg viser kun til at dette er reklame, og at CBE er en påvirker.  Og så spør jeg "virker det?"

Tilføyelse: Jeg håper virkelig ikke at folk automatisk går å kjøper Imsdal.... 

Endret av Asti
Fjernet sitering
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...